904 Delegacja z Izraela przyjeżdża do Polski po obiecane pieniąchy,.. bo Kaczyński już w 2009 zapewniał Amerykanów, że Polska będzie zaspokajać roszczenia chazarskie! 02


Jarosław Kaczyński, foto: flickr.com

AlexWolf @AlexWolf:
Dno i trzy warstwy mułu, zafajdani judasze, za to powinna być kara śmierci, to jest jawna zdrada

zs @zs:
Wysokosc kwot „Roszczen” to prawie 100 % naszego majatku, majatku Polakow + absolutna, rasistowska wladza. To tak jakby przed wojna Polska byla zydowskim krajem w 100 % a nie tak jak dzisiaj Izrael zaledwie w 30% jest wlasnoscia Zydow. Nie sa to wiec jakies roszczenia lecz zwykla napasc – zbrojna takze, gdyz na kraj pozbawiony przemyslu zbrojeniowego zawlaszczanego przez firmy Izraelskie, Rosyjsko – Niemieckie – Amerykanskie. 50 mld wydalo POPSL ( z czego sa finansowane te partie?) – 150 mld akcji jakie ma OFE, poprzez ZUS odda PiS A Dudy. Do 300 mld USD a nie Zlotych Polskich jest jeszcze bardzo daleko, wiec tak jak po napasci zbrojnej z Polski nic nie zostanie oprocz dlugow i niewolniczej pracy. Glosowanie na POPIS to jest glosowanie na smierc.

MAREK1954 @MAREK1954:
Zastanów się co gadasz. Jeżeli komuś (m.in Żydom) coś się należy, to należy mu to zwrócić… Zafajdany hipokryto.

zefir @zefir:
zs@zs, nazbyt filozoficznie wokół tematu kluczysz i swoje stanowisko rozwijasz. Proszę wybaczyć, nie chcę niczym uwłaczyć ,ale wbrew żydowskim pozorom sprawa ussmańskiej ustawy 447 interpretacyjnie z prawnego punktu widzenia jest aktem nielegalnym tak w Polsce, jak w cywilizowanym świecie, również w USA. Nigdzie na ziemskim świecie nie ma takich regulacji prawnych, które przewidują przekazanie mienia bezspadkowego obywateli danego kraju dla nie będących prawnymi spadkobiercami istotom ludzkim, lub ich organizacjom, tak w granicach, oraz poza granicami danego kraju. Ustawa JUST Act 447 nosi znamiona aktu terrorystycznego kraju, który ją wymyślił. Żydostwo zorganizowane w licznych antypolskich organizacjach otrzyma od Polaków i Polski wała zamiast nielegalnych, wymuszonych rekompensat za mienie bezspadkowe. Każy rząd, każda partia polityczna, które w tym zakresie Polskę i Polaków zdradzą mają wszysko przerypane dożywotnio.

WikiLeaks: w 2009 r. szef PiS zapewniał Amerykanów, że Polska będzie zaspokajać roszczenia żydowskie

WikiLeaks: w 2009 r. szef PiS zapewniał Amerykanów, że Polska będzie zaspokajać roszczenia żydowskie

11 maja 2019|10 komentarzy|w Ameryka, polityka, Polska, Wydarzenia |Przez Marek Trojan

Według depeszy ujawnionej przez WikiLeaks, szef PiS Jarosław Kaczyński już w styczniu 2009 roku w rozmowie z ówczesnym ambasadorem USA zapewniał, że Sejm przyjmie odpowiednią ustawę ws. rekompensat za mienie skonfiskowane w czasie II WŚ i po niej. Jak wynika z tego dokumentu, wyrażał zamiar prywatyzowania polskich przedsiębiorstw w celu zadośćuczynienia roszczeniom i otwarcie deklarował chęć dostosowania polskiego prawa do oczekiwań środowisk żydowskich.

