764 Dziwnie jakoś ciche obchody 72 rocznicy prowokacji kieleckiej,.. czyli znów tzw. żydzi tzw. żydom zgotowali ten los

TO ŻYDZI ŻYDOM ZGOTOWALI TEN LOS – MICHALKIEWICZ O SKUTKACH POGROMU UBECKIEGO W KIELCACH!

Boo bla
Published on Oct 2, 2017

HIT! TO ŻYDZI ŻYDOM ZGOTOWALI TEN LOS – MICHALKIEWICZ O SKUTKACH POGROMU UBECKIEGO W KIELCACH W 1946 ROKU! GENIALNE! A także o kolejnych falach emigracji żydów z Polski do Izraela, o nadreprezentacji żydów w kierownictwie PZPR i UB/SB, o przemyśle holocaustu, który od początku lat 90tych XX wieku próbuje z Polski wyszarpać miliardy dolarów, o narodzie niemieckim, który był najechany przez mitycznych nazistów i o zdrajcy Narodu Polskiego – Aleksandrze Kwaśniewskim!

Sławomir ‚Igor’ Stępnik
Polityka hirtoryczna Niemiec i Żydów wymierzona w Polskę nie odniosła by sukcesu gdyby Polską rządzili Polacy mający dobro tego narodu ponad wszystko a nie uległe psy innych mocarstw szczekajacy tylko po polsku.

Ursula Keeton
Biedna ta Polska i biedni Polacy , stulecia niedoli . Historia przetrwania i oporu. Naciskani przez dzicz ze wschodu i barbarzyńców i morderców z jakaś cholerna genetyczna wada z zachodu. No i oczywiście mieliśmy i mamy robaka co nas toczy od środka. Płakać się chce.

Fiucik Miselfo
+Ursula Keeton dzicz z Polwyspu Arabskiego. Obrzezani wara od Polski

radyo1976
Obrzezani pochodzą z Kaukazu i są Hazarami, a żydostwo prawdziwe to Sefardyjskie, które w Europie wschodniej i środkowej nie występuje. Żydo-komuna to w całości hazaria.

…..


Zdjęcie ilustracyjne / autor: IPN wPolityce.pl


UWAGA! Poniższe komentarze zostały ocenzurowane wpolin.pl! Mam je ponieważ zapisałem je wcześniej.


kazik
Żydowska UB urządziła prowokację i rozgłaszają. A o Nalibokach ani słowa.

Reklama
@kazik żydowska UB jedynie wykonała zadane zlecone i zaplanowane przez sowieckie NKWD, zresztą również żydowskie.

STOP BASTA tej ANTYPOLSKOSCI
ZYDOWSCY NKWDzisci urzadzili POLOWANIE na SWOICH a teraz sie urzadza odpust i ANTYPOLSKA HUCPE za polskie PIENIADZE w POLSCE w KILCACH. W zadnym kraju byloby to nie do pomyslenia nawed w BANTUSTANIE!

jałowy temat, szkoda nań czasu
temat wydarzeń kieleckich jest przez niezależnych (czyli nie PISowskich) badaczy dogłębnie zbadany a więc i jałowy. Sowiecka prowokacja dokonana zresztą żydowskimi rękoma. Wiemy prawie wszystko.

hehe
‚pogromu’ w Kielcach dokonało żydoUBe chcących w świecie rozpowszechnić narracje ze żydo(wska)komuna słusznie bierze za pysk Polaków bo to antysemici som.

@kazik
Kilka celów naraz, pokrycie tego co się stało z Polską (odbiór na zachodzie) i eskport swojaków na zachód (w tym i agentów). Szkoda czasu na temat, poza jego publicznym i oficjalnym wyjaśnieniem.

https://wpolityce.pl/historia/401309-konferencja-relacje-polsko-zydowskie-w-xx-wieku

Konferencja Relacje polsko-żydowskie w XX wieku

opublikowano: 26 czerwca · aktualizacja: 26 czerwca

Cykl wydarzeń „Pamięć pokoleń” w ramach 72. rocznicy pogromu Żydów w Kielcach 4 lipca 1946 r. – Kielce, 3-4 lipca 2018 r.

W ramach obchodów 72. rocznicy tragicznych wydarzeń w Kielcach w 1946 r., Świętokrzyski Urząd Wojewódzki, Urząd Miasta Kielce, Instytut Pamięci Narodowej Delegatura w Kielcach,  Uniwersytet Jana Kochanowskiego, Archiwum Państwowe w Kielcach, Muzeum Historii Kielc a także NSZZ „Solidarność” Region Świętokrzyski zapraszają na cykl wydarzeń pt. „Pamięć Pokoleń”. Czytaj dalej

Reklamy

760 Prof. Żaryn: Nie ma szans na dobre stosunki z Ukrainą, która nie chce uznać skali zbrodni na Polakach. Polska racja stanu polega na tym, by wznowić ekshumacje w Jedwabnem

Prof. Jan Żaryn / autor: Fratria wPolityce.pl

sternik1@sternik1
Jakoś dziwnie (nie)zaskakująco od PEWNEGO CZASU wszyscy co ważniejsi biją w ten sam bęben : „nagła potrzeba” wizyty A.D. na Wołyniu po 3-ch (!!) latach od objęcia urzędu prezydenta, PMM równie ochoczo głosi że relatywizacji zbrodni nie będzie, prof. Żaryn także ostro, na ekranach TV „Wołyń”, dodatkowe urywki z tragedii Kresów tamtego czasu itd, itd. Czy jednak „na trzeźwy umysł” da się ten (niby) zwrot o 180 st. względem „strategicznego sojusznika” wytłumaczyć?? Jak najbardziej- jeśli komuś coś mówią bliskie już terminy 21 lub 28 /10 ew. 4/11 bieżącego roku (samorządowe!) to jesteśmy w domu… Przykre? nie! ale NA PEWNO PRAWDZIWE!

wstańcie z kolan wreszcie
No właśnie p. Żaryn, trzeba skończyć z rolą lokaja banderowców., który biega na każde ich skinienie.

