951 Teraz antysyjonizm to antysemityzm, żydzi w Europie powinni mieć prawo do noszenia broni. Ziobro: Negowanie zbrodni na żydach powinno być ścigane szerzej niż negowanie zbrodni na Polakach na Wołyniu!


autor: Pixabay

https://skribh.wordpress.com/2019/03/07/871-w-poszukiwaniu-definicji-tzw-anty-semityzmu-ktory-jak-tzw-semityzm-czy-rasa-ludzka-przeciez-ofitzjalnie-nie-istnieja/

anna
Czyli największymi antysemitami są parlament europejski i ONZ którzy ciągle atakują Izrael

lol
Więc francuzcy Chasydzi są we francji uznani za antysemitów

MOLAS
bardzo śmieszne, przecież jest wielu żydów którzy nienawidzą państwa Israeel. po to żydzi angielscy właśnie syjoniści ustanowili Israel w Palestynie w angielskiej strefie, by się żydzi tam osiedlali

taa
Więc najlepiej żeby był ten Izrael i najlepiej żeby w tym Izraelu było jak najwięcej żydów bo inaczej to oni będą gdzieś w Polsce na Ukrainie i będą coś tam działac po swojemu

krzyswroblowiec@krzyswroblowiec
Sarkozy, Holland – kolejno dwóch Żydów, i teraz żydowska pacynka w łapkach Sorosa, czyli Macron. Co w tym dziwnego? U nas w Polin jest dość podobnie. Wystarczy, że żydowski ambasador puści bąka, i już nasz Sejm dwa dni później zmienia ustawy, których przedtem bronił jak niepodległości. O tym, aby uchwalić ustawę zabraniającą wykonania 477 nawet nikt się nie zająknie. Zresztą, rzućcie okiem tutaj. Tak, to jest „polski” premier i ministrowie… salon24.pl/d94000cee61dc70a8d0a395de878ed58,860,0,0,0.png

krzyswroblowiec@krzyswroblowiec
Redakcja wpolin.pl usuwa natychmiast ten link. Ciekawe dlaczego?

1
A jak to będzie respektować islamska część mieszkańców Francji?

https://wpolityce.pl/swiat/476026-francuski-parlament-uznal-antysyjonizm-za-antysemityzm

Francuski parlament uznał antysyjonizm za antysemityzm. Habib: Podłoże nienawiści względem Izraela to islamizm i teorie spiskowe

opublikowano: przedwczoraj · aktualizacja: przedwczoraj

Antysyjonizm jest formą antysemityzmu – orzekło we wtorek francuskie Zgromadzenie Narodowe w specjalnie wydanej rezolucji, wzywając rząd do przyjęcia definicji antysemityzmu sformułowanej przez IHRA (International Holocaust Remembrance Alliance). Decyzja w tej sprawie została podjęta ze względu na „trwający we Francji wzrost antysemityzmu, w tym również aktów przemocy”.

CZYTAJ RÓWNIEŻ: Poważny problem z antysemityzmem we Francji. Sprofanowano ponad 100 żydowskich grobów w pobliżu Strasburga!

Czytaj dalej

950 Zakaz wnoszenia polskich flag na teren Muzeum Auschwitz. Byli więźniowie KL Auschwitz proszą o godną organizację obchodów wyzwolenia obozu


Zdjęcie ilustracyjne / autor: Fratria

Kolo
Dla mnie to jest niewyobrażalne że taki zakaz w ogóle istnieje. Ktoś kto w Polsce zakazuje symbolów polskości powinien być z urzędu ścigany przez prokuraturę

Teat
byli więzniowie proszą? Co na kolana może jeszcze, przed kim? Żyjemy w panstwie z dykty, gdzie jest rząd

odpowiedź nadeszła
Dyrekcji Muzeum” Wniosek? Gliński przyznaje, że nie ma kontroli nad tą państwową polską instytucj. Jedyne co go z nią łączy, to sponsorowanie tej żydowskiej propagandy w Polsce i w Stanach.

Jakiś rok temu wysyłaliśmy
masowe petycje do Glińskiego w sprawie skandalicznego zachowania żydowskich esesmanów w Auschwitz. I dacie wiarę, odpowiedź nadeszła od Dyrekcji Muzeum w stylu „nie musimy się wam tłumaczyć”!

dada
Dlaczego w Polsce prześladujecie Polaków? Czy mordowany Polak mniej cierpiał jak Żyd? Czy z tą patologią nigdy nie skończycie? Obelżywa z buta odpowiedż tzw dyr. Obozu to policzek Polsce.

https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/474541-byli-wiezniowie-auschwitz-apeluja-do-muzeum

Byli więźniowie Auschwitz apelują o godną organizację obchodów przez muzeum. Proszą m. in. o zniesienie zakazu wnoszenia polskich flag

opublikowano: 25 listopada

Byli więźniowie Auschwitz i rodziny ofiar apelują o godne uczczenie organizacji obchodów 80. rocznicy pierwszego transportu Polaków. Zwrócili się do Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau m.in. z prośbą o możliwość odprawienia Mszy św. przed Ścianą Śmierci oraz zniesienie zakazu wnoszenia na teren obozu polskich flag na drzewcach – pisze „Nasz Dziennik”. Czytaj dalej

949 Polska to nie Polin! Kaktus wygrał proces z Muzeum Auschwitz! Teraz wszystkie przeciw-polskie polskojęzyczne pipipip buzie w kubły!

