825 Prof. Jan Grabowski za cenzurą i przeciw promocji polskich Sprawiedliwych, minister edukacji Izraela zapowiedział nauczanie o „roli Polaków w Holokauście”, „wolna prasa” pisze o „polskich gettach”, itp. 02

Getto warszawskie (zdjęcie ilustracyjne) / autor: wikimedia commons/domena publiczna wPolityce.pl

AS
A JA SIĘ PYTAM GDZIE JEST POLSKI RZĄD ,KTÓRY MA OBOWIĄZEK DBAĆ O DOBRE IMIĘ POLSKI

Arek
Byłaby ustawa, którą polski rząd wycofał pod naciskiem Izraela ,wtedy nie trzeba było by pisać listów przez prywatne osoby. Od czego jest majestat państwa?

z
PODZIĘKUJCIE MOSADOWI POLITYCY BEZ KRĘGOSŁUPA, POLSKA TO ATRAPA NIE ISTNIEJE JEST ROZKRADANA PRZEZ NIEMCÓW, CZOSNKOWYCH I KLER

celowaakcja
Celowa akcja defamacyjna wumierzona przez lobby zydowskie przeciwko Polsce. Wszystko zmierza ku temu aby zrobic z Polakow narod sprawcow od ktorego bedzie mozna domagac sie odszkodowan za mienie.

Ciekawy@Janomani
GDZIE WYNAJĘTA SPRAWNA KANCELARIA ?? BRAK W BUDŻECIE NA TO ??? !!! Każą nam jakieś maile pisać ????!!!!!

dada
Tak się mści tworzenie rządów z Izraela. A kto jest ojcem takiego pisania na całym świecie? Przecież to celowe.

/#
Należy stworzyć stronę internetową ze spisem osób, organizacji, mediów itd. i zatytułować np. „Oszczercy Polski godni Goebbelsa”. I przytoczyć ich kalumnie.

\/banzafaktyipogladyH
Skoro nie zamierzacie ich pozwać to nie zawracajcie nam ⒹⓊⓅⓎ. Nie będę nikogo prosił by zechciał nie kłamać. Przetłumaczcie archiwa z hebrajskiego na angielski i udostępnijcie w internecie.

niezle
za to na zachodze Zydow gonia bo znowu spoleczenstwa zachodnie takie sie „tolerancyjni” zrobily sytuacja Izraela jest tez nieciekawa

xxx
Podziękować Dudzie.

Polak
GDZIE WYNAJĘTA SPRAWNA KANCELARIA ?? BRAK W BUDŻECIE NA TO ??? !!! Każą nam jakieś maile pisać ????!!!!! GDZIE ?????????

ciotka
Pozwy o milionowe odszkodowania a nie listy z informacją, których nikt nie czyta! Uderzcie ich po kieszeni – tylko takie argumenty trafiają do tej hołoty.

Romulus
Wezwać ambasadorów tych państw, przekazać im noty w tej sprawie podkreślając celową działalność ,złośliwość, niedouczenie. Autorzy tych tekstów z zakazem wjazdu do Polski.

https://wpolityce.pl/historia/423027-polskie-getta-w-trzech-artykulach-interweniujemy

„Polskie getta” w trzech artykułach zagranicznej prasy! Interweniujemy

opublikowano: 27 listopada · aktualizacja: 27 listopada

Trzy zagraniczne portale użyły w swoich artykułach kłamliwych, oszczerczych wyrażeń „polskie getto”. Artykuł w amerykańskim chicagotheaterbeat.com jest recenzją spektaklu o żydowskiej grupie teatralnej odizolowanej w „polskim getcie”, a następnie obozie koncentracyjnym.

Hiszpańskojęzyczne portale nytimes.com/es oraz diarioelpueblo.com.uy  publikują ten sam artykuł, historię Żydówki mieszkającej w Wiedniu, która w czasie wojny trafia do „polskiego getta”.