Według WikiLeaks, w depeszy z poniedziałku 12 stycznia 2009 roku, ówczesny ambasador USA w Warszawie Viktor H. Ashe relacjonował swoje spotkanie ze „stonowanym i refleksyjnym” byłym premierem i liderem PiS, Jarosławem Kaczyńskim, które miało miejsce 9 stycznia. Rozmowa dotyczyła różnych kwestii, w tym „restytucji własności prywatnej”, w odniesieniu do mienia pożydowskiego, najpewniej w kontekście prac nad ustawą reprywatyzacyjną. Sprawę opisały jako pierwsze Media Narodowe.

„Kaczyński powiedział, że jest <<pewien>>, że Sejm przyjmie ustawodawstwo ws. odszkodowań/rekompensat [oryg. compensation – red.] za konfiskaty z czasów II wojny światowej i komunistycznych w ciągu następnych dwóch lub trzech lat” – napisano w podsumowaniu wstępnym depeszy.

„W odpowiedzi na pytanie, Kaczyński powiedział, że jest <<pewien>>, że Sejm przyjmie ustawodawstwo ws. odszkodowań/rekompensat za konfiskaty z czasów II wojny światowej i komunistycznych. <<Ustawa zostanie przyjęta. Decyzja została już podjęta. Nie będzie to kwestionowane przez nikogo, kto ma wpływy w polskiej polityce. To tylko kwestia timingu>> – powiedział Kaczyński. Wyjaśnił, że jeśli ceny akcji spadną, to Rząd RP nie będzie w stanie wygenerować niezbędnych funduszy z prywatyzacji dużych przedsiębiorstw państwowych. Kaczyński głośno zastanawiał się, czy 20 proc. rekompensata przewidziana w obecnej legislacji zostałaby uznana za <<satysfakcjonującą odpowiedź>>. Zaznaczył, że jako premier słyszał szeroką gamę stanowisk ze strony zaangażowanych środowisk żydowskich. Kaczyński powiedział, że byłoby lepiej osiągnąć porozumienie z organizacjami żydowskimi przed przyjęciem ustawy, ale przyznał, że takie podejście może zająć 2-3 lata”.

Z treści przytoczonej notatki wynika, że Kaczyńskiego zapytano o temat roszczeń i odszkodowań, a on wyraził przekonanie, że odpowiednia ustawa w tej sprawie zostanie bez wątpienia przyjęta przez Sejm. Z notatki wynika, że szef PiS konsultował z ambasadorem obcego państwa kluczową polską ustawę. Jednocześnie, według ujawnionego dokumentu, wyrażał zamiar prywatyzowania polskich przedsiębiorstw w celu zadośćuczynienia roszczeniom i otwarcie deklarował chęć dostosowania polskiego prawa do oczekiwań środowisk żydowskich.

Zobacz: Konfederacja prezentuje projekt ustawy przeciwko roszczeniom żydowskim [+VIDEO]

Przypomnijmy, że w marcu 2007 roku Kaczyński jako premier spotkał się Izraelem Singerem, słynącym z antypolskich wypowiedzi ówczesnym szefem Żydowskiej Konferencji Roszczeniowej i Rady Polityki World Jewish Congress, domagającym się wprowadzenia ustawy ws. zwrotu mienia. „Nie pytasz o czyjąś religię, rasę, wyznanie, po prostu to zwracasz. Jesteśmy tu po to, by zwrócić się o to do [polskiego] rządu” – powiedział Singer, publicznie domagając się zwrotu nieruchomości lub 100-proc. rekompensat. Nie ukrywał, że przyjechał do Warszawy po pieniądze, które polski rząd miał zapewnić poprzez przyjęcie ustawy reprywatyzacyjnej, otwierającej organizacjom żydowskim pole do działania ws. roszczeń.

Miesiąc później ówczesna senator Hillary Clinton wraz z innymi członkami tzw. Komisji Helsińskiej, amerykańskiej agencji rządowej, wystosowała list do premiera Kaczyńskiego, w którym domagała się wprowadzenia przez polski rząd korzystnego dla Żydów prawa. Posunię to się wręcz do wyrażenia zaniepokojenia „licznymi opóźnieniami”, stwierdzając, że ciągną się one „o wiele za długo”.

