518 W czym ludobójstwo Polaków jest gorsze od ludobójstwa tzw . żydów, WOJNA POLSKO UKRAIŃSKA JUŻ TUŻ TUŻ , OWOC POLITYKI PiS i inne filmy

Wołyń w czym Holokaust Polaków jest gorszy od Holokaustu Żydów ?


Nic na to wszystko nie mogę poradzić, więc pokazuję to tym osobom, które będą miały ochotę to zobaczyć. Robię to po to, że żeby kiedyś nikt nie mówił w przyszłości, że nie przestrzegałem przed tym… Zamiast myśleć samodzielnie, słuchajcie nadal znaftzów Wschodu…

Oto poniżej kolejny artykuł, który jest niczym innym, jak ucieczką na z góry upatrzone pozycje. Cała polityka polska sypie się, jak domek z kart, nie tylko ta „wschodnia”. Obejrzyjcie sobie ten film poniżej i zadajcie sobie w końcu pytanie, kto tu myśli, a kto tylko „pierdoli bez sensu”, jak Cywiński, czy jemu podobni…


WOJNA POLSKO UKRAIŃSKA JUŻ TUŻ TUŻ , OWOC POLITYKI PiS.

PiS UMRZE …OD TRUPIEGO JADU I BANDEROWSKIEJ SIEKIERY…

…..

mem 178.219.131.*za godzinę
Ukry pragną wielkiej ukrainy . Wg nich ma ona sięgać aż po Kraków .

to_ja 109.78.71.*za godzinę
TO KŁAMSTWO!!! W naszym interesie leży Ukraina uwikłana w konflikt z Moskwą, słaba i politycznie niestabilna. Kto tego nie rozumie jest BANDEROWSKIM szpionem!

Zagorski 89.70.158.*godzinę temu
Niedopuszczalny jest brak reakcji władz PL na oficjalne kształtowanie przez władze UA mentalności kolejnych pokoleń Ukraińców w apologetycznym przyswajaniu zbrodniczej ideologii OUN/UPA.

dalej tak się nie da 80.219.63.*godzinę temu
przestańmy sobie wmawiać, że nasze wysiłki nie poszły na marne. trzeba zrewidować stosunki obustronne. obecnie jesteśmy poniżani. takie zachowanie trzeba karać a my je nawet tolerujemy

Narodowiec 83.26.242.*godzinę temu
Brawo Panie Piotrze. Podzielam tą opinię. Niestety dotychczas rządzący (obojetnie kto) w sprawie UPAdliny szli jak pijani we mgle.

leming 89.64.42.*2 godziny temu
Dziwi mnie ograniczanie stosunków polsko-ukrainskich do Wołynia. Historia rzezi polaków na ukrainie jest znacznie bogatsza. Nie chcemy np. pamietać o Batohu czy Humaniu

https://wpolityce.pl/polityka/348660-polski-dylemat-z-ukraina-w-sprawie-bestialskiego-wymordowania-tysiecy-polakow-zadnych-ustepstw-byc-nie-moze

Polski dylemat z Ukrainą. W sprawie bestialskiego wymordowania tysięcy Polaków, żadnych ustępstw być nie może

„Jeżeli Ukraina chce dołączyć do rodziny krajów europejskich, to musi stanąć w prawdzie, musi zmierzyć się ze swoją trudną historią. Na pewno z nacjonalistami i Banderą na sztandarze Ukraina do UE nie wejdzie” – powiedział wiceszef Ministerstwa Obrony Narodowej Michał Dworczyk, na marginesie Narodowego Dnia Pamięci Ofiar Ludobójstwa dokonanego na Polakach przez ukraińskich nacjonalistów. W podobnym tonie wypowiedziało się wielu polskich polityków. Media przypomniały o wymordowaniu ponad stu tysięcy naszych rodaków na terenie przed- i powojennej Polski. Ta tragedia pozostaje wciąż otwartą raną.

Powiedzmy sobie otwarcie, że już straciliśmy kilka okazji do skłonienia Ukrainy do rozrachunku z własną przeszłością. Pierwszą była tzw. pomarańczowa rewolucja, drugą kryzys na Ukrainie i wydarzenia na Majdanie, trzecią zajęcie Krymu przez Rosję. Powodowani wyższymi racjami za każdym razem staliśmy murem za naszymi wschodnimi sąsiadami, począwszy od uznania przez nasz kraj (jako pierwszy w świecie) niepodległego państwa Ukrainy. Staliśmy się też jej – mówiąc wprost – samozwańczym „adwokatem” w integracyjnych dążeniach Kijowa z zachodnimi strukturami. Ta jednoznaczna postawa tylko w niewielkim stopniu przyczyniła się do ukraińskiego, zbiorowego rachunku sumienia. I, co należy brać pod uwagę, im dalej tym trudniej będzie skłonić Ukraińców do przewartościowania ich stosunku do sprawców zbrodni sprzed ponad siedemdziesięciu lat, którzy urośli do rangi „bohaterów narodowych”, których stawiają na cokoły i upamiętniają w nazwach ulic, placów, szkół i różnorakich obiektów.

Zapewne nie bez powodu reprezentanci Ukrainy nie znaleźli się na liście uczestników konferencji Trójmorza w Warszawie, dowartościowanej przez wizytę prezydenta USA Donalda Trumpa. Nie umknęło to uwadze bardziej wytrawnych obserwatorów sceny politycznej, m.in. Jerzemu Tarchalskiemu i Piotrowi Zarembie. Pierwszy wypowiedział się na ten temat w wywiadzie dla Frondy, drugi na naszym portalu wPolityce.pl. Dr Targalski ostrzegł, że „polityka antyukraińska, którą część polityków PiS chce rozpocząć, jest samobójstwem” i „zakończy się katastrofą”. Bo istnieją inne istotne zależności, a mianowicie – ujmując rzecz ogólnie – zróżnicowane podejście krajów środkowowschodniej Europy do Rosji, nie zawsze pokrywające się z naszym stanowiskiem. Piotr Zaremba podziela część poglądów łódzkiego historyka i publicysty, podkreśla wszakże, że „spór o historię jest ważny i Polska Wołynia symbolicznie odpuścić nie może”. Stawia przy tym pytanie o granice tego „nieodpuszczania”.
Na plan pierwszy wciąż wybija się geopolityka. W naszym interesie leży Ukraina niezależna od Moskwy, silna i bogata. Tym bardziej, że Trójmorze to twór jeszcze kruchy i nie wiadomo, co wyjdzie z tej inicjatywy. Taksja Węgier, Słowacji, Bułgarii czy Austrii wobec niektórych poczynań Rosji, w tym zwłaszcza polityki energetycznej, rodzi uzasadnione pytania, na ile Warszawa może stawiać na jedenastkę z obszaru pomiędzy Bałtykiem, Adriatykiem i Morzem Czarnym? Moim zdaniem, silnego sojuszu z tego nie będzie, mogą natomiast rodzić się wspólne przedsięwzięcia gospodarcze i infrastrukturalne, które przyspieszą tempo doganiania państw zachodniej Europy w ich rozwoju i poziomie życia przez kraje naszego regionu A to już bardzo wiele. Jak ma się to do Ukrainy z polskiego punktu widzenia? Niestety, w naszej polityce istnieje w tej kwestii wyraźny, czarno-biały podział: na tych, którzy bez względu na skrzeczącą rzeczywistość forsowali, bądź forsują wspieranie jej integracyjnych aspiracji z Zachodem, bo zarówno z UE jak i NATO, oraz tych „uprzedzonych”, którzy akcentują przede wszystkim zbrodnie Ukraińców z przeszłości. Problem w tym, że jedni i drudzy mają sporo racji.

