38 Rząd Grecji domaga się od Niemiec ok. 280 mld euro reparacji wojennych

http://biznes.onet.pl/wiadomosci/ue/rzad-grecji-domaga-sie-od-niemiec-ok-280-mld-euro-reparacji-wojennych/5y05kl

Niemcy są winne Grecji blisko 279 mld euro w ramach reparacji za szkody wyrządzone krajowi przez hitlerowskie władze III Rzeszy w drugiej wojnie światowej – oświadczył we wtorek grecki wiceminister finansów Dimitris Mardas.
(…)
Rząd Niemiec twierdzi, że spór o odszkodowania wojenne dla Grecji został rozwiązany w przeszłości. Stanowisko to powtórzył we wtorek wicekanclerz Sigmar Gabriel, mówiąc, że na Niemcach ciąży odpowiedzialność moralna, ale kwestia reparacji została prawnie załatwiona.
(…)

~hist : Przypominam ,że w wyniku II Wojny Światowej rozpętanej przez Niemcy terytorium Polski zostało zmniejszone z przedwojennych 388 000 km2 do obecnych 312 000 km2 ,czyli Niemcy winne są jeszcze Polsce 76 000 km2 terytorium nie licząc wszelkich innych odszkodowań za straty materialne i ludzkie poniesione przez Polskę w latach niemieckiej okupacji. Tak więc większość terytorium byłej NRD (na wschód od Łaby i Soławy) ,czyli rdzennych ziem Słowian Połabskich powinny być niemiecką terytorialną rekompensatą dla Polski (nie licząc innych finansowych rekompensat).

~lolel : jak wiadomo o rzeczach ważnych zwykle się u nas nie mówi, za to chętnie przykrywa się je wyimaginowanymi problemami. Wygląda na to, że afera związana z tak zwaną klauzulą sumienia miała odwrócić uwagę opinii publicznej od prezentu jaki ofiarowaliśmy około 50 tysiącom Żydów na całym świecie.

Okazuje się, że nasz kraj nie ma pieniędzy na leczenie Polaków i musi im podwyższać wiek emerytalny, tak, aby ludzie pracowali do śmierci, ale ma środki na wypłacanie po 100 euro miesięcznie (około 420 zł) i to dożywotnio, tym obywatelom Izraela, którzy zostali zaklasyfikowani, jako poszkodowani na ziemiach polskich w latach 1939 – 1956.

Oznacza to, że polski podatnik będzie się składał na wypłaty dodatków emerytalnych dla Żydów poszkodowanych przez niemiecki nazizm oraz rosyjski komunizm. Można tylko podejrzewać, że przyznanie takiego świadczenia było wynikiem rozmów na szczeblu rządowym. Wiadomo już po co między innymi odbywały się sesje wyjazdowe polskiego rządu w Izraelu.Wyjaśniło się też dlaczego obywatele Izraela od dawna szturmują nasze ambasady, aby uzyskać polski paszport. Nasze władze wydają polskie paszporty bardzo szybko chętnie i radośnie. Jakże inaczej wygląda obsługa Polaków w zdominowanych przez Żydów konsulatach i ambasadzie USA. Odpowiednia ilość odmów wizowych potrzebna do utrzymania obowiązku wizowego a więc de facto upokarzania Polaków wizami, jest najlepszym tego dowodem.

3 thoughts on “38 Rząd Grecji domaga się od Niemiec ok. 280 mld euro reparacji wojennych

  1. ~rUch : takie wypowiedzi – powinno sie traktowac jako zdrade przeciwko Polsce – jakie prawo ma p. Rosati – wypowiadac sie za caly Narod ? referendum w tej sprawie – wyjasniloby stanowisko Polakow

    http://biznes.pl/kraj/rosati-czy-polska-wzorem-grecji-powinna-domagac-sie-reparacji-za-ii-wojne-swiatowa/lj14pt

    – Decyzję o nieubieganiu się o odszkodowania podjął za Polskę ZSRR. Można powiedzieć, że te ustalenia straciły więc ważność. Mimo to stawianie takich żądań jest nie na miejscu – mówił podczas European Executive Forum prof. Dariusz Rosati, były minister spraw zagranicznych.