W kontekście depeszy WikiLeaks nt. rozmowy Kaczyńskiego z Ashe’em należy zwrócić uwagę, że w tym samym czasie amerykański ambasador rozmawiał na ten temat z politykami PO, w tym z ówczesnym marszałkiem Sejmu Bronisławem Komorowskim.

„Komorowski stwierdził, iż premier Tusk zmusi niepokornych ministrów, m.in. rolnictwa i ochrony środowiska, by ‘dołożyli się do rekompensat’, sprzedając państwowe lasy i nieruchomości” – pisał amerykański ambasador w depeszy z 23 stycznia 2009 r., czyli ze spotkania, które najpewniej miało miejsce już po rozmowie z Jarosławem Kaczyńskim. Tusk miał być „zdeterminowany, by jak najszybciej uchwalić odpowiednią ustawę” i przekonywał, że w istniejącym projekcie ustawy przewidziano „10-letni plan wypłaty rekompensat”, jako „mechanizm bezpieczeństwa”, rodzaj gwarancji dla poszkodowanych. W tym celu koalicja PO-PSL próbowała pod osłoną nocy zmienić konstytucję, żeby umożliwić prywatyzację lasów państwowych. Zaznaczmy, że ujawnienie notatki Ashe’a w 2015 roku wywołało skandal i oburzenie, a temat ten eksploatowały media sympatyzujące z PiS. Zwracano wówczas uwagę, np. na portalu wPolityce.pl, że choć ambasador Ashe unikał określenia „mienie pożydowskie” w notatce, to „można się domyśleć, że właśnie o to chodzi”. Należy też zaznaczyć, że według depesz ujawnionych przez WikiLeaks, amerykański ambasador używa analogicznego określenia na odszkodowania/rekompensaty, jakiego użyto w treści ustawy JUST Act S. 447, w tym w części dotyczącej tzw. mienia bezspadkowego.

Czytaj również: Rząd szykuje zmiany w Lasach Państwowych. Winnicki: PiS szuka pieniędzy na roszczenia majątkowe?

Medianarodowe.com / Wikileaks.org / Kresy.pl …..


Jarosław Kaczyński / autor: PAP/Marcin Bielecki

\/banzafaktyipogladyH
No to nie trzeba było odwoływać wizyty delegacji z Izraela, trzeba było ich przyjąć i powiedzieć im to samo co mówi pan prezes.

Pomorzanin@Pomorzanin
deklaracja posła kaczyńskiego , nie zajmującego żadnej funkcji rządowej nie ma żadnej mocy prawnej , ani wiążącej kogokolwiek…ja też to mogę powiedzieć !!! zwykły poseł, kaczyński nie ma kompetencji politycznych, aby wpływać na politykę „rządu” warszawskiego… to jego prywatna opinia !!!

prezesie czas płynie
Pogadanki prezesa na wielu wyborców już nie robią wrażenia, jeśli nie wdroży teraz szybko ustaw, to jego wiarygodność już jesienią może sięgnąć bruku. Jeszcze jest Duda, który nabrał wody w usta.

j23
Sorry, ale Jerusalem Post pisze dziś, że ta wizyta miała być kolejnym etapem trwających już 4 lata rozmów na szczeblu ministerialnym. Kaczyński = zdrajca!!!

Chesyo@Chesyo
Kaczyński powiedział, że jest „przekonany”, iż Sejm uchwali przepisy prawa, dotyczące rekompensat za konfiskaty II wojny światowej i ery komunizmu. Dodał: „Prawo będzie przyjęte. Decyzja już zapadła. Nikt wpływowy w polskiej polityce nie będzie tego kwestionował. To jedynie kwestia czasu.” Wyjaśnił też, że jeśli notowania akcji spadną, rząd RP nie będzie w stanie wygenerować odpowiednich funduszy, pochodzących z prywatyzacji dużych przedsiębiorstw państwowych. Głośno rozważał czy dwudziestoprocentowa rekompensata, przewidziana przez obecnie obowiązujące przepisy prawa, będzie satysfakcjonującą odpowiedzią. Zauważył, że jako premier spotykał się z szeroką gamą opinii ze strony zaangażowanych środowisk żydowskich. Kaczyński powiedział także, że byłoby lepiej, gdyby porozumienie z organizacjami żydowskimi zostało osiągnięte przed uchwaleniem prawa, ale przyznał, że może to potrwać od dwóch do trzech lat. (…)

SPOTKANIE BYŁEGO PREMIERA RP, JAROSŁAWA KACZYŃSKIEGO, Z AMBASADOREM USA (VIKTOREM ASHE

ZX Fan
Łżesz gościu.