Wystosowane dwukrotnie wezwania pozostały bez odpowiedzi. W związku z tym prosimy o Państwa wsparcie. Czytaj dalej

Reklamy

824 Prof. Jan Grabowski za cenzurą i przeciw promocji polskich Sprawiedliwych, minister edukacji Izraela zapowiedział nauczanie o „roli Polaków w Holokauście”, „wolna prasa” pisze o „polskich gettach”, itp. 01

wPolityce.pl

Bik
Sama prawda i tylko prawda w liście profesora, niestety.

Profesor napisał prawdę
A portal się dziwi że ktoś zauważył mało misterny plan zrobienia ludziom z głowy bagna realizowany przez IPN na zlecenie Kaczyńskiego:)

mordechaj
To bardzo rzeczowy, wyważony i prawdziwy list pana prof. Jana Grabowskiego w sprawie fałszowania historii Polski dla potrzeb politycznych. Można podpisać się pod każdym słowem. Pozdrawiam

mordechaj
Postawa „Sprawiedliwych” była postawą bohaterską, ale niezbyt powszechną. Dominowała obojętność. Liczne były przypadki zbrodniczej postawy Polaków wobec Żydów. Taka jest PRAWDA historyczna.

Konrad
@mordechaj., najwiecej Zydow wymordowali sami Zydzi. Przede wszystkim Sonderkommanda w obozach, dalej Judenraty, Policja Zydowska, Gestapo Zydowskie, zydowscy szmalcownicy. Wystarczy poczytac.

mordechaj
Konrad 95.90.224. – mylisz się. Żydów wymordowali Niemcy i ich sługusy, także Polacy. Są to przykre fakty z polskiej historii, które będą coraz częściej ujawniane. Nie znasz historii, niestety

Konrad
@mordechaj., zaprzeczasz, ze Judenraty przy pomocy Zydowskiej Policji skwapliwie i brutalnie wysylaly Zydow do obozow smierci ? Zaprzeczasz, ze Zydzi z Sonderkommand wymordowali miliony rodakow ?

mordechaj
Konrad 95.90.224. – tak, zaprzeczam, aby Żydzi mordowali Żydów. Mordowali Niemcy i ich sługusy. Do komór gazowych cyklon B wrzucali NIEMCY z SS. Judenraty i policja żydowska nie mordowała.

mordechaj
Konrad 95.90.224. – mylisz się. Piszę prawdę. Policja żydowska nie posiadała broni, oprócz pałek. Nie mordowała Żydów, ale była sługusem Niemców i często pomagała w mordowaniu PRZEZ NIEMCÓW.

Konrad
@mordechaj., klamliwie argumentujesz. Judenraty, Policja Zydowska, Organizacja Zagiew, Zydowskie Gestapo, Sonderkommanda sa WSPOLSPRAWCAMI Holokaustu. Bez nich nie udaloby sie hitlerowi wymordowac

Konrad
@mordechaj., stosujac twoja logike mozna powiedziec, ze hitler nie zamordowal zadnego Zyda. On nawet nie mial drewnianej palki, jaka posiadala Zydowska Policja.

Konrad
@mordechaj., jednego nie mozna ci odmowic- bezczelnosci w zaklamywaniu historii. Ale twoje (wasze zydowskie) klamstwa skazane sa na niepowodzenie. Fakty pozostana faktami. Zydzi pomagali hitlerowi

mordechaj
Konrad 95.90.224. – wymienione przez ciebie organizacje nie są współodpowiedzialne, bo za Holokaust odpowiedzialne są TYLKO NIEMCY. Żydzi byli ofiarami Hitlera, a nie współsprawcami.

mordechaj
Konrad 95.90.224. – Hitler jest odpowiedzialny za Holokaust, bo stał na czele państwa niemieckiego, wybrany przez Niemców. Osobiście żadnego Żyda nie zabił, ale jest odpowiedzialny za Holokaust

mordechaj
Konrad 95.90.224. – tak samo polska policja granatowa nie jest odpowiedzialna za Holokaust, ale część polskich granatowych policjantów odpowiedzialnych jest za mordowanie Żydów.

