511 RPO BODNAR MUSI ODEJŚĆ W POLITYCZNY NIEBYT,.. MIMO ŻE WYCOFAŁ SIĘ ZE SŁÓW O POLAKACH JAKO SPRAWCACH HOLOCAUSTU!!!


Ja swój głos oddałem. Proszę podajcie dalej. Należy wyrwać z korzeniami tego pipipip przeciw-polskiego lewackiego chwasta!!! Zróbmy to!!! Naciskajmy do skutku!!! Bodnar ty nędzny pipipip, wypierdalaj!!! 


http://www.mamwplyw.pl/adam-bodnar-musi-odejsc-,57,k.html

Adam Bodnar musi odejść!


Wysłanych protestów.

Szanowni Państwo,

Łódzki drukarz, który odmówił produkcji materiałów promujących działania radykalnych, homoseksualnych aktywistów, spotkał się z ich zmasowanym atakiem. Interesy środowiska LGBT wsparł powagą swego urzędu Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar. Jego interwencja przyczyniła się do wydania przez Sąd Rejonowy dla Łodzi – Widzewa wyroku naruszającego konstytucyjne prawa i wolności drukarza.

Nie po raz pierwszy Bodnar sprzeniewierza się złożonemu ślubowaniu, w którym zobowiązał się bezstronnie bronić praw i wolności wszystkich obywateli. W ciągu jednego roku swego urzędowania wielokrotnie dał się poznać jako stronniczy rzecznik ideologicznych postulatów grup LGBT, których interes stawia ponad konstytucyjnymi gwarancjami praw obywateli.

Zamiast bronić wolności gospodarczej, wolności sumienia, słowa, myśli i wolności badań naukowych, angażuje autorytet swojego urzędu w celu ich ograniczenia w imię roszczeń wysuwanych przez natarczywą subkulturę LGBT. Działa też przeciwko chronionej konstytucyjnie tożsamości małżeństwa, jako związku kobiety i mężczyzny.

To Adam Bodnar podjął interwencję przeciwko Urzędom Stanu Cywilnego, które nie chciały ułatwiać zawierania sprzecznych z porządkiem konstytucyjnym związków jednopłciowych. To Bodnar, wbrew orzeczeniu sądu cywilnego, wsparł organizację LGBT atakującą naukową renomę i wolność prowadzenia badań naukowych przez amerykańskiego psychologa dr. Paula Camerona, który odważył się zbadać i opisać konsekwencje praktykowania zachowań homoseksualnych.

Wszystkie te fakty pokazują, że Adam Bodnar jest gotów poświęcić prawa i wolnością obywatelskie w celu promowania politycznej ideologii subkultur LGBT.

Prawa i wolności obywateli Rzeczypospolitej są zagrożone, dopóki Adam Bodnar pełni funkcję Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dlatego zwracamy się o zdecydowaną reakcję do Sejmu i Senatu RP, uprawnionych do odwołania Rzecznika sprzeniewierzającego się złożonemu ślubowaniu i godności urzędu.

Polacy potrzebują Rzecznika Praw Obywatelskich, który nie będzie wysługiwał się radykalnym ideologiom, ale bronił będzie praw wszystkich obywateli.

dr Joanna Banasiuk
wiceprezes Instytutu Ordo Iuris

Nie można milczeć, gdy konstytucyjny organ ochrony praw człowieka występuję przeciwko podstawowym wolnościom i prawom poręczonym w Konstytucji Rzeczypospolitej w imię partykularnych interesów subkultury LGBT. Wydarzenia ostatnich miesięcy dowodzą, że radykalny społeczny działacz Adam Bodnar nie podołał trudnej misji bezstronnego stania na straży naszych praw i wolności.

Za sprawą Adama Bodnara, łódzki drukarz, który odmówił produkcji materiałów promujących organizację LGBT, został skazany wyrokiem Sądu Rejonowego dla Łodzi – Widzewa. Ofiara propagandowej akcji radykalnych działaczy homoseksualnych, zamiast wsparcia w realizacji swych praw sumienia i wolności gospodarczej, spotkała się z atakiem urzędującego Rzecznika Prawa Obywatelskich.

To nie pierwszy raz, gdy Adam Bodnar sprzeniewierza się złożonemu ślubowaniu. W ciągu jednego roku urzędowania wielokrotnie dał się poznać jako stronniczy urzędnik stawiający ideologiczne postulaty grup LGBT ponad konstytucyjnymi gwarancjami naszych praw. Chociaż zgodnie z prawem powinien bronić wolności gospodarczej, wolności sumienia, słowa, myśli i wolności badań naukowych, w kolejnych sytuacjach angażuje autorytet swojego urzędu, by je ograniczać. Niezmiennie występuje też przeciwko tożsamości małżeństwa jako związku kobiety i mężczyzny.

W zeszłym roku, wbrew zasadom z rozdziału I Konstytucji RP, Adam Bodnar podjął interwencję przeciwko Urzędom Stanu Cywilnego odmawiającym wydawania zaświadczeń o zdolności do zawarcia małżeństwa osobom, które chciały zawrzeć jednopłciowe związki partnerskie.

Kilka miesięcy temu, naruszając zasadniczą rolę Rzecznika jako obrońcy obywatela przed bezprawnym działaniem państwa, Adam Bodnar zainterweniował w sprawie cywilnej pomiędzy prywatnymi podmiotami. Kwestionując orzeczenie Sądu Okręgowego w Trouniu, wsparł działaczy LGBT zobowiązanych wyrokiem do przeproszenia dr. Paula Camerona za lata bezpodstawnych ataków na jego naukową renomę badacza uwarunkowań i konsekwencji praktykowania homoseksualnego stylu życia. Także w tym przypadku Adam Bodnar uznał konstytucyjnie gwarantowane wolności słowa, myśli i badań naukowych za podrzędne wobec partykularnego interesu działaczy LGBT niezdolnych do akademickiej debaty z szanowanym naukowcem.

Zasadnie działalność tę dostrzega Prokurator Generalny, dwukrotnie już podejmujący interwencję w obronie porządku konstytucyjnego, praw i wolności obywatelskich, w opozycji do wspierającego radykalne postulaty LGBT Adama Bodnara.

Wszystkie te działania dowodzą, że stronnicze zaangażowanie Rzecznika na rzecz ideologii LGBT prowadzi do naruszenia konstytucyjnych wolności i praw zwykłych ludzi.

Dlatego zwracamy się o zdecydowaną reakcję do Sejmu i Senatu RP, uprawnionych do odwołania Rzecznika sprzeniewierzającego się złożonemu ślubowaniu i godności urzędu.

Polacy potrzebują Rzecznika Praw Obywatelskich, który nie będzie żołnierzem radykalnych ideologii, ale obrońcą praw wszystkich obywateli.

 
Informujemy, że Państwa dane osobowe są przetwarzane przez Fundację Instytut na rzecz Kultury Prawnej Ordo Iuris z siedzibą w Warszawie przy ul. Górnośląskiej 20 m. 6 (administrator danych) w celu informowania o przebiegu kampanii oraz realizacji działań statutowych, w tym do informowania o organizowanych akcjach społecznych. Podanie danych jest dobrowolne. Informujemy, że przysługuje Państwu prawo dostępu i poprawiania swoich danych.

…..


Adam Bodnar / autor: YouTube

http://wpolityce.pl/polityka/345675-podpisz-apel-o-dymisje-rpo-bodnara-za-obarczenie-polakow-wina-za-holokaust-do-akcji-zacheca-ks-isakowicz-zaleski

Podpisz apel o dymisję RPO Bodnara za obarczenie Polaków winą za Holokaust! Do akcji zachęca ks. Isakowicz-Zaleski

opublikowano: 2017-06-24 · aktualizacja: 2017-06-24

Na stronie CitizenGO można podpisać ”Apel o dymisję RPO Adama Bodnara za obarczenie polskiego narodu winą za holokaust”. W tym momencie petycję podpisało już ponad 8,5 tys. osób.

Rzecznik Praw Obywatelskich, Adam Bodnar, zasłynął ostatnio tym, że uznał Polaków za współodpowiedzialnych za Holokaust.

Musimy pamiętać, że wiele narodów współuczestniczyło w realizowaniu Holokaustu. W tym także naród polski

— powiedział Bodnar na antenie TVP INFO. Później próbował się mętnie tłumaczyć, że chodziło mu tylko o niektórych Polaków. Jest jednak oczywiste, jak jego słowa zostały odebrane.

Na stronie CitizenGO można podpisać ”Apel o dymisję RPO Adama Bodnara za obarczenie polskiego narodu winą za holokaust”. W tym momencie petycję podpisało już ponad 8,5 tys. osób.

Poniżej prezentujemy jego pełną treść:

Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar w dniu 20 czerwca na antenie TVPInfo stwierdził, że naród polski uczestniczył w holokauście Żydów w trakcieII Wojny Światowej. Apelujemy o podanie się do dymisji z funkcji RPO w związku z Pana skandaliczną wypowiedzią wpisującą się w kłamliwą retorykę obarczania Polski za zbrodnie nazistowskich Niemiec i uderzającą w pamięć o ofiarachII Wojny Światowej.

Do akcji zachęca ks. Tadeusz Bohdan Isakowicz-Zaleski, wieloletni działacz opozycji antykomunistycznej.

as/Twitter

tablis 83.5.244.*26 czerwca
Dr Bodnar powiedzial prawde – moze mogl uzyc slowa „obywatele” zamiast „narod”. Bol dupy „polaczkow” o to, ze wsrod naszych rodakow byli kiedys kolaboranci i zdrajcy, jest nie do ogarniecia.

anna.kosiba.925@anna.kosiba.92525 czerwca
Wspieramy polski rząd PiSu w walce z korupcją w Polsce ! Czas na zmiany !!!!!! Bestie w czarnych togach zniszczyły niejedno życie. Obojętność tej nadzwyczajnej kasty wobec krzywdy ludzi jest porażająca. Zbrodniarze z orłami na piersiach nadal orzekają w polskich sądach. Osądzamy togowych zbrodniarzy zagnieżdżonych w polskich sądach. http://www.oglaszamy24.pl/ogloszenie/2080782958/Zbrodniarze-z-orlami-na-piersiach-nadal-orzekaja-w-polskich-sadach-Czesc-1.html

liza 31.183.16.*25 czerwca
POprzedni sejm mógł wybrać na RPO Zofię Romaszewską. Głosami ówczesnej bandycko-złodziejskiej koalicji wybrano bolszewika reprezentującego jedynie lewactwo i ludzi nienawidzących Polski

CAN 156.67.121.*25 czerwca
TO ZDEGENEROWANY LEWAK WRÓG POLSKI I POLSKIEJ RACJI STANU JEGO RAPORT DO ONZ ŚWIADCZY O WROGIM STOSUNKU DO NASZEJ OJCZYZNY RACZEJ NIE PODA SIĘ DO DYMISJI BO DO TEGO TRZEBA MIEĆ HONOR I PRZYZWOIITOŚĆ

Kama 94.254.158.*25 czerwca
To nie jest Polak

S Szymański 83.28.123.*25 czerwca
Bodnar do dymisji!

ewww 94.254.141.*25 czerwca
„apel o dymisję RPO Bodnara za obarczenie Polaków winą za Holokaust” – za caloksztalt! bo to ostatnie to jedynie kropla przepelniajaca czare!

nik 77.89.109.*25 czerwca
Już podpisałem.

ojo 109.231.1.*25 czerwca
odwołać , wygonić , zapomnieć

mariuszcyrta@hotmail.com 220.244.21.*25 czerwca
Osobiscie zabralbym Bodnarowi nie tylko RPO ale i obywatelstwo . Toz to gorsza kanalia od szwaba zespawanego z ruskim !

aquar67@aquar6725 czerwca
Cóż, sam się zechciał był wystawić. Obraził i zniesławił Polskę i Polaków jak to ma w zwyczaju jego opłacane przez BND i Sorosa zaplecze POlityczne. A to dobra okazja, aby odstrzelić kolejnego szczekacza wkładającego przy każdej okazji nogę w szprychy obracającej się na korzyść Polski machiny obecnych patriotycznych władz RP.

abc 87.205.35.*24 czerwca
Bodnar, niezależnie od żądania jego dymisji powinien być ścigany z urzędu z art 133KK „Kto publicznie znieważa Naród lub Rzeczpospolitą Polską podlega karze do lat 3” Na co czeka prokuratura?

…..


Adam Bodnar. Fot. wikimedia.org

Bodnar wycofuje się ze słów o Polakach jako sprawcach holocaustu

BODNAR WYCOFUJE SIĘ ZE SŁÓW O POLAKACH JAKO SPRAWCACH HOLOCAUSTU

21 czerwca 2017|2 komentarze|w polityka, Polska, Wydarzenia |Przez Karol Kaźmierczak

We wtorek na antenie TVP INFO rzecznik praw obywatelskiej Adam Bodnar oskarżył naród polski o współodpowiedzialność za masowe mordy na Żydach w czasie drugiej wojny światowej.

Komentując artykuł niemieckiej gazety, sugerującej z zagłada w czasie wojny nie jest „czysto niemiecką zbrodnią w której Polska nie miała udziału” – Bodnar przychylił się do niemieckiej interpretacji historii, twierdząc, że „wiele narodów współuczestniczyło w realizowaniu holokaustu. W tym, o czym mówię z ubolewaniem, także naród polski”.

Słowa Bodnara wywołały oburzenie. Już dziś na oficjalnej stronie internetowej rzecznika praw obywatelskich pojawiło się oświadczenie w którym Bodnar zapewnia, że pragnie „przeprosić wszystkie osoby, które mogły poczuć się dotknięte formą mojej wypowiedzi na antenie TVP Info 20 czerwca 2017 r. w programie „Minęła dwudziesta”.

