515 SKRBH 56 Uwaga, uwaga nadchodzą… Pra-Słowianie z bagien Prypeci… tyle że sprzed 12,000 -10,000 lat temu!!!

UWAGA!!! Wg wywiadu z ukraińską archeolog, słyszalnego na jednym z filmów zamieszczonych poniżej datowanie radiowęglowe wskazuje nawet na wiek pierwszej swastyki, swargi, kołowrotu na 15,000 lat!!!

Jeśli ktoś myśli, że odpuściłem łowcom ruskich trolli i innym podobnym ich brednie o „południowej drodze R1a”, no to pomyłka! Tymczasem gińcie ze strachu kluseczki, bo wkrótce powracam do kopania zwolenników „południowej drogi R1a”, bohatersko w ciszy leżących i krwawiących ze wszystkich otworów, także i tych dokonanych moim dowodzeniem… 🙂

A oto poniżej wpis, który już jest tylko kolejnym dobijaniem konającego Hindusa z hindutva, no ale można w komentarzach do niego znaleźć przykłady na myślenie podobne do mojego, o pochodzeniu tzw. PIE = Pra+Słowian od łowców mamutów ze stepu, jak ci z Mezine… z bagien Prypeci…

History of the Swastika – Mezine Old Europe Vinca Cucuteni Trypillian Greece Rome Celtic Germanic

Published on May 3, 2015
The earliest swastika ever found was uncovered in Mezine, Ukraine. It is carved on late paleolithic figurine of mammoth ivory, being dated as early as about 10,000 BC. Among the earliest cultures utilizing swastika is the Old Europe, neolithic Danube Valley Civilization, Vinca, Cucuteni-Trypillian

In Bronze Age Europe, the „Sun cross” appears most frequently of all continents, often interpreted as a solar symbol. Swastika shapes have been found on numerous artifacts from Iron Age Europe (Greco-Roman, Illyrian, Etruscan, Baltic, Celtic, Germanic, Slavic and Georgian Borjgali).This prehistoric use seems to be reflected in the appearance of the symbol in various folk cultures of Europe. The symbol has been found on vessels in the ancient city of Troy, The evidence shows that it served as a symbol of fertility and life. Its similar use can be found in Trench Graves in Mycanae, Greece, on Athenian vases and even decorating the garments of Aphrodite, the Greek goddess of love. Also the Greek Parthenon had this symbol as a Greek design just like other designs.

Swastika is a definite European sign moving east into Indus Valley Civilization. It was brought by migrating tribes to India where it is revered in the religious and cultural life of the Indo-Aryans. It did not originate in the Indus Valley Civilization as some people thought.

Distribution of mobile art in Eastern Europe.

1 Staryé Duruitory, 2 Brynzeny, 3 Kosseoutzy, 4 Klimaoutzy, 5 Suren’ 1, 6 Chan-Koba, 7 Apiantcha, 8 grotte d’Uvarov, 9 Sakagia, 10 Sagvardgilé, 11 Gvardgilas-Kldé, 12 Devis-Khvreli, 13 Taro-Kldé, 14 Molodova V, 15 Lissitchniki, 16 Lipa VI, 17 Klinetz, 18 Ossokorovka, 19 Dubovaya Balka, 20 Kaïstrovaya Balka, 21 Mejiritch (Mezhirich), 22 Kievo-Kirillovskaya, 23 Mézine (Mezin), 24 Novgorod Severskyi, 25 Puchkari I, 26 Dobranitchevka, 27 Gontzy, 28, Rogalik, 29 Amvrossievka, 30 Eliseevitchi I, 31 Eliseevitchi II, 32 Yudinovo, 33 Khoylevo II, 34 Timonovka, 35 Suponevo, 36 Avdeevo, 37 Sungir’, 38 Gagarino, 39 Kostienki 19, 40 Kostienki 21, 41 Kostienki 13, 42 Kostienki 1, 43 Kostienki 14, 44 Kostienki 12, 45 Kostienki 17, 46 Kostienki 2, 47 Kostienki 11, 48 Kostienki 4, 49 Kostienki 15, 50 Kostienki 9, 51 Kostienki 8, 52 Borchtchevo 1, 53 Borchtchevo 2, 54 Ilskaya, 55 Murakovka, 56 Ostrovskaya, 57 Bez’imyannyi, 58 Smelobskaya, 59 Kapova, 60 Ignatievskaya.
Photo: Abramova (1995)

