SKRiBH

zeskrobywanie nieprawdy i czepianie się słów

SKRiBH

931 Wizje katolickie w Polin, która zwycięży, ta prymasa, czy ta prezesa?


autor: YouTube


Mię akurat to wali, ale polskim katolikom to nawet współczuję,.. troszkę…


MJ
Kaczyńscy założyli Polin, a ten belzebub szargający Chrystusa i swoje nazwisko jest wart założyciela. TEATR ŻYDOWSKI dla gojów trwa.

Francisco Bahamonde
Najbardziej dziwne jest to, że prymasem Kościoła Rzymskokatolickiego w Polsce jest Polak tylko i wyłącznie z nazwiska.

MartynaŻurawska
Prymas Polski odżegnuje się w żydowskim, antypolskim muzeum od treści Ewangelii mówiącej, że tylko wiara w Zmartchwywstanie Jezusa jest drogą do Zbawienia! Zapewnia że to nie wiara Kościoła!

Kon
Czyli nieważne czy jest się katolikiem, żydem czy niewierzącym, prymasie Polak? To może niech prymas wypisze się z Kościoła.

Tom
prymas Polin za chwilę ogłosi że przywódcą duchowym w Polsce jest rabin Schudrich

Noel
Rabin w przebraniu Prymasa!

Gab48
Jak on smial? Zakwestionowal slowa Najwiekszego Prezesa Wszechczasow. Zdrada mosci panowie.

Janka
Prymas zabral glos. W sprawie innej np. lgtb milczal. Zabral glos bp. Jedraszewski bo czul odpowiedzialność za Polskę.

J23
Skoro papież Franciszek uhonorował najwyższym odznaczeniem Watykanu proaborcyjną działaczkę z Holandii, to czego można spodziewać się od prymasa Polaka? Niestety, przykład idzie z góry. Amen

https://wpolityce.pl/kosciol/464979-abp-polak-w-polin-absolutnie-to-nie-jest-wizja-kosciola

Jarosław Kaczyński podkreśla rolę katolicyzmu, a abp Polak… odcina się w Muzeum POLIN. „Absolutnie to nie jest wizja Kościoła”

Abp Wojciech Polak, który brał udział w konferencji „Tworzymy pokój. Wiara w demokracji – czas wyzwań” odbywającej się w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, zapewniał, że stanowisko Jarosława Kaczyńskiego wypowiedziane podczas konwencji w Lublinie nie jest stanowiskiem Kościoła.

Chrześcijaństwo jest częścią naszej tożsamości narodowej. Kościół był,  jest dzierżycielem jedynego powszechnego systemu wartości. Poza nim mamy tylko nihilizm

— mówił wówczas prezes PiS.

Absolutnie to nie jest wizja Kościoła, która jest związana z Kościołem katolickim. Mogą być to poglądy, co do  poglądów nie będę dyskutował z takimi czy innymi osobami, natomiast co do wizji na pewno nie. Nie mam żadnych wątpliwości

— podkreślał z kolei prymas.

Abp Polak zaznaczył, że opinia prezesa PiS nie jest stanowiskiem Kościoła, bo gdyby tak było, obecność prymasa na konferencji w Muzeum POLIN „byłaby co najmniej dziwna”.

gah/rp.pl

https://wpolityce.pl/polityka/464948-lider-pis-broni-rodziny-zadnych-dwoch-mamus

https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/462340-coraz-wiecej-polakow-dobrze-ocenia-dzialalnosc-kosciola

https://wpolityce.pl/kosciol/462049-polska-pod-krzyzem-14-wrzesnia-wielka-akcja-modlitewna

https://wpolityce.pl/kosciol/465030-hierarchowie-ostrzegaja-przed-nauczaniem-o-martina

Czytaj dalej

740 75 lat temu Himmler wydał rozkaz o utworzeniu obozu koncentracyjnego KL Warschau – Prof. Kopka: Obóz koncentracyjny KL Warschau mieścił się m. in. na terenie, gdzie stoi Muzeum Polin


Więźniarki KL Warschau uwolnione 5 sierpnia 1944 przez żołnierzy batalionu Zośka / autor: Muzeum Niepodległości w Warszawie/wikipedia.pl

fakt
KL Warschau to nie tylko Gęsiówka, której ofiary to około 20 tysięcy warszawiaków. w KL Warschau zamordowano około 200 tysięcy Polaków. Kto wchodził był zabijany natychmiast, lub kilka dni później.