Konrad
@mordechaj., dales popis absolutnej hipokryzij czyli pokretnej zydowskiej dialektyki. Utwierdza mnie to w przekonaniu, ze z wami mordechajami, grabowskimi, grossami dyskusja nie jest mozliwa.

mordechaj
Konrad 95.90.224. – dyskusja jest bardzo pożądana, bo pozwala na wyjaśnienie np. historii. Tak robi pan prof. J. Grabowski. Pokazuje inne oblicze niektórych Polaków podczas okupacji. Cenne.

Bożena
@mordechaj, może Żydówka Hannah Arendt i jej prace pomogą ci zrozumieć zbrodnie żydów! Prawda żydów boli i dlatego chcą zmienić historię pod siebie i pod przemysł holocaustu! Polacy im pomagali i ginęli!

mordechaj
Bożena 83.10.82. – pani Hannah Arendt ma bardzo ciekawe spostrzeżenia. To głos w dyskusji o Holokauście, który jest tematem wciąż żywym. Jej poglądy nie są wyrocznią, jak żadnego publicysty

kasia_kowalska_kontra@fraudanuta
mordechaj 78.11.156.* Grabowski oskarża Polaków o zabicie 200 tysięcy Żydów, rzuca porażająco wysoką liczbę ofiar tak po prostu, ze swojej nienawistnej głowy i rozgłasza te kłamstwa po świecie. Dobranoc

mordechaj
kasiakowalskakontra@fraudanuta – pan prof. J. Grabowski nie fałszuje historii, tylko ją uzupełnia o mniej znane FAKTY, jak pomocnictwo Niemcom niektórych Polaków w okradaniu i mordowaniu Żydów

mordechaj
kasiakowalskakontra@fraudanuta – te 200 tys. wynikają z szacunków, do jakich historycy badający Holokaust doszli. Poczytaj prace naukowe opublikowaną jako „Dalej jest noc”. Interesująca lektura

mordechaj
Warszawiak 83.6.200- tak jak piszę OD ZAWSZE 5% Polków było w konspiracji i walczyło, 5% było bandytami, w tym szmalcownikami, a 90% chciało tylko przeżyć. 5% bohaterów znamy, czas na 5% bandytów

Konrad
@mordechaj., nie ma mienia pozydowskiego. Ci Zydzi byli obywatelami Polski. Jest to wiec mienie obywateli polskich. Miliony Polakow stracilo w czasie wojny swe mienie. I nie otrzymali rekompensaty

mordechaj
Konrad 95.90.224. – niemoralnym jest, aby Polska czerpała zyski z Holokaustu. Dlatego postulat stworzenia z części majątku pożydowskiego bezspadkowego funduszu pamięci jest dobrym pomysłem

Konrad
@mordechaj., to typowa zydowska bezczelnosc- oskarzac wymordowana, zrujnowana, obrabowana Polske o czerpanie zyskow z Holokaustu. I powtorze – nie ma majatku pozydowskiego. Jest majatek polski !

Konrad
@mordechaj., niemoralne jest, aby zydowskie banki w USA, ktore najbardziej zarobily na II Wojnie Swiatowej i na Holokauscie nie stworzyly do tej pory odpowiedniego funduszu pamieci. I chca jeszcze

https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/423073-jan-grabowski-za-cenzura-i-przeciw-promocji-sprawiedliwych

Prof. Jan Grabowski za cenzurą i przeciw promocji polskich Sprawiedliwych! Skandaliczny, kłamliwy donos do władz kanadyjskiej uczelni

opublikowano: przedwczoraj · aktualizacja: przedwczoraj

Próba zamachu na wolność słowa! Ludzie, którzy na ustach mają wolność słowa i wolność badań naukowych, sami blokują wykład pracownika IPN.  Czytaj dalej

817 Banderowska UPAdlina pięć lat po krwawym Majdanie jest silniejsza niż sądzimy,.. czyli Michał Karnowski naczelny politruk PiS i jego dogłębna analiza rzeczywistości

Mikołaj Kwibuzda
Wycie kacapii (również tutaj) to jednak memento – nigdy nie pogodzą się z tym. I nigdy nie przestaną judzić między Polską a Ukrainą. Narzędzi w naszej pamięci znajdują dość, niestety.