Nie podzielam zdania Jerzego Targalskiego, że „nie można zbudować wspólnoty gospodarczej naszego regionu bez Ukrainy”, bo można, czego też dowodzą dawne, przezwyciężone podziały w Europie i nie tylko. Oczywiście lepiej byłoby z Ukrainą. Pozostaje kwestia, czy samym Ukraińcom na tym tak bardzo zależy. Jeśli tak, to tu właśnie pojawia się ostatnia możliwość załatwienia bolesnych spraw z naszej wspólnej historii. Piszę ostatnia, ponieważ – jak uczy nasz konflikt z Litwą choćby w kwestii pisowni polskich nazwisk – później będzie z tym o wiele trudniej. Również z Rosją można było załatwić – czy jak kto woli – wymóc na niej niektóre ustępstwa tylko wtedy, gdy była wewnętrznie rozbita i słaba, co teraz, gdy okrzepła, byłoby niemożliwe lub znacznie bardziej skomplikowane do realizacji.

W kontekście geopolityki umyka jakby uwadze fakt, że nadal graniczymy z Rosją, z jej obwodem królewieckim (nie wiem, dlaczego zazwyczaj używa się u nas rosyjskojęzycznej nazwy Kaliningrad), że nie wspomnę o rozbudowanych rosyjskich bazach na Białorusi. Jest jeszcze jeden, istotny aspekt. Jakie mamy gwarancje, że za kilka lat Kijów nie zwróci się ku Moskwie? Choć dziś jest to trudne do wyobrażenia, prędzej czy później dojdzie do ich zbliżenia. Wszak nikt nie zaprzeczy ich wielowiekowym więzom kulturowym. Tam m.in. bierze początek Rosyjski Kościół Prawosławny, z czasów chrztu Rusi w 988r., przyjętego przez wielkiego księcia kijowskiego Wołodimira I. W kontekście historii nie należy też zapominać o dawnych związkach Ukrainy z Niemcami. Dzisiejszy bohater Ukraińców, współtwórca UON i UPA, zbrodniarz wojenny Stepan Bandera był hitlerowskim kolaborantem; po wojnie znalazł schronienie w Monachium, gdzie został w 1959r. zastrzelony na progu swego domu przez agentów KGB. I dzisiaj jakby bliżej rządowi w Kijowie do Berlina, niż do Warszawy… Jak będzie, czas pokaże. Wschodnie przysłowie mówi, „spodziewaj się najlepszego, ale licz się z najgorszym”. Tymczasem nowy ambasador Ukrainy przy NATO Wadym Prystajko ogłosił właśnie rozpoczęcie starań jego kraju w Sojuszu Północnoatlantyckim, w celu „uzyskania zaproszenia do Planu Działań na Rzecz Członkostwa”. Równocześnie z Ukrainy dobiegają niepokojące meldunki, jak np. ten o gwałtownych protestach ukraińskiej ludności przeciw budowie kościoła katolickiego w Czerkasach. Wcześniej podobna sytuacja zaistniała w samym Kijowie, gdzie z tego powodu do dziś nie udało się rozpocząć budowy świątyni. W miniony poniedziałek pod Konsulatem Generalnym RP w Łucku znów wybuchła petarda. Ten sam budynek był przed trzema miesiącami ostrzelany z granatnika przez „nieznanych sprawców”.

Załóżmy, że byli to niezidentyfikowani dotąd „rosyjscy prowokatorzy”, którym „zależy na pogorszeniu relacji polsko-ukraińskich”. Niezmienne pozostaje jednak pytanie, na ile na poprawie stosunków z naszym krajem zależy samej Ukrainie? Wbrew pozorom, to akurat zależy także od nas.

Brzmi jak szyderstwo, ale bohaterami na Ukrainie wciąż są sprawcy ludobójstwa, zaś Ukraińcy ratujący polskich sąsiadów nierzadko za cenę własnego życia i ich rodzin, pozostają w cieniu. Jestem jak najbardziej za polsko-ukraińskim pojednaniem, ale w sprawie bestialskiego wymordowania tysięcy Polaków, w tym kobiet i dzieci, którzy zginęli tylko dlatego, że byli Polakami, żadnych ustępstw być nie może.

autor: Piotr Cywiński

koniec poniżania Polski 178.43.81.*za 35 minut
„W naszym interesie leży Ukraina niezależna od Moskwy, silna i bogata” Otóż wcale nie leży silna i bogata, bo wtedy w banderowskich łbach powstaną pomysły z nami związane. Trójmorze bez Ukrainy.

po co nam Ukraina???? 89.71.56.*za 18 minut
Dlaczego miałaby nas interesować jakaś Ukraina? Nas może Lwów, Łuck, Stanisławów, Tarnopol, Żytomierz, Winnica, Jampol, Niemirów, Berdyczów, Bracław i Kamieniec Podolski. Resztą niech zajmie się Rosja

moon 86.179.88.*38 minut temu
Glosowalam na Dude teraz nie popelnie tego bledu, po owocach ich poznacie

nauczycielka@nauczycielka2 godziny temu
Ze Lwowem – więź sentymentalna, z chazarsko-banderowskim Kijowem wiadomo jak jest, Krym zajęty przez Rosję. Zostawmy ich, niech się sami określą jaką Ukrainą chcą być. W Polsce pilnujmy, żeby nam nie wyrosła roszczeniowa mniejszość ukraińska.

to_ja 109.78.71.*za godzinę
@nauczycielka: Roszczeniowa mniejszość? ukry już domagają się szkół i języka urzędowego. Nasza dłoń wyciągnięta do zgody jest dla czerni banderowskiej oznaką słabości.

1.CZĘSĆ „A.K WYMORDOWAŁO” 600 000 UKRAIŃCÓW wersja neobanderowców

2 .CZĘSĆ „A.K WYMORDOWAŁO” 600 000 UKRAIŃCÓW wersja neobanderowców

2017 r POSŁOWIE III R.P NAPLULI W TWARZ 250 000 ZAMORDOWANYCH POLAKÓW
https://www.youtube.com/watch?v=Tm5pcTaEQS0

Banderowski kontr atak na kanał Y.T JACK CALEIB

BURZYMY POMNIKI UPA W POLSCE AKCJA LEGALNA ! POMÓŻ !!

UKRAIŃCY ŻOŁNIERZAMI OBRONY TERYTORIALNEJ III R.P ! PLAN PiS

AKT OSKARŻENIA DLA POLAKA W POLSCE ZA POTĘPIENIE BANDERYZMU !

UKRAINA ŻĄDA OSADZENIA W WIĘZIENIU POLAKÓW Z ONR i M.W

RZĄD ZALEWA NAS BANDEROWCAMI A SAMORZĄD ISLAMISTAMI

Ukrainski desant ! czego oni chcą od Polsk na prawdę ? posłuchaj

SZOK ! PRACA W „STONCE” DLA UKRAIŃCÓW KOSZTEM POLAKÓW

ukrainiec w Polsce w trakcie Polskiego hymnu pokazuje PIER.. SIE POLACY

Niemcy w SZOKU ŻE W EUROPIE JEST KRAJ W KTÓRYM SSmani są BOHATERAMI NARODOWYMI !