PiS=447+
Macie szansę w tym tygodnu uchwalić ustawę Michalkiewicza blokującą 447 i tu poznamy czy chcecie bronic polski czy jesteście przeciwko polakom

byly pisowiec
czyżby towarzyszu?

Ania
W miastach miasteczkach kilku cwaniaków przy udziale miasta nabyło kilka kilkanaście kamienic pożydowskich to kamienice które przetrwały wojnę wykupywane za złotówkę komunalne teraz chodzą za milion

Łowca komunistów
Uchwalcie odpowiednią ustawę! Dosyć kłamstw!

Konfederat
Dość gadania, twarde fakty na stół. Albo ustawa przygotowana przez Kukiz 15 lub Michalkiewicza i to natychmiast, przed wyborami, albo PO PIS-IE…

bronco bull
to dlaczego w czasie tzw konferencji bliskowschodniej, staliscie jak mumie,kiedy pompa i natan was gnoili?zaden sie nie odwzwal!a wasze zapenienia juz poznalismy w czasie ustawy o ipn!pinokie!

nohood
jakie były podstawy prawne i moralne cofnięcia zmian ustawy o ipn ? panie kaczyński dość filosemickich kłamstw. gliński i gowin do dymisji. ekshumacja w jedwabnem. won z tymi, którzy ją hamują.

ustawa Panie Prezesie
Uchwalcie natychmiast ustawę. W przeciwnym razie to tyko bełkot przedwyborczy.

Lord Father
Jarek możesz tysiąc razy zapewniać że NIE a Konfederacja i tak będzie 447 wałkować takie mają dyrektywy od swoich przyjaciół z Moskwy.Tylko na tym ich kampania się opiera.

Winston Smith
Szwajcaria nie była w stanie odeprzeć żydowskich roszczeń, a Polska zdoła? Zmarginalizowana, skłócona ze wszystkimi, otwarcie zwasalizowana przez USA.Niedługo dowiemy jakim wielkim sukcesem jest 447

Nie Dajmy sie Oszukac !!!
RODACY !!! Czas otworzyc szeroko Oczy !!! ONI przed wyborami obiecaja nam gruszki na wierzbie !!!! Czy jestesmy az tak Glupi?? I damy sie oszukac IM jeszcz raz????

https://wpolityce.pl/polityka/446323-kaczynski-o-447-niczego-placic-nie-bedziemy

Kaczyński jednoznacznie o ustawie 447: Niczego płacić nie będziemy, bo nie ma ku temu ani podstaw prawnych, ani moralnych

opublikowano: przedwczoraj · aktualizacja: przedwczoraj

(…)

Zapytany, czy widzi zagrożenie ze strony amerykańskiej ustawy 447, dotyczącej zwrotu mienia żydowskiego, pozbawionego spadkobierców, odpowiedział: „nie widzę takiego zagrożenia”.

Ale warto było powiedzieć, że niczego płacić nie będziemy, bo nie ma ku temu ani podstaw prawnych, ani podstaw moralnych. I myśmy to powiedzieli nie ze strachu przed Kukizem, bo nie mamy żadnego powodu się akurat tej formacji bać, tylko po prostu dlatego, że ta kampania, która była przeciw nam prowadzona, przede wszystkim przez tzw. Konfederację wymagała jakiejś reakcji i wyjaśnienia tej sprawy

— zaznaczył Kaczyński.

Dodał, że „bywają różne naciski” ze strony amerykańskiej, a także „z bardzo różnych innych stron”, ale „akurat nie w tej sprawie”.