pisor-57@pisor-57
panie Żaryn, w polityce zawsze postawy KATEGORYCZNE i albo-albo źle się kończą. Niczego Pana nie nauczyła historia z niedawnym koszmarnym atakiem Żydów na Polskę a następnie zmoderowanie tej sytuacji do stanu, który da się tolerować ??? Przecież skrajny antypolonizm Żydów nie zniknął, tylko został usunięty Z AGENDY POLITYCZNEJ… Z Ukrainą trzeba postępować podobnie. Układać sobie stosunki pomimo tego, że historycznie opowiadamy różne opowieści . Naiwnością jest sądzić, że Ukraina odżegna się od swojego JEDYNEGO MITU ZAŁOŻYCIELSKIEGO… Ukraina jako kraj potwornie jałowy cywilizacyjnie po prostu nie ma innego mitu do wzięcia, bo nie ma poza Banderą żadnych wielkich cech tożsamościowych, nie ma historii „ukraińskości”. Jedyny epizod z dawniejszych czasów czyli Chmielnicki oddał się w Perejasławiu w okupację rosyjską. A Ruś Kijowska była za dawno

iMisio@iMisio
Nie ma szans. Nawałnica bolszewicka była nacechowana gwałtami, mordami, grabieżami… ale Ruscy takich rzezi nie urządzali. Pytanie, czy nawet w skali XXw. rzeź wołyńska wytrzymuje jakieś porównania. Wg mnie jedynie z czystkami etnicznymi w Afryce. To nie jest „państwo” na takim etapie rozwoju cywilizacyjnego by z nimi utrzymywać normalne stosunki. I jeszcze jedno. Ruscy ostatecznie przyznali się do Katynia i mogliśmy naprawdę godnie odbywać tam pielgrzymki. Ukraińcy udają że padał deszcz i oblał nas po równo… To zakłamanie też jest straszne. Ten kult bestialskiego banderyzmu jest straszne do kwadratu. Oni tak mają. Już od dawna. Tak zabito naszych jeńców podczas szlacheckiego katynia: http://niezwykle.com/bitwa-pod-batohem-sarmacki-katyn-przekreslila-szanse-porozumienia-z-kozakami/

coś kręcą
PiS nie lubi migrantów, ale ich po cichu sprowadza. PiS nie lubi UPA, ale pomaga rozwijać gospodarkę Ukraińską gnębiąc naszą. O co chodzi? Gadaja to, a robia coś przeciwnego.

https://wpolityce.pl/polityka/403132-nasz-wywiad-prof-zaryn-o-wolyniu

NASZ WYWIAD. Prof. Żaryn: Nie ma szans na dobre stosunki z Ukrainą, która nie chce uznać skali zbrodni na Polakach

opublikowano: wczoraj · aktualizacja: wczoraj

Nie ma szans na dobre stosunki z sąsiadem, który z jednej strony nie zamierza uznać skali i rodzaju zbrodni oddziałów OUN-UPA, a z drugiej strony sabotuje upamiętnienie ofiar. Co więcej, choć rozumiemy, ze ukraińska tożsamość budowana jest na pamięci o walce z bolszewizmem, to jednak możemy jedynie proponować by lokowano na Ukrainie swe pozytywne uczucia i emocje w innym kierunku niż w kierunku odbudowy banderyzmu

— mówi historyk, senator PiS, prof. Jan Żaryn w rozmowie z portalem wPolityce.pl.

wPolityce.pl: Prezydent Duda podkreślił na Ukrainie, że na Wołyniu i w Małopolsce Wschodniej doszło do czystek etnicznych ludobójstwa na Polakach. Ale jednocześnie wyciągnął rękę do zgody. Czy Ukraińcy odpowiedzą pozytywnie na deklarację naszego prezydenta?

Prof. Jan Żaryn: Jesteśmy zainteresowani by strona ukraińska podporządkowała się normom etycznym obowiązującym w naszym kręgu cywilizacyjnym. Do nich należy powszechna zgoda by osoby brutalnie pomordowane jak np. Żołnierze Wyklęci przez sowiecki aparat represji w powojennej Polsce, mieli dziś godne pochowki. Bliscy maja prawo dziś to zobowiązanie wobec pomordowanych i poległych wypełnić, bo żyjemy w państwach prawa i szacunku do wartości, a nie w państwach totalitarnych i antyludzkich. Ale wybór należy do polityków i narodu ukraińskiego.

Może jeżeli Ukraińcy się nie zgodzą należy im w czymś ustąpić?

Tu nie ma czego negocjować. Nie ma też w czym ustępować.

Czy bez ukraińskiej zgody na ekshumacji pomordowanych przez OUN-UPA Polaków jest szansa na normalne dobrosąsiedzkie relacje między naszymi państwami?

Nie ma szans na dobre stosunki z sąsiadem, który z jednej strony nie zamierza uznać skali i rodzaju zbrodni oddziałów OUN-UPA, a z drugiej strony sabotuje upamiętnienie ofiar. Co więcej, choć rozumiemy, ze ukraińska tożsamość budowana jest na pamięci o walce z bolszewizmem, to jednak możemy jedynie proponować by lokowano na Ukrainie swe pozytywne uczucia i emocje w innym kierunku niż w kierunku odbudowy banderyzmu.

Ideologia tego środowiska oparta była na rasistowskich doktrynach wprost przejętych od NSDAP.

Dlatego czystki etniczne dokonane na Polakach miały uzasadnienie ideologiczne. Strach pomyśleć co by się działo, gdyby dzisiejsze elity ukraińskie chciały do nich rzeczywiście nawiązywać. To są obiektywne przeszkody nie pozwalające na  porozumienie, ale są i subiektywne co do których rzeczywiście można dyskutować. Do nich należy historia Kozacczyzny w XVI-XVIII wieku, czy tez np. kwestia ciągłości historii Rusi Kijowskiej, I  Rzeczypospolitej Obojga Narodów, Polski odrodzonej w 1918 r., a historia współczesnego narodu ukraińskiego.

Wydaje się, że Polska robi wszystko co może na rzecz dobrych kontaktów z Ukrainą. Ale może jeszcze zbyt mało robimy?