Polska to jeszcze nie Polin! Kaktus wygrywa w sądzie z Muzeum Auschwitz! Na żywo wRealu24

Jadwiga Bu
Polska to nie polin (celowo mała litera) Te słowa powinny głośno wybrzmieć z ust milionów Polaków ,tak by A.Duda mógł je usłyszeć . Wyrazy szacunku dla pana Adamka. Bierzmy z niego przykład. Niech żyje POLSKA!

Barosz Karos
Panie Krzysztofie, dziękuję.

Pedro Vigo
Ze zwykłego podłego wandalizmu zrobili hece antysemicką. Widać wyraźnie, że zniszczenie kampera nastąpiło, z pobudek rasistowskich anty polskich a nie odwrotnie. Następnym razem ktoś oskarży Polaka o to, że w ogóle oddycha .

Chryzogon Jasielski
Dziękuje Panu w swoim imieniu za tą fantastyczną akcjię. Żeby tak reagowali wszyscy Polacy! Pokażmy, że potrafimy, że nie damy się zapędzić do zagród jak barany, że z Nami nie pójdzie tak łatwo. Pozdrawiam Polaków, którzy Polskę mają w serduchu!

Zofia Kołodziejska
Prawie od roku dumnie noszę koszulke TU JEST POLSKA A NIE POLIN !!!!!Najczesciej ludzie odnosza sie z sympatia, ale nie wszystkim sie to podoba.Kupilam u p. Jacka Miedlara

Marek Rus
Dla dobra sprawy! Wyrok zapadł pomyślny! Polska to nie Polin. Teraz wszyscy powinniśmy taki napis mieć jadąc do Oświęcimia do czego bardzo zachęcam, gdyż POLSKA to nie Polin.

Boruta
Pięknie, trzeba gonić tych bandytów, jesteśmy ich w stanie pogonić zgodnie z prawem bo to my mamy racje. Polska to nie Polin panie prezydencie, o tym co pan powiedział będę pamiętał na wyborach.

Maria Leśniak-Wojciechowska
Panie prezydencie Andrzeju Duda, Krzysztof Adamek który z zawodu jest zbrojarzem (budowlaniec) udowodnił panu, że Polska to nie Polin. On na walkę wydał wiele pieniędzy z dorobku swojej pracy. Pan dysponuje społecznymi pieniędzmi i nie umie obronić honoru Polski. Brawo „Kaktus” jesteś prawdziwym i realnym prezydentem Polski. Brawo TY.

sara aragor
20 minuta…..HIT … HIT ….ale sie uśmiałam …..ZROBCIE z tego krótki filmik taki 2 min…..a to dobre …nie nie nie panie prezydencie ….jeśli pan chce być prezydentem jakiegoś polinu ……jeśli sie pan nie załapie w muzeum polin w warszawie …itd…..

Czerwony Kapturek
Słyszysz duda? Tu jest POLSKA a nie polin.

Krystian Gorczyca
Maliniak..najlepiej to zrobisz jak wyjedziesz do usraela forever

Marek Rus
Dudus Dudus! Andrzeju Juda! Zapomnij o wsparciu Polonii! W Chicago nawet twoja noga nie powstanie!!!

Zdzisław Olejarz
Juda duda to pucybut nie mąż stanu!!!

Alina Warszawa
Pan prezydent Duda pitoli o Polin bo po prostu nie ma chęci być prezydentem Polski. Przecież nikt myślący juz na niego nie zagłosuje. Skasował się.

Krystian Gorczyca
Swoją rolę odegrał..już nie musi byc prezydentem..przecież to gra..wszystko ustawione

Ryszard Cybulski
Oj zagłosuje ,bo wyborcy jego są idiotami zdradliwymi .

George Dys
Dobra fucha sie nadaza panu PAD na sprzataczke w polin. Trzeba mu przyznac, ze ciezko na to pracowal!

Dorota Siwierska
Cała „derekcja” muzeum oświęcimskiego powinna zostać wylana na zbity pysk

Bolesław Chrobry
I bilet w jedną strone do izraela!

Anti Ja
póki co okopali się za drutem, dobrowolnie. Można by ich na taczkach, ale pewnie zabezpieczą się wilczurami. Już rozbudowują „recepcję” … upsss.. tj. wzmacniają granicę

WieR
Panie Krzysztofie szacun za wielkie serce do walki o Polskę. Wyrok dał mi nadzieję że są jeszcze uczciwi sędziowie, oby było ich jak najwięcej.

Jaroslaw Garbus
Kornchauzer se sam w kolano strzelil…obronil komunistycznych sedziow a ci politycznie rozgrywaja sprawy KONFEDERACJA wygrala przeciez to nie mialo najmnieszych szans sie stac w naszym wolnym pieknym kraju

Radziecki Bolszewik
teraz powinno Panstwo Polskie oskarzyc prokuratora i prokurator z wlasnych pieniedzy powinien pokryc koszta tej zenady. dojebali by mu 200tys kary i by kurwa ostatni raz zrobil takie cos

sara aragor
POWINNISMY mieć takie koszulki z tym napisem i napisem KAKTUS ……..dziękujemy KAKTUS … szkoda ze musiales mieć tyle przykrości … pozdrawiamy

948 Partia Interesów Syjonistycznych atakuje Wojciecha Sumlińskiego i jego książkę „Powrót do Jedwabnego”!


Wojciech Sumliński / autor: wikipedia

Oczom nie wierzę
No i dowiedzieliśmy się z tej „poważnej” recenzji, że WS to chciwy cwaniaczek z lubością sięgający po cudze treści, pragnący podburzyć czytelnika przeciw dobremu narodowi wybranemu. No zwykły rzeźnik!