Polskie cmentarze i pomniki ofiar UPA ZDELEGALIZOWANE NA UKRAINIE

Reklamy

11 thoughts on “518 W czym ludobójstwo Polaków jest gorsze od ludobójstwa tzw . żydów, WOJNA POLSKO UKRAIŃSKA JUŻ TUŻ TUŻ , OWOC POLITYKI PiS i inne filmy

  1. Piszę jak widzę i mam gdzieś co sobie o tym poprawnie politycznie pomyślicie…

    zuzol@zuzol5 godzin temu
    To jest koniec świata, gdy zwolenników cenzury i zamordyzmu nazywa się liberałami. „Liber” znaczy „wolny”. Co ma z wolnością wspólnego poprawność polityczna? Doszliśmy do kompletnego zakłamania i pomieszania pojęć. Totalitaryści to liberałowie, narodowi socjaliści to skrajna prawica, zwykli socjaliści to lewica. Przecież to jest kompletny absurd i pojęciowy chaos!

    https://wpolityce.pl/swiat/348582-oto-wolnosc-slowa-po-amerykansku-agencja-prasowa-narzuca-stosowanie-poprawnej-politycznie-nowomowy-wideo

    Oto wolność słowa po amerykańsku! Agencja prasowa narzuca stosowanie poprawnej politycznie nowomowy. WIDEO

    opublikowano: 8 godzin temu · aktualizacja: 8 godzin temu


    autor: Fox News

    Associated Press, amerykańska agencja zaopatrująca media w wiadomości, co roku wydaje przewodnik, w którym sugeruje w jaki sposób tworzyć newsy i jakich słów używać. W tym roku kilka kontrowersyjnych zapisów przykuwa szczególną uwagę. Twórcy przewodnika sugerują, że zamiast „pro-life” powinno się pisać „anty-aborcjonista”, a w miejscu słowa „terrorysta” lepiej brzmi „bojownik”.

    Sprawę nagłośniła telewizja Fox News. Dziennikarze przeanalizowali najnowszy poradnik „AP Stylebook 2017” i zwrócili uwagę, że agencja prasowa sugeruje, by nie używać niektórych słów, które lepiej zastąpić bardziej poprawnymi politycznie odpowiednikami. I tak słowa „pro-life” dziennikarze powinni zastąpić słowami „anti-abortion” (przeciwnik aborcji), a słowo „uchodźcy” czy „migranci” odpowiada teraz zbitce słownej „ludzie usiłujący dostać się do Europy”. Zamiast „islamista” czy „terrorysta” teraz powinno się pisać „bojownik”.

    Rozmówczyni Fox News, Rachel Alexander, stwierdza, że podobne podejście jest niszczeniem czystości języka angielskiego. Przyznaje, że niszczenie odbywa się kosztem tradycjonalistów na korzyść liberałów i mediów mainstreamowych.Zwraca również uwagę, że jeśli jakiś zwrot pojawi się w tekście napisanym przez dziennikarza mediów liberalnych, a nie jest akceptowany przez „AP Stylebook”, prawdopodobnie zostanie zmodyfikowany przez wydawcę. Dziennikarka przypomina, że jakiś czas temu zwrot „legalny obcokrajowiec” (po angielsku „legal alien”) został uznany za niepoprawny politycznie i zastąpiony zwrotem „legalny imigrant” („legal migrant”). Dziś ten drugi zwrot również przestaje być uważany za odpowiedni.

    Associated Press, wydająca poradnik „AP Stylebook”, jest agencją informacyjną dostarczającą wiadomości do około 6000 stacji radiowych i telewizyjnych oraz 1700 gazet w Stanach Zjednoczonych. Poza USA ma około 8500 klientów.

    Fox News/gnor

    Doktor 198.51.61.*3 godziny temu
    Odkrywacie Ameryke. ONI to robia Od dziesiecioleci.

    hipokryt 83.24.90.*5 godzin temu
    A wasza cenzura jest lepsza? Każda krytyka nie pomyśli partii kończy się usunięciem komentarza.

    Pedał 83.8.240.*5 godzin temu
    Tu też jest cenzura poprawnościowa. Niestety.

    Sejsmo 194.242.62.*6 godzin temu
    Powinni pokazywać tych gostków, którzy to wymyślają. Niech się ludzie z nich pośmieją, niech ich poznają.

    tylko prawda jest ciekawa 213.241.53.*6 godzin temu
    Lewacy w USA mają „zieloną książeczkę” w komuniści PRL mieli „czarną księgę cenzury”. Kolejne podobieństwo z komunizmem.

    Bravo Trump !!!! 188.146.108.*7 godzin temu
    Those emigrants are terrorists and islamic murders!!! We have to say the true!!!

    krystyna@krystyna7 godzin temu
    Lewactwo, lewactwo…

    tracker 156.17.69.*7 godzin temu
    Myślę, że prezydent Trump będzie skutecznie walczył z lewactwem, także w USA.

    gosc 62.108.186.*7 godzin temu
    Karnowskie zanotowały. A teraz wrócą do nazywania islamskich terrorystów w Syrii „bojownikami”, lub nawet „opozycją do reżimu”. Nie myślą, jedynie kopiują z lewackich mediów bez zmian.

    Maks 108.171.129.*7 godzin temu
    Orwell, Orwell…

    Lubię to

  2. HIT ! ZNIEWAŻYŁ CHRYSTUSA PADŁ TRUPEM W 1 SEKUNDZIE !

    Published on Jul 13, 2017

    Karol Kolana56 minutes ago
    Ten banderowiec moze i padl ale dożyl w dobrej formie sadziwego wieku jeżeli brał udział w mordach powinien byc ukarany żydzi wiedzieli jak to zrobic

    Lubię to

  3. Tu o „polskiej racji stanu”…

    antyzidiocenie 83.10.82.*6 godzin temu
    Za chwilę zostaniemy kolonią ukrainy.

    Jassm 95.175.30.*dzisiaj, g. 8:42
    Jaka ortografia tych ruskich trolli? Łatwo ich poznać, dlaczego moderator ich nie usunie?.

    probanderowskie-pejsy 95.49.165.*dzisiaj, g. 8:49
    @Jassm za to was, pejsate trolle, czuć czosnkiem na kilometr

    prawdziwek 78.9.129.*wczoraj
    A przez program benzyna+ Polacy zapłacą za gaz dla braci banderowców. W artykule nie widzę cen, domyślam się że PGNiG banderowcom będzie sprzedawał taniej niż Polakom? Oto PiSowska dobra zmiana.

    @PISdojebekwczoraj
    100% racji mają Ruskie nazywając Polskę prosłyłułką.

    https://wpolityce.pl/gospodarka/348486-z-polski-na-ukraine-poplynie-wiecej-gazu-dostawy-beda-realizowane-przez-hermanowice

    Z Polski na Ukrainę popłynie więcej gazu. Dostawy będą realizowane przez Hermanowice

    opublikowano: wczoraj


    autor: pixabay.com

    Od 1 września wzrosną możliwości eksportu gazu z Polski na Ukrainę. Operatorzy gazowych systemów przesyłowych obydwu państw postanowili zwiększyć zdolności przesyłowe przez Hermanowice i wystawić je na aukcje. Trasą tą gaz na Ukrainę dostarcza m.in. PGNiG.