Jastrzebiec@Jastrzebiec
Publikujecie zdjęcia z flagami nazistów ukraińskich z UPA! WSTYD!

POLACY
STOP UKRAINIZACJI POLSKI!!!

DarekPolak@DarekPolak
Michał Karnowski słusznie zauważa, że Polska jest beneficjentem trwałego oderwania się Ukrainy od Rosji. Jest też beneficjentem słabości tego państwa. Bo jeżeli Ukrainie uda się naprawdę wzmocnić, to przy rozbuchanym, szowinistycznym nacjonalizmie opartym o kult UPA i sile Rosji, która skutecznie zablokuje możliwość ruchu na wschodzie i południu, cały impet może pójść na zachód – na Polskę. I nie mówcie, że większość Ukraińców jest propolska. To nie oni nadają kierunek wydarzeniom.

iMisio
Co to za stek bzdur ? 🙂 1. Wschodniej Ukrainy już nie ma i nie będzie. Granice funkcjonują. 2. UPA faszyzuje Ukrainę przerażając Rosjan i Polaków. 3. Syf jest większy niż za Janukowicza. 4. Amen…

Tom
a co nas obchodzi upadłe nazistowskie państewko kraina-u? My mamy dzisiaj problem którym jest to że partia rządząca PiS pokazała że nie rządzi Polską, tylko rządzą tu KE i TSUE

szef
rany ale pie…cie. CIA zrobiła kipisz i tyle co tu się podniecać/

rwer
Panie Karnowski zamieścił Pan zdjęcia żołnierzy którzy zginęli a obok nich flagi UPA. I taki kraj wspieracie, wystarczy tam pojechać.

Paweł
Panie Karnowski, od kiedy to się cieszymy że kraj który ma roszczenia terytorialne wobec Polski jest silniejszy niż był, to jakaś nowa doktryna geopolityczna ?

https://wpolityce.pl/swiat/422036-piec-lat-po-majdanie-rozwod-z-rosja-jest-fundamentalny

Pięć lat po krwawym Majdanie Ukraina jest silniejsza niż sądzimy, a jej rozwód z Rosją wydaje się fundamentalny

opublikowano: godzinę temu · aktualizacja: godzinę temu

Największym przegranym tej sytuacji jest Putin, który skokowo przesunął Kijów na Zachód. A największym wygranym, obok oczywiście samych Ukraińców, Polska.

Pięć lat temu proeuropejsko nastawiona część Ukraińców poczuła się straszliwie oszukana, boleśnie zawiedziona. Społeczeństwo oczekiwało, że 29 listopada 2013 roku prezydent Ukrainy Witold Janukowycz podpisze Układ Stowarzyszeniowy z Unią Europejską. Jednak kilka dni wcześniej, właśnie 21 listopada 2013 roku, Rada Ministrów Ukrainy ogłosiła, że porozumienie nie zostanie zaakceptowane. Wywołało to w społeczeństwie szok.

Jeszcze tego samego dnia wieczorem około tysiąca osób zgromadziło się na Placu (Majdanie) Niepodległości. Iskra padła na już zrewoltowany grunt społeczny: mafijne układy były tak bezczelne, że nie dało się już żyć. Protesty narastały, ale nic nie zapowiadało aż tak dramatycznych wydarzeń, jakich później byliśmy świadkami. Przełomem okazała się noc 30 listopada, kiedy oddziały Berkutu (ówczesna formacja policyjna do tłumienia zamieszek) brutalnie zaatakowały Euromajdan (jak nazwali się protestujący). Obrazy pełnej przemocy akcji policji obiegły kraj i wywołały reakcję łańcuchową.