Mnemoniuk
Od kiedy to publikowanie prawdy zamiast kłamstw jest „podburzaniem opinii publicznej”? Pisowskie środowisko zaprzedane żydostwu wystawia tu pismaka, który już niedawno dał popis godny wyborczej.

MOLAS
robi się gęsto. po pierwsze należy żydom 477 amerykańskim, z których ŻADEN nie jest potomkiem Ostjuden, przypomnieć, że żydzi są Polsce winni biliony USD za długi oszustów żydowskich z kahałów

Witold
Atak na książkę ze strony rzekomo prawicowego portalu, obnaża prawdziwe intencje PIS w kwestii ustawy 447.

polak_mały
„a kwestią dyskusyjną jest jedynie skala obecności Polaków.” – to wystarcza by rozpoznać o czym będzie dalej. Mi wystarczy tych wynurzen z GW.

kerson
Maciejewski tekst pisze z wielką pewnością, ale gdy tylko porusza szantaż żydowski w postaci 447 od razu pojawiają się „rzekome” wypłaty, ustawa 447 ma „rzekomo wiązać Polskę”. Pompea nie słyszał?

artynaŻurawska
Tak, tak, najlepiej siedzieć jak mysz pod miotłą, jak szef MSZ Ciaputowicz, i pozwalać kolejnym żydowskim politykom pluć na Polskę. No i potulnie finansować „badania nad polskim antysemityzmem”

czytelnik
To wazna ksiazka bo otwiera oczy ludzi na problem klamstwa Jedwabnego. Autor artykulu zapomnial opisac znakomitej analizy prawnej Ordo Iuris, odnoszacej sie do oczerniania Polski. Ksiazka PRZYDATNA!

Pawelec
A ostatnia blokada Schudricha ekshumacji ciał leżących w leju po bombie o czym niby świadczy? Boi się, że znajdą się w nich kule pasujące do łusek tych z Jedwabnego?

Ursa Furiosa
Kto obawia się prawdy. Jesteśmy oskarżani więc mamy prawo żądać zbadania co nią jest. Prawda wyzwala i przecina spekulacje.

Mietek
Moze tak redaktorze napisac recenzje ksiazki grossa tego anypolaka i ile jest tam Science fiction a ile prawdy ?

jacek
jestes typowym szabesgojem szalom

MartynaŻurawska
Maciejewski :”Pamiętajmy jednak, że dzisiaj poważna nauka jednoznacznie obwinia Niemców za zbrodnię” ?!? Ja chyba śnię, przecież sam IPN oficjalnie oskarżył Polaków o wyłączne sprawstwo tej zbrodni !

Jan
Wstyd p. Maciejewski, wstyd za pana antypolonizm.

Pawel
Wielki szacunek dla Pana Sumlinskiego. Przestańcie pluć na odważnego PATRIOTĘ. Do pięt mu Pan nie sięga, redaktorze.

o jo joj
Jakubowe wywody są pisane chyba na zamówienie jakiejś gminy. ONI walą w nas toporami a Jakubek proponuje nam użycia precyzji chirurgicznej. Mycka uciska mu główkę i z tond te głupie bajdurzenie.

wartościowygini@gini
Panie Maciejewski dla mnie pan jest niewiarygodny, wiec gdy juz przeczytam ksiazke , sama ocenie .

https://wpolityce.pl/polityka/475317-po-lekturze-ksiazki-sumlinskiego-o-jedwabnem-watpliwosci

Po lekturze książki Sumlińskiego o Jedwabnem. W tym temacie potrzebujemy precyzji chirurga

Czytaj dalej

947 Chazarzy twierdzą, że Polacy pomagali nazistom np. budować obozy zagłady, a Polska skorzystała ludobójstwie swoich obywateli podczas 2WŚ 02

Cezary@Cezary
Prowokacje Gminy Żydowskiej w dniu wczorajszym wobec promocji książki Sumlińskiego, Kurek i Budzyńskiego oraz te wypowiedzi izraelskiego dziennikarza to nie przypadek. Są przecieki że raport Pana Pompeo w sprawie 447 jest miażdżący dla Polski. Te działania to urabianie opinii o Polakach w Polsce i na Swiecie.

manko1492
Pluli, plują, pluć będą. Mordercy prawdy, okrutny symbol zła. Pieniądz, pieniądz i tylko pieniądz. Odwieczni wrogowie Polski i Polaków. A polskojęzyczne caputowicze jak zawsze na kolanach.

werte
A ci znowu gdy plują w twarz gadają że deszcz pada? Nie mamy w Izraelu i diasporze żadnych przyjaciół. Był premier, ministrowie, politycy, dziennikarze. Ile jeszcze przykładów wam potrzeba?