ryt
A komora gazowa zrobiona w tunelu? Dlaczego nie ma nic tu na ten temat? Instalacje do gazowania były tam jeszcze po wojnie.

prosty
Postawmy obok Polin mauzoleum upamiętnaijące KL Warschau, z wielojęzyczną informacją. Przyjeżdżają do muzeum grupy z całego świata, może przynajmniej część pozna także ten kawałek naszej historii.

abc
A ci którzy wydali decyzję o wybudowaniu tego żmijowego gniazda w takim miejscu to mają imiona i nazwiska? To chętnie je poznamy najlepiej w wersji obecnej i przed zmianą.

anonim447
Lesiu Kaczynski vel zimny Lech dal nam ten teren. To jego wincie, polaki. a teraz zamknac ryja, poaki.

https://wpolityce.pl/historia/398924-nasz-wywiad-prof-kopka-oboz-koncentracyjny-kl-warschau-miescil-sie-m-in-na-terenie-gdzie-stoi-muzeum-polin

NASZ WYWIAD. Prof. Kopka: Obóz koncentracyjny KL Warschau mieścił się m. in. na terenie, gdzie stoi Muzeum Polin

opublikowano: 11 czerwca · aktualizacja: przedwczoraj

Na pierwszym dziedzińcu KL Warschau, na którego terenie obecnie znajduje się muzeum Polin, Niemcy mordowali i palili ludzi. Prochy wsypywano do studzienek kanalizacyjnych. Po wojnie szczątki ludzkie, które znajdowały się na powierzchni zebrano i w kondukcie pogrzebowym przewieziono na Cmentarz Wolski. Nie wszystkie jednak wywieziono, część pozostała na zawsze w zabetonowanych studzienkach kanalizacyjnych. 1 i 2 listopada warszawiacy, których członkowie rodzin zginęli w egzekucjach ulicznych i nie mają gdzie oddać im hołdu powinni zapalić świeczki pod Muzeum Polin

707 Ustawa o IPN krajobraz po bitwie… wygranej, czy raczej niespecjalnie? 01


autor: EPA/PAP wPolityce.pl

Panie Czaputowicz
….. Widziałem wywiad ze starszą kobietą z Kanady, twierdziła jako świadek, że w Jedwabnem zabijali Niemcy. Więc jak to jest – pan mówi, że POLACY !!! i że nikt się tego nie wypiera ? CO ZA BREDNIE.

Nika
W takim razie ustawa jest do bani jeśli Grossa nie obejmuje.

abc
Mianowanie tego pana na stanowisko, do jakiego on ewidentnie nie dorasta jest dużym błędem. Środowisku z jakiego się wywodzi nie przeszkadzało szkalowanie Polaków, a on to niewąpliwie kontynuuje…

Adam
Wymiękają oskarżając z Grosem Czaputowicz w „Rzeczpospolitej”: W Jedwabnem Polacy zabili Żydów. Nie zmieniamy historii

Zorro
Gross jest takim naukowcem, jak Ciaputowicz dyplomata. Obaj z koziej d… wygrzebani

https://wpolityce.pl/polityka/380469-czaputowicz-w-rz-o-sprawie-grossa-ustawa-go-nie-dotyczy-on-nie-uzywa-okreslenia-polskie-obozy-smierci

Czaputowicz w „Rz” o sprawie Grossa: Ustawa go nie dotyczy. On nie używa określenia „polskie obozy śmierci”

opublikowano: 8 lutego · aktualizacja: 8 lutego

W Jedwabnem Polacy zabili Żydów i tego nikt się nie wypiera. Ustawa nie zmienia historii. Nie można  jednak piętnować narodu za działania jednostek, a nawet grup osób, które zabijały lub wydawały Żydów

—powiedział w rozmowie z „Rz” minister spraw zagranicznych J. Czaputowicz

Minister podkreślił, że były to czyny jednostek, a nie działania zorganizowane państwa czy narodu. Dodał, że „na obszarze Polski w czasie II wojny światowej panował terror”, a czyniono tak z różnych pobudek: strachu, chciwości.

