PR”e+C”o”WaM o+C”yS”C”+eNie o”M+ySL”o”W,.. a Nie i(c)H o+TyKT+eNie…

PR”e+C”o”WaM o+C”yS”C”+eNie o”M+ySL”o”W,.. a Nie i(c)H o+TyKT+eNie…

Poszukując dziś ukojenia i uspokojenia dużo słuchałem,.. jednocześnie ciągle zastanawiając się, co powinienem zrobić np. jutro,.. gdy nagle zaczynając pisać tytuł tego wpisu, sama przyszła mi do głowy myśl,.. że oto bezwiednie skrobię kolejny dowód na to, że dźwięk zapisywany znakiem C, jest równie prastary jak ten zapisywany znakiem T, albo… jeszcze starszy,.. dokładnie odwrotnie, jak to twierdzą jęsykosnaftzy i wysnaftzy allo-allo…

Uśmiechnąłem się… bo zrozumiałem, że będę gotowy,.. bo już jestem gotowy… tylko muszę odrzucić zbędne i rozpraszające mnie wątpliwości… I zrobiłem to… Pitra Pranam…

Nie przeprowadzam dowodzenia, tylko poddaję się PR”e+C”o”Cio”… a nie PR’e+To”Tio”

Po+WRo”C/Te” Do TeGo… a nie do C”eGo,.. tymczasem sami posłuchajcie… i dajcie unieść się PR”e+C”o”Cio”, któremu i ja poddałem się…

Jak powiedział Bruce Lee: Nie MyS’L,.. C”o”j… (a nie To”J)… 🙂

Origin of Music Sama Veda

Shri Rudram, an ancient Vedic Hymn by Music for Deep Meditation

Hindu Morning Mantras

11 MOST POWERFUL HINDU MANTRAS : RECHARGE YOUR LIFE WITH DIVINE BLESSINGS

AGNIHOTRA MANTRA

HOW TO PERFORM AGNIHOTRA

4 thoughts on “PR”e+C”o”WaM o+C”yS”C”+eNie o”M+ySL”o”W,.. a Nie i(c)H o+TyKT+eNie…

  1. मेघ megha -chmura, coś co tworzy MGłę w górach, a na nizinach wrażenie zejścia chmury do ziemi
    मैघ maigha – pochmurny ,czyli….MgliSty, w języku angielskim …MiSty
    मेघ megha – demon , czyli twór z chmury burzowej? MaGh>MaGhia>MaGia
    zatem MGła, MaG z jednego pochodzą opisu

    Lubię to

  2. siex (język staroangielski)
    wymowa:
    IPA: /sieks/
    znaczenia:
    liczebnik główny
    (1.1) sześć

    Po rosyjsku шесть (shest’)

    Widać jak na dłoni, że w staroangielskim jest to forma odsłowiańska. Zresztą tak jak w sanskrycie.

    षष् (sanskryt) sześcioro sześć Transliteration: ṣaṣ
    षण् sześć Transliteration: ṣaṇ

    Lubię to

  3. Gdyby wziąć pod uwagę prawobrzeżne dopływy Wisły o zlewni ponad 1000 km.kw. czyli te największe,

    … mielibyśmy:
    1.Soła
    2.Skawa
    3.Raba
    4.Dunajec
    5.Wisłoka
    6.San

    A mamy…
    षण् (sanskryt) sześć Transliteration: ṣaṇ

    Lubię to

    • Brawo! Sprawdź sobie zależności między liczebnikami avestyjskimi (tzw. satem) i ahaiskimi / mykeńskimi / helleńskimi / greckimi (tzw kentum)… Ciekawe, co znajdziesz…

      Lubię to

Skomentuj