    Jak poinformował w środę Gaz-System, wraz z ukraińskim operatorem Ukrtransgaz uzgodniono, że w okresie od 1 września do 30 kwietnia 2018 r. zaoferuje całkowitą zdolność przesyłową na zasadach przerywanych warunkowo ciągłych w wysokości 6 mln m sześc. gazu dziennie, czyli ok. 1,9 mld m sześc. rocznie. Normalna przepustowość tego połączenia w stronę Ukrainy to 4 mln m sześc. dziennie, czyli 1,46 mld m sześc. rocznie. Oznacza to, że przez siedem miesięcy będzie można wyeksportować na Ukrainę o ok. 420 mln m sześć. gazu więcej. Dostępna przepustowość będzie oferowana na platformie aukcyjnej Gaz-Systemu.

    Powiększenie zdolności przesyłu ma związek z obserwowanym od dłuższego czasu zwiększonym zainteresowaniem możliwościami przesyłu gazu w kierunku Ukrainy przez Hermanowice

    — powiedział PAP rzecznik Gaz-Systemu Tomasz Pietrasieński. Zaznaczył, że operatorzy wspólnie przeprowadzili dodatkowe analizy pracy systemów przesyłowych, dystrybucyjnych i magazynowych w celu określenia możliwości sezonowego zwiększenia przesyłu gazu z Polski na Ukrainę.

    W przypadku wykorzystania przez uczestników rynku oferowanych zwiększonych przepustowości przesył będzie realizowany z zachowaniem bezpieczeństwa krajowego systemu przesyłowego

    — zaznaczył Pietrasieński.

    Przez Hermanowice gaz na Ukrainę sprzedaje m.in. PGNiG. Między sierpniem a końcem 2016 r. spółka wysłała tamtędy 370 mln m sześc. gazu, a w tym roku – jak mówił niedawno wiceprezes ds. handlowych PGNiG Maciej Woźniak – eksport powinien być dwa razy wyższy. W kwietniu PGNiG razem z ukraińskim partnerem ERU Trading wygrali przetarg na dostawę w 2017 r. 218 mln m sześc. gazu na własne potrzeby techniczne Ukrtransgazu. Eksport gazu na Ukrainę jest ograniczony przepustowością istniejącego gazociągu. Uruchomienie nowego, dużego interkonektora o przepustowości 5-7 mld m sześc. rocznie planowane jest na 2020 r.

    wkt/PAP

    stahlah 138.59.179.*dzisiaj, g. 6:43
    Czas poprzec Narodowcow w wyborach.

    ladny interes. 109.47.3.*dzisiaj, g. 0:30
    czy to ten najdrozszy kupiony w nadmiarze przez pawlaka i tfuska ! Ile na tym tracimy?!, poco nam gaz z USA -niewiadomo po ile bedzie? skoro sami gaz sprze= dajemy!

    adam66 37.47.10.*wczoraj
    Wiemy wiemy

    piotr 89.73.162.*wczoraj
    gaz płynie na Ukrainę – pieniądze do nas na święty nigdy

    Stanisław 89.231.216.*wczoraj
    Pokażcie chociaż jedną fakturę zapłaconą przez Ukraińców. Bo jak na razie wygląda na to że Ukraińcom i Żydom Polska , a raczej polskie władze robią las…. za darmo.

    Rudy 102 178.43.11.*wczoraj
    A czy płacą nam za ten gaz, czy to takie wsparcie dla „bratniego” narodu?

    zagazowany 213.238.73.*wczoraj
    Czy równie dobrze zaazotowany, jaki płynie w…Polsce?

    Lubię to

  4. U.D @U.D:
    to, ze Dutkiewicz nagrode za pomaganie Niemcom dostaje, to nie dziwi. Dziwi mnie cel na jaki ja przekazal i nowe stanowisko we Wroclawiu. Jesli jest tak jak twierdzi ten zdrajca, ze Ukraincy tak dobrze sie integruja, asymiluja, to po co ich jakos ekstra traktowac? Po co im pelnomocnik? Widocznie (jesli sie logicznie pomysli) ten pan nie chce, zeby sie asymilowali, chce, zeby zachowali odrebnosc. Niedlugo pewnie zaproponuja zmiane nazwy miasta z Wroclaw na Breslau, bo Ukraincy, ten niedorosniety wymysl Niemcow, z checia beda takiej nazwy uzywac.

    http://kresy.pl/wydarzenia/spoleczenstwo/prezydent-wroclawia-50-tys-euro-dla-fundacji-ukraina/


    ratusz_wroclaw

    PREZYDENT WROCŁAWIA: 50 TYS. EURO DLA FUNDACJI UKRAINA

    14 lipca 2017|4 komentarze|w Europa Środkowa, Polska, społeczeństwo, Ukraina, Wydarzenia |Przez Andrzej Łukasiak

    Rafał Dutkiewicz przekazał 50 tys. euro na działalność Fundacji Ukraina, której siedziba znajduje się we Wrocławiu.

    Prezydent miasta otrzymał pieniądze, jako część Niemieckiej Nagrody Narodowej. Odebrał ją w czerwcu tego roku w Berlinie. Zgodnie z wymogami fundacji, która nagrodziła Dutkiewicza, miał on wskazać, na jaki cel przekazać pieniądze. Wybór padł na Fundację Ukraina, która zajmuje się ściąganiem, pomocą oraz tworzeniem warunków życia dla naszych wschodnich sąsiadów.

    Dutkiewicz powołał również wiceprezydent miasta na pełnomocnika ds. Ukraińców. Anna Szarycz ma pomagać w pracach fundacji. Prezydent prognozuje, że w przyszłości organizacja ta będzie najważniejszym podmiotem zajmującym się kwestią przybywających i żyjących już we Wrocławiu Ukraińców.

    50 tys. euro przekazane przez Dutkiewicza to dotacja, którą do nagrody dołącza Niemiecka Fundacja Narodowa. Wyróżnia ona osoby i organizacje, które przyczyniły się do integralności Niemiec oraz działają na rzecz niemieckiej kultury politycznej i jedności europejskiej.

    ZOBACZ RÓWNIEŻ: Dutkiewicz: Ukraińcy we Wrocławiu są błogosławieństwem i lekarstwem na polską ksenofobię

    Według prezydenta przybywający do miasta Ukraińcy to największe wyzwanie społeczne. Dutkiewicz, wielokrotnie chwalił już duży napływ imigrantów do miasta, twierdząc, że są oni bliscy kulturowo Polakom. Dzięki ich pracy miasto się rozwija a oni sami szybko się asymilują. Ocenia się, że we Wrocławiu przebywa od 80  do 100 tys. Ukraińców.

    RP.pl/Kresy.pl

    banderacwel @banderacwel:
    Ten skurwysyn dutkiewicz to zapewne pomiot banderowski

    Pol_AK @Pol_AK:
    @U.D Racja. Jeśli się integrują to stanowisko do „Ukraińców” jest zbędne skoro po przekroczeniu granic miasta Wrocław stają się polakami…

    Accipiter @Accipiter:
    Co trzeba mieć w głowie lub raczej nie mieć by głosować na to ścierwo jakim jest dudkiewicz?

    Lubię to

  5. http://kresy.pl/wydarzenia/ewa-siemiaszko-ukraincy-sie-asymiluja/


    Ewa Siemaszko, foto: youtube.com

    EWA SIEMIASZKO: UKRAIŃCY SIĘ NIE ASYMILUJĄ

    14 lipca 2017|1 Komentarz|w gospodarka, kresy, Polska, Polska, społeczeństwo, Ukraina, Wydarzenia |Przez Piotr Łapiński

    Ewa Siemaszko badaczka zbrodni OUN-UPA twierdzi, że liczenie iż Ukraińcy wzmocnią polski żywioł jest błędem.