Pytany, czy nie ma wrażenia, że sprawa ustawy wywołała demony antysemityzmu w Polsce, przypomniał, że ostatnio kanclerz Angela Merkel mówiła, że w Niemczech żadna szkoła żydowska czy synagoga nie mogą funkcjonować bez ochrony. Zwrócił też uwagę na analogiczny przykład Francji.

Na tym tle Polska jest oazą spokoju. Pojawiają się wypowiedzi o treściach antysemickich, tak jak w Izraelu o treściach antypolskich

—mówił w wywiadzie.

Pytany o fakt, że szef dyplomacji USA wyraził rozczarowanie faktem podpisania przez prezydenta ustawy o IPN, szef polskiej dyplomacji powiedział, że „wyjaśniamy Amerykanom wszystkie wątpliwości”.

Nie ma konfliktu. Jest różnica zdań. Polska jest i będzie sojusznikiem USA

—podkreślił minister.

Polska zyskuje w tym sensie, że uświadamia opinii publicznej,  jaka była prawda ws. niemieckich obozów śmierci i Holokaustu. Świat usłyszał, że Polska nie była czynnikiem sprawczym Holocaustu. W ostatnich latach określenie „polskie obozy śmierci” pojawiło się w mediach międzynarodowych ponad 1400 razy, z czym dyplomacja walczy, niestety mało skutecznie. Dzięki ustawie o IPN  nastąpiło większe uwrażliwienie opinii publicznej. Sam Rex Tillerson w swoim oświadczeniu powiedział, że jest to  niewłaściwie określenie. Sigmar Gabriel wyraźnie wspomniał o wyłącznej winie Niemców za Holokaust, co nas cieszy. Część opinii publicznej w Izraelu i USA  przypisuje jednak Polsce odpowiedzialność za Holocaust. Nie zgadzamy się z tymi stwierdzeniami

—powiedział w wywiadzie.

Jacek Czaputowicz odniósł się także do obaw dotyczących wolności dyskusji na temat Holocaustu po wejściu ustawy w życie i działalności m.in. prof. Jana Tomasza Grossa.

Profesor Gross jest naukowcem i mimo że nie zgadzam się z tezami jego prac, to ustawa go nie dotyczy. Jest swoboda prowadzenia badań naukowych i prof. Gross ma prawo do swoich poglądów. On nie używa określenia „polskie obozy śmierci”

—stwierdził.

kk/PAP Czytaj dalej

706 Morawiecki: Cały naród polski powinien mieć jedno wielkie drzewo Sprawiedliwych Wśród Narodów Świata,.. tymczasem…

Krupiński pikieta 20180405 1142 dr. Hubert, Czerniak,

tvwarszawapll
Published on Apr 5, 2018


Tutaj powyżej w tym filmie z dr. Hubertem Czerniakiem jest wyłożona prawda kawa na ławę, a dalej, to już jest tylko tradycyjnie pustynna haggadah… Sami zobaczcie…


Gaetano @Gaetano:
Dla tych, którzy jeszcze nie wierzyli, bądź wątpili, że mateuszek jest koszerny, szlomo przedstawił żelazne argumenty. A w to, że mateuszek „pokornie wysłuchał” mantry talmudycznego bandziora, również nie należy wątpić. Zapewne zeżarli wspólnie koszerną kolację, pochodzącą z uboju rytualnego, gdzie zwierzę cierpiało męki, a po brodzie szmula ściekał obficie sos.

jaro7 @jaro7:
Spotkanie dwóch żydków w sprawie jak nadal doić gojów. I ustawa IPN będzie zmieniona i to nie tylko na korzyść żydków ale i banderoli.

jazmig @jazmig:
Niech oni zniosą swoją ustawę o kwestionowaniu holokaustu, to możemy rozważyć zniesienie naszej ustawy.


Shmuley Boteach źr. YouTube

https://kresy.pl/wydarzenia/rabin-shmuley-boteach-mam-nadzieje-ze-polska-zniesie-ustawe-o-ipn/

RABIN SHMULEY BOTEACH: MAM NADZIEJĘ, ŻE POLSKA ZNIESIE USTAWĘ O IPN

10 kwietnia 2018|3 Komentarze|w polityka, Polska, Wydarzenia |Przez Michal Krupa

Premier Mateusz Morawiecki spotkał się z popularnym amerykańskim rabinem. Poruszono m.in kwestię ustawy o IPN.