Polska czyni wiele dla Ukrainy i to bez należnej wzajemności. Przede wszystkim na terenie Unii Europejskiej jesteśmy rzecznikiem Ukrainy. Wspieramy także Ukrainę wobec agresji rosyjskiej na to państwo. Można podejrzewać, że obecne władze na Ukrainie sądzą, ze będąc w konflikcie z sąsiadem, powinni być traktowani wyjątkowo. A jednak tak nie jest. Wiedzą o tym np. Węgrzy, którzy walczą o swoich ziomków mieszkających na Ukrainie. Uczmy się od nich, tam gdzie warto.

Not. TP

CZYTAJ RÓWNIEŻ: NASZ WYWIAD. Prof. Ryba: Zagrożenie rosyjskie nie może być wykorzystywane przez Ukrainę do zakłamywania historii ludobójstwa na Wołyniu

CZYTAJ RÓWNIEŻ: NASZ WYWIAD. Autorka książki „Duchy Kresów Wschodnich”: Nie chciałam, żeby legendy dawnych polskich ziem poszły w zapomnienie

autor: Zespół wPolityce.pl Czytaj dalej

759 Dziwnie jakoś ciche obchody 77 rocznicy zbrodni niemieckiej w Jedwabnem…

Agresja i atak paniki. Ekshumacja w Jedwabnem to dla Żydów temat tabu

Media Narodowe
Published on Jul 11, 2018

Delikatnie Szwedzik
Zyd nawet na grobach swoich probuja uzyskac jakies korzysci tragedja gdzie ci zydzi maja honor

adam vel kopania
Obłuda i hipokryzja tych którym zekomo jest bliski los pomordowanych w Jedwabnem poraża. Nie chcą znać prawdy bo prawda obali kolejny mit stworzony przez nich dla potrzeb przedsiębiorstwa holokaust. Powoływanie się tu na kleksa prawnego Lecha K i robienie z tego wyroczni bez zakończenia prac ekhsumacyjnych- zakończenia prac historycznych to kuriozum i aberracja prawdy. Oj boją się prawdy,boją a ekshumacja i tak będzie wznowiona nie za tego to innego Rządu. Ten juz kredyt zaufania wyczerpał.

Mroczny Korsarz
Zakłamany Żyd zarzuca kłamstwo, i kto tu jest faszysta,??? Ekschumacja musi byc dokończona, nie ma innej opcji by dokładnie to wyjaśnić. Po znalezieniu pierwszych łusek karabinowych przerwano rozpoczęte prace by nie odkryto zakłamania rzeczywistości. Gross by musiał odszczekać swoje kłamstwa a zarobił juz na nich niemała sumkę.

Selin Pu
Plemię żmijowe, czego się boicie ekshumacji ?Tylko wasza,,prawda”jest prawdą ?Jak długo jeszcze będziecie szkalować Polaków , blokując ekshumację ?

kamil B
Jestem w szoku, poziom intelektualny żydów jest żenująco niski, włącznie z rabinem. Widzę ze dużo żydów podają się za Polaków

Krystian Ritter
parszywe klamstwa…oni kłamią patrząc w oczy. Oni nie znają honoru i szlachetności

Karina P
Pan Żyd kulturny odzywa się z rękami w kieszeni i poucza innych w sprawie kultury.

Inka WSmith
Zygac sie chce.Im wolno gadac co chca i racja ma byc po ich stronie. W ogole nie przyjmuja do wiadomosci ze polskie to polskie i nasze prawo stoi ponad ich prawem .

El Patron
Jak to się mówi: „Na złodzieju czapka gore”. Żydki boją się prawdy, zakłamany, niewdzięczny „naród”.

Frankorus YT
Standardowa taktyka takich ludzi: wyzwać innych od faszystów. Nie potrafią zdefiniować tego słowa lub podać przyczyny jego użycia, ale w czasach obecnego bełkotu i politycznej poprawności to hasło ma stygmatyzować swojego oponenta i wyrzucić go poza margines dyskursu bez potrzeby podawania jakichkolwiek argumentów. Żałosne. Niestety z takimi ludźmi ciężko prowadzić jakąkolwiek dyskusję, bo od razu szufladkują i wyzywają.

Katarzyna Niemen
Brawo Media Narodowe!

https://skribh.wordpress.com/?s=jedwabne&submit=Szukaj

…..

Uroczystości w 77. rocznicę mordu Żydów w Jedwabnem

http://www.radio.bialystok.pl
Opublikowany 10 lip 2018

W 77. rocznicę mordu Żydów w Jedwabnem uczczono ofiary pogromu. W miejscu, gdzie stoi pomnik upamiętniający wydarzenia z lipca 1941 roku, odmówiono modlitwy za zmarłych i złożono wieńce.

Do Jedwabnego na uroczystości przybyli przedstawiciele KOD-u i ONR. Organizacje nie zakłóciły uroczystości

http://www.radio.bialystok.pl/wiadomosci/index/id/157565

…..

Jan Gross – Neighbors: The Destruction of the Jewish Community in Jedwabne, Poland

Weiss: w Jedwabnem mówiłem o dwóch stodołach.

Według Muzeum Historii Żydów to Polacy zabijali w Jedwabnem | wolnosc24.pl / nczas.com

Czaputowicz w „rzeczpospolitej”: w jedwabnem polacy zabili żydów. nie zmieniamy historii

Duda i Komorowski o Holokauscie i Jedwabnem – hipokryzja

Rabin Schudrich o ekshumacji w Jedwabnem: Nie ma znaczenia, ile tam osób zginęło

Czytaj dalej

717 „SS HAŁYCZYNA – DYWIZJA BOHATERÓW!”. ULICAMI LWOWA PRZESZEDŁ MARSZ Z OKAZJI 75 ROCZNICY UTWORZENIA SS GALIZIEN [+VIDEO/+FOTO]


Marsz SS Galizien 2018 1. Fot. zaxid net

https://skribh.wordpress.com/2018/04/07/703-kongres-usa-zabrania-dostarczania-broni-pulkowi-azow-z-powodu-neonazistowskich-powiazan-ale-wg-niektorych-pewno-to-tez-jest-ruskie-trollowanie-i-klamstwo/

jwu @jwu:
Pierwszym ,który uznał ich za „rycerzy „był gen. Anders, który nie pozwolił by ludobójcy z SS stanęli przed polskim i sowieckim wymiarem sprawiedliwości.