A co z Jedwabnem
panie Żaryn? Bić pianę to pan potrafi ale jak pojawia się temat wznowienia ekshumacji w Jedwabnem to pan zaczyna ściemę, że się nie da. Domagamy się ekshumacji!

stan
Panie Zaryn, moze lepiej by pan sie odniosl do sprawy zbrodni wJedwabnem gdzie „prawde” oglaszal zyd Kwasniewski a ekshumcje odwolal zyd Kaczynski. Hipokryzja Zaryna jest wzorcowa, hanba.

PiSior rżnie głupa, Was w wała
bez wątpienia, jako człowiek wykształcony wie, że w cywilizaci żydowskiej obowiązuje inny kanon Prawdy. Prawdą jest to, co się opłaca. I tyle. My jesteśmy łacinnikami i dla nas to wartość absolutna

prawicowiec
Panie Profesorze, z całym szacunkiem dla Pana, bo bardzo Pana cenię i szanuję, ale to jest pokłosie tchórzliwego wycofania się Pana partii PiS z ustawy o IPN. PiS zawiódł. Cała nadzieja w Konfederacji

nohood
panie żaryn nie jest jedność-mit o potędze. tym talmudycznym bydłem steruje obietnica pożarcia całego świata przez izrael. oni sobie wyobrazili, że wszyscy nie-żydzi mają im służyć, albo nie istnieć.

Bajsia
panie schowaj się pan już i nie lamentuj .dziękujemy juz za pana patryjotyzm

Tigermoth
Aleś pan naiwny…

już czas dorosnąć panie prof.
Proszę naiwnie nie odkrywać Ameryki Płn, Ameryki Płd, Indii itd. Są już dawno odkryte. Czy to jest pańska ignorancja czy niewiedza:-) Tzw. ulica ma lepszą wiedzę od zasmuconego pana. Proszę popytać.

https://wpolityce.pl/historia/474750-tylko-u-nas-prof-zaryn-krytykuje-izraelskiego-dziennikarza

TYLKO U NAS. Prof. Żaryn krytycznie o izraelskim dziennikarzu: Lojalność wobec narodowej jedności ważniejsza niż lojalność wobec prawdy?

opublikowano: 26 listopada


Prof. Jan Żaryn / autor: Fratria

„Moim zdaniem nie jest to istotne, czy to jest ignorancja czy to jest świadome manipulowanie i okłamywanie ludzi. Istotą jest to, że dziennikarz ma zawód zaufania publicznego i jest reprezentantem jakiejś części opinii publicznej, w związku z tym jego wypowiedzi, niezależnie od tego, czy wypływają z ignorancji, czy wypływają z cynizmu, świadczą o tym, że jest jakaś część środowiska żydowskiego zainteresowana tym, by mówić nieprawdę” – powiedział w rozmowie z portalem wPolityce.pl prof. Jan Żaryn, odnosząc się do  skandalicznej wypowiedzi izraelskiego dziennikarza, który sugerował, że Polacy uczestniczyli w eksterminacji Żydów. Czytaj dalej

945 Gross bezkarny! Nie odpowie za stwierdzenie, że Polacy „podczas wojny zabili więcej Żydów niż Niemców”. Katowicka prokuratura umorzyła śledztwo, a pomógł Piotr Gontarczyk!

Polecane


autor: Fratria


https://skribh.wordpress.com/?s=gross&submit=Szukaj

https://skribh.wordpress.com/2019/11/25/943-powrot-do-jedwabnego-wojciech-sumlinski-ewa-kurek-tomasz-budzynski-kosciol-katolicki-i-gmina-chazarska-w-warszawie-blokuja-premiere-ksiazki-o-tej-niemieckiej-zbrodni/


buraczek
być może Gross ma rację, ale to może też oznaczać, że w armii niemieckiej służyło więcej żydów niż myśleliśmy

2e
Czyli spokojnie można pisać i mówić, że najwięcej Żydów zabili ich pobratymcy, też Żydzi? Luuuuuz:)))

mobbing
a kto więcej zabił żydów żydzi czy Niemcy?

Syrena@Syrena
Skandal. Teraz ta opinia pojdzie w swiat i bedzie cytowana jako fakt i wykorzystywna przeciwko Polsce w kazdej debacie na temat Holocaustu. Ale ze to Gontarczyk sie do tego przyczynil to zaiste smutne.

mix
Gontarczyk od kiedy to niewinny musi udowadniać swoją niewinność ?

werte
Pomyłka prokuratora. On nie ma weryfikować prawdy historycznej tylko stwierdzić że skoro nie ma twardych dowodów to taka teza jest pomówieniem. Proces należy wznowić.