https://en.wikipedia.org/wiki/Mezine

Mezine is a place within the modern country of Ukraine which has the most artifact finds of Paleolithic culture origin.[1][2][3][4] The epigravettian [5] site is located on a bank of the Desna river.[6] The settlement is best known for an archaeological find of a set of bracelets engraved with marks possibly representing calendar lunar-cycles.[7] Also found near Mezine was the earliest known example of a swastikalike form, as part of a decorative object dated to 10,000 BCE. It was described (see references for illustrations) as an object carved from ivory mammoth tusks to resemble [8] an:

The bird is understood as an inherently shamanistic animal, often being a symbol of the soul or of the spirit experienced in flight (from death).[10] (…)

…..

http://eurogenes.blogspot.co.uk/2017/07/out-of-india-chickens-coming-home-to.html

Tuesday, July 4, 2017

Out-of-India chickens coming home to roost

Czytaj dalej

107 Gdzie podziali się „odwieczni Germanie czystej krwi”, czyli o co tak naprawdę chodzi z tymi wszystkimi „germańskimi” haplogrupami? 01

https://i1.wp.com/www.techpedia.pl/files/11776.jpghttp://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/ad/Frequency_of_R1a_in_Europe.png/800px-Frequency_of_R1a_in_Europe.png
Występowanie haplogrupy R1a w Europie wg. wikipedia.

~kew – 27.02.2012 (21:34)
….ważne jest, że haplogrupa R1a1 czyli slowiańska zamieszkuje nasze tereny od 10,7 tyś lat. Wszystko inne, to propaganda finansowana przez germanów -prawie każdego prof . w Polsce da się kupić ,żeby powiedział to co się chce ,to tylko kwestia kasy. Stąd np ta zmiana w rozumieniu historii, że np nie było Prasłowian w Biskupinie.

Mapka z występowaniem tzw. haplogrupy R1a, jak i komentarz ~kew to tytułem wstępu do pierwszego wpisu w całości poświęconego tylko genetyce, (choć w sumie to nie do końca, bo wszystko jest ze sobą powiązane). Jako wyjaśnienia do tego wstępu, powyższa mapka nie jest wg mnie mapką haplogrupy R1a, (zwanej też M420), (ja nigdzie nie widziałem mapki nie tylko tej haplogrupy, ale i wielu innych…), a raczej POŁĄCZENIA W JEDNO WYSTĘPOWANIA JEJ I WSZYSTKICH JEJ PÓŹNIEJSZYCH SYNOWSKICH „PODHAPLOGRUP”, patrz:

Z tymi mapkami haplogrup jak i ich nazewnictwem, czasem powstania i ich wzajemnym powinowactwem, jest ciągle sporo nieporozumień, bo tak naprawdę to co badanie, to „okazuję się”, że jedna lub druga podhaplogrupa R1a (M420), jest albo starsza albo młodsza, albo jej nie ma… i tak w kółko, patrz nawet ten powyższy wykres i „dziwnie stare” zaznaczenie „zachodnich” podhaplogrup pochodzących z CTS4385 (o tych jakichś „staro europejskich” YP1041 i YP1070, nawet nie wspominając)!!!  Jak to niby możliwe, że nie wiadomo jak i skąd najpierw dotarły one na zachód Europy?!! Ano możliwe, bo papier wszystko przyjmie…

Proszę porównać np. prace Petera Underhill’a z 2009, 2014 i 2015r, gdzie powstanie haplogrupy R1a (M420) „miało miejsce” najpierw w Indiach (i tu cieszyli się miejscowi hindutva, czyli nacjonaliści hinduscy, którzy twierdzą, że wszystko co tzw. indo-europejskie pochodzi z Indii, a nie przyszło tam z Ariami, jak twierdzą hinduskie Wedy i wszyscy inni… poza samymi hindutva), by ostatnio „przenieść się” na północny wschód, na płaskowyż Irański… 🙂