Roman1 @Roman1:
No i co – takich nazistów do Unii i Nato? Czy Polska wystąpi wówczas z tych bandyckich organizacji?

jwu @jwu:
@Roman1 Zdziwiony ? Zapamiętaj jedno , w tej chwili, mało ważne jest ,kto kogo gloryfikuje i jaką politykę uprawia, najważniejszym celem jest dokopanie Rosji. I stąd przyzwolenie na banderyzm u naszych wschodnich „braci”.

marvix @marvix:
Czczą date powstania ‚dywizji’ stworzonej przez ‚nad-ludzi’ z ‚pod-ludzi’ do walki z innymi ‚pod-ludzmi’. Traktowani jako mieso armatnie i rozbici w pierwszej bitwie z zolnierzami lbo z bezbronnymi cywilami umieli ‚walczyc’. Ja nie wiem jaka wizje swiata ma ten narod. Dla mnie jest to groteska i parodia. Marsz ludkow, ktorzy mentalnie tkwia przed WW2. W calej europie symbole SS sa dla normalnych ludzi odrazajace. A na ukrainie ‚pod-ludzie’ maszeruja pod tymi sztandarami 70-lat pozniej. Co to za chory kraj. Podworkowa swolycz przeczytala main kamf, obejrzalo 300-tu i uwazaja sie za Spartan XXI wieku.

milon @milon:
niosą na sztandarach lwa z koroną tylko ten herb lwa pochodzi od miasta królewskiego i to polskiego nadanego przez króla Zygmunta banda obłudników czcząca faszystów mordujących niewinnych ludzi podczas wojny nie zna pochodzenia herbów które eksponuje.

https://kresy.pl/wydarzenia/ss-halyczyna-dywizja-bohaterow-ulicami-lwowa-przeszedl-marsz-z-okazji-75-rocznicy-utworzenia-ss-galizien-video-foto/

„SS HAŁYCZYNA – DYWIZJA BOHATERÓW!”. ULICAMI LWOWA PRZESZEDŁ MARSZ Z OKAZJI 75 ROCZNICY UTWORZENIA SS GALIZIEN [+VIDEO/+FOTO]

28 kwietnia 2018|13 komentarzy|w polityka, społeczeństwo, Ukraina, Wydarzenia |Przez Marek Trojan

Marsz ku czci kolaboracyjnej ukraińskiej formacji ochotniczej, dywizji Waffen-SS Galizien, rozpoczął się i zakończył pod pomnikiem Stepana Bandery. Wzięli w nim udział m.in. członkowie formacji ochotniczych, jak pułk Azow czy batalionów OUN i Ajdar oraz środowiska neobanderowskie.

Tegoroczny „Marsz Wyszywanek”, pod nazwą „Marsz Wielkości Ducha”, upamiętniający 75. rocznicę utworzenia dywizji Waffen-SS Galizien, złożonej z ukraińskich ochotników, rozpoczął się w sobotę pod wieczór pod pomnikiem Stepana Bandery we Lwowie. Organizatorem jest partia Narodowy Korpus, powiązana z pułkiem „Azow”, odwołującym się do neobanderyzmu i symboliki nazistowskiej.

Pierwotnie marsz miał przejść ulicami Lwowa pod pomnik Tarasa Szewczenki. Władze miasta nie wyraziły jednak zgody na organizację wydarzenia pod tym pomnikiem, więc marsz po przejściu trasy wrócił pod pomnik Bandery.

Przeczytaj: Lwów: państwowe władze zorganizowały konkurs dla młodzieży z okazji 75-lecia SS Galizien

Czytaj również: Lwów: lokalne władze szykują się do obchodów rocznicy utworzenia SS Galizien

Według ukraińskich mediów, w marszu wzięło udział około pół tysiąca osób, z czego większość przybyła w tradycyjnych ukraińskich wyszywankach. Na czele niesiono symbole Waffen-SS Galizien, a także flagi: państwową i banderowską. Podobnie jak podczas wcześniejszych marszy, widoczny był baner z wizerunkami żołnierzy tej kolaboracyjnej formacji z napisem „Nie zgasną płomienie chwały”. Z przodu niesiono także emblematy ukraińskich formacji ochotniczych, które walczą lub walczyły w Donbasie, m.in. pułku Azow, batalionów OUN, Karpacka Sicz, Ochotniczego Ukraińskiego Korpusu Prawego Sektora, a także Ajdar – formacji popularnej wśród części przedstawicieli środowisk proukraińskich w Polsce (m.in. Dawid Wildstein i Blanka Zalewska, a także posłanka Małgorzata Gosiewska z PiS). Obecni byli też przedstawiciele neobanderowskiego „Sokoła”, powiązanego z partią Swoboda, a także Narodowe Drużyny, czyli bojówki Korpusu Narodowego. Część osób ubrana była w stroje imitujące umundurowanie członków Waffen-SS Galizien (ukr. Hałyczyna), natomiast nie prezentowano symboliki partyjnej.

PRZECZYTAJ: We Lwowie prezentowano mundury i uzbrojenie Waffen-SS Galizien

Podczas marszu uczestnicy skandowali popularne hasła ukraińskich nacjonalistów, m.in.: „SS Hałyczyna – dywizja bohaterów”, „Nasi bohaterowie – nasza ziemia”, „Ukraina ponad wszystko”, „Pamiętaj cudzoziemcze – tu panem jest Ukrainiec [ukr. Pamjataj czużynec,  tut hospodar – Ukrajinec!]”, „Szuchewycz, Bandera – bohaterowie Ukrainy”.

Według naczelnika lwowskiego sztabu Korpusu Narodowego, Światosława Siryja, do marszu przyłączyły się bataliony ochotnicze i organizacje nacjonalistyczne. Pytany o niejednoznaczne podejście do SS Galizien zaznaczył, że są oni przede wszystkim „ukraińskimi ochotnikami, którzy, gdy nadszedł wróg, możliwe, że oszukani, ale dobrowolnie zgłosili się do dywizji, by bronić swojego kraju”.

– To są nasi bohaterowie, oddajemy im hołd, pamiętamy, powiększamy ich ducha i ducha bycia ochotnikiem jako takim – powiedział Siryj.

– Chcemy osiągnąć to, by członków dywizji uznano na poziomie państwowym tak, jak bojowników o wolność Ukrainy – powiedział Zachar Sadżenycja z batalionu OUN. Dodał, że konflikt w Donbasie dał początek „nowej generacji ochotników”, która broni ukraińskiej ziemi.

Wcześniej szef ukraińskiego IPN, apologeta OUN-UPA, banderyzmu i kłamca wołyński Wołodymyr Wjatrowycz mówił, że rocznica utworzenia dywizji SS Galizien nie jest dla Ukraińców świętem, ponieważ w czasie II wojny światowej zarówno w armii niemieckiej, jak i sowieckiej, Ukraińców postrzegano tak samo, czyli jako mięso armatnie.

Po marszu na scenie niedaleko pomnika Bandery wystąpił szef Halickiego Bractwa Dywizji „Hałyczyna”, po czym zaczął się koncert.

Waffen-SS Galizien to jednostka zbrodniczej niemieckiej formacji Waffen-SS, złożona z ukraińskich kolaborantów; powołana przez Niemców dla uzupełnienia braków kadrowych. „Wsławiła” się licznymi zbrodniami na Polakach.

Organizatorem tegorocznego „marszu wyszywanek jest Korpus Narodowy – ukraińska skrajnie nacjonalistyczna partia związana z pułkiem „Azow”. Uważają, że dziesiątki tysięcy Ukraińców „pragnęło wstąpić do oddziału, aby bronić swojej Ojczyzny przed stalinowską hordą”. Rozbicie dywizji w bitwie pod Brodami w 1944 roku nazywają „nierównym bojem z moskiewsko-bolszewickimi najeźdźcami”, dzięki któremu polegli ukraińscy esesmani „weszli do historii jako ofiarni ukraińscy rycerze honoru”. Jak zapewniają, „ich czyn” na zawsze pozostanie w ich sercach.

Przypomnijmy, że w marcu br. to samo środowisko związane z pułkiem „Azow” zorganizowało we Lwowie marsz pod hasłem „Lwów nie dla polskich panów”. Jego uczestnicy skandowali m. in. „Pamiętajcie obcy tu rządzą Ukraińcy”, „Kim jesteśmy? Ukraińcami! Czego chcemy? Siły!”, „Nasz ziemia – nasi bohaterowie”. Wbrew oczekiwaniom polskiego MSZ, ukraińskie władze nie odcięły się od haseł wznoszonych na tym marszu.

Czytaj dalej

712 Nieustające wstawanie z kolan i bohaterskie pełzanie na klęczkach, czyli preżydęt Juda tfardo kontratakuje 02

Robert Winnicki: Prezydent Izraela popełnił przestępstwo! Zawiadomienie do Prokuratury!

The right side of the Internet
Published on Apr 17, 2018

Mirka R
To jest jeden poseł ,który jest Polakiem!a gdzie reszta tych ,,posłów polskich,,??!! czy to Polacy ??! nie wstawiają się za prawda ani obroną Polski!! pamiętajcie o tym przy wyborach!!!

Rajmund P.
To nie jest polski rzad lecz okupantow – chazarow, ktorzy okradaja Polska i zamieniaja w Polin. duda to zyd nie Polak.

Karina P
Szacunek dla Pana Winnickiego, takich posłów chcemy !

Danuta Pszenna
Potrzeba nam w Polsce tak madrych i odwaznych poslow. WIELKI SZACUNEK PANIE WINNICKI

https://kresy.pl/wydarzenia/narodowcy-zawiadamiaja-prokurature-ws-slow-prezydenta-izraela-zlamal-ustawe-o-ipn/

https://kresy.pl/wydarzenia/ruch-narodowy-zlozyl-zawiadomienie-ws-slow-prezydenta-izraela-wnioskuje-o-przesluchanie-dudy-i-szczerskiego-video/

…..

Prezydent Izraela w Polsce Świadomie Złamał Ustawę o IPN. Duda go Kryje? – Komentator

wideoprezentacje
Published on Apr 19, 2018

Jaca Szkatulaki
Może to i nie była by dyplomacja, ale gdybym ja był na miejscu Dudy to podszedł bym do gnoja i zdzielil mu w mordę, i wspomniał co robili w UB czy Judenratach, czy w policji w gettcie, oraz co teraz robią w Palestynie,a potem agentom ABW kazał związać i jak świnie razem z Azari zawieść na lotnisko i wykopać z Polski. Ale jak wiadomo nikt czegoś takiego nie zrobi, bo aj waj skandal dyplomatyczny i nawet jak USA każą śmierciom dogadać sie z Polakami to sobie swoje. Może ten Iran jednak powinien mieć atomice…

fiorehencerbin
No przecież żyd żydowi kłód pod nogi rzucać nie będzie.

Michal Borowski
Naszym prezydentem jest Andrzej Juda, a nie Duda. Ewentualnie Dupa…

Ylyj PL
I to pokazuje, że ta ustawa jest bez sensu, bo nie działa. Czytaj dalej

710 Nieustające wstawanie z kolan i bohaterskie pełzanie na klęczkach, czyli preżydęt Juda tfardo kontratakuje 01

Prezydent z gospodarską wizytą w „POLIN” wytyczne i żądania …

jack caleib
Published on Apr 12, 2018

Elzbieta Prazmo
Bardzo niepokoji mnie to słowo- żądamy. Sugeruje się nam Polakom, że z nami już nikt nie będzie się liczył, i co najgorsze stawia się nas w pozycji narodu który został podstępnie napadnięty i całkowicie zdobyty. Co niektórzy obudza się i dotrze do nich, że ta cała nagonka medialna dotycząca przemysłu holokaus, znaczyla po prostu wojnę tylko na innych zasadach niż dotychczas żeśmy znali. Była to wojna pozorów. Oficjalne media pokazywały to co było wygodne dla ekipy rządzącej a tak naprawdę toczyła się nie walka, ale wojna. Tylko ktoś kto zdobył, kto zwyciężył mowi – żądamy. Według mnie to może świadczyć tylko o paranoii. Pozdrawiam.

MrCize06
Izraelski biznes? Czyli co? Sprowadzą swoje przedsiębiorstwa i Polak będzie pracował za „copke ryżu”? Haha toż Ci biznes… jeszcze stawiają jakieś warunki, won zarazo jak najdalej.

Era Era
W Polsce tak zwana” Wolna Amerykanka” I juz budzimy się z ręką w nocniku Będzie tak ,ze w naszym kraju będziemy Szalomonom służyć ,i czapkować za wypełnienie dnia… Bardzo to smutnie i przykro się zapowiada dla narodu polskiego Komu będziemy za to wdzięczni? ?

Lidia Pszczoła
Era Era Komu? Okrągłemu Korytu z 1989 i śpiącym przez lata -Rodakom

Crescit Sub Pondere Virtus
Nie wierze w zadne rzady ale obecny odpierdala juz cos calkowicie strasznego z tzw. prezydentem na czele. Stajemy sie obywatelami trzeciej kategorii we wlasnym kraju na ktory ciezko pracujemy i placimy podatki, skladki i chuj wie co jeszcze. Wazniejsi od nas staja sie Ukry, Zydzi, nawet Romowie… zastanawiam sie czy to jest jeszcze Polska z lat mojego dziecinstwa czy jakis dziwny obcy twór ?!!

…..

PREZYDENT IZRAELA PUBLICZNIE DOJECHAŁ I OŚMIESZYŁ prezia „polin” ksywa PAD.

jack caleib
Published on Apr 13, 2018

Aleksander Jabłonowski
Jack ! znokautowałeś dwóch zydowskich prezydentów jednym ciosem !!! :)))))

przemaser2
dudasz to taka cipka tak jak wyglad jego brody facet bez jaj i charyzmy

przemaser2
jakby Polska pomagala w eksterminacji zydow to zaden pejs nie gadalby dzisiaj nic tym bardziej jego dzieci bo fizycznie by go nie bylo

Eagle X
Jest mi wstyd jako Polakowi, że pomagaliśmy tej odrażającej zarazie prosperować na naszych ziemiach.

Grazyna Gora
Z” pryszcza”, wyroslo duże „wrzodzisko”!

VeniVidiVici
Ciężko o charakternego prezydenta, dlaczego kandydat z otwartym umysłem nie wygra wyborów, ponieważ większość społeczeństwa to idioci, bardzo łatwo można nimi manipulować, stąd takie małe poparcie dla korwina, po poparciu jego partii widać, ile jest myślących jednostek w tym kraju, oczywiście kraju na papierze, bo i tak się nami karmi pół świata.

Elzbieta Prazmo
Nic dodać nic ująć, pokazał kim jest i jaki jest. Elyta polityczna pis-u osiągnęła poziom,a właściwie szczyt poziomu o jakim nawet nie snil,pan jozio i jego koledzy na ławce w parku po dwóch harnasiach. Gdyby prezydent duda był pod wpływem alkoholu lub czegosc,to można by było to jakos tłumaczyć. Widać,że niektórym to nawet czyste powietrze szkodzi. A może to przygotowania do szabasowej kolacji wprowadziły go w stan wyższej świadomości ?. Pozdrawiam😊😊😊

Marcin H_s
Siedzę na emigracji 12 lat no i chodzi mi po głowie żeby wreszcie wrócić do Polandii. No ale kurwa jak??? No przecież niedługo to obowiązek noszenia krymki wprowadzą w Polsce te jebane pejsy.

bejk tom
Osmieszyli maliniaka po całości… dali mu do zrozumienia gdzie jego miejsce…

KotSphinx
Maski opadają wszystkim i to w ekspresowym tempie 🙂

dani sikor
Prezydent Polin Andrzj Juda. Boże gdzie byłeś jak odawałem swój głos na Upainca

Gryp Grap
Prezydent Izraela powiedział, że zrobiliśmy rachunek sumienia. TO KURWA ŻENADA!!!!!!!!!!!! Zapomniał o SS w którym większość była żydowska?@@@!

Bronisława Stotko
Przestańcie moją OJCZYZNĘ nazywać polin !!!! -nawet w żartach.  Czytaj dalej

709 Ustawa o IPN krajobraz po bitwie… wygranej, czy raczej niespecjalnie? 03


autor: wPolityce.pl

Moryc
1. Pana interpretacja w teorii prawa znana jest jako „Kazus Dudy” . Niestety… nierozwiązywalny. 2. Art. 133 ustawodawca sformułował dla dumnego narodu. Nie dla zakompleksionych szmondaków w togach.

z boku
Sprawa zaoczna p-ko Janowi Tomaszowi Grossowi. Wyrok jak z Irvingiem również 3 lata i skazany nie może lżyć Polski w antypolskim ośrodku Polin bo wprzódy zaliczy więzienie.

D@D
Nareszcie ktoś to wszystko ogarnął, opisał i podał nam, ale przedewszystkim rządowi na tacy pod nos. Ten tekst powinni przeczytać i przyjąc do wiadomości wszyscy członkowie rządu, sejm, służby itd, ale przedewszystkim Morawiecki, Gliński i przewodnicząca TK. Służyć powinien jako PRZEWODNIK działań w kwestii obrony naszego dobrego imienia. Jeśli oni wszyscy nie czytają WWW.WPOLITYCE.PL to należy im wysłać kopię tego tekstu, jako list/email. Niech się dowiedzą, że ludzie czytają i mają swoją opinię oraz wolę. W każdym razie, ja zaraz wysyłam do kilku lub kilkunastu prominentnych osób.

Jerzy
Na to samo zwracalem uwage co p. Leszek Sosnowski i Jerzy Zelnik. Prawne dozwalanie na bezkarne propagowanie klamstwa w nauce i sztuce to wynik prawnej aberacji. Kto IMIENNIE ustawe ta napisal?

https://wpolityce.pl/polityka/388138-leszek-sosnowski-jest-lepsze-rozwiazanie-niz-nowelizacja-ustawy-o-ipn-art-133-prosi-sie-o-zastosowanie

Leszek Sosnowski: Jest lepsze rozwiązanie niż nowelizacja ustawy o IPN! Art. 133 prosi się o zastosowanie!

opublikowano: 29 marca

W aktualnym numerze miesięcznika „Wpis” (3/2018) Leszek Sosnowski argumentuje, że również bez nowej ustawy o IPN Polska ma narzędzia prawne, aby ścigać za kłamstwa historyczne i oszczerstwa wobec narodu polskiego. Oto obszerny fragment artykułu:

Wygląda na to, że nowelizacja ustawy o IPN zostanie jeśli nie wycofana, to tak zmodernizowana, że dla nikogo nie będzie groźna. To ostatnie jest, realnie patrząc, najbardziej prawdopodobnym rozwiązaniem. I zarazem najgorszym. Lepiej byłoby już wycofać się w całości z nowelizacji.  Czytaj dalej

708 Ustawa o IPN krajobraz po bitwie… wygranej, czy raczej niespecjalnie? 02

Szokujące INFO! Jak Ukraińcy traktują Polaków?

kiniakinia1000
Ukry wiedzą, że Polska jest zającem, którym niedźwiedzie i wilki podcierają sobie dupę i robią to samo bo są jednym z niedźwiedzi.

Wieslawa Szkafarak
Jechałam w grudniu 2017 do Przemyśla i rozmawiałam z ukraińska. Byłam w ssoku pracuje na czarno w Polsce,kupiła 2 mieszkania we Lwowie a syn jej studiuje w Krakowie na koszt polskiego podatnika. Makabra!!!! Ja wjechalam by moje dziecko mogło zrobić dobre studia. placilam prywatnie ciężko pracując. Dziś podatek mojej córki nie odklada się na moja dobra emeryturę tylko na zodziejskie przekręty. W UK każdy może studiować ale bierze kredyt i po ukończeniu studiów idzie do pracy i zwraca w ratach. A polski rząd żydom i ukraincom funduje studia akademiki żarcie kieszonkowe za darmo. Dokąd Polska zmierza ???? Do niewolnictwa????.Wstyd!!!!

https://skribh.wordpress.com/2018/04/07/703-kongres-usa-zabrania-dostarczania-broni-pulkowi-azow-z-powodu-neonazistowskich-powiazan-ale-wg-niektorych-pewno-to-tez-jest-ruskie-trollowanie-i-klamstwo/

…..


Antybanderowskie wlepki z Olsztyna. W tle flaga UPA pod ambasadą RP w Kijowie. Fot. Unian, zdjęcia przesłane redakcji

ProPatria @ProPatria:
Ręce opadają: na upainie każdy akt przeciw polskości jest tłumaczony działaniem wiadomej „siły trzeciej” i żadne służby nawet nie tracą czasu na szukanie odpowiedzialnych za te czyny banderowców. Tymczasem u nas nadgorliwi w nieodwzajemnionej „miłości” do dziczy polskojęzyczni bądź zakamuflowane banderowskie pomioty każdy przejaw uzasadnionej wrogości do zbrodniczego motłochu tępią bezwzględnie wyłapując sprawców i ferując ogromne wyroki. Polacy są bezlitośnie prześladowani na upainie i probanderowskie lobby robi wszystko by Nas zastraszyć w naszyj własnej Ojczyźnie, abyśmy nie śmięli zareagować. Niestety nieudolni polskojęzyczni wydatnie im w tym pomagają… Pan Robert powinien wziąć prawnika z prawdziwego zdarzenia (tylko taki te absurdalne oskarżenia obali), całą sprawę medialnie jak najbardziej nagłośnić (niech nawet najbardziej zagorzali wyznawcy polskojęzycznych wiedzą, co wyrabiają z Narodem), wytoczyć oddzielne powództwo prokuratorzynie jaroczyńskiemu (oskarżenie opiera się na domysłach, brak konkretnych ekspertyz, skala zaniedbań z jego strony jest niedopuszczalna). ZERO TOLERANCJI DLA ZASTRASZANIA POLAKÓW W ICH WŁASNYM PAŃSTWIE !!!

Accipiter @Accipiter:
Prokurator i sędzia to ewidentni rezuni. Należało by sprawdzić czy nie majączarnego podniebienia. Zamiast na Syberie na tamte tereny trafiło sporo ukrów. Jak widać obsiedli wymiar (nie)sprawiedliwości. mam nadzieję, że wyrok zostanie zaskarżony i uchylony. Gdyby to wydażyło się u nas na Dolnym Śląsku to ta rezuńska para miała by przejebane i w te pędy wróciła na upadline. Kolejny dowód do jakiego skundlenia dochodzi w Polsce.

https://kresy.pl/wydarzenia/sad-w-olsztynie-uznal-ze-antybanderowskie-wlepki-nawoluja-do-nienawisci-wobec-ukraincow/

SĄD W OLSZTYNIE UZNAŁ, ŻE ANTYBANDEROWSKIE WLEPKI NAWOŁUJĄ DO NIENAWIŚCI WOBEC UKRAIŃCÓW

Czytaj dalej

707 Ustawa o IPN krajobraz po bitwie… wygranej, czy raczej niespecjalnie? 01


autor: EPA/PAP wPolityce.pl

Panie Czaputowicz
….. Widziałem wywiad ze starszą kobietą z Kanady, twierdziła jako świadek, że w Jedwabnem zabijali Niemcy. Więc jak to jest – pan mówi, że POLACY !!! i że nikt się tego nie wypiera ? CO ZA BREDNIE.

Nika
W takim razie ustawa jest do bani jeśli Grossa nie obejmuje.

abc
Mianowanie tego pana na stanowisko, do jakiego on ewidentnie nie dorasta jest dużym błędem. Środowisku z jakiego się wywodzi nie przeszkadzało szkalowanie Polaków, a on to niewąpliwie kontynuuje…

Adam
Wymiękają oskarżając z Grosem Czaputowicz w „Rzeczpospolitej”: W Jedwabnem Polacy zabili Żydów. Nie zmieniamy historii

Zorro
Gross jest takim naukowcem, jak Ciaputowicz dyplomata. Obaj z koziej d… wygrzebani

https://wpolityce.pl/polityka/380469-czaputowicz-w-rz-o-sprawie-grossa-ustawa-go-nie-dotyczy-on-nie-uzywa-okreslenia-polskie-obozy-smierci

Czaputowicz w „Rz” o sprawie Grossa: Ustawa go nie dotyczy. On nie używa określenia „polskie obozy śmierci”

opublikowano: 8 lutego · aktualizacja: 8 lutego

W Jedwabnem Polacy zabili Żydów i tego nikt się nie wypiera. Ustawa nie zmienia historii. Nie można  jednak piętnować narodu za działania jednostek, a nawet grup osób, które zabijały lub wydawały Żydów

—powiedział w rozmowie z „Rz” minister spraw zagranicznych J. Czaputowicz

Minister podkreślił, że były to czyny jednostek, a nie działania zorganizowane państwa czy narodu. Dodał, że „na obszarze Polski w czasie II wojny światowej panował terror”, a czyniono tak z różnych pobudek: strachu, chciwości.

Pytany, czy nie ma wrażenia, że sprawa ustawy wywołała demony antysemityzmu w Polsce, przypomniał, że ostatnio kanclerz Angela Merkel mówiła, że w Niemczech żadna szkoła żydowska czy synagoga nie mogą funkcjonować bez ochrony. Zwrócił też uwagę na analogiczny przykład Francji.

Na tym tle Polska jest oazą spokoju. Pojawiają się wypowiedzi o treściach antysemickich, tak jak w Izraelu o treściach antypolskich

—mówił w wywiadzie.

Pytany o fakt, że szef dyplomacji USA wyraził rozczarowanie faktem podpisania przez prezydenta ustawy o IPN, szef polskiej dyplomacji powiedział, że „wyjaśniamy Amerykanom wszystkie wątpliwości”.

Nie ma konfliktu. Jest różnica zdań. Polska jest i będzie sojusznikiem USA

—podkreślił minister.

Polska zyskuje w tym sensie, że uświadamia opinii publicznej,  jaka była prawda ws. niemieckich obozów śmierci i Holokaustu. Świat usłyszał, że Polska nie była czynnikiem sprawczym Holocaustu. W ostatnich latach określenie „polskie obozy śmierci” pojawiło się w mediach międzynarodowych ponad 1400 razy, z czym dyplomacja walczy, niestety mało skutecznie. Dzięki ustawie o IPN  nastąpiło większe uwrażliwienie opinii publicznej. Sam Rex Tillerson w swoim oświadczeniu powiedział, że jest to  niewłaściwie określenie. Sigmar Gabriel wyraźnie wspomniał o wyłącznej winie Niemców za Holokaust, co nas cieszy. Część opinii publicznej w Izraelu i USA  przypisuje jednak Polsce odpowiedzialność za Holocaust. Nie zgadzamy się z tymi stwierdzeniami

—powiedział w wywiadzie.

Jacek Czaputowicz odniósł się także do obaw dotyczących wolności dyskusji na temat Holocaustu po wejściu ustawy w życie i działalności m.in. prof. Jana Tomasza Grossa.

Profesor Gross jest naukowcem i mimo że nie zgadzam się z tezami jego prac, to ustawa go nie dotyczy. Jest swoboda prowadzenia badań naukowych i prof. Gross ma prawo do swoich poglądów. On nie używa określenia „polskie obozy śmierci”

—stwierdził.

kk/PAP Czytaj dalej

706 Morawiecki: Cały naród polski powinien mieć jedno wielkie drzewo Sprawiedliwych Wśród Narodów Świata,.. tymczasem…

Krupiński pikieta 20180405 1142 dr. Hubert, Czerniak,

tvwarszawapll
Published on Apr 5, 2018


Tutaj powyżej w tym filmie z dr. Hubertem Czerniakiem jest wyłożona prawda kawa na ławę, a dalej, to już jest tylko tradycyjnie pustynna haggadah… Sami zobaczcie…


Gaetano @Gaetano:
Dla tych, którzy jeszcze nie wierzyli, bądź wątpili, że mateuszek jest koszerny, szlomo przedstawił żelazne argumenty. A w to, że mateuszek „pokornie wysłuchał” mantry talmudycznego bandziora, również nie należy wątpić. Zapewne zeżarli wspólnie koszerną kolację, pochodzącą z uboju rytualnego, gdzie zwierzę cierpiało męki, a po brodzie szmula ściekał obficie sos.

jaro7 @jaro7:
Spotkanie dwóch żydków w sprawie jak nadal doić gojów. I ustawa IPN będzie zmieniona i to nie tylko na korzyść żydków ale i banderoli.

jazmig @jazmig:
Niech oni zniosą swoją ustawę o kwestionowaniu holokaustu, to możemy rozważyć zniesienie naszej ustawy.


Shmuley Boteach źr. YouTube

https://kresy.pl/wydarzenia/rabin-shmuley-boteach-mam-nadzieje-ze-polska-zniesie-ustawe-o-ipn/

RABIN SHMULEY BOTEACH: MAM NADZIEJĘ, ŻE POLSKA ZNIESIE USTAWĘ O IPN

10 kwietnia 2018|3 Komentarze|w polityka, Polska, Wydarzenia |Przez Michal Krupa

Premier Mateusz Morawiecki spotkał się z popularnym amerykańskim rabinem. Poruszono m.in kwestię ustawy o IPN.

Boteach poinformował o spotkaniu na Twitterze. „Zjadłem dziś wieczorem (koszerną) kolację z polskim premierem Mateuszem Morawieckim. Z uznaniem wysłuchał moich obiekcji wobec polskiego prawa o Holokauście i przedstawił własne spojrzenie na polskie cierpienia pod nazistami. Jest myślącym człowiekiem, który zna historię i którego dzieci uczęszczały do szkół pod żydowskim patronatem. Premier podzielił się ze mną historią członków jego rodziny zamordowanych przez nazistów i jego silnym pragnieniem solidnych więzi z Izraelem i narodem żydowskim. Moja szczera nadzieja jest taka, że Polska zniesie prawo o Holokauście [ustawa o IPN] i premier pokornie wysłuchał moich mocnych argumentów przeciwko [ustawie o IPN].”

Premier Mateusz Morawiecki, jak dotychczas, nie poinformował o spotkaniu z amerykańskim rabinem na swoim Twitterze.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Marco Rubio. Jak lobby izraelskie sfinansowało amerykańskiego senatora i kandydata na prezydenta

Kresy.pl / Twitter Czytaj dalej