Boteach poinformował o spotkaniu na Twitterze. „Zjadłem dziś wieczorem (koszerną) kolację z polskim premierem Mateuszem Morawieckim. Z uznaniem wysłuchał moich obiekcji wobec polskiego prawa o Holokauście i przedstawił własne spojrzenie na polskie cierpienia pod nazistami. Jest myślącym człowiekiem, który zna historię i którego dzieci uczęszczały do szkół pod żydowskim patronatem. Premier podzielił się ze mną historią członków jego rodziny zamordowanych przez nazistów i jego silnym pragnieniem solidnych więzi z Izraelem i narodem żydowskim. Moja szczera nadzieja jest taka, że Polska zniesie prawo o Holokauście [ustawa o IPN] i premier pokornie wysłuchał moich mocnych argumentów przeciwko [ustawie o IPN].”

Premier Mateusz Morawiecki, jak dotychczas, nie poinformował o spotkaniu z amerykańskim rabinem na swoim Twitterze.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Marco Rubio. Jak lobby izraelskie sfinansowało amerykańskiego senatora i kandydata na prezydenta

Kresy.pl / Twitter Czytaj dalej

699 Kolejny antysemita z Izraela naszczał, tym razem na pomnik ofiar pomordowanych w Auschwitz przez Niemców i ich innych nazistowskich współpracowników!


Do maila nasz Czytelnik dołączył zdjęcie. ©Czytelnik.

Mam wrażenie, że oni sami zachowują się jak Hitler… (gość) 22.08.14, 22:20:59
Sorry, ale jak nazwać to, że w nas szukają wroga ? Przepraszam, mają dyrektywę, że my jesteśmy wrogiem ! A w Izraelu opowiadają z kolei wszystkim (znam z opowiadań kogoś, kto z kolei w Jerozolimie na wycieczce był i przewodnik to wyraźnie powiedział), że nasza młodzież „nie chce” z nimi rozmawiać. Wiem, że w Lublinie żydowskie grupy zwiedzające mają swoich ochroniarzy, którzy dbają, by nikt się do nich nie zbliżył, by za żadne skarby świata z naszą młodzieżą nie rozmawiali – żeby przypadkiem jakieś obiektywnej prawdy nie poznali, bo są przecież indoktrynowani , że wrogiem jesteśmy my. Dokładnie tak, jak napisał p-d-p

Na początku wycieczki zawsze są instruowane, gdzie są toalety (gość) 22.08.14, 22:13:15
.. a że najwięcej „kabin” jest pod pomnikiem na końcu Muzeum, często pada propozycja: zacznijcie zwiedzać stamtąd, nawet będziecie mieli łatwiej, bo potem jest lekki spadek terenu, czyli ” z górki”. Nie i już ! I cała grupa czeka w kolejce do budynku administracyjnego. Współczuję pracownikom, bo skoro w hotelach zostawiają „Ci goście” syf, to co dopiero w tych toaletach, można się tylko domyślać. Chodzi mi po głowie, że u nas mają w końcu możliwość nachlać się i stąd takie zachowanie. Może by tak wpuszczać dopiero po przebadaniu alkomatem ? I niech w końcu coś płacą za zwiedzanie – ich kraj, ambasada, ani grosika na remonty nie daje. Wszystko sami musimy finansować

j/w p-d-p (gość) 30.04.14, 19:08:27
instrukcja postępowania z tubylcami rozdawana jest młodym Izraelczykom udającym się do Polski. Znalazł się w niej zapis: „Wszędzie będziemy otoczeni przez Polaków. Będziemy nienawidzić ich z powodu udziału w zbrodniach”. młodzież izraelska widzi w Polakach ludzi drugiej kategorii, postrzega ich jako potencjalnych wrogów

j/w p-d-p (gość) 30.04.14, 19:07:04
uderz żyda w Polsce to jesteś antysemitą i wyrok murowany. żyd uderzy polaka w izraelu , zostanie skazany polak za to ze żyd się spocił przez niego

ja bym powiedział raczej G (gość) 08.04.14, 16:21:00
wstyd i hańba, gdzie kurde policja

j/w p-d-p (gość) 30.04.14, 19:10:34
policja nie moze sie zbliżac do nich. raczej gdzie ci ochroniarze i agenci mosadu co im towarzysza

moim zdaniem jestem (gość) 05.04.14, 20:50:43
należy zakazać wstępu wycieczkom izraelskim na teren Majdanka,nieraz przez teren muzeum skracam sobie drogę do domu i szczęka mi opada jak widzę jak ta dzicz się zachowuje w takim miejscu.