Kaczyński podkreślił, że ”żądania wobec Polski” nie mają „cienia jakiejkolwiek podstawy”.

Bo to nie myśmy pozbawili majątku Żydów

— zaznaczył.

Dodał, że „to są żądania o to, żebyśmy my oddawali za to, co zostało przez Niemców całkowicie zniszczone”.

Myśmy to odbudowali, a teraz mamy jeszcze za to zapłacić. To jest po prostu niebywała wręcz bezczelność i w ogóle nie bierzemy tego pod uwagę

— podsumował Kaczyński.

ems/PAP

…..

https://wpolityce.pl/polityka/446171-premier-zdecydowanie-padlismy-ofiarami-niemieckiego-terroru

https://wpolityce.pl/polityka/446659-projekt-zwiazany-z-ustawa-447-zdjety-z-obrad-sejmu

Sejm: PiS zdjął z porządku obrad projekt ustawy anty-447

Sejm: Winnicki usunięty z mównicy za pytanie o powody zdjęcia ustawy anty-447 z porządku obrad [+VIDEO]

Winnicki dla Kresy.pl: projekt „Ustawy Anty – 447” Kukiz’15 jest potrzebny, ale nie rozwiązuje problemu

Sejm zajmie się projektem „Ustawy Anty-447” autorstwa Kukiz’15

https://wpolityce.pl/polityka/446380-kukiz15-apeluje-by-sejm-zajal-sie-projektem-anty-447

6 thoughts on “904 Delegacja z Izraela przyjeżdża do Polski po obiecane pieniąchy,.. bo Kaczyński już w 2009 zapewniał Amerykanów, że Polska będzie zaspokajać roszczenia chazarskie! 02

  1. Dr K. Kawęcki | W co gra PIS w sprawie roszczeń?

    Media Narodowe
    Streamed live 104 minutes ago

    tygrysblady
    Sprzedają nas w niewolę do Żydów. Wasze dzieci będą niewolnikami. Na co czekacie jechać z nimi szabesgojami !

    John Doe
    49 minutes ago
    Komedia. Jak już delegacja przyjeżdżała dogadywać szczegóły to co tu jest nie jasne? Wszystko jest jasne. Już się dogadali , a Kaczyński ma problem bo część Polaków otworzyła oczy. Stąd ta cisza.

    Roman Ambrożewicz
    Oni nie są Polakami, to widać jk na dłoni.

    Kordiangu
    PIS nas Polaków jawnie oszukał ! Precz z PO-PIS !

    Jagna
    Co się dzieje sami widzicie

    Polubienie

  2. https://wpolityce.pl/polityka/446759-prezydent-duda-nie-zgodze-sie-na-roszczenia

    Ważne! Prezydent Duda: Nie zgodzę się, by zmienić prawo tak, aby możliwe były roszczenia. Nie my tworzyliśmy obozy koncentracyjne

    opublikowano: 2 godziny temu · aktualizacja: godzinę temu


    autor: PAP/Jacek Bednarczyk

    Nie zgodzę się, by zmienić polskie prawo tak, aby możliwe były roszczenia – zapewnił prezydent Andrzej Duda podczas spotkania z mieszkańcami Myślenic (woj. małopolskie). Apelował jednocześnie, by na sprawę roszczeń patrzeć spokojnie, bo nie ma na to miejsca w prawie. (…)

    Agata Polka 37.47.20.*
    Panie Duda kahaly w Polscy w 1764 jak ustali sejm ówczesny byly winne Polakom 3,5ml polskich zł dzisiaj po przeliczeniy to 26 bl $upominaj się Pan o spłatę długu.

    kasandra 178.42.30.*
    oby tylko nie kupili broni z Izraela po cenie „odpowiednio” zawyżonej w ramach bezspadkowych roszczeń.

    gosc 99.192.108.*
    po raz pierwszy wspomina sie o „zmianie prawa”, to bardzo zly znak. Niech lepiej powie, czy to on rozmawial z „odwolana delegacja” z Izraela, bo jak nie rzad to niby kto?