    ~sznur : ALEZ SKADZE ! ! ! Polska POwinna niemcom i zydom zaplacic odszkodowania, bo to przeciez ONI wspolnie doznali od nas Polakow najwiekszych krzywd. Takie jest rozumowanie wspolczesnych, rzadzacych nami zdrajcow naszego biednego zglupialego Narodu. Czekamy… czekamy…. czekamy… zamiast zlapac za kosy….

    ~mam dosyc durnych wypowiedzi : Nie na miejscu? To co jest na miejscu Rossatiego? Miliony trupow i ruiny? Moim zdaniem, nie na miejscu sa takie wypowiedzi bo kieruja nasze poczucie wiary w to, co jest dobre, a co zle, na falszywy kierunek. Przez takie wypowiedzi ochrania sie zbrodniarzy od odpowiedzialnosci, co w tym przypadku pozwala przyjac, ze polityka hitlerowska byla prawidlowa.

    ~Maxx do ~afgan…: Aha, zapomnialem. Jeszcze zaniem Polska dostanie tego kopa do Niecmow i Kacapow to trzeba bedzie oddac Zydom to 60 milaiardow za utracone nieruchomosci. Pamietaj glupku…”…nasze kamienice, wasze ulice”. TAk mowili Zydzi przd wojna i mieli racje. Za ulice nie musimy zwracac.

    ~sf : Polska płaci obywatelom izraela poszkodowanym w latach 1939-1956 przez niemiecki nazizm oraz rosyjski komunizm po 100 euro (ok.400zł) miesięcznie dodatku do emerytury. DLACZEGO!!!!!! Jak najbardziej powinniśmy domagać się odszkodowań wojennych.

    ~Neko : Żyd Rosati zawyrokował, że ponieważ inny żyd Skubiszewski już się dogadał z Niemcami, więc Polskim gojom nic się nie należy. O 60 miliardach które inni żydzi chcą wyrwać od Polski, dyplomatycznie nie wspomniał.

    ~arek : Zydzi moga sie domagac i my im mamy placic choc najbardziej ucierpielismy a nam jak zwykle nic sie nie nalezy panie rosatti moze by pan swoj majatek oddal dla Zydow ?

    ~j : Powinniśmy się domagać odszkodowania za utratę wschodnich terenów od Anglii, USA i Rosji, dodatkowo od Rosji za 44 lata okupacji, w tym od kolaborantów, typu Miller, Kwaśniewski i inni szubrawcy. Co do Niemców, zabraliśmy in kawałek kraju i niech sie cieszą, że tylko tyle stracili.

    Polubienie

  2. ~agn 6 godzin i 41 minut temu
    Polska stoi na pozycji numer 1 na liscie krajow do zadoscuczynienia Panie Gauck. Przy okazji czekamy na wszystkie zrabowane dziela sztuki.

    ~Patt 13 godzin i 50 minut temu
    Za samą Warszawę Niemcy by musieli dać 10x tyle co za całą Grcję z wyspami

    ~P 4 godziny i 12 minut temu
    Polakom nie zapłacą. Polacy zapłacą za to Żydom. Czemu ten kraj daje się tak upodlić 😦

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Prezydent-Niemiec-sugeruje-mozliwosc-odszkodowania-za-zbrodnie-wojenne-w-Grecji,wid,17503295,wiadomosc.html

    Prezydent Niemiec Joachim Gauck zasugerował na łamach dziennika „Sueddeutsche Zeitung” możliwość wypłacenia przez Niemcy odszkodowania za zbrodnie popełnione przez nazistów w Grecji. Rząd w Berlinie uważa tę kwestię za definitywnie zamkniętą.

    – Nie żyjemy tylko dniem dzisiejszym, lecz jesteśmy też potomkami tych, którzy podczas II wojny światowej pozostawili po sobie w Europie, między innymi w Grecji, ślady spustoszenia, o których zawstydzająco długo niewiele wiedzieliśmy – powiedział Gauck w wywiadzie dla weekendowego wydania „SZ”. Fragmenty wywiadu monachijska gazeta opublikowała na swojej stronie internetowej.
    (…)

    ~Bronek 14 godzin i 56 minut temu
    A kiedy Partia Oszustow bedzie domagala sie odszkodowania od szkopow dla Polski ? Niestety te marionetki sprzedaly Polske.