powinno się zakazać ja (gość) 05.04.14, 17:54:38
wstępu na Majdanek izraelskim wycieczkom, oni wszystko potrafią sprofanować…

nie lepszy od turka krzysiek (gość) 25.03.14, 08:20:26
powinni go skazać, prokuratura powinna uznać, że dopuścił się publicznego znieważenia grupy ludności żydowskiej. do pierdla gnoja

http://www.kurierlubelski.pl/artykul/3374411,turysci-nie-szanuja-pamieci-ofiar-obozu-na-majdanku-czytelnik-jeden-z-nich-obsikal-barak,id,t.html?cookie=1

Turyści nie szanują pamięci ofiar obozu na Majdanku. Czytelnik: Jeden z nich obsikał barak

Małgorzata Szlachetka 22 marca 2014 AKTUALIZACJA: 23 marca 2014 19:07

Czytelnik zaalarmował nas, że w czwartek widział mężczyznę z flagą Izraela na ramionach, zachowującego się bardzo nieobyczajnie na terenie Państwowego Muzeum na Majdanku. Miał on sikać przy poobozowym baraku. Do maila nasz Czytelnik dołączył zdjęcie. – Jako Polak czuję się urażony takim zachowaniem – nie krył oburzenia.

Czytaj dalej

698 „Rejs wyklętych” w TVP. Niezwykły film Żydach, którzy nie znaleźli schronienia w USA


autor: YouTube wPolityce.pl

https://en.wikipedia.org/wiki/MS_St._Louis

https://dorzeczy.pl/47409/Ameryka-nie-dla-Zydow.html

https://www.google.co.uk/search?q=st.+louis+statek&rlz=1C1GGRV_enGB753GB753&oq=st.+louis+statek&aqs=chrome..69i57j0l4.10105j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

https://skribh.wordpress.com/2015/04/28/75-stany-zjednoczone-nie-przyjely-zydowskich-uchodzcow-z-iii-rzeszy/

https://skribh.wordpress.com/2015/04/28/74-misja-jana-karskiego-w-usa-dlaczego-zachod-zignorowal-zaglade-zydow/

https://skribh.wordpress.com/2015/07/10/131-101-rocznica-urodzin-jana-karskiego-misja-jana-karskiego-w-usa-dlaczego-zachod-zignorowal-zaglade-tzw-zydow-01/

https://skribh.wordpress.com/2015/04/24/65-karski-i-wladcy-ludzkosci-film-z-dedykacja-dla-szefa-fbi-i-calej-ameryki/

St. Louis
Ten statek to symbol. Wtedy (też wpływowi) amerykańscy żydzi nie chcieli ratować innych żydów. Dziś pokazują swą hipokryzję… i podobnie, też w razie czego nie będą ratować żydów z Izraela lub EU.

Malvo
Polakom tego filmu pokazywać nie trzeba. My przyjmowaliśmy Żydów przez wieki i podziękowali nam nienawiścią Pokażcie go Żydom i Amerykanom Katujecie nas tymi Żydami jakbyśmy mieli jakiś obowiązek

krysia
Film polecam Michnikowi, Szudrichowi. Stoli, Niesiołowskiemu, Blumsztajnowi, Weissowi, Cimoszewiczowi, Stolcamnowi, Topolskiemu, Litryńskiemu, Grosossowi, Azari i reszcie. z narodu wybranego. Dużo przyjemności.