    Badaczka wyraziła zaskoczenie pomysłami wicepremiera Jarosława Gowina, który proponuje aby lukę na miejscu pracy wypełnili Ukraińcy. Na łamach „Naszego Dziennika” oceniła, że propozycje Gowina, zakładające sprowadzenie Ukraińców zamiast stworzenia systemu powroty Polaków, którzy wyjechali na emigrację zarobkową do Anglii, Irlandii, Niemiec jest co najmniej dziwna.

    Ewa Siemaszko odniosła się do słów Gowina, który stwierdził w połowie czerwcaProblem braku rąk do pracy jest problemem ogólnopolskim i rzeczywiście gdybyśmy nie mieli kilkuset tysięcy pracowników z Ukrainy, to wiele polskich firm by podupadło, albo wręcz upadło. […] Jeżeli Polacy w Wielkiej Brytanii mogą uzyskiwać obywatelstwo po pięciu latach pobytu na terenie wysp brytyjskich, to wydaje mi się, że analogiczne rozwiązanie powinniśmy wprowadzić w Polsce w odniesieniu do Ukraińców. – powiedział Gowin.

    CZYTAJ TAKŻE: Poseł PiS chce asymilować Ukraińców programem 500 plus

    Badaczka wskazuje: Polacy, którzy opuścili w ostatnich latach Ojczyznę, to byli ludzie pracowici i operatywni, wyjechali, bo albo nie znajdowali zatrudnienia w Polsce, albo oferowano im warunki płacy niedające godnego życia, nawet poniżające.

    Ewa Siemaszko oceniła, liczenie na to, że dzieci i wnuki Ukraińców pracujących w Polsce będą się czuły Polakami, nie ma pokrycia w rzeczywistości. Siemaszko przywołała przykład emigracji Ukraińców do Kanady i USA.

    CZYTAJ TAKŻE:
    Ewa Siemaszko: potrzebna jest analiza, co Ukraina daje Polsce
    Ewa Siemaszko: czas ułożyć stosunki z Ukrainą na zasadzie symetrii

    Wcale nie asymilują się szybko, nie zmieniają w kolejnych pokoleniach tożsamości narodowej na narodowość kraju, w którym się osiedlili. Przykładem jest społeczność ukraińska w Stanach Zjednoczonych czy w Kanadzie, dokąd przybyli Ukraińcy z powodów ekonomicznych i politycznych, a nawet kryminalnych – chodzi mi o odpowiedzialnych za mordy na Polakach Ukraińców z OUN, UPA i dywizji SS-Galizien, którzy tam uciekli, by uniknąć kar. Ukraińskość jest tam bardzo mocno pielęgnowana, kult OUN-UPA podtrzymywany i rozwijany – podkreśla Siemaszko.

    Oprócz tego badaczka powołuje się na doświadczenia z jakimi można spotkać się już na co dzień. Wskazała: Przyjeżdżają do nas młodzi Ukraińcy, wychowani w kulcie OUN-UPA i na banderowskich mitach. Podczas niedzielnego Marszu Pamięci w Warszawie podszedł Ukrainiec i zorientowawszy się, komu poświęcony jest marsz, nazwał nas „debilami”.

    kresy.pl / naszdziennik.pl

    Accipiter @Accipiter:
    Bo bydło trzyma się w zagrodzie, świnie w chlewie, a rezuny w czworakach lub gnojowniku. Ci ostatni nigdy nie powinni być między Polakami.

    Lubię to

  6. JAK ZACHÓD OSZUKAŁ POLSKĘ I POLAKÓW-SMOLEŃSK,KURSK,WAŁĘSA,PIS-PO

    Published on Jul 17, 2017

    Agata Wójcik3 hours ago
    Drogi Aronie 80% Polaków jest przekonanych że największym przyjacielem jest USA i gdyby pokazac Im czarno na białym nie uwierzą .Mamy jakies zakute umysły to bardzo przykre i bardzo trudne aby nam się otworzyły oczy. Wiele serdeczności Pracuj dla nas dalej

    Adam Pióro33 minutes ago
    Aronie, dzięki za kolejny wspaniały film. Ostatnio wypłyneła prawda o Uni Europejskiej. To żadna demokracja to komunizm. Altiero Spinelli ideowy ojciec Uni Europejskiej był komunistą, w swoim manifeście z Ventotene zaplanował pokojową likwidację państw narodowych. Jego imię jest najważniejszym budynku Uni Europejskiej – parlamencie. Najważniejsi przywódcy UE oddają cześć jego pamięci i jest odniesienie do niego w oficjalnych dokumentach UE. http://obudzeni.info/viewtopic.php?f=59&t=2316

    Lubię to

  7. https://wpolityce.pl/polityka/350239-usa-wysla-bron-na-ukraine-przedstawiciel-stanow-zjednoczonych-intensywnie-to-rozwazamy

    USA wyślą broń na Ukrainę? Przedstawiciel Stanów Zjednoczonych: „Intensywnie to rozważamy”

    opublikowano: 6 godzin temu


    autor: fot. army.mil

    Nowy specjalny przedstawiciel USA ds. Ukrainy Kurt Volker powiedział w wywiadzie dla BBC, że jego kraj „intensywnie rozważa” pomysł dostarczenia na Ukrainę broni, w tym przeciwczołgowej, w celu wsparcia sił rządowych w walce z prorosyjskimi separatystami.

    Volker, który był ambasadorem Stanów Zjednoczonych przy NATO, ocenił, że uzbrojenie ukraińskich sił wymusiłoby na Rosji zmianę podejścia oraz nie stanowiłoby prowokacji wobec Moskwy.

    Broń defensywna, która pomogłaby Ukrainie się bronić i np. neutralizować czołgi, przyczyniłaby się do tego, że Rosja przestałaby zagrażać Ukrainie

    — oświadczył.

    Nie chcę prognozować, jaka będzie decyzja w tej sprawie, to kwestia do dalszej dyskusji i rozstrzygnięcia

    — dodał w opublikowanym we wtorek wywiadzie. Według Volkera „argument, iż byłoby to prowokacją wobec Rosją lub ośmieliłoby Ukrainę, jest błędny”.

    Przywrócenie pokoju na wschodzie Ukrainy wymagałoby „nowego strategicznego dialogu” z Rosją – powiedział przedstawiciel USA.

    Według ONZ ponad 10 tys. osób zginęło, a ponad 1,6 mln musiało opuścić swe domy od wybuchu konfliktu zbrojnego w ukraińskim Donbasie w kwietniu 2014 roku. W lutym 2015 roku w Mińsku wypracowano porozumienia pokojowe, ale ich postanowienia nie są w pełni realizowane.

    W zeszłym tygodniu wojsko ukraińskie poinformowało, że pięciu ukraińskich żołnierzy zginęło w ciężkim ostrzale na północ od zajmowanego przez rebeliantów miasta Donieck. Wcześniej trzech ukraińskich żołnierzy straciło życie na skutek wybuchu miny. W wydanym oświadczeniu amerykański Departament Stanu winą za kolejne nasilenie przemocy obarczył „kierowanych przez Rosję” separatystów.

    mly/PAP

    launau 89.230.40.*7 minut temu
    ……. cóż po dostawach broni , skoro ci homo sovietikus [bo narodu ukraińskiego nie ma ] nie mają jaj , nie mają chęci do walki

    dankawojtek001@dankawojtek0015 godzin temu
    „Dobra zmiana” nasłała za to sławomiru nowaku i leszku balcerowiczu.Widocznie neosłużby ich zweryfikowały pozytywnie.