MateuszMateusz@MateuszMateusz
Gontarczyk napisał w swojej opinii, że zdanie Grossa nosi znamiona debaty naukowej, to jest to oczywista nieprawda. Gross wymyśla bajki (i robi Polakom czarny P.R.) nie mające nic wspólnego z nauką. Nie potrafi udowodnić, ilu Polacy zabili Niemców. Nie potrafi udowodnić, ilu Żydów zabili Polacy. Ale wyciąga wnioski, nie mając żadnych do tego podstaw. Niedługo w szkołach niemieckich, amerykańskich, żydowskich i innych będą nauczać, że właściwie podczas II wojny światowej Polacy bardziej wrogo odnosili się do Żydów, niż do Niemców : zabili ich więcej. Przyznają to sami polscy historycy, skoro nie są za wszczęciem śledztwa za znieważenie narodu polskiego. I w ten sposób pokazaliśmy całemu światu, że nie potrafimy się w żaden sposób obronić przed kłamstwami. Skutki działania p. Gontarczyka będą znacznie poważniejsze i być może ciągnąć będą się przez lata.

dominik@dominik
NIe ma takiej mozliwosci bym zaglosowal na PiS i p. Andrzeja Dude. Organizacje te nie maja szacunku dla milionow zabitych, zamordowanych Polakow. Glosujac na PiS i p. Andrzej Dude glosujemy by Warszawska Gmina Zydowska rzadzilal Polska.

cez
P I S -ie dlaczego finansujesz antypolaków :Grossa, Grabowskiego, Engelking i innych gadów. Czy już mieszkamy w P O L I N .

oiuyhg
Stępień zadowolony z PIS prokuratury, teraz świat będzie powielał, skoro nie ukarany to musi być prawda, I taki człowiek był prezesem TK.?

iuhg
Nigdy tej obelgi PIS nie wybaczę, za tą gębę roześmianą obok Grosa, ten były sędzia śmieje się nam w twarz, To nie jest Polska niepodległa, jak można pozwolić na bezkarność, a antysemityzm karalny.

marian..
iuhg… Przecie to magister Stępień do 2017 szef instytutu TW Bolka a to zobowiązuje i zostaw PiS w spokoju bo ten śmieszek przy Grosie śmierdzi PO..

Kosynier23@Kosynier23wczoraj
Wczoraj w Warszawie odbyło się spotkanie w związku z premierą książki autorstwa Wojciecha Sumlińskiego, dr Ewy Kurek i Tomasza Budzyskiego „Powrót do Jedwabnem”, gdzie demaskują kłamstwa i manipulacje Jana Tomasza Grossa. Pomimo interwencji Gminy Żydowskiej, która czterokrotnie zablokowała spotkanie wymuszając wypowiedzenie umowy wynajmu miejsca na premierę tejże książki, spotkanie się w końcu odbyło.

Pytanie do redakcji wPolityce.pl: Dlaczego nie ma o tym ani jednego słowa? Czy książka, której celem jest rozprawienie się z kłamstwami i manipulacjami różnych środowisk, zwłaszcza żydowskich w sprawie Jedwabnego nie jest dla Was świetnym narzędziem do walki z tego typu narracją? Atakujecie Grossa, atakujecie lewactwo, ale gdy dostajecie mocne argumenty od ludzi, którzy wydają się być po tej samie stronie, zupełnie je lekceważycie. Gdzie tu logika?

https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/474729-gross-nadal-bezkarny-sledztwo-ws-slow-o-polakach-umorzone

Gross bezkarny! Śledztwo umorzone. Nie odpowie za stwierdzenie, że Polacy „podczas wojny zabili więcej Żydów niż Niemców”

opublikowano: wczoraj · aktualizacja: wczoraj

Jan T. Gross nie znieważył narodu polskiego wyrażając opinię, że Polacy będąc „słusznie dumni z oporu swojego społeczeństwa wobec nazistów”, „podczas wojny zabili więcej Żydów niż Niemców” – uznała katowicka prokuratura i umorzyła postępowanie w tej sprawie. Czytaj dalej

943 Powrót do Jedwabnego – Wojciech Sumliński, Ewa Kurek, Tomasz Budzyński. Kościół katolicki i gmina chazarska w Warszawie blokują premierę książki o tej niemieckiej zbrodni!


Premiera książki „Powrót do Jedwabnego”.

Klub PARK, aleja Niepodległości 196, Warszawa. Dzisiaj 25.11.2019 o godz.18:00 

UWAGA! Znów 4 blokada i wypowiedzenie umowy przez sms! Nowy adres: Dom Dziennikarza, ul. Foksal 3/5, godzina 19:00!


PILNE! Cała prawda o Jedwabnem? Dr Kurek, Sumliński, Budzyński i Pieczonka! „Powrót do Jedwabnego”

Streamed live 2 hours ago
wRealu24

Imie Nazwisko 2
gmina zydowska jak widzimy rzadzi juz w Polsce , „dziekujemy” Pisie zes swoich sprowadzil ,zapamietamy

Imie Nazwisko 2
Szykowana jest alternatywna historia tj falszywa i przychylna dla panstwa polozonego w Palestynie oraz im podobnym jak Niemcy itp ,ale bardzo szkodliwa dla Polski, witajcie w „nowym swiecie” goje

PL adventure
Boję się Pani Kurek, co ona mówi? Tłumaczy Dudę, walczy z PiSem ale głosuje na nich. SZOK I pamiętaj Pani, że Konfederacja to nie tylko Korwin!

Max Max
O cos pani Kurek kombinuje nie tego sie spodziewałem po pani profesor

Imie Nazwisko 2
kurek jest zaczadzona hameryka

Mateo Yavorsky
Kurek nie rozumie, że rasizm żydów wypływa z ich religii?