Jagoda
Dlaczego ten film pokazywany jest Polakom zamiast Amerykanom i wszystkim innym??? My to wiemy oni udaja ze nie wiedza. Glinski juz dawno powinien wyleciec na pysk za traktowanie Polakow jak durniow !

https://wpolityce.pl/media/385253-niezwykly-film-zydach-ktorzy-nie-znalezli-schronienia-w-usa-rejs-wykletych-dzis-o-2130-w-tvp

Niezwykły film Żydach, którzy nie znaleźli schronienia w USA. „Rejs wyklętych” dziś o 21:30 w TVP

opublikowano: 9 marca  Czytaj dalej

697 List 59 amerykańskich senatorów do premiera Morawieckiego. Apelują, by Polska przyjęła „sprawiedliwą” ustawę reprywatyzacyjną

Michalkiewicz u Gadowskiego: Czy 59 senatorów USA traktuje Polskę jako skarbonkę dla Żydów?

Radio WNET
Published on Mar 27, 2018

Grzegorz Brzęczyszczykiewicz
Zasrani agenci PiS potrafia podlizac sie angielskim psom wywalajac ruskich agentow ale zydowskich nie odwaza sie! Hanba, wstyd i hanba! Chyba nasz narod nie potrafi gospodarowac tym co ma i faktycznie moze juz nie zaslugiwac na wlasne panstwo ani nawet na swoj honor.

Bozena H
Brawo Polonia Amerykanska, szkoda bo Rzad Polski milczy i Polacy nie wiedze co srodowiska Zydowskie chca osiagnac

Barbara Matuszewska
Bozena H A my mamy polski rząd?

dd119dd
Gauleiter Polin nie milczy, on skrupulatnie wykonuje polecenia swojego rabina z Odessy:

Polski wiceminister zahamował lobbing Polonii amerykańskiej ws. ustawy 1226? – S. Michalkiewicz

mia stan
Polacy nie dajmy się wywalić rząd na zbity pysk. Zaraz wprowadzą podatek za wjazd do miast . Cały nas gnebia .Ludzie przejrzyjcie na oczy . To nie jest polski rząd .

Wieslawa Szkafarak
Zgadzam się że wszystkimi piszącymi. Dodam tylko że niestety za porządki żydów i Ukraińców sami musimy posprzątać. Bo nie czuje że mamy polski rząd ! Wszyscy Polacy odczuwają tylko koszty w utrzymania tego szamba.

knaimad84
Po co cofać się do Indian. Czemu Żydzi nie respektują prawa do palestyńskich nieruchomości i nie kwapią się im cokolwiek oddawać. Po wtóre, jeśli chcą zwrotu, to znajdzie się odpowiednia ilość gruzu. Im chodzi o uczestniczenie w reparacjach niemieckich dla Polski, których PiSiory nie odpuszczą. A jeśli nie odpuszczą, a są to duże pieniążki, to naszym brodatym braciom, oczka zaczeły pięknie błyszczeć. Powinnyśmy stanowczo więcej mówić o żydokomunie i ilu to żydowskich braci pomagało wówczas polakom, w równie ciężkich czasach dla naszych żólnierzy co okupacja hitlerowska. A USA pokazać fucka i przetestować ich chęć zdominowania inicjatywy środkowoeuropejskiej. Zawsze można podbic stawkę i mieć z czego schodzić, o ile realnie pomogą nam w reparacjach. 

Czytaj dalej

696 Kornel Morawiecki. „Żydzi sami poszli do getta”. Jędrzejewski z FŻP: „Stwierdza to samo, co Żydowski Instytut Historyczny”

BRAWO: Morawiecki SIĘ NIE BAŁ. Powiedział PRAWDĘ o Historii Izraela i Polski – Komentator

wideoprezentacje
Published on Mar 21, 2018

krzysztof w
Obejrzyjcie Panią chyba Kurek historyk. Powiedziała o Żydach ze jakby role byly odwrotne to zaden Polak nie przeżył by wojny bo zaden żyd nam by nie pomógł

Kamil Kamilkowski
ja widze ze taka nowa moda naszla ze jak polityk dziala w dobre imie naszego kraju a w szczegolnosci mowi o histori prawde to zaraz mu trzeba medale wieszac i brawo bic …. to patologia jakas doslownie