    PIS PO jedno zło 83.6.166.*6 godzin temu
    A PIS nadal ściąga nam ukraińskie ludziki. A ile wśród tych 2 milionów to prawdziwe banderowsko-sowieckie ludziki czekające tylko na rozkaz?

    Spi 83.0.170.*6 godzin temu
    Gdzie ten prorosyjski Trump od Wyborczej. Zaiste, redakcja proroków, tyle że fałszywych.

    Tofik 83.21.211.*6 godzin temu
    Poroszenko to Billy Wonka produkujący w Rosji czekoladę z krwi Ukraińskich żołnierzy.

    adam66@adam666 godzin temu

    PIĘKNIE CACY
    https://www.magnapolonia.org/ukraina-sprzedaje-rosji-coraz-wiecej-sprzetu-wojskowego/

    as 5.173.163.*7 godzin temu
    No pięknie, USA uzbraja Ukrów. Kiedy ich zobaczymy na naszej granicy?

    j23 znowu nadaje 178.235.48.*8 godzin temu
    w sondażu kijowskiej firmy w 2016 w Donbasie Ukraińcy wolą Rosję niż Polskę mimo iż walczą z Rosją!! Polsce nie wolno się mieszać bo to walka w rodzinie. Ukraina łącznie z banderowską jest zrusyfikowa

    Krzysiek z Wrocławia 62.111.143.*8 godzin temu
    Ilu Ukraińców uzyskało w PL status uchodźcy? Ukraińcy przyjeżdżają do Polski żeby sobie dorobić tak jak Polacy jeżdżą do UE. Polska nie przyjmuje żadnych uchodźców. Rząd kłamie.

    Narodowiec 83.26.246.*8 godzin temu
    Zero pomocy dla UPAdliny.

    demos 89.64.11.*8 godzin temu
    nasze NATOwskie wojska powinny tam stacjonować przy wschodniej granicy

    do-Mirek 89.71.175.* 83.13.122.*9 godzin temu
    Dokładnie tak.Wszystkie kanały sieją dezinformację i próbują robić ludziom wodę z mózgu. Prawda jest taka jak napisałeś. A oni w Polsce już są.Około 2 mln.

    Lubię to

  8. tagore @tagore:
    I jeszcze ma prawo pobytu w Polsce?

    http://kresy.pl/wydarzenia/regiony/ukraina/ukrainski-dziennikarz-zalem-o-sytuacji-polsce-polacy-chca-majdanu/

    Źr. Youtube / Facebook

    UKRAIŃSKI DZIENNIKARZ Z ŻALEM O SYTUACJI W POLSCE: POLACY NIE CHCĄ MAJDANU W WARSZAWIE

    25 lipca 2017|1 Komentarz|w polityka, Polska, społeczeństwo, Ukraina, Wydarzenia |Przez Krzysztof Janiga

    Igor Isajew przeanalizował różnice i podobieństwa sytuacji w Polsce do sytuacji na Ukrainie na przełomie 2013 i 2014 roku i doszedł do wniosku, że podobieństwa są jedynie „estetyczne” a Polacy nie chcą Majdanu w Warszawie.

    Igor Isajew, ukraiński dziennikarz mieszkający w Polsce, redaktor portalu „Prostir”, znany z liberalno-lewicowych poglądów i wspierania protestów przeciwko obecnemu rządowi, opisał dla ukraińskiego portalu Hromadske bieżącą sytuację polityczną w Polsce. Doszukuje się przy tym podobieństw i różnic w stosunku do ukraińskiego Majdanu.

    Isajew przedstawia ostatnie protesty jako inicjatywę oddolną a nie organizowaną przez opozycję. Odnotowuje obecność w Warszawie sceny i miasteczka namiotowego „znacznie mniejszego niż na kijowskim Majdanie”. Zauważa, że „nieobojętni przynoszą protestującym wodę, baterie, zupę pomidorową i bigos”. Przytacza antypisowskie hasła protestujących i ich kpiny z Jarosława Kaczyńskiego oraz „znienawidzonych polityków PiS”.

    Ukraiński dziennikarz zauważa udział Gazety Wyborczej w nagłaśnianiu protestów.

    Znana na Ukrainie „Gazeta Wyborcza”, która w 2013 roku niebiesko-żółtymi dodatkami wspierała ukraiński Majdan, teraz robi specjalne wydania „spod Sejmu, Sądu, z ulicy”. „Wolność sądom” – napis na pierwszej szpalcie. – relacjonuje Isajew.

    Zawetowanie przez Andrzeja Dudę dwóch z trzech ustaw reformujących sądownictwo Isajew przedstawia jako „przede wszystkim sposób na powstrzymanie protestujących”. Niepokoi go podpisanie trzeciej ustawy, „co oznacza, że minister sprawiedliwości będzie mógł zmienić kierownictwo każdego sądu w kraju”.

    Isajewowi wyraźnie nie podoba się retoryka przeciwników protestów, którzy straszą Polaków„Majdanem w Warszawie”.

    Nowością w straszeniu polskiego społeczeństwa nagle stała się ukraińska Rewolucja Godności, którą PiS wcześniej wszelkimi sposobami wspierał. W ubiegłym tygodniu w głównym wydaniu Wiadomości TVP pokazano kadry z uzbrojonymi ludźmi w Kijowie w 2014 roku sugerując, że za polskimi protestami stoją te siły, które „aktywnie włączały się do wydarzeń ukraińskiego Majdanu”. – pisze Isajew.

    Redaktor portalu „Prostir” z żalem odnotowuje także niechęć polskich internautów do pomysłu „polskiego Majdanu”:

    Polski segment internetu jest pełen myśli o tym, że „nie potrzeba nam Majdanów”, patrzcie, mówią, do jakiego nieszczęścia z wojną doprowadziły protesty na Ukrainie – pisze wyraźnie zawiedziony Isajew, zauważając także, że nawet Grzegorz Schetyna odciął się od pomysłu Majdanu w Polsce.

    Zdaniem Isajewa podobieństwa polskich protestów do ukraińskiego Majdanu są więc jedynie natury „estetycznej”:

    Polska władza i opozycja już przerzucają się nawzajem winą bojąc się, że protest wymknie się spod kontroli. Właśnie na tym, mimo estetycznego podobieństwa, polega kluczowa różnica polskich demonstracji od ukraińskiego Majdanu. – konstatuje Isajew.

    W dalszej części swojego tekstu ukraiński dziennikarz nie ukrywa, że odsunięcie PiS od władzy byłoby korzystne dla Ukrainy, ponieważ jego zdaniem partia rządząca upolitycznia kwestie historyczne między Polską a Ukrainą (tj. podnosi temat ludobójstwa OUN-UPA). Isajew obawia się także, że „antyeuropejska” polityka PiS doprowadzi do wzmocnienia wpływów Rosji.

    Przypomnijmy, że Igor Isajew zasłynął ostatnio aktywnym udziałem w protestach przeciw zmianom w sądownictwie. Wykonał m.in. wulgarne przypinki z hasłem „PiS ПНХ”. Druga część hasła jest skrótowcem z języka rosyjskiego oznaczającym sformułowanie „idź w ch*j”. Tłumaczył także, że uczestniczy w protestach, aby poszerzać ukraińską soft power w świat. Protesty, i to ze skutkiem – to jest to zjawisko (w tym, popkultury), z którego Ukraina w regionie zasłynęła.