Pewno to jeszcze nie koniec, bo niektórzy, np. Klysow wskazywali na Ałtaj i Południową Syberię, jako miejsce powstania tej haplogrupy itp, a sama wiki wskazuje na Centralną Europę… Przednie zamieszanie, pytanie tylko czy nie celowo przeciw-słowiańskie… jak to podpowiada logika i zdrowy rozsądek… 😦

http://en.wikipedia.org/wiki/Haplogroup_R-M420
(…)
R-M420 is believed to have originated somewhere within Eurasia, most likely in the area from Central Europe to South Asia inclusive (see R-M17 for details on proposed origins).(…)

Proszę rzucić również okiem na to, żeby przekonać się, że coś jest nie tak, z tym naukowym podejściem zwłaszcza do tych „słowiańskich” haplogrup – patrz: http://polishgenes.blogspot.com.au/2014/03/the-story-of-r1a-academics-flounder-as.html

Dodatkowo może być jednak tak, jak twierdzą jeszcze inni, że całe to tzw. indo-europejskie bractwo już od dawna R1a (M420), czy inaczej, doszło jakoś, kiedyś na tereny dzisiejszej Polski, tu albo zmutowało się, albo i nie, ale to stąd ponownie rozeszło się we wszystkie strony świata, tworząc po drodze wszystko to, co z tą tzw. indo-europejskością ma wspólnego.

https://drive.google.com/file/d/0B9o3EYTdM8lQaTJUVVlWWWhiVGM/edit?pli=1

http://polishgenes.blogspot.co.uk/2009/11/r1a1a7-signal-of-slavic-expansions-from.html

http://polishgenes.blogspot.com.au/2014/01/poles-more-indigenous-to-europe-than.html

http://eurogenes.blogspot.co.uk/2011/02/slavic-r1a1a7-found-in-german-medieval.html

http://polishgenes.blogspot.com.au/2008/11/ancient-corded-ware-dna-with-links-to.html

Jak naprawdę z tym R1a (M420) było, nie jest to teraz aż tak istotne, ale należy o tym pamiętać, że może i wiadomo jak było, tyle tylko NIE MOŻNA TEGO NAPISAĆ ZA ŻADNE SKARBY, bo wtedy OKAZAŁOBY SIĘ, ŻE CAŁA TA TZW. INDO-EUROPEJSKOŚĆ, TO JEST TYLKO ZWYCZAJNA WTÓRNA ZAPOŻYCZONA OD-SŁOWIAŃSKOŚĆ!!!

Czy trzeba teraz tłumaczyć całą tę oficjalną naukę, językoznawstwo, starą naukę (archeologię), naukę o człowieku (antropologię), itd, i te wszystkie zagmatwane poszukiwania i dowodzenia? Rozumiecie już po co to wszystko i dlaczego? Czujecie ten strach i przerażenie tych wszystkich „odwiecznych, czystej krwi tzw. Germanów” i ich naśladowców, włączając w to całą tę „prastarą, zawsze prawdziwą, bo objawioną” pustynną tradycję i jej „nieomylnych”, rasistowskich przeciw-słowiańskich twórców i wyznawców?!! A że ręka rękę myje, a i kruk krukowi oka nie wykole… bo to jedno i to samo? Wystarczy tylko porównać dane genetyczny, by zrozumieć dlaczego tak wytrwale tacy właśnie rzekomo „wiecznie odwieczni” zrobią wszystko, żeby zniszczyć wszystkie dowody, przeczące tej ich „odwieczności i czystości krwi”! Bo nie ma nic gorszego dla takich, niż nagle dowiedzieć się, że jest się kimś zupełnie innym, niż się myślało, bo tak temu czy tamtemu, jego „pradawny i prawdomówny” tatuś, czy ktoś inny „wszystko wiedzący” przekazał… zgodnie z ich „prastarą, świętą” tradycją…

STĄD TO CAŁE „NIEZROZUMIAŁE” ZAMIESZANIE I WSZYSTKIE INNE „PRZEDZIWNE” DZIAŁANIA PRZEDSIĘWZIĘTE PRZECIW NAM SŁOWIANOM, NASZEJ TRADYCJI I KULTURZE, JUŻ OD ZARATUSZTRY ITP, CZYLI OD PONAD 3500 LAT, DO DZIŚ WŁĄCZNIE!!!

O tym wszystkim pośrednio jest też ten wpis, który opiera się o poniższy artykuł:
http://interia360.pl/artykul/gdzie-podziali-sie-germanie,52055 Czytaj dalej