    ~goering2015-05-02 02:24
    Polacy juz sami swoje w niemczech ukradli! Skoncz juz ta farse!

    ~mlody2015-05-02 07:39
    Jeszcze długo będziemy musieli kraść, aby się wyrównały rachunki.

    ~Pepe 15 godzin temu
    Czy Polsce Niemcy zapłaciły jakiekolwiek odszkodowania?

    ~Patriota 6 godzin i 7 minut temu
    Masz absolutna racje. Niestety za cieple posadki w Brukseli, Tusk I cala jego wataha, wysprzedaja Polske. Przyklad, ostatni zakup zabawek helikopterow, to zaplata Prezydentowi Hollande, za to ze nie sprzeciwial sie kandydaturze Tuska na szefa UE. Polacy obudzcie sie glosujcie przeciwko klice ktora was oszukuje I nie reprezentuje Waszych intersow !Treść komentarza

    ~pawelciuś2015-05-02 07:21
    Poczytaj trochę historii a nie piszesz bzdury. Po pierwsze Śląsk dostaliśmy około 1000 roku od Czechów dokładnie od Dobrawy w ramach prezentu ślubnego i z okazji Chrztu. Po drugie Prusy zostały nie legalnie zagarnięte przez Zakon Krzyżacki i potem zostało utworzone państwo Pruskie na podstawie fałszywych dokumentów a plemiona Pruskie (były to plemiona bałtów a nie germanów) zostały całkowicie wybite przez zakon wręcz można powiedzieć o holokauście tych plemion. Także przeproś i spadaj do tego małego biednego kraju z kompleksami na zachód od Wielkiej i Wspaniałej Polski, to my Słowianie byliśmy pierwszymi osadnikami dzisiejszych ziem niemieckich to my Słowianie zakładaliśmy takie miasta jak Hamburg czy Berlin. Jak dzikie plemiona germańskie zaczęły podbijać tamte tereny, były tam tylko nasze osady rolnicze, pokojowo nastawione, o wysokiej kulturze. To my tworzyliśmy potęgę Starożytnego Rzymu bez naszej broni produkowanej i sprzedawanej przez Słowian z Małopolski Rzym nie podbił by tyle ziem. Zastanów się czemu nie podbijali ziem na wschodzie, bo było tam potężne już nasze Państwo, z którym handlowali i nie było szans na podbój. I tak naprawdę to Słowianie podbili Rzym bo plemiona Wandalów to nie byli germanie tylko nasi. Słowo Wandale zostało dopiero użyte w XVII wieku i źle zinterpretowane, ponieważ dzikie plemiona, które dopiero napływały z północy nie mogły wejść do Rzymu, zrobili to nasi (pewnie Rzym przestał im płacić za broń i musieli odebrać zapłatę). Polska była wielka jest wielka i będzie wielka. Bo Polska to nie tylko garstka polityków ale cały Wielki Narów z Tradycją sięgającą dalej niż Starożytny Rzym – Pamiętaj o Tym

    ~antek 15 godzin i 9 minut temu
    za zbrodnie niemieckie należy to państwo zrównać z ziemią , za wymordowanie tylu milionów ludzi, za wyniszczenie narodów , za przeprowadzane doświadczenia na ludziach Niemieckie Państwo powinno zostać wypalone napalmem , a bandytów z USA wszstkich p[owinno się kąpać w kwasie

    ~grass 13 godzin i 1 minutę temu
    spokojnie ! Niemcy już są narodem na wymarciu 🙂 za 30-40 lat będzie tam Islamska Republika Niemiec dlatego trzeba ich doić puki się da i uciekać z Unii bo na zachodzie wojna domowa z imigrantami z afryki i krajów arabskich jest nieunikniona …

    ~Tom 2 godziny i 50 minut temu
    Zgłosiłem twój wpis do prokuratury ponieważ Namawia on do ludobójstwa.

    Polubienie

  3. to ja tylko dodam w temacie:

    Bardzo dziękuje Ci Tom za ten film! Gross, Tokarczuk, Wegener, Obama, Comey… i inni wam podobni mali Goebbelsi i przeciw-polscy, przeciw-słowiańscy oszczercy i kłamcy… napawajcie się… także i waszą jewropejska i usraelską spuścizną, skoro ośmielacie się zaprzeczać faktom!!! 😦

    Polubienie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.