„Odpowiadając na pytanie prowadzącego wyjaśniłem, iż nie ma żadnych wątpliwości, że za Holokaust byli odpowiedzialni Niemcy” – tłumaczy Bodnar, dodając, że – „jednocześnie pozwoliłem sobie zauważyć, że także wśród Polaków były jednostki, które uczestniczyły w tym straszliwym procederze”. Chwalił się też swoim zaangażowaniem „w walkę z kłamliwymi informacjami w niektórych zachodnich mediach o „polskich obozach zagłady””.

Tłumacząc się ze swojej skandalicznej wypowiedzi, Bondar napisał: „Tym niemniej w ferworze rozmowy w studiu telewizyjnym padły sformułowania, które – zwłaszcza wyrwane z kontekstu – mogły zostać źle odebrane czy być niezrozumiałe dla widzów. Szczególnie jeśli chodzi o użycie słowa „naród”. Nawet jeśli wielokrotnie w tej rozmowie wyjaśniałem, że chodzi mi o zachowanie jednostek, nie całych narodów”.

rpo.gov.pl/kresy.pl

tagore @tagore:
Kilka pozwów uspokoiło by go na jakiś czas.

Mazowszanin jeden @Mazowszanin jeden:
https://www.rpo.gov.pl/pl/content/o%C5%9Bwiadczenie-rpo-w-zwi%C4%85zku-z-wypowiedzi%C4%85-w-tvp-info
Nie chcę jego przeprosin, dalej czuję urażony i nie przeszło mi to mimo usiłowania bagatelizacji tej sprawy. Dalej uważam, że ten człowiek, Adam Bodnar, nie jest godzien piastować jednego z najważniejszych stanowisk w kraju, funkcji opisywanej w Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej w artykułach od 208 do 212. Swoją opinię wywodzę z tego, że wykazuje się publicznie brakami edukacyjnymi w zakresie historii zamieszkiwanego od urodzenia kraju myląc obozy koncentracyjne w Izbicy i w Oświęcimiu oraz postacie Jana Karskiego z Witolda Pileckiego. Ponadto, nie potrafi, wyraźnie sam to wskazuje swoimi przeprosinami zamieszczonymi w podanym przeze mnie odnośniku, wysłowić się w sposób jednoznaczny i nie podlegający wycofywaniu się z wypowiadanych przez siebie słów, co skutkuje brakiem wiarygodności po jego stronie. To powoduje konieczność uznania iż hańbi urząd RPO poprzez nie(?)świadome wypowiadanie kłamliwych i fałszujących prawdę historyczną stwierdzeń na temat proweniencji sprawców holokaustu, zapewne wynika to z jego częściowego, po mieczu, pochodzenia z nacji, której przedstawiciele stali na wieżyczkach wartowniczych w Auschwitz II, Sobiborze, Mauthausen-Gusen i w wielu innych. Jego wcześniejsze „popisy” w zakresie upamiętniania rocznicy Akcji „Wisła” tylko uzasadniają moją opinię o brukaniu gabinetu jednej z ważniejszych osób w kraju. Opinia innych o aktualnym RPO. http://www.bibula.com/?p=95469

…..

http://wpolityce.pl/polityka/346057-bodnar-nie-mysli-o-dymisji-niezmiennie-pamietam-wraz-ze-swoimi-oponentami-o-heroicznych-postawach-narodu-polskiego

Adam Bodnar, Rzecznik Praw Obywatelskich: naród polski współuczestniczył w Holokauście

http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/345300-skandaliczne-slowa-bodnara-narod-polski-wspoluczestniczyl-w-realizowaniu-holokaustu-dopiero-teraz-rpo-przeprasza

http://www.tysol.pl/a8467-RPO-Adam-Bodnar-Nalezy-pamietac-ze-polski-narod-uczestniczyl-w-Holokauscie

http://niezlomni.com/rzecznik-praw-obywatelskich-dolacza-oskarzen-niemieckich-polski-narod-uczestniczyl-holokauscie-zalicza-takze-koszmarna-wpadke-mylac-witolda-pileckiego/?utm_medium=postFb&utm_source=facebook&utm_campaign=patriota.24h&utm_content=postfityd7dd5

http://wpolityce.pl/historia/345439-nasz-wywiad-prof-zaryn-o-slowach-bodnara-trzeba-ciagle-powtarzac-takze-w-polsce-ze-nasz-narod-nie-ma-nic-wspolnego-z-holokaustem

http://wpolityce.pl/polityka/345393-wiceminister-dziedziczak-odpowiada-na-klamstwa-bodnara-jedyna-reakcja-po-tak-haniebnych-slowach-powinno-byc-podanie-sie-do-dymisji

http://wpolityce.pl/polityka/345486-adam-bodnar-nowy-europejczyk-to-nie-przypadek-co-mowi

http://www.ordoiuris.pl/wolnosci-obywatelskie/czy-slowa-adama-bodnara-klamstwo-oswiecimskie

http://niezlomni.com/lis-zadaje-pytanie-ktore-wskazywac-wspolodpowiedzialnosc-polakow-mordy-zydow-dostaje-ostra-odpowiedz/?utm_medium=postFb&utm_source=facebook&utm_campaign=patriota.24h&utm_content=postfityfe57b

ONR zawiadamia prokuraturę ws. skandalicznej wypowiedzi RPO Bodnara

Rozenek (SLD) popiera skandaliczne słowa Bodnara o Polakach w Holocauście

http://wpolityce.pl/polityka/345307-list-otwarty-do-adama-bodnara-rzecznika-praw-obywatelskich-usankcjonowal-pan-antypolska-propagande

http://wpolityce.pl/historia/346148-michalkiewicz-pisze-list-otwarty-do-bodnara-zadne-przeprosiny-nie-wystarcza-powinienes-niezwlocznie-podac-sie-do-dymisji

http://wolnosc24.pl/2017/06/27/michalkiewicz-pisze-list-otwarty-do-bodnara-sluchaj-synu-synu-z-intencji-okazania-ci-pogardy/

http://wpolityce.pl/polityka/345684-bodnar-odpowie-za-swoje-slowa-o-holocauscie-ks-zielinski-to-czlowiek-sorosa-kiedy-byl-mianowany-wzbudzalo-to-wielkie-kontrowersje

http://wpolityce.pl/polityka/345729-jaki-zamysl-zawierala-wypowiedz-adama-bodnara-sejm-nie-powinien-miec-wyrzutow-sumienia-dymisjonujac-go

http://wpolityce.pl/polityka/346506-rzecznik-praw-czesci-obywateli

http://wpolityce.pl/polityka/345707-kuriozum-wronski-zgadza-sie-z-bodnarem-do-realizacji-holocaustu-zostaly-zaangazowane-inne-narody-europy

https://wpolityce.pl/polityka/348308-tk-nie-rozpozna-wniosku-ziobro-o-zbadanie-zgodnosci-wyboru-sedziow-tulei-zubika-i-rymara-wszystko-za-sprawa-wniosku-adama-bodnara

https://wpolityce.pl/polityka/348848-bodnar-znow-w-natarciu-nie-podoba-mu-sie-projekt-ustawy-bo-jest-niezgodny-z-wytycznymi-komisji-weneckiej

http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/351937-kpina-apolityczny-bodnar-grzmi-i-oglasza-sad-najwyzszy-jest-jak-jurek-owsiak-na-wosp-czy-woodstocku

14 thoughts on “511 RPO BODNAR MUSI ODEJŚĆ W POLITYCZNY NIEBYT,.. MIMO ŻE WYCOFAŁ SIĘ ZE SŁÓW O POLAKACH JAKO SPRAWCACH HOLOCAUSTU!!!

  1. http://wpolityce.pl/historia/346904-niemieckie-zaklamywanie-historii-trwa-focus-zydzi-uciekali-po-wojnie-z-polski-do-niemiec-tak-bardzo-bali-sie-swoich-dawnych-kolegow-i-sasiadow

    Niemieckie zakłamywanie historii trwa! „Focus”: „Żydzi uciekali po wojnie z Polski do Niemiec. Tak bardzo bali się swoich dawnych kolegów i sąsiadów”

    opublikowano: godzinę temu


    autor: Focus.de/screenshot

    „Gdy Niemcy po II wojnie światowej leżały w gruzach stało się coś czego się nikt nie spodziewał: dla 300 tys. ludzi z Europy Wschodniej ta (niemiecka-red.) pustynia gruzów stała się punktem ucieczki. Szczególnie zaskakujące: ci ludzie byli żydami” – pisze niemiecki tygodnik „Focus”.

    Według pisma żydzi z Europy Wschodniej, z krajów Bałtyckich, a szczególnie z Polski, stamtąd uciekło, ale nie przed armią czerwoną, która okupowała ich ojczyzny, ale „przed ludźmi, którzy dotąd byli ich sąsiadami, kolegami, a czasem nawet przyjaciółmi”.

    W Polsce od lata 1945 r. raz za razem dochodziło do antysemickich pogromów. Popełnionych nie przez Niemców, ale Polaków. Popełnionych na żydach, którzy przeżyli grozę niemieckiej okupacji oraz Holokaust i wrócili do swoich domów

    —twierdzi „Focus” i zaznacza, że w Polsce „tradycyjnie” było wielu antysemitów.

    Już przed I wojną światową wielu żydów uciekło z Polski do Niemiec w nadziej na lepsze życie w wolności

    —podkreśla gazeta.

    W latach 30-tych XX wieku polski antysemityzm i dyskryminacja żydów w niczym nie różniły się od niemieckich. Podczas okupacji wielu Polaków ukrywało żydów, ale byli też tacy co ich wydawali Niemcom, choćby by zarobić na tym pieniądze

    —uważa „Focus” i wymienia jako przykład pogrom w Kielcach, do którego doszło w 1946 roku.

    Pod oczami armii czerwonej doszło o wielu mordów i ekscesów

    —pisze pismo dalej i cytuje dwóch niemieckich dziennikarzy Hansa-Petera Föhrdinga i Heinza Verfürtha, którzy napisali na ten temat książkę pdt. „Gdy żydzi uciekali do Niemiec. Zapomniany akapit historii powojennej” („Als die Juden nach Deutschland flohen. Ein vergessenes Kapitel der Nachkriegsgeschichte.”) i twierdzą, że pogorm w Kielcach stanowił „smutny rekord pod względem pod względem wrogości do żydów w powojennej Polsce”.

    Zdaniem obu panów Polacy zamordowali po wojnie od 600 do 2500 żydów. Przed pogromami żydzi zaś uciekali do Niemiec. Tyle, że nie do samych Niemców, ale pod skrzydła aliantów w trzech strefach okupacyjnych.

    Większość udała się do strefy okupacyjnej Amerykanów, którzy urządzili dla nich specjalne obozy

    —twierdzi „Focus” dalej, który dodaje, że „żydzi czuli się w tych obozach jak w raju”.

    Nowe żydowskie życie powstało w ten sposób w Niemczech. Przyjechało ich aż 300 tys. z Europy Wschodniej

    — czytamy na łamach pisma, które wyjaśnia, że to dobrze, że ktoś wreszcie zajął się tematem żydów, którzy uciekli z Polski z powodu „grasującego tam antysemityzmu”.

    Ryb, Focus.de

    ks 83.31.206.*za godzinę
    No tak, oczywiście… w 1968 z Polski wyjechało zaskakująco dużo turystów, żydowskiego pochodzenia, specjalnymi pociągami Orbisu. Nie wrócili… dziwne… a my Polacy, tak się o nich troszczyliśmy..

    Polak Mały 81.190.166.*za godzinę
    Trzeba podać szubrawców do międzynarodowych trybunałów za szkalowanie Polski i uruchomić pozwy w sprawie reparacji wojennych. Ja omijam szerokim łukiem ich markety i niemieckie produkty.

    atos 88.156.177.*za godzinę
    Żydzi to mistrzowie świata w konsumcji na cudzy koszt, więc zawsze wiedzą jak ustawić się w tym celu. Teraz w Niemczech emigranci zajęli ich miejsce.

    jesteście potomkami morderców 85.28.154.*za godzinę
    Niemce ten wasz Adolf się w grobie przewraca coście z aryjską rasą zrobili,a tak sprawdzał mierzył czaszki, kolor włosów i oczu miały być gut,a teraz co, kalifat sobie zafundowaliście. Prawda was boli!

    xxxx 95.160.152.*za godzinę
    Hm, to ciekawe o czym pisze ten szwabski wycieruch, bo tak się składa, że to z Niemiec w okresie międzywojennym Żydzi – naukowcy wyjeżdżali do USA, a w Polsce pełnili najwyższe stanowiska.

    simply@simplyza godzinę
    ttt 78.133.138.*… NA TYM ZE JESTEŚ ANTYPOLSKIM SMIECIEM KUNDLU…

    ttt 78.133.138.*za 43 minuty
    A na czym to ‚zakłamywanie historii’ polega, bo nie złapałam ? Nie było tak, jak napisał Focus?Takie bylo polactwo, wasz pisowski elektorat. Prymitywna swołocz, zwierzęta otumanione. PIS w pigułce.