    Zibi 46.134.146.*
    Teraz? Jak zaczęło społeczeństwo się buntować? A gdzine do tej pory był p prezydvent, jak zapytali czy poruszał temat bezzasadnych żądań

    Kacper 178.42.245.*
    Oj Duda, Duda, A jak bylo z ustawa IPN ? A jak z reforma sadow ? Klamiesz i Nas juz nie oszukasz !!!!!

    Krystyna 37.30.21.*
    Polacy już nie dadzą się uśpić. Mleko już się rozlało.

    Dawny twardy elektorat PIS 91.2.20.*
    Przed wyborami obiecuje a po wyborach podpisze wszystko co zydzi zazadaja. Nie mam zaufania do jajako.

    Przetłumaczę, śmieciu, co po 8.96.245.*
    wiedziałeś – żadna zmiana prawa nie będzie potrzebna, roszczenia będą regulowane poprzez przekazywanie całych regionów Polski, np. Pomorskiego, Warmińsko-Mazurskiego.
    Advertisement

    nohood 37.47.4.*
    panie duda. koniecznie- więcej dowodów osobistych kl polin na krzywy, żydowski ryj. i więcej przywilejów dla firemek z izraela. odbiorą sobie polskę bez roszczeń. i wicej, więcej uzbrojonego ss-modad.

    Leon 217.96.139.*
    „wszystkie elementy polskiego społeczenstwa” To amerykańskie organizacje żydowskie są już elementami polskiego społeczestwa?

    Iop 172.58.172.*
    Wiadomo już jaki klęcznik bedzie miał Dudasz? Sosnowy dębowy, żeliwny palstikowy? A może z dykty?

    Polubienie

  3. taa 194.71.109.*za 1 dzień
    no raczej gwarantujecie okupacje zydowska bo juz sciagacie tu te bazy USA a ten Trump but zydowski zrobi dla zydow wszystko

    Kss 79.188.29.*za 1 dzień
    Na pewno PiS i wszyscy Polacy nie chcą płacić za niemieckie zbrodnie!!! Ale problem polega na tym, że możemy być do tego zmuszeni!! I któregoś dnia usłyszymy o projekcie „447+ ”

    To może wreszcie, fiucie, 241.53.189.*za 1 dzień
    POWIEDZ NAM KTO ŻĄDA OD NAS ODSZKODOWAŃ ZA NIEMIECKIE ZBRODNIE!!! WRESZCIE TO WYDUKAJ, ŻYDOWSKI SΚURWYSYNU!

    #KONFEDERACJA 89.64.8.*za 1 dzień
    Panie prezesie, to nie chodzi o niemieckie zbrodnie tylko tzw. mienie bezspadkowe. Albo brak wiedzy prezesa, albo celowe okłamywanie wyborców.

    Kaczar jesteś już zdemaskowany 37.248.157.*za 1 dzień
    https://nczas.com/2019/05/19/ostry-atak-na-polske-w-usa-byly-prezydencki-urzednik-radzi-trumpowi-jak-przycisnac-nasz-kraj-ws-ustawy-447-i-rozbojniczych-roszczen/ -GDZIE USTAWA MICHALKIEWICZA ?

    Nie głosuje na udawaczy !!! 37.248.157.*za 1 dzień
    To najlepszy wyemitowany i szczery spot wyborczy Prezes Zapewnia-Zerknijcie koniecznie i podajcie dalej: Kwintesencja tej załganej kampaniji

    https://wpolityce.pl/polityka/447227-kaczynski-nie-zaplacimy-za-niemieckie-zbrodnie

    Ważne! Prezes Kaczyński zapewnia: Władza PiS gwarantuje, że Polska nie będzie płaciła za niemieckie zbrodnie II wojny światowej

    opublikowano: za 1 dzień · aktualizacja: za 1 dzień


    Jarosław Kaczyński / autor: PAP/Łukasz Gągulski wPolityce.pl

    Chcemy Europy, w której Polska nie będzie wykonywała niczyich poleceń, będzie krajem samodzielnym, nie będzie niczyim klientem i będzie mogła realizować własne interesy, oczywiście we współpracy z innymi – oświadczył w niedzielę prezes PiS Jarosław Kaczyński. (…)