    CZYTAJ TAKŻE: Fundacja Otwarty Dialog publikuje instrukcje na Majdan w Warszawie

    Kresy.pl / Hromadske

    http://kresy.pl/wydarzenia/ukrainski-dziennikarz-polsce-chce-ukrainizowac-polski-majdan/

    http://kresy.pl/wydarzenia/fundacja-otwarty-dialog-publikuje-instrukcje-majdan-warszawie/

    http://kresy.pl/wydarzenia/regiony/ukraina/trump-oskarzyl-ukraine-o-ingerowanie-wybory-usa-ambasada-ukrainy-zaprzecza/

    http://kresy.pl/wydarzenia/regiony/polska-regiony/mon-zapowiada-pozew-wobec-bylego-ambasadora-polski-usa/

    Lubię to

  9. The Revolution Is Coming Rewolucja nadchodzi – Max Kolonko Mówi Jak Jest – MaxTV

    Published on Jul 26, 2017

    Łukasz C10 hours ago
    „Max mówi jak jest? ” to zdanie jest już nieaktualne… na szczęście widzę,że to nie tylko mój pogląd. Szkoda. Po prostu oderwane od rzeczywistości. Ty jesteś w Stanach,a ja tu i to ja oddycham tym powietrzem. Do tej pory byłeś rzetelny mimo że nie zawsze się z tym zgadzalem, ale tym razem stronniczość. Przykre.

    co i jak3 minutes ago
    Łukasz C wlasnie zdanie MOWIE JAK JEST jest aktualne, tyle tylko ze niemowi tego co ty bys chcial usłyszeć, wiec juz sie od niego odwrscasz i nazywasz komuchem

    Ink my3ds11 hours ago
    „macie tylko rower i chcecie wizę do Stanów, puknijcie się w łeb!” a co Pan miał kiedy wyemigrował? Kilkadziesiąt dolarów w kieszeni.

    Antec11 hours ago
    Mam dziwne wrażenie, że Max zaczyna pieprzyć jakby miał jakiś żal do rządu PiS… Coś tu jest na rzeczy chyba – czyżby Panu czegoś odmówili?.. :-P

    KrzysiekK4 hours ago
    Bo w TVP nie dostał fuchy ;)

    Mariusz Qu11 hours ago (edited)
    Konserwatyści nie są podzieleni !!! a ostatnie wydarzenia tylko wzmocniły te siły. Wyciąga Pan złe wnioski. A Trump nie przyjechał do Polski dzięki petycji internetowej tylko przez fakt że w Polsce rządzi silna partia konserwatywna nie występująca statystycznie w takiej skali w żadnym państwie europejskim no może jeszcze poza Węgrami 😀 PIS bardzo dużo zrobił jak w dotej pory i to są poważne zmiany np. uszczelniając VAT wprowadzając jpk (poczytaj Pan o tym bo w USandA tego niema) i nacjonalizacja Banku PKO BP. Zaznaczam, że nie jestem beneficjentem 500+ ale jak najbardziej popieram. Cel demograficzny jest najważniejszy 😉 O jakiej wizji Pan mówi ….. jeżeli tu trzeba przynajmniej dekady aby naprawiać błędy / destrukcyjne działania poprzednich ekip a dopiero później będzie można mówić o wizjach… Wyciąga Pan ogólnie błędne wnioski, wynikające ….. z poprawności politycznej , nie pasuje Panu w głównej mierze wystąpienie Pana Kaczyńskiego na mównicy sejmowej. Styl i „ekspresja” tego incydentu może rzeczywiście mięczaków zlewarować. No chyba że się Pan sprzedał ….

    Adam Kozieł10 hours ago
    Niedouczony MAXkolonko 😉

    Zapomniał dodać że w Polsce sędziowie w Polsce to zamknięta hermetycznie przestępcza grupa ludzi bez żadnej kontroli z zewnątrz, bezkarna, nieusuwalna nawet w przypadku popełnienia przestępstw kryminalnych, która sama się wybiera i „dyscyplinuje” he he he – MAFIA !!!

    Miałem subskrypcję kanału tego gościa ale te wypociny zasługują tylko na POLITOWANIE za PROPAGANDĘ ANTYpolską Goodbye MAX

    Muniozek33 minutes ago
    A mam pytanie co by się zmieniło w sadach po reformie Ziobry? Czytałem projekty i wychodzi mi że to pan Ziobro by decydował co jest przestępstwem i czy sędziego można ukarać. miałbyś klasyczny przykład sytuacji albo orzekasz jak ja chcę albo cię zniszczę. Oczywiście zgadzam się z Twoim zdaniem na temat sadów tylko to co próbowano wprowadzić nie rozwiązywało żadnego z problemów jakie nakreśliłeś.

    erni208111 hours ago
    Panie Mariuszu, kto teraz Panu płaci… Niech Pan pamięta, że pieniądz to dobry sługa , ale straszny pan !!!

    janusz chol7 hours ago
    erni2081 Tez tak mysle . Na imie , marke pracuje sie latami a wszystko mozna stracic w jednym momencie . Zadna kasa tego nie wynagrodzi . Nie zdziwie sie jak Max pojawi sie ( zaprzeda) w TVN lub Polsacie.

    Szymon Sielecki10 hours ago
    Nie mogę oglądać tego durnego lewactwa! Wyłączyłem po 15 min… Żenada panie Kolonko…

    Patryk AK11 hours ago
    Im dłużej to oglądam tym mam większe wrażenie ze max jest idiotą lub agentem ludzi którzy nie chcą by Polska stałą sie suwerenna.

    Błażej Pajda11 hours ago
    Gdyby nie ustawa o aptekach, nie byłoby już ani jednej polskiej prywatnej apteki. Polska to Unia, a nie USA, tu nie można normalnie działać. PiS uratował apteki w taki sposób, jaki był możliwy. Pretensje do Brukseli, nie do Kaczyńskiego.

    Piotr Sylka3 hours ago
    Sama prawda. Wielkie koncerny przejmowaly rynek aptekarski wydajac ogromne pieniadze na reklame, zanizanie wartosci wybranego leku (np. reklamowanego), a odkuwaniu sie na innych, gdzie wlasciciel jednej pojedynczej apteki nie mogl sobie na to pozwolic.

    Mili Vanili11 hours ago
    I legenda zza oceanu zgasła.

    Energo-Instal11 hours ago
    Trochę jest w tym prawdy, 50%, wcześniej było 100%. Max da się wyczuć jakąś urażoną dumę że PiS zlewa Twój program. Ale program jest dla ludzi a nie dla PiSu. Petycje w Polsce raczkują, po tylu latach komuny, nie dziw się że mało kogo obchodzą petycje.

    kurukeed41 minutes ago
    Energo-Instal w koncu jakis rozsadny komentarz. A dodam od siebie, ze nie rozumiem czemu jest taki hejt na Maxa, bo ‚stronniczy’. Krytykujac PiS pokazuje wlasnie swoja bezstronnosc.

    Lubię to

  10. http://kresy.pl/wydarzenia/manifestacja-narodowcow-przedstawicielstwem-komisji-europejskiej-kozlovska-onr-tituszki/


    Komisja Europejska, foto: pixabay.com

    MANIFESTACJA NARODOWCÓW PRZED PRZEDSTAWICIELSTWEM KOMISJI EUROPEJSKIEJ. KOZLOVSKA: ONR TO „TITUSZKI”

    27 lipca 2017|0 Komentarze|w polityka, Polska, Wydarzenia |Przez Michal Krupa

    Demonstrację przeciwko zagranicznym ingerencjom w polskie sprawy zorganizowały przed przedstawicielstwem Komisji Europejskiej: ONR, Ruch Narodowy i Młodzież Wszechpolska.