Konrad Onbal
Problemem jest to, gdzie się przebije nasza narracja. Mateusz Morawiecki powiedział: byli również sprawcy polscy, jak i żydowscy. Jak przedrukowano w większych mediach światowych, m. in. w Izraelu? Że negujemy holocaust i jeszcze oskarżamy najbardziej uciśniony naród. Można to było lepiej rozegrać, szczególnie, że dziennikarz zadajacy pytanie został wywołany do odpowiedzi jakby na zamówienie, wyglądało to na jakąś ustawkę. Kornel mówi o tym gettcie, już inna narracja jest drukowana – przeglądnijcie zagraniczne witryny informacyjne. Racja i prawda historyczna to jedno, jednak ważne jest do kogo ona dotrze – niestety, nie dociera do przeciętnego, szarego obywatela innych Państw. Także na ten moment może i sìę stawiamy fałszowaniu historii, ale ponosimy klęskę za klęską na froncie dyplomatycznym/PR. Nasz minister Czaputowicz mowi o mordach w Jedwabnym, ja nie neguje faktu tej straszliwej zbrodni – ale historia jednoznacznie nie odpowiedziała czy to Polacy zamordowali – w końcu byliśmy pod okupacją hitlerowską, może to byli Niemcy, może faktycznie Polacy – ale zmuszeni przez okupanta. Jakieś odpowiedzi dałaby ekshumacja, którą blokują środowiska żydowskie… Generalnie, nasza narracja się nie przebija i robi się z nas morderców, a rząd – w tym Pan Morawiecki – przegrywają na tej linii.

Marcin K.
Wygarnął żeby wyborcy utożsamili to z premierem, ale oficjalnie premier się może spokojnie odciąc bo widocznie niema jaj żeby samemu to powiedzieć…

Staniszewski
Panie Krzysztofie niestety ale nie ma się z czego cieszyć jest to najzwyklejsza ustawka, aby nadal ogłupiać Polaków. Przecież niedawno ten sam Kornel domagał się od syna przeprosin za słowa o kolaboracji Żydów. Niestety wyciąga Pan zbyt pochopnie wnioski z tego wywiadu. Zmiażdżona tubka.

Lava71
Ator, proszę … chodzi tylko o kasę i dobra. Żydzi chcą stworzyć autonomię na terenie Polski. Ale do tego to wcześniej muszą nam w świecie dorobić mordę morderców i odpowiedzialnych na holokaust. Wtedy zostaniemy zmuszeni przez cały świat do robienia za ich niewolników. 

https://skribh.wordpress.com/2018/03/16/692-talmudyczna-etyka-na-przykladzie-przeciw-polskiego-chazarskiego-klamcy-ronena-bergmana-i-zmyslonej-gadki-haggadah-o-jego-matce-itp/

Czytaj dalej

692 Talmudyczna etyka na przykładzie przeciw-polskiego chazarskiego kłamcy Ronena Bergmana i zmyślonej gadki / haggadah o jego matce, itp.


autor: Dor Malka/Creative Commons BY SA 4.0 wPolityce.pl

https://skribh.wordpress.com/?s=R%C4%99ce+precz+od+Polski%2C+Polek+i+Polak%C3%B3w+potomkowie+niemieckich%2C+chazarskich%2C+czy+innych+nazist%C3%B3w%2C+ludob%C3%B3jc%C3%B3w+S%C5%82owian%2C+swoich+ziomk%C3%B3w+i+innych+lud%C3%B3w%21&submit=Szukaj

gosc2@gosc2
Jednym słowem żydzi kłamią.

Kxir
W imieniu 3 mln zamordowanych polskich Żydów pytam (bo tego nie zrobią ich bracia Żydzi), dlaczego żydowska policja robiła łapanki w gettach i pakowała Żydow do wagonów na pewną śmierć do Treblinki?

zakłamana historia
Ten kłamca dobrze zna życiorys swojej matki, ale każde ich kłamstwo jest dobre aby oczernić i oskarżyć Polaków, tylko przyznania się do własnej odpowiedzialności unikają jak ognia.

Michał
Te ustalenia powinny być wykorzystywane w rozmowach ze stroną amerykańską. Warto też oficjalnie zapytać pracodawców Pana Bergmana, co właściwie jest grane?