    Rafał Broda@RafalBrodaza 40 minut
    Może wreszcie IPN zajmie się odsłonięciem pełnej prawdy o tzw. pogromie kieleckim i o zbrodni w Jedwabnem. Trzeba przypominać światu jak dobrze Niemcy wiedzieli, że w przeciwieństwie do innych krajów, w Polsce antysemityzm był zawsze mało znaczącym marginesem i dlatego tylko w Polsce ustanowili karę śmierci za najmniejszą choćby pomoc Żydom – karę śmierci dla udzielającego pomocy i całej jego rodziny. Oskarżyciele też dobrze wiedzą, że to właśnie Polacy po 1945 roku o wiele bardziej bali się Żydów, niż odwrotnie. Mieli powody, gdy całe Urzędy Bezpieczeństwa były pod kontrolą Żydów. Gdyby Niemcy nie wiedzieli co to było, to niech rozważą słowa Rotmistrza Pileckiego, który mówił, że Auschwitz w porównaniu z UB, to było „przedszkole”.

    Baba Banga 85.197.190.*za 40 minut
    Tfu, co za qrestwo.

    prostababa@prostababaza 37 minut
    Uciekali przed Prusakami!

    tomahawk@tomahawkza 36 minut
    Polskie władze powinny wystąpić wobec takich łajdaków do sądu , nawiasem mówiąc jeśli ktoś z Polaków sądził że Niemcy się zmienią to grubo się pomylił . Ten wrogi naród cały czas chce zniszczyć Polskę. A może tak posłuchać prezesa Kaczyńskiego i nareszcie wystąpić z roszczeniami wobec niemieckich złodziei i morderców ?

    Polubienie

  2. http://wpolityce.pl/polityka/346935-adam-bielan-jezeli-niemieckim-politykom-nie-podoba-sie-ze-w-polsce-rzadzi-prawica-to-chcemy-przypomniec-kto-zniszczyl-nasz-kraj-podczas-ii-ws

    Adam Bielan: Jeżeli niemieckim politykom nie podoba się, że w Polsce rządzi prawica, to chcemy przypomnieć, kto zniszczył nasz kraj podczas II WŚ

    opublikowano: godzinę temu · aktualizacja: godzinę temu


    autor: wPolityce.pl

    —mówił na antenie radiowej Trójki Adam Bielan, wicemarszałek senatu.

    CZYTAJ TAKŻE: Jarosław Kaczyński: „Idziemy we właściwym kierunku, realizujemy prawa Polaków. Realizujemy wśród sprzeciwów”. CAŁE PRZEMÓWIENIE prezesa PiS

    W programie został podjęty temat sobotniej Konwencji Zjednoczonej Prawicy. Prowadząca rozmowę Beata Michniewicz pytała Bielana, czemu ugrupowania tworzące obóz Zjednoczonej Prawicy się oficjalnie nie powołają.

    Stosunki między liderami tych trzech partii są doskonałe, idealne. Wiem, bo czasami uczestniczę w spotkaniach. Bywają też rozbieżności programowe, więc wydaje mi się, że obecny model jest optymalny

    —stwierdził wicemarszałek.

    Jeżeli coś dobrze funkcjonuje, to dlaczego to zmieniać

    —dodał.

    Na kongresie zabrakło wystąpienia premier Beaty Szydło, choć przemawiali Jarosław Kaczyński, Mateusz Morawiecki, Zbigniew Ziobro i Jarosław Gowin.

    Lista mówców nie była oczywiście przypadkowa. Ponieważ była to konwencja Zjednoczonej Prawicy, to klucz był następujący – najpierw występowali liderzy partii oraz wicepremier Morawiecki, który mówił o swoim planie gospodarczym na najbliższe lata

    —tłumaczył polityk.

    Nie wystąpiła pani premier, ale nie wystąpiło również wielu innych wiceprezesów PiS, np. Joachim Brudziński

    —dodał.

    Pojawił się również temat zmiany konstytucji.

    W związku z tym, że w Sejmie PiS, nawet z partiami, które chcą zmiany konstytucji np. Kukiz‘15, nie ma większości, zmiana ustawy zasadniczej ewentualnie może być odłożona na kolejną kadencję

    —mówił w poniedziałek wicemarszałek Senatu Adam Bielan.

    Prezydent Andrzej Duda zapowiedział, że zwróci się do Senatu, aby referendum mające na celu nakreślenie fundamentu przyszłej konstytucji odbyło się 11 listopada 2018 r. Jego zdaniem, Polacy powinni się w nim wypowiedzieć, co do przyszłości ustrojowej swojego państwa, m.in. na temat roli prezydenta, Sejmu i Senatu. Wyniki referendum miałyby stać się podstawą przygotowania projektu nowej ustawy zasadniczej.

    W poniedziałek o sprawę planowanej zmiany konstytucji w radiowej „Trójce” pytany był wicemarszałek Senatu Adam Bielan (PiS).

    Jeśli chodzi o zmiany konstytucji, to my nie mamy większości, nawet z partiami, które są skłonne zmieniać konstytucję, jak Kukiz‘15. Takiej większości w Sejmie nie mamy i w związku z tym ta zmiana konstytucji ewentualnie może być odłożona dopiero na kolejną kadencję

    —podkreślił.

    Zmiany w konstytucji Sejm uchwala większością co najmniej 2/3 głosów w obecności co najmniej połowy ustawowej liczby posłów.

    Bielan zastanawiał się jednak, czy w tym momencie należy pracować „nad jakimiś projektami, czy powołać komisję konstytucyjną”.

    To jest zawsze decyzja polityczna. Tak czy siak tej konstytucji w tej kadencji widać wyraźnie nie uchwalimy

    —ocenił.

    Bielan tłumaczył również, co kryje się za hasłem „PolskaJestJedna”.

    Chcielibyśmy, aby Polska zarówno w wymiarze duchowym – w wymiarze wspólnoty, ale także w wymiarze ekonomicznym. (…) Chcemy, aby duże projekty infrastrukturalne powstawały poza wielkimi miastami. (…) Zależy nam o zmianie lansowanego przez Platformę modelu, zgodnie z którym środki unijne należy pompować głównie do dużych metropolii, które miały ciągnąć całe regiony. (…) Różnica w dochodowości pomiędzy Radomiem, a w Warszawą, kiedy wchodziliśmy do Unii Europejskiej wynosiła 1:2, 1:2,5, a dzisiaj po 12 latach obecności w UE, zwiększyła się różnica dwukrotnie i rośnie nadal. Chcemy, aby Polska była spoista

    —tłumaczył.

    CZYTAJ TAKŻE: Niemal pięć godzin kongresu #PolskaJestJedna. Sprawdź wystąpienia Kaczyńskiego, Morawieckiego, Gowina i Ziobry! NASZA RELACJA

    Na koniec Michniewicz pytała wicemarszałka, co oznaczają słowa prezesa Kaczyńskiego, który powiedział, że Polska nigdy nie zrzekła się repatriacji wojennych.

    W dyplomacji liczą się również słowa. Jeżeli ze strony niemieckich polityków słyszymy bezczelne słowa o tym, że środki unijne, które wynikają z przepisów europejskich mogą być wstrzymane, bo niektórym niemieckim politykom nie podoba się to, że w Polsce sprawuje prawica, to chcemy przypomnieć dlaczego Polska musi być nadal po II wojnie światowej odbudowywana, bo to nie krasnoludki zniszczyły nasz kraj, ale niemieccy żołnierze

    —wyjaśnił.

    Jarosław Kaczyński wytłumaczył, czemu środki unijne nie mogą być traktowane jak jałmużna. Chodzi zarówno o kwestię historyczne. Polska nie mogła uczestniczyć w Planie Marshalla, to nie jest tak, że ktoś daje nam te środki za darmo

    —dodał.

    kk/Trójka Polskiego Radia

    TO AGRESORZY !!! 83.26.240.*za godzinę
    Zgoda, bo trzeba patrzeć kto to jest lewica i wszystkie jej przybudówki i to na całym świecie. Wszędzie lewica niszczy państwa narodowe. Dlatego jestem za niszczeniem u nas lewicy do korzeni.

    at 37.47.9.*za godzinę
    Niemieccy politycy w najbliższych dniach będą gościć Króla Arabii Saudyjskiej wraz z Tronem I Dworem terminu wyjazdu z Europy JW KRÓLA nie podano

    bazalt 109.197.170.*za godzinę
    A faszyści z okresu II wojny i sprzed wojny, to niby byli lewacy?

    Piotr 94.254.235.*za godzinę
    Panie Bielan- połowę naszego kraju ukradli rosjanie zatem czekam na ten moment, kiedy poprosicie rosjan o rekompensatę za mordowanie ludzi, grabież 200 000 km2, wywózki itd- trzeba być konsekwentnym

    gość 217.96.192.*za 41 minut
    Niem. nie podoba się to, że nie mogą już trakt Pol jak doj. krowy. Ideał dla Zach był Pol jako rynek zbyt, rezerw. gdzie można przyjech na polowanie, wypoczynek za parę euro, z tanią pol służbą.

    launau 89.230.40.*za 27 minut
    …już najwyższy czas upomnieć się o reparacje wojenne ……. wtedy rura im zmięknie

    oj tam 89.229.213.*za 21 minut
    Referendum 1996r. Czy jesteś za powszechnym uwłaszczeniem obywateli? 94% „tak”….I co ? I nic. Kilka lat temu referendum w sprawie wywalenia HGW z prez. Wawy.95% za wywaleniem.I co? I nic.Czyli lipa

    Stef 148.81.191.*za 21 minut
    Kto zniszczył kraj podczas II wojny światowej? Też prawica…

    ! 194.150.196.*za 15 minut
    Teraz bez wojny Hanka zniszczyła pół Warszawy, reprywatyzacją kamienic na POdrobionych dokumentach! Spróbujcie nie opłacać swoich własności, czy PO 70 latach, będą Wasze! Jakie prawo, jest w Polsce?

    Materiał z TVP o reparacjach 167.114.53.*za 13 minut
    Za zniszczenia zostało wyliczone 1 bilion dolarów + za utracone życie ludzkie 5 bilionów dolarów. Nigdy się nie zrzekliśmy! http://vod.tvp.pl/27030704/12102016

    anatol 83.31.112.*za 7 minut
    przy każdej sposobności musimy” szwabom lub nazistom” [NIEMCOM] przypominać żeby nie zapomnieli co mają na sumieniu

    Hans Kloss 217.67.202.*za 7 minut
    @Titti: Brak orientacji w sprawie – za Grunwald nie, ale reparacje za II WŚ są prawnie nadal aktualne. Niemcy w 2010r. zakończyły spłatę reparacji wojennych wobec Francji za …. I WŚ !! Ucz się !!

    Polubienie

  3. A tymczasem w niemieckich mediach… przeciw-polski ślinotok nadal trwa…

    Uczniowie z Berlina zwiedzają muzeum na Majdanku
    Uczniowie z Berlina zwiedzają muzeum na Majdanku (Archiwum prywatne, Fot: Magdalena Zagórski)

    https://wiadomosci.wp.pl/ten-fakt-ws-oplutej-muzulmanki-przemilczala-policja-6139329046083713a

    GRZEGORZ ŁAKOMSKI30-06-2017 (00:44)

    Ten fakt ws. oplutej muzułmanki przemilczała policja

    Policja twierdziła, że z nagrań miejskich w Lublinie nie wynika, że doszło do oplucia muzułmanki. W oficjalnym komunikacie przemilczała fakt, że zdarzenie mogło w ogóle nie być widoczne na monitoringu. Rzecznik mówił o wykonanych czynnościach, ale nie był w stanie wymienić choćby jednej.

    Policja, odnosząc się do naszego tekstu o muzułmance oplutej w Lublinie, napisała oświadczeniu, że z przejrzanych przez policjantów nagrań z tego dnia „nie wynika, aby doszło do jakiegokolwiek incydentu z udziałem cudzoziemców czy innych grup”.

    Lubelska policja w swym komunikacie pominęła jednak istotny fakt – zdarzenie mogło nie zostać nagrane, bo kamery w centrum Lublina automatycznie się obracają.

    Nagrało się albo się nie nagrało

    Dlaczego policja nie wyjaśniła tego w komunikacie? – zapytaliśmy Andrzeja Fijołka ze służb prasowych lubelskiej komendy.

    – Kamery są obrotowe. Tak działają na terenie Lublina. Zabezpieczamy taki monitoring, jaki jest. Nagrało się to, co się nagrało. Nie będę mówił, co się nie nagrało albo co się mogło wydarzyć między obrotami – przyznał funkcjonariusz.

    Rzecznik Komendy Głównej tajemniczym źródłem

    Według wtorkowego komunikatu komenda w Lublinie „wszczęła czynności”, które dotąd „nie potwierdziły sytuacji opisanej w artykule”. „Również w innych miastach w Polsce nie potwierdzono opisywanych sytuacji” – głosiło kolejne zdanie.

    Andrzej Fijołek z biura prasowego lubelskiej komendy długo ma problem z odpowiedzią na pytanie skąd miał informacje na temat innych miast, by w końcu zdradzić, że „źródłem” był rzecznik komendy głównej Mariusz Ciarka.

    Lublin odsyła do Warszawy, a Warszawa do Lublina

    Ciarka nie odebrał w czwartek telefonu i prosił o sms. Zapytaliśmy, czy policji udało się cokolwiek ustalić ws. incydentów, które spotkały grupę muzułmańskich uczniów podczas jej pobytu w Warszawie i Łodzi.

    „Dotychczasowe czynności nie potwierdzają wersji przedstawionej przez pana w artykule. Na TT jest informacja” – odpisuje Mariusz Ciarka, nawiązując do zamieszczonego na Twitterze komunikatu lubelskiej policji, która powoływała się na …Ciarkę.

    Zapytaliśmy rzecznika Komendy Głównej, czy policjanci poza Lubinem podjęli jakiekolwiek działania.