Mariusz Kwiatkowski
200 lat już prawie nas nie ma. Jak nie zabory to okupacja radziecka a od 1989r żydowska, a Pan Kurek mówi, że my jesteśmy mądrzy !! Żenada !! Przetrwaliśmy !!?? To sukces??????? Miliony Polaków ginęło później tysiące, dzisiaj zabija się lub zamyka niewygodnych ! Jest SUPER !! O co mi k***a chodzi ????

Leszek Gasem
Pani Kurek to żydówka i jednak… swój do swojego ciągnie.

Tomasz Dąbrowski2
5 minutes ago
Po objętości książki sądzę, że jest to pozycja dla niewymagającego czytelnika. Nie wierzę, że jej treść wniesie cokolwiek nowego do sprawy. Z powodu ostrożności procesowej autorzy nie mogli napisać tam nic co by już nie było wiadome. Wydaje mi się, że z powodu tej blokady (być może ustawki) udało się tę pozycję ubrać w atrakcyjne opakowanie. Skoro Polska jest najbardziej antysemicka to zapewne będzie się świetnie sprzedawać. Myślę, że autorom o nic więcej nie chodziło.

Mateo Yavorsky
Twoja opinia jest zapewne najbliższa rzeczywistości. Dlatego nie rozumiem po co ta Gmina żydowska tak świrowała. Prawdopodobnie Shudrich osobiście bał się, że opowiedzą tam parę nieprzyjemnych anegdot o nim. Jednak przy okazji wyszło oficjalnie, że antykardynał Nycz jest całkowicie na żydowskim pasku. Co zresztą nie jest taką znowu niespodzianką.

Barbara Matuszewska
Z pewnością Książka dużo bardziej wartsciowa niż gniot Grossa

MrPolan79
Warto zapamiętać. Opłacane przez rząd, medium braci Karnowskich zdążyło już napisać wyjątkowo wrednego paszkwila na książkę Sumlińskiego i wszystkich chcących dociec prawdy o Jedwabnem. Chodzi o artykuł Jakuba Maciejewskiego, portal wpolityce.

Max Max
O cos pani Kurek kombinuje nie tego sie spodziewałem po pani profesor

Mateo Yavorsky
@Mr Q Zapewne chodziło mu o to że obwiniając PiS za blokowanie ekshumacji w Jedwabnym jednocześnie głosuje na PiS. Zapewne też dlatego że broniła religijnych żydów, nie rozumiejąc że rasizm żydowski wywodzi się z ich judaizmu talmudycznego. Dlatego że „kocha Amerykę” podczas gdy Ameryka to dzisiaj wehikuł dla forsowania żydoskich interesów. Mało?

Czytaj dalej

943 Polska najbardziej antysemickim krajem wg ADL? Jak mi kufa psikro!

https://skribh.wordpress.com/2019/11/23/942-kasa-nie-cuchnie-wiec-aryjscy-chazarzy-z-adl-tradycyjnie-oczerniaja-polske-tym-razem-za-pieniadze-od-nazistowskiego-volkswagena/

Piotrx @Piotrx:
Tzw. „antysemityzm” główne słowo-wytrych rodem z talmudycznej propagandy

Sam termin „antysemityzm” jest z gruntu fałszywy i powinien być unikany . Nie ma bowiem w istocie antysemityzmu , lecz może być co najwyżej antyjudaizm. Źródłem antyjudaizmu jest żydowski antygoizm. Gdyby go nie było, nie byłby znany antyjudaizm. Gdyby nawet wszyscy Żydzi byli Semitami (a tak przecież nie jest) to i tak stanowili by oni zaledwie około 10% populacji wszystkich ludów semickich takich jak np Arabowie, Chaldejczycy , Etiopczycy itd. A jak wiadomo Żydzi zawłaszczyli ten termin wyłącznie dla swoich celów propagandowych aby odwrócić uwagę od przyczyn owego „antysemityzmu”. A główną jego przyczyną nie jest wcale niechęć do Żydów z powodu ich rzekomego „semityzmu” (bo cóż by to miało znaczyć?) tylko z powodu ich niemoralnego postępowania (utajonego rasizmu) wobec gojów zgodnego z wytycznymi bezbożnego talmudu. W tej chwili wystarczy już sama nominacja na „antysemitę” bez podawania jakiegokolwiek uzasadnienia.

„Nazwa „antysemityzm” jest ulubionym określeniem w mowie żydów i oni to głównie przyczynili się do jej spopularyzowania. Autorowie żydowscy używają celowo wyrażenia „antysemityzm”, aby odwrócić uwagę od istotnych przyczyn owego „antysemityzmu”. Podłożem antyżydowskich wystąpień jest tak zwany „judaizm”, który wciela w życie zasady Talmudu. Byłoby słuszniej nazywać ruch, o którym mowa, antyjudaizmem. Wyraz ten brzmi bardzo niemile dla ucha żydowskiego, jako wymierzony wprost przeciwko żydom, związanym w jedną organizację, nazywaną judaizmem. Określenie natomiast „antysemityzm” posiada daleko szersze znaczenie, jako odnoszący się do rasy semickiej i nie dotyczy wprost żydostwa, jako społeczności odrębnej, posiadającej własne prawa, ustawy i zwyczaje częstokroć wrogie prawom i ustawom tych narodów, obok których żydzi mieszkają.” – ks.prof. Józef Kruszyński – „Antysemityzm, antyjudaizm, antygoizm” – Włocławek 1924 r.