???????????????
Nareszcie się obudziliście. Walą nas pałą po łbie a wy się pisowcy zastanawiacie czy uklęknąć czy oddać? jesteście Polakami??? Nikt nie będzie tego znosił. do roboty albo stracicie głos suwerena.

należało mu się
Złośliwie zaatakował Pana Premiera w Monachium i otrzymał adekwatną, zgodną z faktami historycznymi odpowiedź .

zoro
Trzeba tym zaintereswać New York Timies a. Napewno napiszą świetny artykuł.

https://wpolityce.pl/polityka/385841-trudno-uwierzyc-ze-izraelski-dziennikarz-sledczy-nie-zna-losow-wlasnej-matki

Trudno uwierzyć, że izraelski dziennikarz śledczy nie zna losów własnej matki

opublikowano: za godzinę

Historia matki Ronena Bergmana, izraelskiego dziennikarza, który przedstawił ją premierowi Morawieckiemu podczas konferencji prasowej w Monachium, ma kolejne luki. Wówczas Bergman nie był w stanie określić wieku swojej matki, którą podczas wojny mieli prześladować Polacy. Teraz pojawiły się wątpliwości, czy jego matka w ogóle przebywała na terytorium Polski. Czytaj dalej

691 Tradycyjna przeciw-polskość wyssana z.., czyli antypolonizm w wydaniu tzw. Muzeum Polin, na przykładzie przypadku Magdaleny Ogórek, prof. Pawłowicz, Rafała Ziemkiewicza, itp.


autor: PAP/Jakub Kamiński; Twitter: Renata Grochal wPolityce.pl

fensys
„Miszczostfo świata”, naród wywala 300-400 mln. z własnej kasy, na maszynkę po to by być opluwanym.

Baca
A kiedy w Auschwitz wystawa o kolaboracji Zydów z Niemcami podczas IIWS?

Goel
POLIN to koń trojański !!! I głupotą jest finansowanie tego z kasy RP.

tomahawk@tomahawk
Środowiska żydowskie w swej antypolskiej głupocie nie zdają sobie sprawy , że działają przeciwko sobie , niedługo nikt z Polaków nie będzie chciał z nimi rozmawiać.

lol
I jak tu nie być antysemitą ?

piszczyk
Jakie muzeum takie cytat , tylko żydzi tam chadzają dlatego tam nigdy nie pójdę.

olo
Dlaczego rzad tak daje opluwać POLAKÓW przez Żydów

https://wpolityce.pl/polityka/385495-skandaliczna-wystawa-w-muzeum-polin-cytaty-z-ogorek-i-ziemkiewicza-podano-jako-przyklady-wspolczesnego-antysemityzmu

Skandaliczna wystawa w Muzeum POLIN! Cytaty z Ogórek i Ziemkiewicza podano jako przykłady współczesnego antysemityzmu!

opublikowano: wczoraj

Rocznicy Marca ‘68 towarzyszy nieustanna kampania zniesławiającej narracji o współczesnym antysemityzmie w Polsce. Swój wkład w nią ma również muzeum POLIN, które wystawą „Obcy w domu” zapisuje się wyraźnie do bieżącego sporu politycznego!

Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN przygotowało specjalną wystawę z okazji 50. rocznicy Marca ‘68 pt. „Obcy w domu”. Zestawiono w niej dawne pamiątki sprzed wieku i współczesne przykłady antysemityzmu. Najbardziej absurdalne w tym wszystkim jest to, że oprócz skrajnych treści, wskazano tutaj na twitterowe wpisy dziennikarki TVP  Magdaleny Ogórek i publicysty „Do rzeczy” Rafała A. Ziemkiewicza!

autor: Twitter/Renata Grochal

autor: Twitter/Renata Grochal

Niewiarygodna bezczelność i głupota muzeum „Polin”. Po  kuriozalnej „debacie” Michnika & co, że „marzec wciąż trwa” i PiS gorszy od Gomułki, oto kolejny dowód, że  instytucja ta zamiast statutowym celom służy partyjnej propagandzie „opozycji totalnej”

— odpowiedział na Twitterze wywołany publicysta Rafał Ziemkiewicz.  Czytaj dalej

Kroniki Historyczne

zeskrobywanie nieprawdy i czepianie się słów

Destroy Cultural Marxism

zeskrobywanie nieprawdy i czepianie się słów

Słowianie - Wiara Przyrodzona

Mitologia Słowian - Boginie i Bogowie Słowiańscy - Cywilizacja Słowiańska

Eurogenes Blog

zeskrobywanie nieprawdy i czepianie się słów

borissoff

Personal site of Constantine Borissoff

%d blogerów lubi to: