508 Pobudka wszystkie bohaterskie śpiochy, czyli dlaczego już tylko wg folnych ludzi banderyzm i faszyzm na UPAdlinie,.. to albo go nie ma,.. albo to wina Putina…

Tak, tak… nie mylisz się, bo to do ciebie mówię, pisząc… ta, czy tamta folna lodzio, łowczyni ruskich trolli, czy inna krętaczko… No i co teraz?

Kukiz15 ma jaja i pisze jak jest. Nawet pisowscy propagandyści przejrzeli już na oczi sfe. A ty? Co, ciągle tylko buzia w ciup w żydobanderowskim „kuble” i mlaskanie i mniam? 😦

The Architects of Western Decline: A Study on the Frankfurt School and Cultural Marxism

The Origins of Political Correctness

A co myślisz, że to ciągle moja wina? Wierzysz w to, że ja wszechobecny i wszechmocny ruski troll zrobiłem to wszystko? Słodziutko i „kwaśno”,.. bo to prawda… 😉

…..

greg @greg:
Nie dość, że przez 24 lata popełniono w tej sprawie wiele kardynalnych błędów, to również obecnie, tępi pisowscy kunktatorzy i handlarze godnością narodową, najpierw pozbawili się pola manewru w relacjach z FR, a teraz te moralne szmaty, i katolicy na pokaz, wysługują się nie tylko amerykanom ale nawet bankrutującej rządzonej przez neo-banderowców i oligarchów, jako jedyne państwo na świecie gloryfikującej zbrodniarzy i bandero-nazistowskich ludobójców UPAinie. Niżej już upaść nie można. Nic dziwnego, że kundli, którzy nie szanują swojej spuścizny i pamięci historycznej, nikt nie szanuje. Bezgraniczna pogarda nie tylko ze strony banderowców, ale wszystkich uczciwych Polaków i polskich patriotów dla tych zaprzanych kundli!

http://kresy.pl/wydarzenia/spoleczenstwo/prof-osadczy-dla-kresow-pl-pamiec-zbiorowa-stala-sie-przedmiotem-targow-negocjacji/

PROF. OSADCZY DLA KRESÓW.PL: PAMIĘĆ ZBIOROWA STAŁA SIĘ PRZEDMIOTEM TARGÓW I NEGOCJACJI

21 czerwca 2017|1 Komentarz|w polityka, Polska, społeczeństwo, Wydarzenia |Przez Krzysztof Janiga

Od państwa, w którym na szczeblu państwowym czci się zbrodniarzy i warunkuje się pochówek ponad 100 tys. zwłok ludzkich od jakichś ustępstw państwa polskiego, nie należy niczego oczekiwać – powiedział Kresom.pl profesor KUL Włodzimierz Osadczy komentując sprawę ukraińskiego ultimatum ws. polskich upamiętnień. Czytaj dalej

507 KUKIZ O USTAWIE DEKOMUNIZACYJNEJ: NAJPIERW ZAJMIJMY SIĘ PENALIZACJĄ PROPAGOWANIA BANDERYZMU, czyli no a folni ludzie co na to,.. ciągle mniam?


Paweł Kukiz. Fot. youtube.com / TVP


No i co wy na to bohatersko milczący folni ludzie, czy inni łowcy ruskich trolli, ciągle mniam? 😦


http://kresy.pl/wydarzenia/kukiz-o-ustawie-dekomunizacyjnej-najpierw-zajmijmy-sie-penalizacja-propagowania-banderyzmu/

KUKIZ O USTAWIE DEKOMUNIZACYJNEJ: NAJPIERW ZAJMIJMY SIĘ PENALIZACJĄ PROPAGOWANIA BANDERYZMU

22 czerwca 2017|1 Komentarz|w polityka, Polska, Ukraina, Wydarzenia |Przez Marek Trojan

Uważam, że w pierwszej kolejności Sejm i Senat powinny zająć się zakazem propagowania banderyzmu  – podkreślił w rozmowie na antenie RMF FM Paweł Kukiz.

W porannej rozmowie na antenie radia RMF FM, Paweł Kukiz był pytany m.in. o głosowaną w Sejmie nowelę ustawy o zakazie używania symboli komunistycznych i innych ustrojów totalitarnych. Projekt przyjęto później w głosowaniu. Jak zaznaczaliśmy, wcześniej senatorowie wycofali projekt, który precyzował, że za inny ustrój totalitarny uważa się m.in. nacjonalizm ukraiński i litewski. Decyzję tłumaczono tym, że ustawa w takiej postaci doprowadzi do popsucia stosunków z naszymi sąsiadami.

Przeczytaj: Sejm przyjął nowelizację zakazującą propagowania komunizmu – ale nie banderyzmu

Odpowiadając Kukiz zaznaczył, że priorytetem powinna być penalizacja propagowania w Polsce banderyzmu.

– Uważam, że w pierwszej kolejności tak Sejm, jak i Senat powinny zająć się zakazem propagowania banderyzmu… – stwierdził Kukiz.

Przeczytaj: Kukiz dla Kresów.pl: z propagowaniem banderyzmu w Polsce trzeba skończyć raz na zawsze

– Ale gdzie ma pan w Polsce banderyzm? – przerwał prowadzący rozmowę Robert Mazurek. Paweł Kukiz zwrócił uwagę na propagowanie banderyzmu na Ukrainie, ale Mazurek ponownie mu przerwał. – I chciałby pan, żeby Polacy zakazali Ukraińcom [propagowania banderyzmu – red.], tak? – pyta dziennikarz.

– Nie, proszę pana – odparł Kukiz. – Chciałbym, żeby w Polsce nastąpiła penalizacja banderyzmu, bo ten milion, półtora miliona Ukraińców, którzy przebywają w Polsce, po powrocie na Ukrainę mogliby mówić swoim ziomkom, że w Polsce Bandera jest „be”.

– Zanim pan zacznie ustawiać Ukraińcom prawo… – zaczął Mazurek. – Nie Ukraińcom – mówię o polskim prawie – podkreślił Kukiz.

PiS blokuje penalizację banderyzmu

W marcu br. senatorowie, na wniosek marszałka Senatu Stanisława Karczewskiego, wycofali z Sejmu wcześniejszy projekt tej nowelizacji. Przewidywał on rozszerzenie stosowania ustawy m.in. o nacjonalizm ukraiński i litewski. Decyzję tłumaczono tym, że ustawa w takiej postaci doprowadzi do popsucia stosunków z naszymi sąsiadami.

Czytaj również: Sejm nie uzna ukraińskiego nacjonalizmu za „ustrój totalitarny” po interwencji ambasadora Ukrainy?

Wcześniej informowaliśmy, że PiS ponownie zablokował ustawę ws. penalizacji banderyzmu w Polsce. Nieoficjalnie wiadomo, że stoją za tym czołowi politycy PiS, o proukraińskiej orientacji, którzy obawiają się pogorszenia relacji z Ukrainą. Od listopada ub. roku projekt leży w sejmowej „zamrażarce”. Już wcześniej marszałek Marek Kuchciński nie dopuszczał do trzeciego, ostatniego czytania. Mimo wcześniejszych deklaracji, w maju PiS ponownie zablokował prace nad ustawą.

rmf24.pl / Kresy.pl

…..


wikipedia.org

Sun Escobar @Sun Escobar:
Pierwszy akt terrorystyczny w Polsce, którego autorem będą ukriańscy nacjonaliści, będzie początkiem upadku PIS.

http://kresy.pl/wydarzenia/sejm-przyjal-nowelizacje-zakazujaca-propagowania-komunizmu-banderyzmu/

SEJM PRZYJĄŁ NOWELIZACJĘ ZAKAZUJĄCĄ PROPAGOWANIA KOMUNIZMU – ALE NIE BANDERYZMU

Czytaj dalej

499 STOP NOP. MIĘDZYNARODOWY PROTEST PRZECIW PRZYMUSOWI SZCZEPIEŃ – 3 CZERWCA 2017 WARSZAWA

Międzynarodowy protest przeciwko szczepieniu dzieci

Published on Jun 3, 2017

man inblack2 hours ago
Polacy zaczynają się budzić. Stop szczepionkowemu uzależnieniu!!! Dodam że w ścierwomedjach oczywiście cisza 🙂

Sallie O. Elkordy2 hours ago
God Bless the Activists!

Cziqitka Monis6 hours ago
brawo. brawo tyle ludzi i ja z Wami myslami z UK

Ewelina Melniczok2 hours ago
Było nas tam multum! Serce rośnie! 😍

Gniewko Rybak4 hours ago (edited)
Jakie to smutne i przerażające, rodzice zmuszeni są do walki o zdrowie i życie swoich dzieci. Gdzie są władze naszego Państwa.?

Małgorzata Świerpiel5 hours ago
Ja sie pytam , czemu nie podano w wiadomosciach, ze jest protest? Zadna telewizja nie pokazala!!!

HajliHajlo6 hours ago
tego bandyci z PO i nowoczesnej nie poprą, oni chcieliy jeszcze więcej przymusu.

Jadwiga Zielinska4 minutes ago
HajliHajlo pisowski Duda też i jeszcze rozszerzył o nowe .


Kaeisia! Bardzo dziękuję,.. jak zwykle…  🙂 

Mój komentarz, także i o tych wydarzeniach zamieszczę we wpisie nr 501…


Czytaj dalej

498 W Kijowie powstanie Aleja Szuchewycza,.. więc cieszmy się,.. czyli nawet taki Skwieciński przejrzał już na oczi swe,.. a „wolni ludzie” nadal dzielnie drzemio… :-(


Roman Szuchewycz na banerze. Fot. Stanisław Szarzyński

Piotr Augustyniak @piotr-augustyniak:
Czy będzie reakcja Polskiego MSZ, bo co było gdyby Niemcy w Berlinie nazwali ulicę imienia Himlera???? ciekaw jestem ale jaki byłby krzyk MSZ gdyby Plac Defilad w Warszawie nazwali Placem Dmowskiego.

jaro7 @jaro7:
@piotr-augustyniak Jeżeli będzie reakcja to taka że przedstawiciele rządu ,sejmu i senatu i prezydenta pojadą na uroczystość nadania tej nazwy. W delegacji mogliby być Karczewski, Kuchciński, Terlecki, Waszczykowski, Gosiewska, Żurawski wel Grajewski, Szczerski, Soloch, Swięcicki

tagore @tagore:
Ładnie wpisuje się to czasowo z próbą podpalenia polskiej szkoły .

Od dłuższego już czasu mam nieodparte wrażenie, graniczące z pewnością, że to co robię jest to tzw. głos wołający na pustyni… i dotyczy to wszystkiego, o czym piszę, czy to o językoznawstwie i np. tzw. „rough breathing”, czy to o genetyce i np. tzw. „północnej drodze R1a”, itd…

Ludzie zwyczajnie nie lubią ani czytać, ani słuchać nic, co burzy ich stan fietzy bezpiecznie błogosławionej i niestety nie spodziewałem się niczego innego… 😦

Podsumuję to dokładniej we wpisie nr 501, a tymczasem upowszechniam te wiadomości, jako mój podarunek na Dzień Dziecka dla wszystkich tzw. „wolnych ludzi”, „łowców ruskich trolli” i innych światłych mocarzy umysłów, co to kochają banderowską UPAdlinę miłością czystą i dziewiczą, do szaleństwa i do końca… 😦

Przyznaję się bez bicia, że ten podarek jest trochę spóźniony,.. no ale z drugiej strony nie piszę tego wszystkiego dla prawdziwych dzieci… chociaż także i one, jak te dawno już wyrośnięte,.. podobnie „rozumieją i rozumują” otaczającą je rzeczywistość…

Gugugaga… „Wolni ludzie”, „łowcy ruskich trolli”, itp,.. possijcie i przełknijcie teraz i to banderowskie dobro…

http://kresy.pl/wydarzenia/regiony/ukraina/ulica-dowodcy-upa-romana-szuchewycza-oficjalnie-zatwierdzona-radnych-kijowa/

ULICA DOWÓDCY UPA ROMANA SZUCHEWYCZA OFICJALNIE ZATWIERDZONA PRZEZ RADNYCH KIJOWA

1 czerwca 2017|3 komentarze|w polityka, społeczeństwo, Ukraina, Wydarzenia |Przez Krzysztof Janiga

Roman Szuchewycz był głównodowodzącym Ukraińskiej Powstańczej Armii, odpowiedzialnej za ludobójstwo Polaków na Wołyniu i w Małopolsce Wschodniej.

Rada miejska Kijowa podjęła na dzisiejszym posiedzeniu decyzję o zmianie nazwy prospektu Generała Watutina na prospekt Romana Szuchewycza. Za uchwałą głosowało 69 radnych. Podczas głosowania na sali był obecny syn Romana Szuchewycza, Jurij, obecnie deputowany ukraińskiego parlamentu. Radni uczcili swoją decyzję banderowskimi okrzykami „Sława Ukrainie – Herojam Sława!”.

Roman Szuchewycz był głównodowodzącym Ukraińskiej Powstańczej Armii, odpowiedzialnej za ludobójstwo Polaków na Wołyniu i w Małopolsce Wschodniej. Zginął w 1950 roku pod Lwowem zastrzelony przez żołnierzy sowieckich.

Przypomnijmy, że przemianowanie prospektu Watutina na Szuchewycza zapowiadano już rok temu. Plan uhonorowania Romana Szuchewycza, głównodowodzącego UPA odpowiedzialnego za zbrodnie popełnione na Polakach, a także lidera OUN-B i UPA, Stepana Bandery, były osobistym projektem i inicjatywą szefa Ukraińskiego Instytutu Pamięci Narodowej, Wołodymyra Wiatrowycza. Nagłaśniał on tę akcję i mobilizował mieszkańców Kijowa, by poparli tę inicjatywę. W lipcu 2016 roku kijowscy radni zaakceptowali zmianę nazwy Prospektu Moskiewskiego, jednej z najważniejszych ulic stolicy Ukrainy, na Prospekt Stepana Bandery. Uhonorowanie Szuchewycza było jednak blokowane przez frakcję „Solidarnist’” (Solidarność).

Projekt przemianowania Prospektu Watutina poddano w marcu br. społecznym konsultacjom polegającym na głosowaniu na stronie internetowej miasta Kijowa. Za zmianą opowiedziało się 3165 głosujących, przeciwko 2627. W podobnym głosowaniu rok temu zwyciężyli zwolennicy pozostawienia Prospektu Watutina w Kijowie.

Przemianowanie prospektu jest znaczące także z tego powodu, że gen. Nikołaj Watutin był dowódcą 1 Frontu Ukraińskiego Armii Czerwonej, dowodził w bitwach pod Stalingradem i Kurskiem. Na początku 1944 roku został ciężko ranny w zasadzce UPA na Wołyniu i wkrótce po tym zmarł. Jego osoba symbolizowała sowieckie zwycięstwo nad Niemcami na Ukrainie a jego śmierć „cios w plecy”, jaki według sowieckiej narracji UPA zadawała Armii Czerwonej.

CZYTAJ TAKŻE: Ukraiński intelektualista: Ukraina pójdzie z Banderą a nie z Polską [+VIDEO] Czytaj dalej

493 Tajemniczy tzw. „wolny człowiek” z ukraińskiego Majdanu… lub z Polski… kim on ci jest? To nowy golem, czyli „folny żydo-bandero-polak”, albo raczej „folny żydo-SSmano-bandero-Polak”… 03

A oto, jak lepi się „folnego żydo-SSmano-bandero-polaka”… bo „folnych żydo-SSmano-banderowców” na UPAdlinie już ulepiono… 😦

zalizna sotnia

Jasiu Biker2 years ago
piekny prawdziwy film ,chwala lemkom z sotni chrina ,stiacha ,biry ,smyrnego ,brodycza, buriaki,,,,,,

PapekSuper19 months ago
Mam nadzieję że Rosjanie będą was tłukli po tych zakutych banderowskich łbach do końca świata i jeden dzień dłużej – aż wam wybiją z głowy ten sztuczny twór Okrainę.

Jasiu Biker9 months ago
oni wejda do polski to beda pakowac ciebie i twojom rodzine w kakao,,,pamietaj o tym,,,

Józef Bieganowski2 years ago
Zakłamany film teraz pokażcie swoje siły moskalowi wtedy mordowaliście bezbronne kobiety, dzieci, starców i bezbronnych okrutnymi metodami.

Pawuloniasty1 year ago
I oni się burzą o „Wołyń” Smarzowskiego? Sami jak kręcą toporne, antypolskie propagandówki to jest dobrze?

…..


Obchody rocznicy SS Galizien we Lwowie. Źr. Facebook/Eduard Dolinsky

Lucjan Herda @lucjan-herda:
Nie rozumiem , dlaczego hitlerowców niemieckich się ściga i sądzi, a hitlerowców ukraińskich się toleruje, czci i gloryfikuje , czy może mi to ktoś wytłumaczyć ???

MadMike @MadMike:
@lucjan-herda Bo w ramach małej rozgrywki z Rosją oraz chęci położenia łap na ukraińskich zasobach (w tym ziemi rolnej) przez wielkie koncerny przymyka się na to oczy, ot daje się tubylcom odtańczyć taniec i potrząsać piórami. Przy okazji ma się na nich przysłowiowego haka, bo jeśli zaczną się w pewnym momencie stawiać to w ramach walki z nazizmem będą mogli ich zgnoić. Tzw. elity ukraińskie o tym wiedzą ale mają okazję dopchać się do koryta to korzystają, ukraińska czerń żyje sobie w błogiej nieświadomości i śni o „wielkiej ukrainie”.

elbezet @elbezet:
@lucjan-herda „..dlaczego hitlerowców niemieckich się ściga i sądzi,” . Naiwny jesteś. Nie zauważyłeś iż ci „ścigani htlerowcy niemieccy” są już tylko (od kilku lat) „nazistami”? Nie zastanowiłeś się dlaczego dopiero teraz, gdy owi „naziści” robią w pampersy i są z „demencją” przynosi się ich na salę sądową? Gdzie żyli „ścigani hitlerowcy niemieccy” przez ostatnie 70-ąt lat? Pod którym mostem i w którym lesie ukrywali się przed „Hand” sprawiedliwości? Nie otrzymywali „zasłużonej” emerytury? Znam niemiecką dokładność, sprawdzić można co jadł żołnierz niemiecki pod Stalingradem w piątek (Wigilia) 24 grudnia 1943 roku i także można było scigać obecnych „nazistów” gdy można było ich zamykać w więzieniu.

PS: A z tym ściganiem hitlerowców na zachodzie to też różnie bywało… A zamiast martwić się ukraińskimi nazistami zajmijmy się swoimi z RAŚ.

Sun Escobar @Sun Escobar:
Wydaje mi się, że ukraińców gloryfikujących morderców z UPA i SS galizien, nachtigall itp. nie da się ucywilizować inaczej niż przez oficjalną walkę, czy wojnę z nimi, potępienie. To zło siedzi w nich, w ich genach od setek lat. Obecnie trudno będąc potomkiem UPA, mordercy dzieci, powiedzieć i przyznać się, że ma się przeklętą rodzinę, przodków. Najprościej udawać, ze było inaczej, mordercy to bohaterowie, a ofiary były sobie same winne. Geny zła, siedzą w nich od wieków.

UPAdlina @UPAdlina:
ta banderowska ściera powinna być zutylizowana jak i cały jego nazi-grajdół !!… Taki światopogląd zachodnich chachłów doprowadzi ich do zagłady, bez żalu ze strony ich sasiadów!!

SobiePan @SobiePan:
Języki naszej tzw ,,elyty” są brązowe od lizania ukropskiej Du.y.

http://kresy.pl/wydarzenia/wjatrowycz-symbolika-ss-galizien-nie-podlega-ustawie-o-zakazie-propagandy-nazizmu/

WJATROWYCZ: SYMBOLIKA SS GALIZIEN NIE PODLEGA USTAWIE O ZAKAZIE PROPAGANDY NAZIZMU Czytaj dalej

492 Tajemniczy tzw. „wolny człowiek” z ukraińskiego Majdanu… lub z Polski… kim on ci jest? To nowy golem, czyli „folny żydo-bandero-polak”, albo raczej „folny żydo-SSmano-bandero-polak”… 02

Polski Banderowiec!

Opublikowany 13 mar 2014
Боронімо Україну!

A oto, jak za pomocą prawdomównych inaczej postępowych jewropejskich polskojęzycznych mediów, będących w większości w niemieckich rękach, lepi się bezmyślnego ale „folnego żydo-bandero-polaka”,..  chociaż na szczęście nie wszystkim to podoba się i nie wszyscy łykają to jak bociek żabę… 🙂

Pragnę zwrócić uwagę na pewną zagadkową logiczną sprzeczność, którą tu dostrzegam… No bo jak to jest..? Pierwszy z zamieszczonych tu filmików o polskich banderowcach, no to ma być tylko ruska, czy raczej kacapska propaganda…

No a co z tym kolejnym, nakręconym w Donbasie, przez dziwnie słabo po polsku mówiących bojowników wolności, walczących pod czarno-czerwonym znakiem z tymi złymi… hm… „ruskimi? ukraińskimi? terrorystami”…  za wolność także i naszą!!?

No a co z tym nadętym artykułem z onetu i jemu podobnymi hymnami pochwalnymi ukraińskich bojowników? To też ma być rusko-kacapska propaganda..? 😦

Chłopie, jaja sobie robisz?
Albo cała Twoja wypowiedź jest tylko artystyczną prowokacją, bo raczej do żadnego Polaka nie miałbyś sumienia powiedzieć, że jesteś banderowcem! Równie dobrze mógłbyś założyć mundur SS – manna, albo jakiego NKWD – zisty, tak jak założyłeś na siebie to UPA – ińskie hadztwo, więc Twój występ na youtube jest dość niestosownym i raniącym nas wszystkich wygłupem. Chociaż może to są pozory… Twój występ może być parodią naszej zakłamanej telewizji i tego, co mówią nasze elity, w skład których wchodzi żyjący między nami banderowski pomiot mający wpływy i próbujący prać nam wszystkim mózgi. – a jeżeli byłoby tak, jak przypuszczam – to szacunek.

Huzarzy Śmierci2 lata temu
co to kurwa jest?

eseRt2 lata temu
Kacapska prowokacja. Z gówna ulepią propagandę i będą w świat nadawać na Polaków, że szkolą i wspierają organizacje o terrorystycznej i zbrodniczej przeszłości.

Nef2212 lata temu
Szanowny Panie Banderowcu, Ukraina jest krajem, który de facto nie powinien istnieć, jest sztucznym tworem, któremu zachciało się niepodległość, a Pan powinien czym prędzej skończyć w piachu.

Bozena Majka3 lata temu
Ja pierdole, przez tych banderowców zginął mój dziadek. Nie można zapomnieć o Wołyniu 1943, Orlętach Lwowskich oraz działalności badawczej i nauczycielskiej wielkiego matematyka Stefana Banacha w międzywojennym Lwowie. Przed wojną Politechnika Lwowska mieściła się przy ulicy Sapiehy, dziś mieści się przy ulicy Stepana Bandery (sic!). A może powinna mieścić się przy ulicy Stefana Banacha ?! Jedną sylabę zmienić! Uważam, że jest to warunek ucywilizowania Ukrainy. Bez jego spełnienia nie można Ukrainy popierać, bo byłoby to po prostu samobójcze!!!

Царь Mieczyslaw Skowronski2 lata temu
Banderowiec wykształcony na Majdan w Polsce przez żydofaszystów !!!

Playonstereo2 lata temu
Co za chucpa! Walczyć mogę za Polskę i Węgry, a nie za banderowską dzicz – miejscem dla banderowców jest szubienica!

pawel malecki2 lata temu
+Playonstereo BRAWOOOOOO….!!! Cholera przywróciłeś mi wiarę w ludzi Przyjacielu Ja też poza Najjaśniejszą Rzeczpospolitą mogę pomóc tylko Węgrom odwiecznym Przyjaciołom i sojusznikom (bezinteresownym) Polaków! I wkurwia mnie to jaranie się tymi neo banderowskimi bandytami….

Gathok2 lata temu
Banderowców powinno się wieszać za jaja za Wołyń, a nie im pomagać!

Cris†eros♛Crishen♛2 lata temu
Fuck Bandera! Fuck off ukrainian nationalist!

Wolny Patriota2 lata temu
Nie ma czegoś takiego jak polski banderowiec. A przynajmniej nie powinno być.

Rafał Tomków2 lata temu
To jest raczej jakaś prowokacja. Nie dajmy się sprowokować.

Polski Banderowiec. Donbass Is Europa 2017

Opublikowany 8 kwi 2017
Polak i Ukrainiec – bratanki, narodowcy – nie, bo narodowcy nie Polacy a tylko Dmowscy donosicieli na Piłsudskiego! Szyba kuloodporna to są tylko symboliczne przekazanie – ze ukraińscy żołnierze maja nie mniejsze znaczenie niżeli Papierz Franciszek wykonujący swoja robotę. ZDANIE ,, POLSKI BANDEROWIEC,, TO TYLKO LITERACKI WYMYSŁ – NIE PYTAŁEM O BANDERZE TEGO RDZENIOWEGO POLAKA. Ale czerwono czarna stązka symbolizuje calom walkę powstańcza w Ukrainie a nie tylko, rzekoma ,, Banderowska Flagę,, która nie było wówczas w tych okolicach armii powstańczej bo nawet ukraińską flaga byla zakazana komunistami

Wsparcie na skuteczność kanału – Допомога на еффектиіність каналу – w PLN
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI SA – WARSZAWA POLAND – SWIFT: BPKOPLPW
– JSC KREDOBANK Lviv, Ukraine SWIFT:WUCBUA2X
– Acc 2620703972992 name PONOMARIOV VASIL Kharkov 61024 ul. Pietrowskiego 10
Iban: UA483253650000002620703972992

Przemek 19861 miesiąc temu
Nie ma wolnej Polski bez wolnej Ukrainy 🙂

…..


Lech Suchomłynow. Fot. facebook.com

OkularnikGA @OkularnikGA:
Prowincjonalny ćwierćinteligent w randze „profesora” akademickiego na jakimś zadupiu – czy w PO nikt nie wiedział o jego chorych sympatiach?

http://kresy.pl/wydarzenia/onet-promuje-bandero-polaka/

ZNANY PORTAL PROMUJE „BANDERO-POLAKA” [+FOTO]

19 maja 2017|1 Komentarz|w Polacy, społeczeństwo, Ukraina, Wydarzenia |Przez Marek Trojan

Znany portal promuje działacza na rzecz Polaków na Ukrainie, prof. Lecha Suchomłynowa pisząc, że „niektórzy” nazywają go „bandero-Polakiem”. Pomija to, że odznaczony medalem „Zasłużony dla Kultury Polskiej” Suchomłynow publicznie przyznawał się do fascynacji neobanderyzmem, gloryfikował Prawy Sektor i bronił OUN-UPA . I sam siebie nazywał „polako-banderowcem”.

Na portalu Onet.pl ukazał się artykuł, w którym opisano postać prof. dr hab. Lecha A. Suchomłynowa, Polaka z położonego nad Morzem Azowskim Berdiańska, w obwodzie zaporoskim. Autor tekstu, Tomasz Grzywaczewski, przedstawia go jako modelowego, polsko-ukraińskiego patriotę.

Jak czytamy, w trakcie spotkania z dziennikarzem prof. Suchomłynow „z zapałem pozuje do zdjęcia, trzymając polską i ukraińską flagę” i z dumą deklaruje, że na uczelnię, w której pracuje (Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Biznesu w Berdiańsku), zawsze przychodzi w tradycyjnej ukraińskiej ozdobnej koszuli, „wyszywance”. Nazywa to „modowym zabiegiem wychowawczym”.

Prof. Suchomłynow, dziekan Polsko-Ukraińskiego Wydziału Socjologiczno-Politologicznego w Berdiańsku, jest znany jako aktywny działacz polski na Ukrainie, szczególnie na rzecz Polaków w Berdiańsku. Pełni funkcję prezesa Polskiego Kulturalno-Oświatowego Towarzystwa „Odrodzenie” w Berdiańsku. Jest także sekretarzem naukowym Związku Naukowców Polskich w Berdiańsku.

– My, jako zaporoscy Polacy, budujemy naszą polskość w opozycji do sowieckości, rosyjskości. Demokratyczna Ukraina to dla nas gwarancja rozwoju, a nie ZSRR w nowym wydaniu. Watnicy gadają o stabilności, nie rozumiejąc, że stabilność w putinowskim wydaniu to stabilne trwanie w gównie – mówi Suchomłynow. – 2 i 3 maja zawsze powiewa nad Berdiańskiem flaga biało-czerwona. Niektórzy nazywają mnie bandero-Polakiem, a ja po prostu kocham obie moje ojczyzny. Jestem polskim i ukraińskim patriotą tutaj, nad dalekim Morzem Azowskim. Czytaj dalej

488 „GW” na tropie faszyzmu w warszawskim metrze. Redaktorzy z Czerskiej nie podzielają entuzjazmu obcokrajowców, którzy pytają, czy to „utopia”


A pocałuj się w dupę pEdziu!!!

lau
Dziennikarze z Wyborczej uważają, że to źle, że w wagonie są „biali”? Powinno się ich ukarać za RASIZM!!!

emilian
dlaczego Michnik jeszcze nie więzieniu za nawoływanie do likwidacji Polski i Polaków??

vanHelsing
Chazarstwo chyba oczekuje że popełnimy zbiorowe seppuku ze wstydu, że jesteśmy normalni?

Vera
Francuzi, Niemcy , Anglicy tylko mogą sobie pomarzyć o takim metro. Pilnujmy Polski przed Lisami i Michnikami, którzy koniecznie chcą nam ją zepsuć.

Konrad
Agent szechter wytropil odrazajacy polski faszyzm. Na zdjeciu nie ma bowiem ani jednego Zyda. Bo Zydom wstep do obiektow publicznych jest w faszystowskiej Polsce zabroniony. Zydzi musza zyc w gettach

andi
antysemityzm bo nie widac zydka ,oni podrozuja limuzynami

beee
No jest rasizm i faszyzm , facet siedzi a kobieta stoi.


autor: fot. Twitter/Fratria

http://wpolityce.pl/polityka/340042-gw-na-tropie-faszyzmu-w-warszawskim-metrze-redaktorzy-z-czerskiej-nie-podzielaja-entuzjazmu-obcokrajowcow-ktorzy-pytaja-czy-to-utopia

„GW” na tropie faszyzmu w warszawskim metrze. Redaktorzy z Czerskiej nie podzielają entuzjazmu obcokrajowców, którzy pytają, czy to „utopia” Czytaj dalej

474 70 lecie tzw. akcji Wisła, czyli nofoczesne postrzeganie rzeczywistości, czyli Akcja Wisła to rzekomo straszliwa zbrodnia, a Rzeź Wołyńska to nie warty uwagi mały siusiaczek… 05

WRESZCIE! Minister Błaszczak o BANDEROWSKICH MORDACH na Polakach!

Published on Apr 23, 2017
► SUBSKRYBUJ mój kanał na YouTube: http://bit.ly/1hi2XbN! ✸ ODWIEDŹ mojego bloga: http://prawicowyinternet.pl

40. posiedzenie Sejmu VIII kadencji – 21 kwietnia 2017

Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji Mariusz Błaszczak: Pani Marszałek! Wysoka Izbo! Zacznę od tego, że rząd polski nie akceptuje metod właściwych dla systemów totalitarnych, w tym wysiedleń. Nie czujemy się także spadkobiercami totalitarnej władzy. Chciałbym też podkreślić, że omawiając sprawę, trzeba uwzględnić jej aktualny kontekst, a więc porównywanie wydarzeń w istocie nieporównywalnych, tzn. wysiedleń z 1947 r. i rzezi wołyńskiej. Takie porównania niestety pojawiają się, szczególnie za naszą wschodnią granicą. Dziś na Ukrainie spotykamy się z kultem Bandery, a więc człowieka odpowiedzialnego za zbrodnie wobec Polaków, ludobójstwo dokonane przez ukraińskich nacjonalistów na Wołyniu w 1943 r. Przypomnę, że wówczas w bestialski sposób wymordowanych zostało ponad 100 tys. Polaków, w tym kobiet i dzieci. W medialnej przestrzeni można spotkać wiele wypowiedzi pana Piotra Tymy, żalącego się, że rząd polski nie dofinansował obchodów 70. rocznicy akcji ˝Wisła˝. Poleciłem swoim współpracownikom przeprowadzenie kwerendy wypowiedzi pana Piotra Tymy pod kątem potępienia banderowców i nie znalazłem takiej wypowiedzi. Pan może machać ręką, oczywiście, bo pana, jak widać, nie interesuje to, że ponad 100 tys. ludzi zostało bestialsko wymordowanych. Chciałbym przypomnieć także uchwałę Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 22 lipca 2016 r. w sprawie oddania hołdu ofiarom ludobójstwa dokonanego przez nacjonalistów ukraińskich na obywatelach II Rzeczypospolitej Polskiej w latach 1943-1945. Przypomnę fragment tej uchwały: ˝Sejm Rzeczypospolitej Polskiej wzywa do ustalenia miejsc zbrodni i ich oznaczenia, zapewnienia godnego pochówku wszystkim odnalezionym ofiarom, oddania należnej czci i szacunku niewinnie zamęczonym i pomordowanym, sporządzenia pełnych list ofiar˝. Chcę też podkreślić, że rząd polski popiera wejście Ukrainy do rodziny narodów europejskich. Dążymy do jak najlepszych stosunków z Ukrainą, ale muszą one być oparte na prawdzie. Odrzucamy oczywiście zasadę retorsji, ale domagamy się symetrii. Ja nie znam przypadków, żeby rząd ukraiński finansował miejsca upamiętnienia rzezi wołyńskiej, a zacytowany fragment uchwały Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej… (Poseł Sławomir Nitras: Senatu.) Sejmu. Pan też nie pamięta, ale 22 lipca ub.r. Sejm Rzeczypospolitej Polskiej podjął uchwałę, jeszcze raz odczytam, w sprawie oddania hołdu ofiarom ludobójstwa dokonanego przez nacjonalistów ukraińskich na obywatelach II Rzeczypospolitej Polskiej w latach 1943-1945. A więc cytowałem to, że Sejm Rzeczypospolitej Polskiej wzywa do ustalenia miejsc zbrodni i ich oznaczenia. Pokazuje to, że nie ma zachowanej zasady symetrii. I to jest odpowiedź na postawione pytania. Dziękuję. (Oklaski)

Bombinio Bombinio
Brawo Panie Ministrze!!!!!!!! trzeba tych skurwysynow pietnowac ile tylko sie da!!!!!! Brawo !!!!!! zwykli Polacy wam nie zapomna ze pamietacie o Pamieci pomordowanych Polakow!!!!!

…..

http://kresy24.pl/zacznie-obowiazywac-zasada-symetrii-piotr-tyma-potepi-banderowcow-rzad-ukrainy-sfinansuje-upamietnianie-rzezi-wolynskiej/

Zacznie obowiązywać zasada symetrii? Piotr Tyma potępi banderowców? Rząd Ukrainy sfinansuje upamiętnianie rzezi wołyńskiej? Czytaj dalej

473 70 lecie tzw. akcji Wisła, czyli nofoczesne postrzeganie rzeczywistości, czyli Akcja Wisła to rzekomo straszliwa zbrodnia, a Rzeź Wołyńska to nie warty uwagi mały siusiaczek… 04

Operacja „Wisła” to Polska racja stanu

Published on Apr 28, 2017
Spotkanie z cyklu „Między swastyką a czerwoną gwiazdą”. Gośćmi Piotra Zychowicza: Ewa Siemaszko, badaczka zbrodni Wołyńskiej, oraz prof. Grzegorz Motyka, pro ukraiński historyk.

PRAWDA o „AKCJI WISŁA” – opowiada naoczny świadek!

Published on Apr 25, 2017
✸ZOBACZ CAŁE NAGRANIE: https://youtu.be/kuy7cII1Yh8


https://www.naukowa.pl//od-rzezi-wolynskiej-do-akcji-wisla-konflikt-polsko-ukrainski-1943-1947-1299342

stary Buc
Akcja Wisła nie była odwetem a KONIECZNOŚCIĄ przerwania bandyckich mordów dokonywanych na Polakach!. Gdyby była odwetem w.g. staro – biblijnej zasady; oko za oko, ząb za ząb to nie byłoby teraz w Polsce Tymów, Huków i innych potomków zwyrodniałych bandytów mataczących i zakłamujących historię . Wielkim błędem było ówczesnych PZPR-owców przesiedlenie ten zdegenerowany i bandycki ludzki motłoch na zachód w ramach powojennego ustalania granic ! Należało ich bezwzględnie wszystkich PRZESIEDLIĆ tam gdzie było ich właściwe MIEJSCE, czyli do Ukraińskiej Socjalistycznej Republiki Radzieckiej!

prawy
„Należało ich bezwzględnie wszystkich PRZESIEDLIĆ tam gdzie było ich właściwe MIEJSCE, czyli do Ukraińskiej Socjalistycznej Republiki Radzieckiej!” Ileż razy należy przypominać nieukom, że USRR przyjąć ich NIE CHCIAŁA.

stary Buc
Dodam jeszcze, że Ukraińcy pchają się teraz masowo do Polski przysłowiowymi oknami i drzwiami a tak bardzo pragnęli mieć Ukrainę CZYSTĄ od Polaków jak wodę źródlaną w szklance dokonując KRWAWYCH czystek etnicznych na Wołyniu i w dawnej Małopolsce wschodniej! Urządzili krwawe i okrutne ludobójstwo w najbardziej nieodpowiednim czasie dla Polaków, kiedy CYWILNA ludność po napadzie Niemiec hitlerowskich i Stalinowskiego ZSRR była BEZBRONNA!!!!… Zwyrodnialcy ludzcy nie mieli chrześcijańskiego miłosierdzia dla; kobiet, starców, dzieci a nawet niemowląt !.. Dzisiaj są tak BEZCZELNI, że żądają nawet kasiory od Polaków na obchody Akcji Wisła, która była KONIECZNOŚCIĄ przerwania krwawych, okrutnych bandyckich mordów dokonywanych na bezbronnej cywilnej polskiej ludności !. Niemieccy kolaboranci tzw. tuskowcy PO+pierają NEO-banderowców PO-dobnie jak za czasów hitlerowskiej III Rzeszy popierani byli banderowcy przez Niemców przeciwko Polsce!

księciunio
Skąd u ciebie tyle nienawiści.

stary Buc
księciunio znane jest Tobie znaczenie wyrazu PRAWDA? Aaa… co do użytego przez Ciebie wyrazu NIENAWIŚĆ to zadaj sobie pytanie tej treści – skąd u nich było tyle NIENAWIŚCI, że zabijając w sposób zwyrodniały nie mieli chrześcijańskiego miłosierdzia dla; kobiet, starców, dzieci a nawet niemowląt !..

Michał Kalinowski
Stary Bucu zgadzam się w całej rozciągłości z tym co napisałeś o „Operacji Wisła” i zdarzeniach ją poprzedzających na obszarach II RP. Bardzo źle się stało, że USRR nie przyjęła wszystkich tych Ukraińców i Łemków co tak nienawidzili Polskę i Polaków. Dziś mieli byśmy od tej grupy etnicznej szczery spokój. Śmiem podejrzewać, że decyzja o nieprzyjmowaniu do Kijowa przyszła depeszą tajną z Moskwy.

Wołyń1943
To ciekawe, że „bracia” Ukraińcy mają wewnętrzny opór, by nie nazwać tego wstrętem, do nazwania zbrodnią faktu przerżnięcia Polaka piłą na pół. Ale w sprawie Akcji Wisła, termin „zbrodnia”, ba, niekiedy nawet „ludobójstwo” nie schodzi im z ust! I pomyśleć, że wyznajemy ten sam Dekalog…

stary Buc
To proste drogi Rodaku jak przysłowiowy drut!… Wiele narodów ma tzw. podwójną moralność; inną do tzw. swoich a inną do tzw. obcych!!!.. W cywilizacji łacińskiej zwanej inaczej „zachodnią” (czyt. Feliks Konieczny – Cywilizacje), jakiekolwiek przestępstwo; kradzież, rabunek, zabójstwo …. itp. wobec „swoich” i „obcych” ma inną klasyfikacjĘ moralną! W cywilizacji łacińskiej wobec każdego człowieka klasyfikacja jest taka sama. niezrozumiałe jest dla nas takie zachowanie jak ktoś inny podaje komuś rękę (symbol akceptacji i przyjaźni)a po chwili podrżyna mu nożem gardło! W filmie Wołyń jest scena jak Polacy udają się w poselstwie bez broni do Ukraińców na rozmowy a Ci ich w okrutny sposób mordują! Podobnie zrobili sowieci z generałem Okulickim kiedy poszedł na umówione rozmowy! TO INNA NIE ZROZUMIAŁA DLA NAS CYWILIZACJA !!!!

prawy
” I pomyśleć, że wyznajemy ten sam Dekalog…” Po co tak kłamać? Przecież ich „dekalog” jest inny.

kocki
generał Stefan Mossor przedstawił Państwowej Komisji Bezpieczeństwa plan akcji Wisła… nie ten generał byl zaangażowanym w zwalczanie podziemia niepodległościowego -AK? Chętnie generał Stefan Mossor spełnial zamówienie zydo-komunisty? zniszczyl i banderivcy i podziemie niepodległościowego i cywile dzieci kobiety bardzo unyversalny general.

prawy
TEN, a nie kocki, do RZECZY mówi.
http://kresy.pl/wydarzenia/dr-zapalowski-dla-kresow-pl-kompletni-ignoranci-z-po-wpisuja-sie-w-polityke-zwiazku-ukraincow/

dajmy sobie spokój
Dzisiaj Akcja Wisła nazywałaby się antyterrorystyczną. A przeprowadzający ją dostali by wysokie odznaczenia państwowe. Okazała się na tyle skuteczna, że tylko czapki z głów mona zdjąć. Ochroniono cywilną ludność ukraińską i polską przed zbrodniarzami z UPA, którzy stracili źródło pasożytowania.

quart
Jak zwał tak zwał ale akcja była masowa i w tym ucierpieli również obywatele pochodzenia ukraińskiego którzy z automatu byli podejrzani o przynależność do upa to raz , a dwa, część tych wysiedlonych zostawiła więcej niż otrzymała na tak zwanych ziemiach odzyskanych i ta sprawa powinna być wyjaśniona włącznie z odszkodowaniem .Potępiam jak tylko mogę zarazę banderowską ale przecież nie wszyscy ci wysiedleni byli banderowcami.

Adr
Ale wszysycy byli cywilnym zapleczem UPA

Basia
Trzeba było, żeby ukraińcy nie popierali banderowców to i Akcji Wisła by nie było. A tak, to niech się cieszą, że tylko na przesiedleniach się skończyło.

http://kresy24.pl/w-zadnym-wypadku-operacji-wisla-nie-mozna-uznac-za-zbrodnie-lub-ludobojstwo/

IPN: W żadnym wypadku operacji „Wisła” nie można uznać za zbrodnię lub ludobójstwo Czytaj dalej

472 70 lecie tzw. akcji Wisła, czyli nofoczesne postrzeganie rzeczywistości, czyli Akcja Wisła to rzekomo straszliwa zbrodnia, a Rzeź Wołyńska to nie warty uwagi mały siusiaczek… 03

stary Buc
Ukraińcy pchają się teraz masowo do Polski przysłowiowymi cyt. „oknami i drzwiami” a tak bardzo pragnęli mieć Ukrainę CZYSTĄ od Polaków jak wodę źródlaną w szklance dokonując KRWAWYCH czystek etnicznych na Wołyniu i w dawnej Małopolsce wschodniej! Urządzili krwawe i okrutne ludobójstwo w najbardziej nieodpowiednim czasie dla Polaków, kiedy CYWILNA ludność po napadzie Niemiec hitlerowskich i Stalinowskiego ZSRR była BEZBRONNA!!!!… Zwyrodnialcy ludzcy nie mieli chrześcijańskiego miłosierdzia dla; kobiet, starców, dzieci a nawet niemowląt !.. Dzisiaj są tak BEZCZELNI, że żądają nawet kasiory od Polaków na obchody Akcji Wisła, która była KONIECZNOŚCIĄ przerwania krwawych, okrutnych bandyckich mordów dokonywanych na bezbronnej cywilnej polskiej ludności !. Niemieccy kolaboranci tzw. tuskowcy PO+pierają NEO-banderowców PO-dobnie jak za czasów hitlerowskiej III Rzeszy popierani byli banderowcy przez Niemców przeciwko Polsce!

Maur
Należy pamietać też o AKcji Wisła jako ratującej życie wielu Ukraińców. UPA była w tym czasie bezwzględna. Średnio więcej niż 1 pacyfikacja dziennie. Młodzi Ukraińcy byli wcielani do UPA na siłę. Pierwszy chrzest bojowy przechodzili z siekierą w ręku z zadaniem odrąbania głowy nie Ukraińcowi lub Ukraińcowi uznanemu za zdrajcę. Za zdrajcę uznawano każdego kto nie dawał kontygentu UPA albo odmawiał służby. Gospodarstwa takie puszczano z dymem. Stąd Akcja Wisła uratowała życie wielu Ukraińcom wyrywając ich z piekła na spacyfikowane już ziemie zdobyte:Dolny Śląsk, cały pas pogranicza zachodniego, Pomorze, Warmię i Mazury. Przy okazji wyrwała ich do świata o całe pokolenia bardziej cywilizowanego. Nie mają czego żałować prawdziwi Ukraińcy. Banderowcy – owszem. Ich to boli do dzisiaj. I powinno boleć – jeżeli lekcje historii beztrosko lekceważą. Akcja Wisła uratowała życie wielu Ukraińcom. I są za nią wdzięczni już w 3 pokoleniu żyjących w Polsce. Znam ich kilkuset.

prawy
Jakoś Maur o tych swoich słowach nie pamiętał w portalowo-elektronicznym umizgiwaniu się do wyszukiwanych „przyjaznych” banderowców.

Jarema
Owszem data Akcji Wisła świętem wolności od banderyzmu!

http://kresy24.pl/wiatrowycz-akcja-wisla-to-zbrodnia-jak-deportacje-tatarow-krymskich-narodow-kaukazu-i-panstw-baltyckich/

Wiatrowycz: Akcja „Wisła” to zbrodnia – jak deportacje Tatarów krymskich, narodów Kaukazu i państw bałtyckich (WIDEO) Czytaj dalej