    Polubienie

  4. Agent Polski 5.172.237.*
    Wyborco PIS-Rodaku zobacz: CiEBIE ONI REPREZENTUJA ???
    https://www.dailymotion.com/video/xl0772

    bardo 83.23.177.*
    Odszkodowania? A kto mówi o odszkodowaniach!? To ma być haracz płacony nie pieniędzmi a lasami, kopalniami, zasobami wody, domami i prezes dobrze o tym wie. Ale co szkodzi polaczkom znów nakłamać.

    https://wpolityce.pl/polityka/447709-prezes-pis-podkresla-nie-ma-zgody-na-roszczenia

    Jarosław Kaczyński: „Tylko władza PiS jest prawdziwą gwarancją tego, że nie będziemy płacić odszkodowań”

    opublikowano: 5 godzin temu


    Prezes PiS Jarosław Kaczyński / autor: PAP/Wojciech Olkuśnik

    Tylko władza PiS jest jedyną prawdziwą gwarancją tego, że nie będziemy płacić odszkodowań, że nie poniesiemy ogromnych szkód finansowych i co ważniejsze, wielkich szkód godnościowych – powiedział prezes PiS Jarosław Kaczyński.

    Lider PiS komentował wypowiedź Włodzimierza Cimoszewicza o roszczeniach żydowskich. Przypominał, że Holokaust był dziełem Niemców i jeśli Żydzi zdołali się uratować, to dzięki pomocy Polaków.

    (…)

    Chcę to bardzo mocno podkreślić, że nie ustawy – bo je można zmienić i to szybko – tylko władza PiS jest jedyną prawdziwą gwarancją tego, że nie będziemy płacić, że nie poniesiemy ogromnych szkód finansowych i co ważniejsze, wielkich szkód godnościowych. Bo to płacenie oznaczałoby nic innego jak przyznanie się, że byliśmy sojusznikiem Hitlera

    – mówił Jarosław Kaczyński.

    Każdy, kto głosuje na Koalicję Europejską, czyli w gruncie rzeczy na PO z dodatkami, kto głosuje na te mniejsze partie, które są bardzo często bojowe, ale nie mogą odegrać w gruncie rzeczy większej roli, po prostu prowadzi do tego, że będziemy po raz kolejny poddani różnego rodzaju represjom ekonomicznym i będziemy także straszliwie poniżeni

    – powiedział.

    Na to nie ma zgody. Jedyną gwarancją są rządy PiS i zwycięstwo PiS w tych wyborach

    – stwierdził lider Zjednoczonej Prawicy.

    kpc

    brinkma@brinkma
    O jakich on odszkodowaniach mowi, przeciez tu nie chodzi o zadne odszkodowania. Jestescie obludni jak Tusk, klamiecie prosto w oczy. PISowcy: – Ignorowali ten temat az zobaczyly ze traca przez to wyborcow. – Sabotowali Polonie co walczyla jak przechodzilo 447. – Negocjowali ustawe w willi mosadu. – Zablokowali ustawe #stop447. – Klekaja przed zydami w kazdej okazji.

    PanKelly@PanKelly
    Kaczyński w sprawie roszczeń: „Chcę to bardzo mocno podkreślić, że nie ustawy – bo je można zmienić i to szybko”. – Tak szybko jak zmieniliście ustawę o IPN? Przecież mówiliście ze będzie ustawa, a teraz wam wasi panowie nie pozwolili to zmieniliście narrację, żałosne, są jeszcze ludzie co się na to nabierają?

    Bruno@brunoja
    Kaczyński łże jak z nut. I to podwójnie. Raz, że Cimoszewicz nic takiego nie powiedział, a dwa, że PiS chodzi na króciutkiej smyczy i jak USA uzależnia Fort Trump od zapłaty, to PiS będzie płacić gdyż innego pomysłu na bezpieczeństwo Polski nie mają.