    „Nic nie potwierdza tych incydentów” – odpowiedział rzecznik.

    „Nie ma świadków, nie ma dowodów”

    Na jakiej podstawie policja to stwierdziła? W Lublinie jest postępowanie prokuratury i komendy wojewódzkiej, sprawdzono monitoring. A w Łodzi i Warszawie? – zapytaliśmy.

    „To są oczywiście dotychczasowe ustalenia na chwile obecną: nie ma świadków zdarzenia, nie ma innych dowodów, nie potwierdza monitoring, nie ma zgłoszenia, nie ma jakichkolwiek innych nagrań czy zdjęć, sami „poszkodowani” nie okazali chęci stanowczego wyjaśnienia sytuacji” – pisze rzecznik.

    Dopytujemy, czy policja była aktywna i podjęła jakieś działania. Rzecznik Komendy Głównej odpisuje po prawie 2 godzinach, wyjaśniając, że wyszedł ze spotkania.

    „Dzisiaj nie ma już możliwości i potwierdzenia i dopytanie w Łodzi i Warszawie. Zbyt późno” – odpisuje późnym wieczorem Ciarka.

    „Nie pytam o nowe informacje. Andrzej Fijołek powiedział mi dziś, że napisał we wtorkowym komunikacie o ustaleniach policji z innych miast po rozmowie z Panem. Stąd moje pytanie. Pan też mi pisze o wykonanych czynnościach. Proszę tylko napisać jakie to czynności” – dopytaliśmy.

    Rzecznik Komendy Głównej nie odpisał.

    Policja „dokonuje sprawdzeń”. Jakich? Nie wiadomo

    Wysyłam jeszcze jeden sms: „Chcę Panu dać szansę na wyjaśnienie. Wygląda na to, że Pana twierdzenia policji o ‚dotychczasowych czynnościach’ i twierdzenie z wtorkowego komunikatu ‚w innych miastach nie potwierdzono opisywanych sytuacji’ nie mają pokrycia faktach. Nie może Pan podać jednego przykładu działania policji w Łodzi w Warszawie w tej sprawie. To by oznaczało, że ze służby prasowe policji posługują się manipulacją”.

    „Stanowczo zaprzeczam, nie manipulujemy. Nie ma po prostu żadnych dowodów na potwierdzenie Pana tezy, mimo dokonywanych sprawdzeń. Dobranoc” – zakończył Ciarka.

    Rzecznik nie był w stanie podać jednego przykładu takiego „sprawdzenia” przez policję w stolicy w Łodzi. Z całej korespondencji wynika, że policja w stolicy i Łodzi nie wykonała żadnego ruchu, by zweryfikować informacje z naszego tekstu, choć co innego sugeruje oficjalny komunikat.

    „Zohydzenie Polaków”

    Policji nie można odmówić jednego – aktywności w tej sprawie na Twitterze. Gdy po wydaniu zmanipulowanego komunikatu przez lubelską komendę posypały się tweety oskarżające nas o napisanie nieprawdy oficjalne konto policji ochoczo je lajkowało.

    Przykład?

    Oficjalny profil policji pobił taki wpis: „Przykre, jak kłamiecie i zohydzacie Polaków, robicie to nieudolnie, historia jest niewiarygodna, Polacy nie plują w twarz, to zwyczaj muzułmański”.

    Gdy w piątek ofiara oplucia złożyła zawiadomienie na niemieckiej policji potwierdzając nasze informacje profil policji w tej sprawie nagle zamilkł. Milczą też funkcjonariusze ze służb prasowych, którym wytknęliśmy manipulację.

    belfer
    Zacznijmy od tego, że od lat w islamie chusty na głowie kobiet i powłóczyste szaty facetów są znakiem rozpoznawczym ekstremistów religijnych. Z tego powodu Żydzi nie wpuścili ich na teren synagogi w Łodzi.

    Czytelnik
    Co wy za cyrk robicie z tą muzułmanką, jakby popełniono największe przestępstwo na świecie. A tak naprawdę to przelatujący ptak narobił na nią, ale pretekst się znalazł jak to nie lubimy muzułmanów.

    Magda
    Artykuł od kilku dni na głównej stronie. Czy to na pewno jest aż tak interesujące? O gwałtach na europejkach nie piszecie. I tak nie przeżywacie.

    jurAS poZNAŃ
    Z nagrania wynika,że GW Szechtera pisze nieprawdę. Z nagrań monitoringu wynika także,że to muzułmanka opluła chrześcijankę,ale kamery tego nie nagrały,bo się obracają. Przy grupie muzułmanek mógł też stać Budka z Wałęsą,bo oni plują na wszystkich,ale kamery się obracają i tego nie nagrały.

    howgh
    Z tego artykułu jasno wynika, że lubelska policja powinna potwierdzić fakt oplucia, niezależnie czy jest na monitoringu, czy też nie, czy są dowody czy nie. Tak po prostu każe zwyczajna poprawność polityczna i basta.

    TAKA PRAWDA
    COKOLWIEK NIE ZROBI TEN RZĄD TO I TAK TA SKUNDLONA SZUJNIA MAFIA ZŁODZIEI I OSZUSTÓW BĘDZIE WYŁA BO KORYTO UCIEKŁO !!!1

    4444444
    Polska nie dla islamu co one u nasz szukają przygód niema prawo dla policji że się nie wtrąca

    ed
    zalosna wp dalej walkuje swoj fejk

    Protest- Anka
    nie nagrało się, bo nic takiego nie było, a temat urodził się na Czerskiej i tyle.

    Po sprawie
    Sama się opluła i szuka winnego dajcie już spokój i nie róbcie sensacji.

    uffa
    wysłać jej kredki i niech maluje”] jak to chętnie korzystają z wszelkich praw i przywilejów te „Niemki” brawa dla Policji tępić bajkopisarzy,,,

    gonic najazd za szekle sorosa
    brawo policja

    Polubienie

  4. http://wpolityce.pl/polityka/345812-po-stoi-murem-za-bodnarem-pis-chce-jego-dymisji-co-dalej-z-rpo-plucie-na-narod-polski-to-nie-jest-przejezyczenie

    PO stoi murem za Bodnarem, PiS chce jego dymisji. Co dalej z RPO? „Plucie na naród Polski to nie jest przejęzyczenie”

    opublikowano: 25 czerwca · aktualizacja: 25 czerwca


    autor: youtube.com

    RPOAdam Bodnar powinien podać się do dymisji wz. z jego wypowiedzią na temat Holokaustu – uważa PiS. Zdaniem Kukiz‘15 – PiS powinien złożyć w Sejmie wniosek o odwołanie Bodnara. PO podkreśla, że te słowa Rzecznika nie powinny paść, ale zauważa, że przeprosił za nie.

    CZYTAJWNIEŻ: Podpisz apel o dymisję RPO Bodnara za obarczenie Polaków winą za Holokaust! Do akcji zachęca ks. Isakowicz-Zaleski

    Kuriozum! Wroński zgadza się z Bodnarem: Do realizacji Holocaustu zostały zaangażowane inne narody Europy

    O słowa Adama Bodnara na temat Hokolaustu byli pytani w niedzielnym programie Woronicza 17 w TVP Info Marcin Horała (PiS), Marcin Kierwiński (PO), Adam Andruszkiewicz (Kukiz‘15), Adam Struzik (PSL) oraz Jacek Żalek (Polska Razem).

    Temat Holokaustu został poruszony w środę w TVP Info w związku z publikacją niemieckiej gazety „Frankfurter Rundschau”, w której skrytykowano wypowiedź premier Beaty Szydło z 14 czerwca. Premier na terenie b. obozu koncentracyjnego Auschwitz-Birkenau podczas obchodów Narodowego Dnia Pamięci Ofiar Niemieckich Nazistowskich Obozów Koncentracyjnych powiedziała:

    Auschwitz to lekcja tego, że należy uczynić wszystko, aby uchronić swoich obywateli.

    Niemiecka gazeta uznała to za tworzenie nowej polityki historycznej poprzez zrzucanie winy za Holokaust na Niemców.

    Sprawę na antenie TVP Info skomentował RPO Adam Bodnar, który powiedział, że „nie ma żadnych wątpliwości, że za Holokaust byli odpowiedzialni Niemcy”, ale „musimy pamiętać, że wiele narodów współuczestniczyło w jego realizacji. W tym – o czym mówię z ubolewaniem – także naród polski”.

    W czwartek Bodnar przeprosił i wyraził ubolewanie w związku ze swą wypowiedzią, że naród polski współuczestniczył w Holokauście. Podtrzymał, że wśród Polaków także były osoby popełniające zbrodnie na Żydach.

    Horała mówił w niedzielę, że rzecznik praw obywatelskich powinien podać się do dymisji.

    Ta wypowiedź nie pozostawia żadnego usprawiedliwienia. Wszyscy walczymy o to, żeby za granicą nie używano tego szkodliwego, obraźliwego i kłamliwego określenia: „polskie obozy koncentracyjne”, więc kiedy coś takiego mówi Polak i to pełniący ważną funkcję publiczną, to ręce opadają

    — podkreślił.

    Jego zdaniem wypowiedź Bodnara z łatwością można wyjąć z kontekstu i pokazywać na Zachodzie.

    Nikt już potem nie pokaże, że rzecznik to odwoływał i że się przejęzyczył. Nie wiem, co trzeba mieć w głowie, żeby się tak przejęzyczyć, więc pan rzecznik powinien zniknąć z życia publicznego

    — zaznaczył poseł

    Na pytanie czy PiS zgłosi wniosek o odwołanie Bodnara, Horała podkreślił, że jego klub nie dysponuje odpowiednią większością głosów w Sejmie.

    Kierwiński zwracając się do Horały powiedział:

    To niespotykany popis hipokryzji. Tym się różni człowiek przyzwoity, jakim jest Adam Bodnar, od wielu waszych nominatów, że potrafi przeprosić. Te słowa nie powinny nigdy paść, ale Bodnar przeprosił, a wasi nominaci za nic nie przepraszają

    — podkreślił poseł PO.

    Również Rabiej ocenił, że nie ma żadnego powodu, żeby odwoływać RPO za słowa, które „padły w ferworze dyskusji”. Według niego dymisja nie jest rozwiązaniem, a cała ta sprawa została nakręcona przez PiS. Polityk Nowoczesnej określił to jako „robienie z tego rzeczy, która obniża wiarygodność Polski za granicą”.

    Zdaniem Andruszkiewicza, PiS powinien złożyć wniosek o odwołanie Bodnara.

    Jeżeli RPO mówi taką rzecz, to wysyła jasny sygnał w świat, że Polacy przyznają się do mordowania Żydów, co jest kłamstwem. Jeżeli Sejm odwołałby takiego rzecznika, byłby to inny sygnał do świata: że bronimy polskiej narracji, racji stanu i że to co powiedział rzecznik jest skandaliczne i nie będzie tolerowane

    — oświadczył poseł Kukiz‘15.

    Dlatego uważam, że PiS powinien taki wniosek złożyć i myślę, że Kukiz‘15 by go poparł

    — zadeklarował.

    Jacek Żalek wyraził nadzieję, że Platforma Obywatelska będzie miała „odrobinę przyzwoitości, żeby złożyć wniosek o odwołanie rzecznika, bo paradoksalnie jego kompromitacja obciąża tych, którzy go powołali”.

    Plucie na naród Polski to nie jest przejęzyczenie

    — powiedział poseł.

    Adam Struzik ocenił, że Bodnar popełnił błąd używając słowa „naród”, zamiast „jednostka”, gdy mówił o Holokauście. Jego zdaniem wystarczyło zamienić to jedno słowo i cała wypowiedź miałaby inny wydźwięk. Dodał, że nie wydaje mu się, aby to był powód do „robienia wokół tego takiej wielkiej histerii”.

    ZOBACZ TAKŻE: Bodnar odpowie za swoje słowa o Holocauście? Ks. Zieliński: „To człowiek Sorosa. Kiedy był mianowany wzbudzało to wielkie kontrowersje”

    wkt/PAP

    rob 77.115.60.*27 czerwca
    A ma chłopaka?

    Krzysztof Kornatowicz 89.71.183.*27 czerwca
    Bednar jest Rzecznikiem Praw Ludożerców a nie Obywateli . Dysponuję jego bełkotem, jako odpowiedzią odmowy oprotestowania niekonstytucyjnych ustaw wykon. do art 68 KP ! Okołoprawny odmowny bełkot !!!

    AaroN 83.10.84.*26 czerwca
    Człowiek Jurka Sorosa. Strasznie capi czosnkiem.

    Pan Jaba 92.238.1.*26 czerwca
    Żądamy usuniecia niedorzecznika ,antypolaka Bodnara z zajmowanego prestiżowego stanowiska za haniebne zachowania.

    hugo 195.172.176.*26 czerwca
    Skoro sie tak latwo przejezycza to znaczy, ze sie nie nadaje tam gdzie jest.

    podatnik 78.11.195.*26 czerwca
    Wywalić Ukraińca, wroga Polski. Zlikwidować bezsensowne stanowisko!

    Zagorski 89.70.158.*26 czerwca
    Przedmiotowa wypowiedź RPO Bodnara to czyn penalizowany w trybie art. 212 KK; to publiczne lżenie Narodu Polskiego.

    Ika 5.60.41.*26 czerwca
    I jeszcze jedno: słowo przepraszam urosło do niebotycznych mocy!! Ono nie zatrze tego co ktoś powiedział lub zrobił! Zło pozostanie złem.

    Ika 5.60.41.*26 czerwca
    Nie życzymy sobie takiego RPO! To, że przeprosił to nie zdejmuje z niego tego co powiedział. Tzn. można wszystko zrobić i powiedzieć co najgorsze i użyć słowa przepraszam i co sprawy nie ma?

    she 109.173.147.*26 czerwca
    Plucie na naród Polski to nie jest przejęzyczenie , to absolutne zbydlęcenie niektórych środowisk.

    madziar@madziar26 czerwca
    Cytuję moje pismo z 5 grudnia 2015 skierowane do Rzecznika Praw Obywatelskich Adama Bodnara.: „Zwracam się z uprzejmą prośbą o Pańskie wystąpienie do Prokuratora Generalnego z wnioskiem o ściganie Komisji Nadzoru Finansowego za złamanie Art.31 ust. 3 i Art 32 ust 1 polskiej Konstytucji.Komisja Nadzoru Finansowego dopuściła się złamania ww. przepisów wprowadzając swoimi REKOMENDACJAMI dla banków ZAKAZ udzielania walutowych pożyczek zabezpieczonych hipoteką osobom zarabiającym w walucie złotowej.Czynem tym Komisja Nadzoru Finansowego dyskryminuje Polaków zarabiających w walucie złotowej oraz dyskryminacji polskiej złotówki. Ograniczenie w zakresie korzystania z konstytucyjnych praw i wolności mogą być zastrzeżone wyłącznie w ustawie .Niedopuszczalnym jest dyskryminowanie w zyciu społecznym , gospodarczym z jakiekolwiek przyczyny.Mam nadzieję ,że Pan jako Rzecznik Praw Obywatelskich niedawno wypowiadający się w sprawie Trybunału Konstytucyjnego spełni obowiązek spoczywający na Pańskiej osobie.” Pismem datowanym na 01.02 2016 znak pisma V.,7108.372.2015 J.F z Biura Rzecznika Praw Obywatelskich otrzymałem odpowiedź na mój wniosek , w którym stwierdzono.cytuję : „W tej sytuacji mając w szczególności na względzie CEL , dla którego Komisja Nadzoru Finansowego wydaje REKOMENDACJE , RZECZNIK PRAW OBYWATELSKICH nie znajduje podstaw do podejmowania interwencji w tej sprawie .” Okazuje się ,żer DYSKRYMINACJA POLAKÓW ZARABIAJĄCYCH W ZŁOTÓWKACH ORAZ DYSKRYMINACJA POLSKIEJ WALUTY ,KTÓRA ŁAMIE POLSKĄ KONSTYTUCJĘ zdaniem Rzecznika Praw Obywatelskich jest podstawą do nie podejmowania działań w tej sprawie przez Rzecznika {Praw Obywatelskich !!!

    swe 156.17.91.*26 czerwca
    Kiedyś rzecznik SLD mówił, że Powstanie warszawskie było w 89 roku. A ten lewak też się pewnie uczył historii u tego samego picera. Nie ma odwagi by podać się do dymisji.. ale już stracił twarz..

    Polubienie

  5. Jeff Deist: How to Actually Fight Political Correctness

    Published on Jul 1, 2017
    Jeff Deist is president of the Mises Institute. He previously worked as chief of staff to Congressman Ron Paul, and as an attorney for private equity clients.

    In this video he talks about how to fight PC (political correctness) culture.

    Full video quoted under creative common license:


    This channel aims at extracting central points of presentations into short clips. The topics cover the problems of leftist ideology and the consequences for society. The aim is to move free speech advocates forward and fight against the culture of SJWs.

    Polubienie

  6. Peter Thiel: What is Multiculturalism Really About?

    Published on Jul 3, 2017
    Peter Thiel is an American entrepreneur, political activist, and author. He was ranked No. 4 on the Forbes Midas List of 2014, with a net worth of $2.2 billion. He co-founded PayPal. He also was part of Donald Trumps transition team.

    You can find Peter Thiels book „The Diversity Myth” here:

    Complete Video quoted under fair use:


    This channel aims at extracting central points of presentations into short clips. The topics cover the problems of leftist ideology and the consequences for society. The aim is to move free speech advocates forward and fight against the culture of SJWs.

    Polubienie

  7. http://destoryculturalmarxism.blogspot.co.uk/

    The Origins of Political Correctness

    Published on Apr 14, 2017

    How PC was created to Destroy Western Civilization and Christianity by http://www.ConservativeAmmo.com

    Most of the statements and clips featured in this video were taken from the articles and videos below:

    The Origins of Political Correctness – Bill Lind https://www.academia.org/the-origins-

    The Frankfurt School and Political Correctness by Michael Minnicino https://www.schillerinstitute.org/fid

    Eros and Civilization. Herbert Marcuse 1955
    https://www.marxists.org/reference/ar

    “Politics on the American Campus” – Ben Shapiro (34:37 answers question about the Frankfurt School) https://www.youtube.com/watch?v=WxKwm

    Frankfurt School and The Destruction of Society by Tarmizi2005
    https://www.youtube.com/watch?v=-HXZa

    The History of Political Correctness (Complete) by GBPPR2
    https://www.youtube.com/watch?v=EjaBp

    The Frankfurt School, Critical Theory and How America Fell Victim to Europe’s Progressive Ideas by PJ Media
    https://www.youtube.com/watch?v=A0Kwd

    The Frankfurt School – Western Subversion by Design [Full] by Smash Cultural Marxism https://www.youtube.com/watch?v=z2qHQ

    A detailed explanation of cultural marxism by Vee
    https://www.youtube.com/watch?v=kJ1hp

    The Frankfurt School by OriginalIntentDoc https://www.youtube.com/watch?v=ARhll

    Cultural Marxism SlideShare by idiot professor
    https://www.slideshare.net/reyty1/201

    Polubienie

  8. Lutek 78.10.216.*za godzinę
    A ten kundel to zrozumie? Co za mechanizmy sprawiają, że podatki które płacę, idą na utrzymanie wrażej, tępej świni? Okupacja? Czy powinienem w związku z tym sięgnąć po broń?

    ed 109.207.106.*za godzinę
    Panie Michałkiewicz nic dodać,nic ująć ! Taki CWEL na posadzie państwowej to hańba.

    wyborca pis 87.205.230.*za godzinę
    dlaczego ten syn pełni ciagle swoją funkcję? gdzie jest nasz prezydent?

    Marcin 85.222.9.*za godzinę
    Śmiecia do dymisji i nie podawać mu ręki.

    https://wpolityce.pl/polityka/348962-michalkiewicz-do-bodnara-nie-ulega-watpliwosci-ze-jestes-glupszy-niz-nawet-przewiduje-ustawa

    Michalkiewicz do Bodnara: „Nie ulega wątpliwości, że jesteś głupszy, niż nawet przewiduje ustawa”

    opublikowano: za 33 minuty


    autor: fot. YouTube/TVRepublika

    Słuchaj Synu! Przez uprzejmość nie będę już precyzował – jaki Synu – chociaż nie zamierzam ukrywać, że ta intytulacja wynika nie tylko z różnicy wieku między nami, ale również, a może nawet przede wszystkim – z intencji okazania Ci pogardy z powodu wypowiedzi, iż „musimy pamiętać, że wiele narodów współuczestniczyło w realizowaniu holokaustu. W tym także naród polski.” Wypowiedź ta dowodzi, że nie wiesz, co to jest naród. Wprawdzie z Twego życiorysu wynika, że jesteś wypustnikiem (celowo nie używam słowa „absolwent”, tylko jego rosyjskiego odpowiednika: „wypustnik”, które, jak sądzę, znacznie lepiej Cię charakteryzuje) rozmaitych uczelni, ale najwyraźniej nie przykładałeś się do nauki. Tacy niedoukowie są plagą naszego nieszczęśliwego kraju, zwłaszcza gdy są osadzani na różnych, nawet operetkowych posadach, jak Twoja

    — pisze Stanisław Michalkiewicz w liście do Rzecznika Praw Obywatelskich Adama Bodnara.

    Bodnar zasłynął przywołaną przez Michalkiewicza wypowiedzią, w której zarzuca narodowi polskiemu współudział w Holocauście.

    Publicysta tłumaczy Bodnarowi, co oznacza pojęcie „narodu” i udowadnia, że naród Polski nie brał udziału w zbrodni Holocaustu.

    W świetle tego wyjaśnienia widoczna jest w całej rozciągłości fałszywość Twego twierdzenia, jakoby w realizowaniu holokaustu uczestniczył także „naród polski”. Naród Polski w okresie okupacji niemieckiej i sowieckiej był politycznie zorganizowany w państwo, które w żaden sposób, nie uczestniczyło w holokauście. Nawet polskie instytucje pozarządowe, które oficjalnie działały w Generalnym Gubernatorstwie w postaci Polskiego Czerwonego Krzyża i Rady Głównej Opiekuńczej również w jakiejkolwiek formie nie uczestniczyły w realizowaniu niemieckiego programu „ostatecznego rozwiązania”

    — czytamy.

    Wygłosiłeś opinię, wpisującą się w skoordynowane polityki historyczne: niemiecką, której celem jest stopniowe zdejmowanie z Niemiec odpowiedzialności za II wojnę światową, a przynajmniej – rozmywanie tej odpowiedzialności

    — pisze Michalkiewicz.

    Publicysta porównuje Bodnara to ludzi, którzy realizują w Polsce tzw. pedagogikę wstydu.

    Podobne opinie wygłaszają przedstawiciele piątej kolumny w Polsce; rozmaici folksdojcze i skorumpowani łajdacy, uczestniczący w realizowaniu w Polsce tzw. „pedagogiki wstydu”, której celem jest wzbudzenie w Polakach poczucia winy wobec Żydów, by w ten sposób doprowadzić nasz naród do stanu bezbronności. Uprzejmie zakładam, że Twoja opinia nie wynikała z podłości, tylko z ignorancji – ale w takim razie nie ulega wątpliwości, że jesteś głupszy, niż nawet przewiduje ustawa określająca warunki na zajmowaną przez Ciebie, operetkową posadę

    — pisze Michalkiewicz i apeluje do Bodnara, by ten podał się do dymisji.

    Oczekuję tego od Ciebie jako obywatel polski – a myślę, że nie jestem w tym oczekiwaniu odosobniony – który ma interes prawny w tym, by ktoś taki, jak Ty, ani go nigdzie nie reprezentował, ani też nie był rzecznikiem jego praw. Łączę stosowne wyrazy.

    mly/michalkiewicz.pl

    arek 83.8.179.*za godzinę
    Popieram, ten pan nie jest moim rzecznikiem , żądam stanowczo jego natychmiastowego odwołania. tak chce suweren- czyli naród!

    Elzbieta 83.20.4.*za godzinę
    Prosze podpiszcie apel o odwolanie Bodnara: http://citizengo.org/pl/71566-rzecznik-praw-obywatelskich-adam-bodnar-w-dniu-20-czerwca-na-antenie-tvp-elujemy-do-pana-o

    niestety 77.253.160.*za godzinę
    Odwołamy go, ale nie teraz, by znowu nie dać lewactwu okazji do atakowania Polski … Bodnar sam zniszczył prestiż potrzebny do sprawowania tej funkcji , przelicytowujac mocno w wojnie z PiS

    adi 83.238.90.*za 44 minuty
    Panie Stanisławie, nic dodać nic ująć.

    Badi 46.134.158.*za 44 minuty
    Do dymisji podają się ludzie honoru.W tym wypadku nie ma co na to liczyć.

    Polubienie

  9. Jan Gromacki 83.22.248.*2 godziny temu
    W Łodzi był obóz koncentracyjny dla dzieci i miał swoją filie. Dzieci wykorzystywano do pracy w przemyśle. Kto im za to zapłaci? Polacy, albo macie jaja, albo was już Niemcy wykastrowali?

    GG 89.70.10.*7 godzin temu
    A co z polskimi dziećmi z gett? Im się nic nie należy?

    adam66 37.47.15.*8 godzin temu
    Przywracanie niesprawiedliwości w Polsce https://wiadomosci.robertbrzoza.pl/polska-kolonia/placimy-240-mln-zlotych-na-emerytury-dla-zydow/

    https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/348917-przywrocenie-sprawiedliwosci-romowie-i-zydzi-z-prawem-do-emerytury-za-prace-w-niemieckich-gettach

    Przywrócenie sprawiedliwości. Romowie i Żydzi z prawem do emerytury za pracę w niemieckich gettach

    opublikowano: 5 godzin temu


    Dzieci w warszawskim getcie / autor: wikimedia commons/domena publiczna/Warszawskie getto 1943−1988. W 45 rocznicę powstania, Wydawnictwo Interpress, Warszawa 1988

    Mieszkający w Polsce Romowie i Żydzi bez prawa do emerytury za pracę w gettach za niemieckiej okupacji, otrzymają jednorazową zapomogę 1,5 tys. euro – poinformował PAP w sobotę pracownik Bundestagu Kamil Majchrzak.

    Rozpoczęcie wypłat stało się możliwe dzięki ukazaniu się w niemieckim Dzienniku Ustaw dyrektywy w tej sprawie.

    Podpisana w 2014 roku po wieloletnich staraniach polsko-niemiecka umowa umożliwiła wypłatę emerytur Żydom i Romom w Polsce, którzy pracowali jako dzieci w gettach utworzonych przez Niemców w czasie okupacji. Wcześniej osoby mieszkające w Polsce były wykluczone z systemu pomocy. Świadczenia przyznano jednak tylko tym ofiarom, które wykonując pracę na rzecz Niemców miały ukończone 14 lat.

    Według Rządu Federalnego bowiem dzieci poniżej 14. roku życia miały chodzić do szkoły, a nie pracować. To było oczywiście absurdalne tłumaczenie wobec faktu prześladowania Żydów i Romów oraz obejmującego ich zakazu uczęszczania do publicznych szkół

    — tłumaczy z rozmowie z PAP Majchrzak, asystent posłanki Lewicy Azize Tank, od lat zabiegającej o wsparcie dla poszkodowanych podczas wojny.

    Odmowa uznania pracy wykonywanej przez dzieci poniżej 14. roku życia powodowała, że osoby te nie mogły wykazać się koniecznego 60-miesięcznego minimalnego okresu składkowego, co powodowało odrzucenie ich wniosków.

    Propozycja obniżenia wieku nie znalazła większości parlamentarnej. Po roku dyskusji w Komisji Pracy i Pomocy Społecznej Bundestagu wszystkie kluby zgodziły się jednak, by osobom, które pracowały bezsprzecznie w gettach i dotychczas nie otrzymały emerytury gettowej, wypłacono jednorazowo świadczenie humanitarne w wysokości 1500 euro (ok. 6000 zł). W Bundestagu wcześniej odbywała się uroczysta sesja z okazji Międzynarodowego Dnia Pamięci o Ofiarach Holokaustu.

    Przedstawiciele Związku Gmin Wyznaniowych Żydowskich w Polsce oraz Stowarzyszenia Romów w Polsce przekazali w styczniu prezydium Bundestagu list do niemieckich parlamentarzystów z apelem o zmianę przepisów o emeryturach.

    My, nieliczni Ocaleni z faszystowskiego ludobójstwa, domagamy się wsparcia i uznania naszej pracy

    — napisali.

    Autorzy listu zwracali uwagę, że warunkiem przyznania niemieckiej emerytury jest minimalny okres ubezpieczeniowy wynoszący 60 miesięcy, podczas gdy żadne getto nie istniało dłużej niż 48 miesięcy.

    Uważamy, że uznanie pracy w getcie, także wobec tych osób, które wówczas jako dzieci były zatrudnione w getcie, stanowi ważny akt zadośćuczynienia i wyraz przyjęcia historycznej odpowiedzialności

    — piszą autorzy.

    ak/PAP

    vh 79.186.60.*2 godziny temu
    to wlasnie jest solidarnosc Niemiec, sprawcow cierpienia z ofiarami…

    Niedługo UNESCO wpisze 89.229.25.*4 godziny temu
    naziematki i nazichojców do światowego dziedzictwa, bo kiedy myśmy żydów holokałścili, to oni dawali im pracę i wynagradzją aż do teraz. Hosanna, helmuty und szalom gudłaje.

    biednym zawsze wiatr w oczy 37.47.41.*7 godzin temu
    Łatwiej robić uroczystą sesję z bankietem lub lampkę wina dla paru weteranów co dadzą radę przyjść.Ale pomoc to wg zasady”dziel i rządź”-od 14 roku a tym co w 13 lat trafili do obozu-to nie.Bo nie..

    mm 83.26.237.*8 godzin temu
    Romowie do dnia dzisiejszego nie chodza do szkół i tak im zostało z pokolenia na pokolenie. Cenzor gdzie jestem trollem czy maszyną puknij się w głowie!

    Polubienie

  10. L 83.5.192.*7 minut temu
    No to i mamy rzecznika praw UBywatelskich!

    m 27.32.150.*23 minuty temu
    Taaa, teraz są ludzkie dramaty, a kiedyś tylko nieszczęśliwe wypadki. Co za tupet.

    sem@sem24 minuty temu
    A mordercy, kapusie nie niszczyli swoją pracą Polski i Polaków? Teraz krzywda im się dzieje że będą mieli jeszcze większe emerytury jak większość Polaków.Ja chciałbym się z nimi na swoją zamienić.

    https://wpolityce.pl/polityka/354692-bodnar-w-obronie-esbeckich-przywilejow-ustawa-dezubekizacyjna-powoduje-po-prostu-zbyt-wiele-tragedii-ludzkich

    Bodnar w obronie esbeckich przywilejów: „Ustawa dezubekizacyjna powoduje po prostu zbyt wiele tragedii ludzkich”

    opublikowano: 3 godziny temu

    autor: fot. Fratria

    Od początku pojawienia się ustawy dezubekizacyjnej otrzymałem ponad tysiąc skarg; będę zdecydowanie apelował o nowelizację przepisów – poinformował w piątek rzecznik praw obywatelskich Adam Bodnar.

    Bodnar powiedział w TVN24, że od początku pojawienia się tzw. ustawy dezubekizacyjnej do biura RPO wpłynęło ponad tysiąc skarg i przedstawiają „różne sytuacje życiowe”.

    Różne sytuacje osób, które, powiedziałbym, gdzieś zaplątały się w wir tej ustawy w sposób zupełnie niepotrzebny i zbędny, bądź też osób, które na przykład odziedziczyły renty po swoich mężach – czyli osoba, która nie żyje, miała jakiś okres służby, była możliwość wyboru renty. Osoba, która odziedziczyła taką rentę, teraz nagle została dotknięta konsekwencjami tej ustawy

    — mówił Bodnar.

    Będę zdecydowanie apelował o nowelizację tych przepisów. Wydaje mi się, że kolejne te przypadki też będą skłaniały do tego, żeby się jednak zastanowić nad tym, że ta ustawa ma zbyt szeroki zakres i powoduje po prostu zbyt wiele tragedii ludzkich

    — dodał.

    Tzw. ustawa dezubekizacyjna obniża emerytury i renty za okres „służby na rzecz totalitarnego państwa” od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. (w połowie 1990 r. powstał UOP). Na jej mocy, od października, emerytury i renty b. funkcjonariuszy aparatu bezpieczeństwa PRL nie będą mogły być wyższe od średniego świadczenia wypłacanego przez ZUS. Informacje o przebiegu służby funkcjonariuszy sprawdza IPN. Od decyzji obniżającej świadczenia przysługuje odwołanie do sądu.

    Zgodnie z przepisami szef MSWiA będzie mógł wyłączyć z przepisów ustawy „w szczególnie uzasadnionych przypadkach” osoby pełniące służbę na rzecz totalitarnego państwa, ze względu na „krótkotrwałą służbę przed 31 lipca 1990 r. oraz rzetelnie wykonywanie zadań i obowiązków po 12 września 1989 r., w szczególności z narażeniem życia”.

    W ustawie wymieniono cywilne, wojskowe instytucje i formacje, w których służba uważana będzie w myśl przepisów ustawy za służbę na rzecz totalitarnego państwa PRL. W katalogu IPN znalazły się m.in.: Resort Bezpieczeństwa Publicznego Polskiego Komitetu Wyzwolenia Narodowego, Ministerstwo Bezpieczeństwa Publicznego, Komitet ds. Bezpieczeństwa Publicznego, a także jednostki organizacyjne podległe tym instytucjom.

    Paweł Dembowski

    mly/PAP

    annnnnnnnna 193.33.43.*za 42 minuty
    Co za bezczelni ludzie to całe esbectwo, jeszcze piszą skargi. Dno moralne. Tyle lat okradali uczciwych obywateli.

    Misio 47.35.189.*za 38 minut
    a skarg pisanych przez tych, ktorych krzywdzila dobrze posadowiona SBecja Pan RPO nie dostawal?

    buntu 83.26.197.*za 35 minut
    UBywatele maja prawo do bardzo wysokich emerytur bo ciężko się POniewierało i katowało polaków

    Lupus 46.171.87.*za 25 minut
    Bodnar, lewacki tępaku: „Osoba, która odziedziczyła taką rentę” – czyli jeśli odziedziczę pieniądze pochodzące z przestępstwa, to mi się one należą?!

    Rafał Broda@RafalBrodaza 2 minuty
    Ważne pytanie w referendum na temat zapisów Konstytucji powinno dotyczyć RPO, bo ten urząd jest zbędną atrapą praworządności. Pytanie: Czy artykuły dotyczące instytucji RPO należy usunąć z zapisów Konstytucji?

    Etyk 77.253.186.*5 minut temu
    Niech RPO sprawdzi ile dramatów rodzinnych codziennie ma miejsce przez Umowy Franczyzowe.. które w Polsce całkowicie ubezwłasnowolniaja ludzi w zamian proponując długi.I wszystko to w granicach prawa

    cvi 110.15.106.*29 minut temu
    https://bezdekretu.blogspot.kr/2017/08/prezydent-musi-byc-niczym-latarnia.html

    kama 84.40.226.*36 minut temu
    B dużo ludzi podpisało petycję o usunięciu go z urzędu po haniebnych słowach, że Polacy uczestniczyli w holokauście.Ten gnom wysłał wszystkim żądanie podania peselu i adresu, pod rygorem nieważności

    kori 89.229.138.*39 minut temu
    Pochyl się pie…y rzeczniku nad krzywda ofiar tych dzis podobno skrzywdzonych………… bez komentarza

    https://wpolityce.pl/polityka/355318-skandal-w-biurze-adama-bodnara-rpo-przyznaje-sie-do-fake-newsa-o-powstancu-ktoremu-rzekomo-obnizono-emeryture

    Polubienie

  11. snajper@snajperza godzinę
    Za plucie na Polskę powinien siedzieć za kratami, a nie pyskować przed kamerami.

    zaz 77.91.25.*za godzinę
    kto takiego przyglupa wybral na tak wazne stanowisko?

    tsi 94.254.233.*za godzinę
    Ludzie piszą prośby, skargi i odwołania…. i leżą one sobie w szafkach! A ten sld-owski ,,patriota” walczy z PiSem!!! Ha ha ha ha ha ha ha ha…. A Wy płaczcie dalej!!!

    https://wpolityce.pl/polityka/355484-bodnar-wolal-zmyslic-historie-o-powstancu-z-obnizona-emerytura-niz-bronic-prawdziwego-bohatera-wyrzuconego-z-mieszkania-przez-mafie-reprywatyzacyjna

    Bodnar wolał zmyślić historię o powstańcu z obniżoną emeryturą, niż bronić prawdziwego bohatera, wyrzuconego z mieszkania przez mafię reprywatyzacyjną

    opublikowano: godzinę temu · aktualizacja: za 35 minut


    autor: fot. youtube

    Przykład 90–letniego powstaniec warszawskiego, który w wyniku działań cwaniaków reprywatyzacyjnych stracił mieszkanie przy Poznańskiej 14, nie był dla Adama Bodnara – Rzecznika Praw Obywatelskich wystarczająco atrakcyjnym tematem, by podjąć się obrony zasłużonego dla Polski staruszka. Tu pan Bodnar nie mógł przecież pochwalić się „Gazecie Wyborczej” lub dąć w propagandowe tuby o ochronie praworządności w Polsce. Powstaniec nie jest też przedstawicielem, rzekomo nękanych, środowisk gejowskich i nie chodził w pierwszym szeregu na marsze KOD.

    Dzisiejsze przesłuchania przed Komisją Weryfikacyjną i historia pozostawionego bez opieki powstańca, w kontekście bredni RPO o rzekomym obniżeniu emerytury innemu bohaterowi powstańczej Warszawy, to cios w retorykę skrajnie upolitycznionego Bodnara i akt oskarżenia wobec pozornych działań Rzecznika Praw Obywatelskich.

    CZYTAJ TAKŻE:Tak wyrzucano powstańca warszawskiego z kamienicy przy Poznańskiej 14 i zastraszano lokatorów! Świadek przed KW: „Będziecie mieli Wołyń”

    Adam Bodnar lubi angażować się w modne dla opozycyjnych mediów kampanie i działania. Niezmordowanie walczy w obronie skompromitowanej kasty sędziowskiej i organizacji pozarządowych, których głównym celem jest wojna z legalnie powołanym rządem. Gorzej, gdy pojawia się temat bezradnych ludzi, którym trzeba pomóc bez rozgłosu i medialnego fejmu. Takim przykładem jest właśnie sprawa lokatorów z Poznańskiej 14 w Warszawie. Tyle, że dla Adama Bodnara 700 procentowa podwyżka czynszu, wyłączanie mediów w kamienicy, grożenie „Wołyniem” niepokornym lokatorom i urzędnicze bestialstwa współpracowników Hanny Gronkiewicz-Waltz, to pestka.**

    CZYTAJ TAKŻE:Skandal w Biurze Adama Bodnara! RPO przyznaje się do fake newsa o powstańcu, któremu rzekomo obniżono emeryturę

    Ktoś powie, że Rzecznik Praw Obywatelskich mógł „nie wiedzieć” o tym co wyprawia się w sercu polskiej stolicy, że zajęty innymi sprawami „nie zauważył” gehenny niemal 40 tysięcy warszawiaków, którzy tracili swoje mieszkania. To jednak nieprawda. Jak wynika z zeznań lokatorów, mieszkańcy Poznańskiej 14 informowali przedstawicieli Rzecznika Praw Obywatelskich o swojej gehennie i to na bezpośrednim spotkaniu organizowanym przez Stowarzyszenie „Miasto jest Nasze” Jana Śpiewaka. Nawiasem mówiąc, członkowie stowarzyszenia Śpiewaka i dziesiątki lokatorskich wolontariuszy, zrobili dla gnębionych przez łowców kamienic lokatorów, o wiele więcej niż cały, sowicie opłacany, aparat biura RPO.

    CZYTAJ RÓWNIEŻ:Szef MSWiA odpowiada na list powstańca: „Ustawa dezubekizacyjna nie obejmie tego człowieka”

    Dlaczego więc Rzecznik Praw Obywatelskich nie podjął więc zdecydowanych działań, by pomóc mieszkańcom Poznańskiej 14 i setek innych reprywatyzowanych w haniebny i często przestępczy sposób kamienic? Dlaczego nie zainteresował się 90–letnim powstańcem warszawskim i wykładowcą akademickim, który (jak wynika z relacji świadków przed Komisją Weryfikacyjną) bezradnie pytał sąsiadów: ”co z nami będzie?” Dlaczego starszy pan, 73 lata temu, stanął na barykadzie i walczył o naszą wolność, a pan Bodnar nie chciał mu się odwdzięczyć?

    Odpowiedź jest przerażająco prosta. Adam Bodnar jest dzieckiem III RP, dla której przedstawicieli i obrońców, „święty spokój” i medialne kreacje są ważniejsze niż obowiązek i (często) zwykła przyzwoitość. Po co drażnić potężne lobby reprywatyzacyjne? Narażać się na oburzenie Hanny Gronkiewicz-Waltz, wiceprzewodniczącej Platformy Obywatelskiej. Toczyć ryzykowne boje sądowe i użerać z urzędniczą mafią. Lepiej grać na siebie i upajać się kolejnymi konferencjami i oświadczeniami dla mediów.

    Za kilka dni Adam Bodnar stanie w jednym rzędzie z I Prezes Sądu Najwyższego Małgorzatą Gersdorf. Na konferencji prawniczej będą mówić o zmianach w wymiarze sprawiedliwości i z troską pochylać będą się nad prawami „zwykłego człowieka”, broniąc sądownictwa, którego kształt wykuwano jeszcze w PRL i ochoczo konserwowano po 1989 roku.

    Wiemy, że Adama Bodnar będzie zadowolony, a zaprzyjaźnione media kreować będą go na bohatera i obrońcę „demokracji”. Powstaniec warszawski, który musiał wyprowadzić się z Poznańskiej 14, bo miał dość użerania się z cwaniakami reprywatyzacyjnymi, nie pójdzie na skargę do mediów, nie będzie też domagał się odwołania Adama Bodnara. Bohater sprzed 73 lat pozostanie sobą. Prawdziwy.

    autor: Wojciech Biedroń

    tsi 94.254.233.*za godzinę
    Bodnar! Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha,,,,,Sprawdźcie jego życiorys, a będziecie wiedzieć!!!

    Piotr 88.128.80.*za 23 minuty
    Bo te antypolskie psy w dooopie maja Polakow. Sluzba Talmudowi jest na pierwszym miejscu…

    aa 82.73.235.*za 22 minuty
    i znowu ten wrog Polski na pierwszej stronie czy toto jest swiety jak imc Bolek???

    RPO- co to jest 89.69.17.*za 21 minut
    Odwołać tą ciote !!! Co to jest za laluś tęczowy ??? lewacki sq….n

    Ola 217.250.252.*za 20 minut
    PO jak wymieniało urzędnikòw to RZECZNIKA też a PIS co robi…..to już nie pierwszy raz BODNAR daje ,,popis” i podpisy zbierano !Na co czekają????

    CZARNY1@CZARNY1za 18 minut
    dlatego PIS to jalopy…. ten bubek dawno powinien byc zdymisjonowany

    Ciemiorek 178.235.42.*za 13 minut
    On jest nieodwołalny? Nie wydaje mi się!

    sdbb 83.28.220.*za 13 minut
    Rzecznik Praw Ubeckich…

    Polubienie

    • Odpowiadam
      Dlaczego on jeszcze jest rzecznikiem? Bo państwo polskie jest w ciąż bardzo słabe. Bez głębokiej (czytaj dekomunizacji) sądownictwa nie ma szans się wzmocnić.

      Hanys
      Zwróćcie uwagę na polskawo-brzmiące nazwiska: oklejak, bodnar, michnik, kuroń geremek ….

      ostapus
      Bodnar to ukraińskie nazwisko, z tej zachodniej części …

      https://wpolityce.pl/polityka/355318-skandal-w-biurze-adama-bodnara-rpo-przyznaje-sie-do-fake-newsa-o-powstancu-ktoremu-rzekomo-obnizono-emeryture

      Skandal w Biurze Adama Bodnara! RPO przyznaje się do fake newsa o powstańcu, któremu rzekomo obniżono emeryturę

      opublikowano: przedwczoraj · aktualizacja: przedwczoraj


      autor: fot.Fratria.pl

      Ja nie wiem, czy był funkcjonariuszem SB, czy nie. My go o to nie pytaliśmy. Zakładaliśmy, że jak się ten pan do nas zgłasza, bo zachodzi możliwość, że będzie miał obniżoną rentę, to znaczy, że musiał być funkcjonariuszem

      – powiedział w rozmowie z portalem tvp.info Tomasz Oklejak, naczelnik Wydziału ds. Żołnierzy i Funkcjonariuszy w Biurze Rzecznika Praw Obywatelskich. MSWiA zdementowało dziś informację, jakoby 95-letni powstaniec miał zostać ofiarą ustawy dezubekizacyjnej.

      CZYTAJ TAKŻE:Nie mogą znieść końca przywilejów? Tak powstało medialne kłamstwo o obniżeniu emerytury powstańcowi warszawskiemu

      „Afera” z powstańcem rozpoczęła się 21 sierpnia, kiedy Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich Adama Bodnara opublikowało na swojej stronie internetowej list. „95-letni Powstaniec”, który nie chce podać swojego nazwiska, pisał w nim, że walczył o wolną Polskę w 1944 roku, a teraz zostanie objęty cięciami dla byłych funkcjonariuszy SB tylko za to, że w przeszłości pracował w przychodni MSW.

      Jak informuje portal tvp.info, Biuro RPO przed publikacją emocjonalnego pisma nie zweryfikowało żadnej informacji podanej przez mężczyznę. A list, po opublikowaniu go przez RPO, stał się w ustach części polityków opozycji i w niektórych mediach dowodem na niesprawiedliwość ustawy dezubekizacyjnej.

      Pytaliśmy Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich, dlaczego nie pofatygowało się, by zdobyć w IPN-ie informacje na temat przeszłości 95-letniego powstańca, w którego obronie występuje. Przedstawiciel Biura nie był w stanie wskazać, z tytułu którego przepisu ustawy dezubekizacyjnej wynika, że powstaniec zostanie nią objęty. – Jeśli ten pan był lekarzem, to znaczy, że był też funkcjonariuszem. I dodaje: – Ale my go nie pytaliśmy i on nas nie informował czy był funkcjonariuszem, bo on nie ma tej wiedzy. Tę wiedzę ma IPN.

      – czytamy w portalu tvp.info.pl

      Tomasz Oklejak z Biura RPO, w rozmowie z tvp.info.pl twierdzi, że powstaniec mógł uczestniczyć w szkoleniach oficerskich oraz mógł być pracownikiem SB. Jednak ta informacja nie pojawiła się w opublikowanym przez Biuro Rzecznika Prawa Obywatelski liście.

      CZYTAJWNIEŻ:MSWiA: Nie wydano decyzji o obniżeniu emerytury 95-letniego powstańca. Błaszczak: Dezubekizacja dotyczy tylko SB i UB

      Dziś Ministerstwo spraw Wewnętrznych i Administracji także zdementowało „informację” o rzekomym „powstańcu”.

      Nie wydano żadnej decyzji o obniżeniu emerytury dla 95-letniego powstańca.(…) Informujemy, że obniżenie świadczeń w ramach tzw. ustawy dezubekizacyjnej nie dotyczy 95-letniego Powstańca Warszawskiego. Podkreślamy, że osoba ta nigdy nie otrzymała żadnej decyzji o obniżeniu emerytury.

      – czytamy w oświadczeniu MSWiA przesłanym do PAP.

      CZYTAJ TAKŻE:Szef MSWiA odpowiada na list powstańca: „Ustawa dezubekizacyjna nie obejmie tego człowieka”

      Resort dodał, że „z informacji przekazanych z Zakładu Emerytalno-Rentowego MSWiA i Instytutu Pamięci Narodowej nie wynika, aby osoba ta pełniła służbę na rzecz totalitarnego państwa. W związku z tym, osoby tej nie dotyczy obniżenie świadczeń”.

      W zeszłym tygodniu szef MSWiA Mariusz Błaszczak zapewnił, że tzw. ustawa dezubekizacyjna nie dotknie autora listu do RPO.

      Jeśli przez chwilę pracował jako lekarz w MSW, to go nie dotknie ustawa dezubekizacyjna; to nie ma żadnej wątpliwości. Ustawa dezubekizacyjna dotyczy tych, którzy byli w SB albo w UB, a nie dotyczy powstańców warszawskich.

      — powiedział Błaszczak.

      Źródło: tvp.info.pl, PAP

       

      ceel
      To obrzydliwe! To nie przystoi Rzecznikowi Praw Obywatelskich! Wierzę, że Sejm i Senat zajmą się tą sprawą i dalszym pełnieniem przez tego łgarza funkcji Rzecznika Praw Obywatelskich!!!

      arek
      Dlaczego on jeszcze jest rzecznikiem?

      czerwony teed
      TEN BONDAR TO GORSZY OD ŁYZWINSKIEGO CZERWONY JAK CEGLA Z MURU SLD JAK MOŻNA GO ODWOŁAĆ

      Zbyszek
      Nie chcę żeby Pan Bodnar był rzecznikiem moich praw.

      cep
      Bodnar resortowe dziecko komuny Czlonek PO

      lop65
      Urząd RPO jest w brudnych lewackich łapach Bodnara ,którego zbiry z PO PSL i PZPR – SLD wywindowały na to stanowisko. Czego oczekiwać od lewackiego zwyrodnialca??? Prawdy ? Uczciwosci?

      Polubienie

  12. http://kresy.pl/wydarzenia/winnicki-chce-odwolac-bodnara-inicjatywa-ruchu-narodowego-ws-rpo/


    Adam Bodnar. Fot. wikimedia.org

    WINNICKI CHCE ODWOŁAĆ BODNARA – INICJATYWA RUCHU NARODOWEGO WS. RPO

    12 września 2017|0 Komentarze|w polityka, Polska, społeczeństwo, Wydarzenia |Przez Marek Trojan

    Poseł Robert Winnicki i Ruch Narodowy wystąpili z inicjatywą odwołania ze sprawowanej funkcji Adama Bodnara, Rzecznika Praw Obywatelskich. Zbierane są podpisy posłów pod wnioskiem w tej sprawie do Marszałka Sejmu.

    Inicjatywę ws. odwołania Rzecznika Praw Obywatelskich Adama Bodnara ze sprawowanej przez niego funkcji zgłosił poseł Robert Winnicki, prezes Ruchu Narodowego.

    – Zgodnie z zapowiedziami dziś rozpocząłem zbiórkę podpisów pod wnioskiem ws. odwołania Adama Bodnara – napisał we wtorek na Twitterze Robert Winnicki.

    Wniosek ws. odwołania Bodnara został przygotowany przez Ruch Narodowy. W treści uzasadnienia wskazano, że zgodnie z Ustawą o Rzeczniku Praw Obywatelskich, „Sejm odwołuje Rzecznika przed upływem okresu, na jaki został powołany, również jeżeli Rzecznik sprzeniewierzył się złożonemu ślubowaniu”.

    – Adam Bodnar, od roku sprawujący funkcję Rzecznika Praw Obywatelskich, podważał konstytucyjnie gwarantowaną wolność gospodarczą i swobodę umów, kwestionował konstytucyjną tożsamość małżeństwa jako związku kobiety i mężczyzny, w sposób arbitralny próbował ograniczyć wolność sumienia i wyznania, a także interweniował w postępowaniach sądowych pomiędzy prywatnymi podmiotami, mimo że nie pozwalają mu na to obowiązujące przepisy – czytamy w uzasadnieniu, którego treść zamieszczono na stronie Ruchu Narodowego.

    – Podejmowane przez niego interwencje w wielu przypadkach noszą piętno głębokiej ideologizacji uprawianej w duchu marksizmu kulturowego. Tym samym Rzecznik Praw Obywatelskich wielokrotnie, w sposób rażący, przemyślany i konsekwentny sprzeniewierzył się złożonemu ślubowaniu, tak w zakresie wierności Konstytucji, jak i, w sposób manifestacyjny, zasadzie bezstronności – podkreślono w dokumencie.

    Ruch Narodowy podkreśla, że Bodnar swoimi działania wielokrotnie wspierał środowiska LGBT, jednocześnie dyskryminując osoby o poglądach narodowych czy konserwatywnych. Przypomniano, że występował przeciwko konstytucyjnej definicji małżeństwa i wspierał sądownie faworyzowane przez siebie środowiska.

    Czytaj także:

    Rzecznik Praw Obywatelskich: operacja „Wisła” była zbrodnią przeciwko ludzkości

    Adam Bodnar, Rzecznik Praw Obywatelskich: naród polski współuczestniczył w Holokauście

    W uzasadnieniu podkreślono również, że Bodnar wykorzystuje sprawowany urząd „nie tylko poprzez bezpośrednie interwencje, ale również m.in. udzielając patronatów imprezom i konferencjom organizowanym przez przedstawicieli skrajnej lewicy, dążącym do zmiany porządku konstytucyjnego Rzeczypospolitej”.

    – Ze względu na wielokrotne złamanie roty ślubowania, tak w obszarze wierności Konstytucji, jak i w związku z obowiązkiem zachowania zasady bezstronności, jak najszybsze odwołanie Adama Bodnara z funkcji Rzecznika Praw Obywatelskich jest nie tylko prawem, ale i obowiązkiem Sejmu RP – podsumowano.

    Jak na razie, pod wnioskiem podpisali się posłowie Robert Winnicki i Jan Klawiter. Lider Ruchu Narodowego podkreśla, że jeśli wniosek poprą posłowie PiS i Kukiz’15, Bodnara będzie można odwołać ze stanowiska.

    Twitter.com / ruchnarodowy.net / Kresy.pl

    https://wpolityce.pl/polityka/357666-winnicki-zbiera-podpisy-za-odwolaniem-bodnara-akcja-posla-spotkala-sie-z-poparciem-i-kontrakcja

    Polubienie

  13. Leo48 83.10.159.*za godzinę
    Ja się pytam czy nie można w końcu odwołać tego lewackiego palanta ? Czy RPO może tak skandalicznie kalać własne gniazdo bez żadnych konsekwencji ? To nie pierwsze jego antypolskie wystąpienie.

    aaab 89.64.25.*8 minut temu
    Zwolnić tego lewackiego łacha i niech nie zanieczyszcza urzędu bo to wstyd i hańba.

    Ewa G 95.40.86.*16 minut temu
    Czy naprawdę nie można go wreszcie odwołać?

    Jaju 46.169.154.*16 minut temu
    Zneutralizować tego głąba .

    https://wpolityce.pl/polityka/357535-tylko-u-nas-rpo-walczy-z-narodowym-instytutem-wolnosci-bodnar-siega-po-obwe-ktore-krytykuje-wspieranie-polskosci-i-chrzescijanskich-wartosci

    TYLKO U NAS. RPO walczy z Narodowym Instytutem Wolności. Bodnar sięga po OBWE, które krytykuje wspieranie polskości i chrześcijańskich wartości

    opublikowano: 8 godzin temu · aktualizacja: 6 godzin temu


    autor: YouTube

    Ideologia gender, edukacja seksualna, prawa mniejszości – właśnie takie działania wspierane były w ostatnich latach z publicznych pieniędzy. Rząd PiS chce przywrócić równowagę w trzecim sektorze i wspierać te organizacje pozarządowe, które będą realnie działać na rzecz społeczeństwa obywatelskiego. Będą krzewić polską kulturę, dbać o realne potrzeby społeczności lokalnych, pielęgnować narodowe i chrześcijańskie wartości. Na straży nowego rozdania ma stać Narodowy Instytut Wolności (NIW). Ulica i zagranica już się nim zajęły. Na czele z Rzecznikiem Praw Obywatelskich Adamem Bodnarem.

    CZYTAJ TAJŻE: TYLKO U NAS. Gliński i Kaczmarczyk o nowym programie dla NGO: Rząd chce zapewnić sprawiedliwy, przejrzysty system finansowania

    Nareszcie pojawia się szansa, by niezauważana do tej pory grupa organizacji pozarządowych mogła realizować swoją misję ze wsparciem środków publicznych. Jak dotąd, tylko silne organizacje potrafiły skutecznie zabiegać o własne interesy. Powstanie Narodowego Instytutu Wolności przy Kancelarii Premiera Rady Ministrów ma to zmienić. Ustawa o NIW jest już w Sejmie. Okazuje się jednak, że lewicowo-liberalne organizacje robią wszystko, by ją zablokować. Do gry włączył się sam Rzecznik Praw Obywatelskich, który nie tylko powinien zachować obiektywizm, ale wręcz wspierać instytucję, mającą działać na rzecz społeczeństwa obywatelskiego. Nic podobnego. Najpierw walczył z Narodowym Instytutem Wolności wraz z Helsińską Fundacją Praw Człowieka, z której się wywodzi. Teraz sięgnął po cięższe działa, prosząc o opinię OBWE. We wszystkich stanowiskach pojawiają się te same miałkie argumenty.

    Pierwsze czytanie projektu ustawy o Narodowym Instytucie Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego miało miejsce w Sejmie 12 lipca 2017 roku. Wczoraj obradowała nad nim Komisja Polityki Społecznej i Rodziny, która zarekomendowała przyjęcie projektu przez Sejm. Wszystko wskazuje na to, że będzie to kolejny element potężnego sporu, do którego lewicowo-liberalne organizacje wykorzystywać będą przećwiczone metody – ulicy i zagranicy. Wystarczy przyjrzeć się działaniom Adama Bodnara, by przewidzieć dalsze scenariusze.

    Doświadczenie innych państw sugeruje, że konsekwencją centralizacji i nacjonalizacji trzeciego sektora będzie duża kontrola nad społeczeństwem obywatelskim

    — napisał już w lipcu RPO, w swojej opinii o rządowym projekcie powołania Narodowego Instytutu Wolności. Powielając metodę straszenia państwem totalitarnym, nie zauważył jednak, że model rządowej instytucji rozdzielającej środki dla trzeciego sektora funkcjonuje w wielu krajach UE, np. w Niemczech, Szwecji, Chorwacji czy Estonii. Zdaniem Bodnara, nie ma gwarancji, że instytucja będzie odporna na wpływy polityczne, a projekt jest zagrożeniem dla trzeciego sektora.

    W stanowisku wydanym 14 lipca 2017 przekonywał, że po uwzględnieniu opinii organizacji pozarządowych, istnieje szereg problemów z NIW. Twierdził, że pomysł utworzenia nowej instytucji nie wynika ani z postulatów organizacji pozarządowych, ani nie jest przez nie oczekiwany i że nie wiadomo, jakie konkretnie programy wspierania rozwoju społeczeństwa obywatelskiego będzie realizować. Zarzucał także brak wystarczających gwarancji, że NIW będzie odporna na wpływy polityczne.

    Adam Bodnar poprosił o wsparcie [Helsińską Fundację Praw Człowieka, z której się wywodzi. W swoim stanowisku powieliła ona jego uwagi. Zwrócił się także do Organizacji Bezpieczeństwa i Współpracy w Europie (OBWE), która przedstawiła równie krytyczny raportCo ciekawe, ze wszystkich raportów przebija skrajna troska o zagrożenie nie tyle obywatelskości, co ochrony „różnorodności”, mniejszości, wielokulturowości. Skandaliczne są pod tym względem uwagi OBWE, wymierzone wprost w narodowy wymiar instytutu.

    Pod ostrzałem autorów opinii OBWE znalazła się już preambuła projektu ustawy odnosząca się do wartości chrześcijańskich. Podważono także jedno z zadań Narodowego Instytutu, którym jest:

    podtrzymywanie i upowszechnianie kultury oraz zakorzenionej w chrześcijańskim dziedzictwie tradycji narodowej i lokalnej, pielęgnowanie polskości oraz rozwoju świadomości narodowej, obywatelskiej i kulturowej, a także solidarności i wrażliwości społecznej.

    Zdaniem OBWE, zapis ten jest dyskryminujący i należałoby go zmienić tak, aby „obejmował on ogólnie dziedzictwo kulturalne, bez zawężania go wyłącznie do jednego dziedzictwa religijnego i narodowego” (pkt 50).

    Na marginesie warto zaznaczyć, że właśnie dziś OBWE organizuje na Stadionie Narodowym konferencję „Human Dimension Implementation Meeting 2017”, której wydarzeniem towarzyszącym będzie specjalny panel dyskusyjny, pt. „Atak na rządy prawa i społeczeństwo obywatelskie w Polsce”. Wezmą w niej udział Fundacja „Otwarty Dialog”, Komitet Obrony Demokracji, Obywatele RP i .Nowoczesna, które z pewnością będą oskarżać polski rząd za zamach na demokrację!

    CZYTAJ WIĘCEJNASZ NEWSOBWE wspiera Kramka, KOD i Obywateli RP! Organizuje im antyrządową imprezę w Warszawie pt. „Atak na rządy prawa i społeczeństwo obywatelskie w Polsce”

    Do uwag OBWE ws. NIW odniósł się szczegółowo Wojciech Kaczmarczyk, pełnomocnik rządu do spraw społeczeństwa obywatelskiego. W swoim stanowisku wypunktował widoczną w raporcie nieznajomość polskiego prawa i zbił argumenty dotyczące rzekomej dyskryminacji.

    Kultywowanie i upowszechnianie kultury oraz tradycji narodowych i lokalnych, zakorzenionych w dziedzictwie chrześcijańskim, kultywowanie polskiej tożsamości i rozwijanie świadomości narodowej, obywatelskiej i kulturowej, nie są pojęciami dyskryminacyjnymi. Odnoszą się do kodeksu wartości wielokulturowej i wielonarodowej Polski, która w swojej tradycji tolerancji, współistnienia różnych kultur i narodów oraz równego traktowania od wielu wieków była modelem dla całej Europy i świata. Preambuła i art. 24 nie wpisują się w retorykę wykluczania kogokolwiek i zapewniają wzajemny szacunek, neutralność państwa i pluralizm, tak istotne dla polskiej tożsamości historycznej. Regulacje odnoszące się do  Narodowego Instytutu zapewniają równy dostęp do środków publicznych dla każdej organizacji i ich zróżnicowanych celów, zapewniając niedyskryminacyjne kryteria dystrybucji środków

    — podkreślił Wojciech Kaczmarczyk w swojej odpowiedzi.

    Ze wszystkich głosów sprzeciwu wobec NIW przebija nieprawdopodobna troska o organizacje, które dbają o prawa mniejszości, promowania różnorodności, wielokulturowości i genderyzmu. Zdumiewający jest fakt, że Rzecznik Praw Obywatelskich niepokoi się, iż ustawa obejmuje wyłącznie obywateli polskich, co mogłoby dyskryminować cudzoziemców. Przedstawiciele OBWE zaniepokoili się także, że NIW zablokuje możliwość finansowania organizacji pozarządowych przez instytucje zagraniczne, przejmując te środki. Jak wskazuje Wojciech Kaczmarczyk, i w tym punkcie wykazano się nieznajomością polskiego prawa.

    Rząd polski nie ma instrumentów prawnych do przejmowania środków zagranicznych i międzynarodowych pochodzących z innych źródeł, a projektowania ustawa nie zawiera żadnych stosownych uregulowań w tym zakresie

    — odpowiada w swoim stanowisku.

    Jak dotąd, publiczne pieniądze wędrowały w większości do organizacji szerzących ideologię gender lub idee multikulturowości. Teraz ma się to zmienić. Ale „oświecone” instytucje nie pozostaną bez środków. Nadal będą wspierane z zagranicznych źródeł i z pewnością będą uczestniczyć w innych programach finansowania NGO’sów. Warto zdać sobie sprawę, że Narodowy Instytut Wolności dysponować będzie zaledwie 100 mln złotych, pochodzącymi z dwóch instrumentów finansowych: Programu Funduszu Inicjatyw Obywatelskich oraz Funduszu Wspierania Społeczeństwa Obywatelskiego (ustawy o grach hazardowych). Pozostałe środki pozostają w gestii podmiotów administracji samorządowej i rządowej dotychczas zajmujących się ich rozdysponowaniem. Według danych GUS całkowita suma przychodów organizacji pozarządowych w 2014 r. wyniosła ponad 26 mld zł. Z tej sumy organizacji pozyskały nieco ponad 50% środków z źródeł publicznych. Jak ma się do tego zaledwie 100 milionowy budżet Narodowego Instytutu Wolności?

    Powstanie Narodowego Instytutu Wolności to potężna szansa na wsparcie inicjatyw tysięcy organizacji, które działają w małych miastach, wioskach, w świetlicach, kołach i promują polską historię, narodową tradycję, pielęgnują bogactwa narodowego dziedzictwa. To także szansa dla lokalnych społeczności i ich działań obywatelskich. To wzmocnienie organizacji strażniczych, patrzących na ręce samorządowcom oraz wsparcie lokalnych, obywatelskich mediów. Idea ta ma wzmocnić tych, którzy dotąd nie mieli żadnych szans na finansowe wsparcie państwa, a prężnie działają na rzecz swoich małych ojczyzn. I chyba właśnie to wzmocnienie narodowej tożsamości, kultury i obywatelskiego potencjału stanowi dla liberalno-lewicowych środowisk największy problem.

    autor: Marzena Nykiel

    potr 31.6.193.*za 18 minut
    dajcie od razu wszystkie pieniądze do Torunia – po co te ściemy z NIW

    Depesza@Depeszaza 17 minut
    Pani Marzeno na Pani portalu szaleją wtyki wajchowego wycinając wpisy pod informacjami o przewale w ABW !

    ossa 37.249.89.*za kilka sekund
    To jest wielka porażka, przedstawiciel elyty, nanibywykształcony, stwarza pozory kultury, a de facto szkodnik wielkiej wody w białych rękawiczkach, pisze neohistorie de novo. Niepolak , antypatriota.

    Ticino 188.146.100.*7 minut temu
    Czy pan Bodnar chce dostać klapsa ?

    W 79.175.212.*42 minuty temu
    Rzecznik IV Rzeszy proszę nie łączyć tego ………. z Polska i Polakami !!!

    stefankowal 89.25.170.*godzinę temu
    po wpadce miałeś pan odejść ze stanowiska, kończ waść wstydu oszczędz. ciepły stołeczek ciągnie

    Virtus 89.76.175.*godzinę temu
    Czy można odwołać tego pana ze stanowiska?

    dlaczego jeszcze on RPO jest? 85.28.154.*2 godziny temu
    Można się domyślać skąd ten sługus Niemca miał pieniądze na te mieszkania, których się nie potrafił doliczyć. Widać za plucie na Polskę dobrze go nagradzano i jeszcze z Amber Gold też może.

    https://wpolityce.pl/polityka/357659-nasz-wywiad-minister-glinski-o-atakach-na-narodowy-instytut-wolnosci-glowny-opor-ma-wymiar-ideologiczno-polityczny-pan-bodnar-jest-politykiem

    Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.