    Protest środowisk narodowych odbył się w związku z ostatnimi działanami przedstawicieli instytucji Unii Europejskiej, w szczególności Donalda Tuska i Fransa Timmermansa, oraz środowisk sponsorowanych przez miliardera George’a Sorosa.

    – Gromadzimy się dlatego, że to, co dla nas narodowców było zawsze jasne, dziś staje się jasne i oczywiste dla większości Polaków. Ambasada KE w Warszawie jest tym samym w dzisiejszej rzeczywistości, czym jeszcze 30 lat temu była ambasada Związku Sowieckiego w Polsce – mówił do uczestników demonstracji poseł niezrzeszony i prezes Ruchu Narodowego Robert Winnicki.

    Winnicki podkreślił, że polski parlament ma prawo dokonywać reform i „nikomu z zagranicy nic do tego”. „My też spieramy się z PiS, ale jasno mówimy: to są nasze wewnętrzne polskie spory, to jest nasza wewnętrzna debata publiczna i nikomu, a zwłaszcza Timmermansowi, Sorosowi, Merkel i Tuskowi nic do tego” – mówił Winnicki.

    Jednocześnie Winnicki zachęcił do rozpoczęcia kampanii na rzecz wyjścia Polski z UE. Zapowiedział, że Ruch Narodowy przedstawi w tym tygodniu projekt ustawy zakazujący finansowania organizacji pozarządowych przez zagraniczne podmioty. Wskazywał takie organizacje, jak: Krytyka Polityczna, Fundacja Batorego, czy stowarzyszenie Nigdy Więcej.

    Po zakończeniu demonstracji, Lyudmyla Kozlovska, aktywistka powiązanej z działalnością George’a Sorosa Fundacją Otwarty Dialog, nazwała na Twitterze ONR „tituszkami” i zadała pytanie „kto płaci” w związku wczorajszą demonstracją, co natychmiast wywołało serię krytycznych wobec niej komentarzy.

    Kresy.pl / PAP / Twitter

    https://wpolityce.pl/polityka/350545-nasz-news-koniec-samowolki-organizacja-ktora-namawia-do-puczu-zostanie-skontrolowana-jest-wniosek-ministra-kaminskiego-do-msz-o-przeswietlenie-fundacji-otwarty-dialog

    https://wpolityce.pl/gwiazdy/350583-olbrychski-w-roli-autorytetu-wyborczej-zagraza-nam-zlo-totalne-bolszewia-skrzyzowana-z-pseudokatolicyzmem-wyznawcow-rydzyka

    https://wpolityce.pl/polityka/350574-szczyt-bezczelnosci-kanclerz-austrii-grozi-polsce-i-wegrom-na-lamach-niemieckiej-gazety-obcieciem-funduszy-ue-nazywa-nasze-kraje-rezimami

    Lubię to

  11. MadMike @MadMike:
    Ot mają swoich bohaterów, niemieckich kolaborantów którzy poza mordowaniem bezbronnych, zwłaszcza kobiet i dzieci nie byli warci absolutnie nic. A potem ukry próbują wmawiać, że oni z Niemcami… Ruscy to nawet nie muszą się wysilać na propagandowe kłamstwa wystarczy, że są filmiki z „uroczystości”.

    General @General:
    Ja życzę im jak najgorzej z całego serca. A co na to powie Watykan na czele ze swoim świętojebliwym Franciszkiem?

    jazmig @jazmig:
    @General Watykan chce uznać za świętego niejakie Szeptyckiego, który nie kiwnął palcem w bucie, aby powstrzymać banderowskie zbrodnie.

    jazmig @jazmig:
    Gubernator Lwowa na rację. Naziści zwyciężyli na Ukrainie i teraz nią rządzą.

    http://kresy.pl/wydarzenia/regiony/ukraina/ukraina-pochowano-szczatki-ukrainskich-ss-manow-gubernator-lwowa-zwyciezyli-videofoto/


    Źr. zaxid.net

    UKRAINA: POCHOWANO SZCZĄTKI UKRAIŃSKICH SS-MANÓW. GUBERNATOR LWOWA: ONI ZWYCIĘŻYLI [+VIDEO/+FOTO]

    26 lipca 2017|1 Komentarz|w polityka, społeczeństwo, Ukraina, Wydarzenia |Przez Krzysztof Janiga

    W kolejną rocznicę rozbicia pod Brodami ukraińskiej dywizji SS Galizien Ukraińcy uczcili poległych współbratymców. Jak zwykle nie zabrakło kontrowersyjnych wypowiedzi.

    Na cmentarzu wojskowym w pobliżu wsi Czerwone k. Złoczowa pochowano szczątki 23 żołnierzy dywizji SS Galizien. W uroczystości wzięli udział weterani SS Galizien, duchowieństwo, przedstawiciele organizacji młodzieżowych i okoliczna ludność. Okolicznościowe przemówienia wygłosili m.in. szef państwowej administracji obwodu lwowskiego Ołeh Synutka i Swiatosław Szeremeta, sekretarz Państwowej Międzyresortowej Komisji ds. utrwalania pamięci uczestników operacji antyterrorystycznej, ofiar wojny i represji politycznych, w randze ministra. Uroczystość odbyła się w niedzielę 23. lipca br.

    Duchowni odprawili żałobne nabożeństwo. W momencie składania trumien do grobów asysta wojska ukraińskiego oddała salut.

    Dywizja Waffen-SS Galizien składała się z ukraińskich ochotników z Galicji. Pod koniec czerwca 1944 roku została przerzucona przez Niemców na front, by walczyć z Armią Czerwoną. W lipcu pod Brodami dywizja poniosła ciężkie straty w starciu z siłami radzieckimi, z 3. Armią Pancerną i została zamknięta w kotle. 22 lipca została ostatecznie rozbita. W okrążeniu zginęło ponad 7 tys. żołnierzy tej kolaboranckiej formacji. Pułki policyjne SS Galizien „wsławiły” się także licznymi zbrodniami na Polakach, m.in. w Hucie Pieniackiej.

    CZYTAJ TAKŻE: Ukraińcy uczcili pamięć SS Galizien: w mundurach Waffen-SS i pod flagami OUN-UPA

    Podczas swojego przemówienia szef administracji obwodu lwowskiego Ołeh Synutka mówił m.in., że „tylko moskiewska historiografia mogła nazywać to kotłem pod Brodami. To nie kocioł. To było zwycięstwo Ukraińców na Ukrainie, na ukraińskiej ziemi. Nasze nieszczęście polegało tylko na tym, że walczyliśmy w cudzych mundurach”. Wcześniej ten wysoki ukraiński urzędnik mówił, że współczesna ukraińska armia czerpie inspirację z dawnych zwycięstw Ukraińców. Także Swiatosław Szeremeta twierdził w swoim przemówieniu, że ukraińscy SS-mani w 1944 roku „bronili Ukrainy”.

    Szczątki pochowanych SS-manów zostały ekshumowane podczas poszukiwań przeprowadzanych na polach bitwy pod Brodami przez towarzystwo „Pamięć” i przedsiębiorstwo „Dola”, którym kieruje Swiatosław Szeremeta.

    CZYTAJ TAKŻE: Wiatrowycz: Waffen-SS Galizien to nie zbrodniarze, ale ofiary wojny

    Kresy.pl / loda.gov.ua / zolochiv.net

    Lubię to

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s