Piotrx @Piotrx:
W roku 1879 hamburski anarchista Wilhelm Marr założył Ligę Antysemicką, wprowadzając do słownika politycznego termin „antysemityzm” . Choć brzmi to niemal jak paradoks, to miał on żydowskiego ojca Heinricha Marra, który był znanym artystą w Hamburgu. Warto jednak zauważyć, że termin „antysemityzm” w warunkach drugiej połowy XIX wieku (zgodnie z teorią o tzw. „rasach niższych”) wymierzony był przeciw wszystkim Semitom : tj. Arabom, Żydom, Aramejczykom, Chaldejczykom, Asyryjczykom, Etiopczykom itp. Obecnie zatracił swój pierwotny sens i został przywłaszczony przez środowiska żydowskie jako określenie jakiejkolwiek krytyki czy postawy skierowanej przeciwko ich mesjanistycznym dążeniom.

„Utajony rasizm praktykowany przez Żydów w stosunku do obcoplemiennych, wśród których przyszło im żyć, prędzej czy później powoduje otwartą i oczywistą reakcję dotkniętych tym „gojów”. Reakcja takowa natychmiast zostaje skarcona jako ? ANTYSEMITYZM !” – Louis Golding

Mieczysław Sylwester Kazimierzak @mieczyslaw-sylwester-kazimierzak:
Ocena krytyczna żydowskiej monolatrii to ANTYSEMITYZM?!

lp @lp:
Skoro w Polsce taki antysemityzm to po co się ty pchają? Co raz więcej Żydów stara się i otrzymuje polskie paszporty. Jakoś to nie koreluje z bredniami ADL, która jest jedną z agend „przedsiębiorstwa holokaust”.

gutek @gutek:
Izrael jest najbardziej polonofobicznym krajem na świecie i nawet żadnych sondaży nie trzeba przeprowadzać

wj51 @wj51:
Przecież to prawda. Wystarczy spojrzeć na komentarze.

Kojoto @Kojoto:
Prawdą jest, że coraz więcej żydów stara sie o Polskie obywatelstwo, prawdą jest, że w Izraelu naucza sie z gruntu antypolskich bredni o II WŚ (ujawniają to poszczególni uczciwi Żydzi), Prawdą jest, że żydowskie organizacje w USA i na Świecie, oraz państwo Izrael lobbują za okradzeniem Polski z naszej Polskiej własności – vide Act.447. To co w tych komentarzach jest antysemickiego?

pympyrymszym @pympyrymszym:
to wbrew pozorom bardzo propolski news

tagore @tagore:
Amerykańska ustawa 477 ,polityka Państwa Izrael oraz działania Żydowskich szowinistycznych i rasistowskich organizacji robią swoje.

https://kresy.pl/wydarzenia/polska/adl-polska-najbardziej-antysemickim-krajem

ADL: POLSKA NAJBARDZIEJ ANTYSEMICKIM KRAJEM

21 listopada 2019|9 komentarzy|w polityka, Polska, społeczeństwo, Wydarzenia |Przez Krzysztof Janiga

Sondaż przeprowadzony w 18 państwach na zlecenie żydowskiej organizacji Liga Przeciw Zniesławieniu (Anti-Defamation League, ADL) wykazał, że co czwarty Europejczyk żywi „antysemickie uprzedzenia”. Według sondażu najbardziej „antysemickim” krajem okazała się Polska – podał w czwartek Times of Israel. Czytaj dalej

941 „Haaretz” oburzony prawdą o żydowskich kolaborantach podczas 2WŚ


autor: Fratria/screen haaretz.com

https://skribh.wordpress.com/?s=kolabor&submit=Szukaj

abc
Oj, Żydzi z „Haaretza” nie czytają wspomnień, pamiętników i książek własnych ziomków, świadków tamtych dni: Hannah Arendt lub Emanuela Ringelbluma, kronikarza getta warszawskiego.

abc
Heinrich Himmler stwierdził, że gdyby nie współpraca i pomoc samych Żydów, to nie udałoby się Niemcom tak dużej liczby Żydów wywieźć do obozów koncentracyjnych.

abc
„W przeciwieństwie do policji polskiej, która nie brała udziału w łapankach do obozu pracy, policja żydowska parała się tą ohydną robotą. Wyróżniała się również straszliwa korupcją i demoralizacją.”

abc
„Dla Żydów rola, jaką przywódcy żydowscy odegrali w unicestwieniu własnego narodu, stanowi niewątpliwie najczarniejszy rozdział całej tej ponurej historii.” – H. Arendt „Eichmann w Jerozolimie”

abc
„Zarówno w Amsterdamie, jak w Warszawie, […] można było mieć pewność, że funkcjonariusze żydowscy sporządzą wykazy imienne wraz z informacjami o majątku…” – H. Arendt „Eichmann w Jerozolimie”

TAKA PRAWDA
@abc słusznie prawisz. Co więcej nie czytają ich również ich „historycy”. Zresztą, tam kazdy może zostać historykiem byle pisał co trzeba. Patrz Gross.

ideolodzy z Haaretz
Żydzi dostają ataków histerii, kiedy zaczyna im się sypać ich narracja, ich zdaniem – jedyna i słuszna. Polacy już słuszne narracje przerabiali i wystarczy. Odnieśmy się wreszcie do prawdy.

krzysztofwroblowiec@krzysztofwroblowiec
Żydom wolno kłamać w żywe oczy, obrażać cały naród Polski i opluwać polskich bohaterów. Tymczasem Polakom nie wolno nic. A już na pewno nie wolno protestować przeciwko Żydom i przeciwko ustawie 447. ZOMO spałuje takich i nikt, ani z rządu, ani z „wolnych” mediów się za nimi nie ujmie.

zbyszek
Wszyscy wiemy jaka jest prawda więc niech nie krzyczą aj waj ! bo to nic nie da.