    @Bruno@brunoja 37.120.155.*
    Co ta Wsza Ruska Cimoszewicz powiedzial nikogo nie interesuje. Tylko w Polsce moze taki wymiot ludzki brylowac po salonach. W powaznym panstwie ten ruski komunistyczny wsarz juz by dawno siedzial.

    murarz 88.156.137.*
    Wcześniej straszył imigrantami teraz odszkodowaniami – prymityw ! – może tym razem ciemny lud tego nie kupi ?

    silent 174.220.21.*
    Żydosław Kaczyńsk już jest na śmietniku historii. Jaka piękna katastrofa!

    Tymczasowo@wPolin+6
    Bredzisław Kaczyński niech się wytłumaczy co PiS zrobił z ustawą o IPN. Jakim prawem Gliński przekazał 100 mln złotych na JEDEN żydowski cmentarz, podczas gdy polskie groby są likwidowane. Tu tak samo będą „bronić” polskiego imienia i pieniędzy. Widać strach PO-PiSu przed Konfederacją, polską siłą która ich rozliczyć, a jest za co. O tym czy partia jest mniejsza czy większa zadecydują wyborcy, manipulancie.

    Tom 83.31.202.*
    Premier/naczelnik jest mistrzem w odwracaniu kota ogonem; prawnik z prawie 50letnim doświadczeniem i doktoratem nie rozumie że chodzi o realizację bezzasadnych roszczeń a nie płacenie odszkodowań?

    RT 77.252.47.*
    17.09.1939 r. na kresach, każda żydowska gmina witała czerwoną zarazę BRAMAMI POWITALNYMI, a SZMALCOWNICY żydowscy z czerwonymi opaskami sporządzali listy Polaków do likwidacji i wywózki na Sybir !!!!

    Tom 83.31.202.*
    dobra panie Kaczyński, to odwołajcie natychmiast Chodorowicza i zlikwidujcie jego stanowisko pełnomocnika do spraw kontaktów z diasporą żydowską oraz wszystkich tych do których trafiła jego notatka

    j23 83.4.120.*
    Taak? To dlaczego PiS odrzucił dobrze napisaną ustawę antyroszczeniową Kukiza? W reakcji na film Sekielskiego błyskawicznie przyklepał własną ustawę antypedofilską z potwornymi błędami prawnymi.

    jm7@jm7
    Wierzyłem Kaczyńskiemu przez piętnaście lat, ale po tym jak zareagowali na naplucie w twarz ambasadorowi Rzeczpospolitej Polskiej brzydzę się PIS_em.

    Adamsky 78.88.58.*
    Zydzi na was plują, jak na waszego ambasadora, który został napadnięty w Izraelu jak wracał z… synagogi! A co on tam robił? To mamy tam ambasadora zyda? I teraz się obudzili, żenada!

    Helmut 72.35.247.*
    Kto wierzy Prezesowi ten sam sobie szkodzi. Times of Israel pisze, że już 4 lata pertraktujecie z organizacjami Przemysłu Holokaustu w sprawie roszczeń. Ktoś kłamie, albo Prezes albo Żydzi.

    Polubienie

  5. WikiLeaks Ujawniło Kaczyński Godził Się Na Roszczenia Żydowskie już w 2009 Roku – Analiza Komentator

    wideoprezentacje
    Published on May 23, 2019

    Mountain Walker
    precz z PIS i PO, zdrajcy narodu polskiego, pacholki Niemiec, Izraela i USA

    111maro111
    Ku**a jak murzyni których wódz sprzedał za paczkę fajek!😥

    Mariusz
    Wierzyć Kaczyńskiemu…. ?!? XD Oni na górze już dawno są dogadani, tylko jelenie na dole się podniecają „walką polityczną”.

    Kasia Kasia
    Ja tylko czekam jak PIS zacznie swoja gadke że roszczenia to wina konfederacji. Bo oni by się dogadali i byłoby super a przez to że się wydało beda płacić więcej i stosunki z najlepszym i największym:-( sojusznikiem się zepsuły. I wiecie co! Kiedyś po nas okradało a teraz pis dał nas okraść. Nie wiem co gorsze

    Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.