#Twójszwab
Współpraca „dobrowolna” lub „z radości” była powszechna wśród żydów z bandytami sowieckimi którzy wkroczyli w 1939r. na ziemię polskie i była kontynuowana po tak zwanym „wyzwoleniu” tak więc bez ściemy

mm
„Lepiej o tym nie mowić, to nie ta rubryka…”

TAKA PRAWDA
no oczywiście historycy wiedzą lepiej niż świadkowie 🙂 Narracja izraela pęka.

Ha,
Tak, tylko że Polskich kolaborantów, podziemie wykańczało już w czasie trwającej jeszcze wojny, a żydowscy kolaboranci mają się wcale niezle nawet do dziś dnia !!!

jacek
w poniedziałek wychodzi książka „Powrót do Jedwabnego”, tam jest pokazany między innymi jak Żydzi kolaborowali z Niemcami, autorami książki są: pani Kurek, pan Sumliński oraz pan Budzyński !!

https://wpolityce.pl/swiat/473672-haaretz-oburzony-slowami-ocalalego-z-holocaustu

Prawda zabolała? Izraelski dziennik „Haaretz” oburzony słowami ocalałego z Holocaustu o kolaborantach wśród Żydów

opublikowano: za 32 minuty

Izraelski dziennik „Haaretz” jest oburzony tym, że ocalony z Holocaustu Edward Mosberg przypomniał, iż podczas II wojny światowej kolaboranci zdarzali się zarówno w narodzie polskim, jak i żydowskim. Czytaj dalej

940 11.11.2019 Marsz Niepodległości we Wrocławiu rozpędzony przez nowe ZOMO

Marsz Niepodległości we Wrocławiu. Po tych słowach organizator dostał ostrzeżenie za antysemityzm

Nov 11, 2019
TuWrocław

Choć Marsz Niepodległości we Wrocławiu został rozwiązany po trzecim ostrzeżeniu związanym z odpalaniem na nim rac, pierwsze uwagi do organizatorów delegat prezydenta miał do organizatorów za antysemickie hasła. Według organizatorów zarzuty te są bezpodstawne. Nasza kamera nagrała wypowiedz, po której urzędniczka udzieliła upomnienia za głoszenie haseł antysemickich.

ChillDudeID
Prawda i fakty są antysemityzmem?

Artur Ms
Czyli prawda i mówienie o faktach jest mową nienawiści? Dzień dobry witamy w orwellowskim świecie i republice tęczowego zamordyzmu. Skandalem jest decyzja wrocławskiego ratusza i zachowanie policji. Czy aby na pewno żyjemy w wolnym kraju?

Jojo Jojo
POSLUCHAJCIE KOCHANI – ZYDZI NIE SA SEMITAMI TO SKORO ONI NIE SA SEMITAMI TO JAK MAMY MY BYC ANTYSEMITAMI ?
slowo semityzm zostalo wprowadzone w 19 wieku. i zostal wymyslony przez niemieckich fuilozofow.

semitami sa Palestynczycy a nie zydzi- zydzi sa hazarami. Skoro twierdzi muzeum polin ze tu na naszych ziemiach mieszkali kiedys zydzi to jacy oni sa semici ? jedno drugie wyklucza a po drugie

obecni zydzi nie sa semitami , nie maja nic wspolnego z semitami ,takze niemoga chowac sie za sloganem antysemityzmu ktory powstal w polowie w 19 wieku,, w ich zylach nie plynie hebrajska krew , zyjemy w wielkiej niewiedzy , a to dzieki muzeum polin..

ZAPAMIETAJCIE TO I NIE DAWAJCIE SIE ROBIC W CIULA.

…..


autor: PAP/Aleksander Koźmiński

https://wpolityce.pl/polityka/472495-zatrzymani-i-ranni-po-marszu-polakow-we-wroclawiu

Zatrzymani i ranni po Marszu Polaków we Wrocławiu. „Poszkodowanych zostało trzech policjantów oraz dwie inne osoby”

opublikowano: wczoraj

14 osób zatrzymanych oraz pięć osób rannych – w tym trzech policjantów – to bilans poniedziałkowego Marszu Polaków, który został zorganizowany przez środowiska narodowe z okazji Święta Niepodległości. Zgromadzenie zostało rozwiązane m.in. z powodu wznoszenia antysemickich haseł.

CZYTAJ RÓWNIEŻ: Marsz Polaków we Wrocławiu rozwiązany. Podwód? Według urzędników podczas marszu były wznoszone hasła antysemickie

Czytaj dalej