Kolejne dni przynoszą budowę barykad, obalenie pomnika Lenina, próby negocjacji ze strony władz mieszające się z represjami. Padają pierwsi zabici. Samoobrona Majdanu tworzy kolejne oddziały, demonstranci uruchamiają produkcję tzw. koktajli mołotowa – butelek z benzyną, katapult, zdobywają okoliczne budynki, uruchamiają polowe punkty medyczne. Trwają regularne walki, są zabici z obu stron.

20 lutego okazuje się najkrwawszym dniem – służby bezpieczeństwa zabijają 67 osób. Dwa dni później Janukowycz ucieka na wschód Ukrainy, skąd do Rosji przerzucają go oddziały specjalne wysłane przez Putina. Ukraina wraca do Konstytucji z 2004 roku, zapowiedziane zostają nowe wybory. Wygrywa je Petro Poroszenko – jeden z oligarchów.

Ślady tych wydarzeń wciąż są ważnym elementem krajobrazu Kijowa.

Czytaj dalej

815 Spór o politykę rządu „patriotów” z PiS, czyli prawd obrzezanych ciąg dalszy; Macierewicz: „Migranci przyjeżdżają do Polski sezonowo. Potem wracają”; Winnicki: „Rząd oszukał swoich wyborców”


autor: Fratria wPolityce.pl

yertens
Co ten Winnicki wygaduje, to wymaga zastanowienia, kim jest i komu służy

droga do autodestrukcji
Macierewicz jak reszta polityków zwyczajnie kłamie, bo wybór MM na stanowisko premiera jest oczywistym sygnałem, że nastały złote czasy dla korporacji, które będą ściągać na potęgę tanią siłę roboczą.

yeah
Winnicki robi za ruskiego trolla. Nie twierdzę, że świadomi, pewnie robi to w dobrej wierze.

E.K
Panie Macierewicz czegoś tu nie rozumiem, dopiero kilka dni temu premier powiedział, że nic nie wie ale SPRAWDZI, a za co stanowiskiem zapłacił pan Chorąży, jak możecie tak kłamać?!

mj
Czy ktoś jeszcze potrzebuje dowodu, że Macierewicz to cyniczny kłamca? Brawo Robert Winnicki!

celestynaorlac@celestynaorlac
Tylko narodowcy walą prawdę między oczy. Gdyby nie oni to Polacy nigdy by się nie dowiedzieli jak masowy jest napływ emigrantów ze wschodu do Polski. Kebaby rosną jak grzyby po deszczu a na ulicach miast przybywa ciemnoskórych żebraków. Wkrótce sięgną po nasz socjal!

arkus@arkus
Żydzi z polskimi paszportami też przyjeżdżają sezonowo do Polski.

III
Cyniczny, kłamliwy sqqwysyn.

https://wpolityce.pl/polityka/418213-spor-o-polityke-rzadu-macierewicz-odpowiada-winnickiemu

Spór o politykę rządu. Macierewicz: „Migranci przyjeżdżają do Polski sezonowo. Potem wracają”; Winnicki: „Rząd oszukał swoich wyborców”

opublikowano: 25 października · aktualizacja: 25 października

Migranci przyjeżdżają do Polski sezonowo. Wtedy, kiedy brakuje rąk do pracy. Ci ludzie potem wracają do swojego kraju albo jadą do innego. Nie stają się elementem naszego życia na stałe

—powiedział na antenie Radia WNET Antoni Macierewicz, b. szef MON.

Gościem audycji „Poranek Radia WNET” był również Robert Winnicki z Ruchu Narodowego, który skrytykował politykę migracyjną rządu.

Rząd oszukał swoich wyborców w sprawie migrantów. Wzrósł napływ imigrantów z Azji, a PiS zapowiada ich wpuszczać więcej. Problemem jest też homopropaganda na TVP

—zaznaczył Winnicki.

kk/Radio WNET Czytaj dalej

797 Kolorofe rewolucje, czyli to i owo o fszystkich folnych refalucjanierach, czyli „Ukraińska szachownica. Kto i po co wywołał wojnę na Ukrainie”


Fot. Wikimedia.org


Tym wpisem rozpoczynam upowszechnianie serii artykułów o innej, równoległej rzeczywistości. Przy czym „innej”, nie oznacza wcale halucynogennej, czyli ofitzjalnej, czy każdej innej równie zalanej LSD z (l)ukrem do pożygu i wylewającej się ze różnych stron, także tych rzekomo „folnych i niezależnych”.

Pisałem już o tym nie raz i można to sobie samemu u mnie odnaleźć, jak komuś chce się tylko trochę poszukać…

Nie zdziwię się, jeśli to, co tu będę teraz cytował będzie niewygodne i nie do przyjęcia dla wielu, szczególnie tych folnych cokolwiek, kimkolwiek są i komukolwiek służą,.. nieświadomie lub niestety co gorsza,.. może i zupełnie świadomie… 😦


zefir @zefir:
Pouczający materiał, który winien „otworzyć oczy” każdego Polaka na Fundację Otwarty Dialog, jak się okazuje niemiecko-brukselską agenturę ukierunkowaną na obalenie niewygodnych rządów w Polsce ,pod sztandarami czerwono-czarnej banderowskiej szmaty.

gutek @gutek:
Brutalna prawda. Ale niestety takie publikacje niczego nie zmienią, tyle że pacjent wie że jest beznadziejnie chory, pytanie czy ta wiedza jest mu do czegoś potrzebna bo i tak wkrótce kopnie w kalendarz

https://kresy.pl/publicystyka/kolorowe-rewolucje/

KOLOROWE REWOLUCJE

29 września 2018|2 komentarze|w Analizy, Publicystyka |Przez Redakcja

Nie licząc pustych obietnic bez pokrycia, następstwem uwieńczonych sukcesem kolorowych rewolucji były zawsze i bez wyjątku społeczne, polityczne i ekonomiczne krzywdy, których doświadczały narody za sprawą prowadzonej przez Zachód grabieży ich majątku narodowego, prywatyzacji oraz haraczy nakładanych na nie wskutek uruchamiania programów oszczędnościowych, zalecanych przez Bank Światowy oraz Międzynarodowy Fundusz Walutowy. Krótko mówiąc, ostatecznym celem kolorowych rewolucji jest chaos, brak stabilności i grabież – piszą Natylie Baldwin i Kermit Heartsong w wydanej przez Wydawnictwo Wektory książce: Ukraińska Szachownica. Kto i po co wywołał wojnę na Ukrainie.

Istnieje wiele rodzajów wojen: gorące i zimne, partyzanckie, asymetryczne i gospodarcze (jednostronne nakładanie sankcji ekonomicznych), wojny polityczne i takie, które można nazwać „wojną rojów”.

W przypadku tej ostatniej atakuje się społeczne, polityczne i gospodarcze organy danego rządu albo państwa i zaraża je w bardzo podobny sposób do tego, w jaki czyni to wirus. Kiedy infekcja rozszerza się, państwo-nosiciel wirusa traci wszelkie siły żywotne (możliwości zarządzania, sprawowania władzy i utrzymywania porządku), co powoduje że szybko umiera, po czym przeradza się w coś zupełnie innego (państwo-zombie, patrz Libia). Nazwa tej taktyki jest określeniem, które mogłoby powstać na Madison Avenue; to „kolorowa rewolucja”.

Kolorowe rewolucje maja to do siebie, że nie istnieją na nich linie frontów. Toczą się one głownie na obszarach miejskich, a jako siewców wirusów wykorzystują media społecznościowe, dzięki czemu czynnik zakaźny może bardziej skutecznie zaatakować żywotne organy państwa. Strategią nadrzędną jest tu manipulacja oraz przejęcie kontroli nad państwem w celu sparaliżowania go i doprowadzenia w końcu do jego politycznej śmierci. Czytaj dalej

782 Czy 12.09.2018 to koniec, czy raczej dopiero początek Jewropy, jako 4 Rzeszy Niemieckiej, a może czegoś jeszcze gorszego?

Alex Jones’ InfoWars Sent To The Digital Gulag

Red Ice TV
Published on Aug 7, 2018
The biggest free speech battle in modern American history been initiated with the removal of Alex Jones and InfoWars from the Internet. Legislation and mass protests against the monopoly platforms that have banned Alex Jones from the internet is the only way forward.

…..

Ator Jest Skończony? Acta 2.0 Przeszło Przez Parlament Unii Europejskiej UE – Plociuch

Polscy Artyści Popierają Acta 2 .0 i Szkalują Youtube – Komentator

…..


autor: Twitter wPolityce.pl

Pat
Lewacy w USA już sugerują gułagi dla ich oponentów. Ten pan też się nadział na „wolność” słowa w TVN.

preczzlewactwem@ktototoja
patrzylem dzisaj kilkakrotnie na V kolumne czytaj TVn-24 i co ani razu nie mowili o ACTA2 o cenzurze internetu – ani slowem -taka wolnosc u lewakow wstretne wiadomo kto to zalozyl i czyja to stacja wiec nie ma sie co dziwic – „obroncy demokracji” -wredne typy

yano
ale panika w tvn24 jak oni się boją ….

marek
widać że ci szmaciarze z tvn dostali instrukcję w tej sprawie z zakazem mówienia o acta2 i jako funkcjonariusze się do niej stosują i kneblują usta innym To jest dziennikarstwo?

mordechaj
Cenzurę PREWENCYJNĄ to stosuje Wpolityce. Od dawna. Popraw teść komentarza, popraw treść komentarza, popraw treść komentarza, postaw treść komentarza. DNO.

marek
Uczestników Marszu Niepodległości opluwali nazywajac faszystami ale acta2 nie można nazwać acta2 Oto WSIowe załgane dziennikarstwo z ryjem pełnym frazesów w obronie „demokracji” tj oligarchi mafijnej

https://wpolityce.pl/polityka/412061-w-tvn-juz-stosuja-cenzure-ws-acta-2-wideo

Już stosują cenzurę? Burza w studiu TVN po tym, jak jeden z dziennikarzy powiedział „ACTA 2”. „Nie nazywajmy tego tak!”. WIDEO

Czytaj dalej

764 Dziwnie jakoś ciche obchody 72 rocznicy prowokacji kieleckiej,.. czyli znów tzw. żydzi tzw. żydom zgotowali ten los

TO ŻYDZI ŻYDOM ZGOTOWALI TEN LOS – MICHALKIEWICZ O SKUTKACH POGROMU UBECKIEGO W KIELCACH!

Boo bla
Published on Oct 2, 2017

HIT! TO ŻYDZI ŻYDOM ZGOTOWALI TEN LOS – MICHALKIEWICZ O SKUTKACH POGROMU UBECKIEGO W KIELCACH W 1946 ROKU! GENIALNE! A także o kolejnych falach emigracji żydów z Polski do Izraela, o nadreprezentacji żydów w kierownictwie PZPR i UB/SB, o przemyśle holocaustu, który od początku lat 90tych XX wieku próbuje z Polski wyszarpać miliardy dolarów, o narodzie niemieckim, który był najechany przez mitycznych nazistów i o zdrajcy Narodu Polskiego – Aleksandrze Kwaśniewskim!

Sławomir ‚Igor’ Stępnik
Polityka hirtoryczna Niemiec i Żydów wymierzona w Polskę nie odniosła by sukcesu gdyby Polską rządzili Polacy mający dobro tego narodu ponad wszystko a nie uległe psy innych mocarstw szczekajacy tylko po polsku.

Ursula Keeton
Biedna ta Polska i biedni Polacy , stulecia niedoli . Historia przetrwania i oporu. Naciskani przez dzicz ze wschodu i barbarzyńców i morderców z jakaś cholerna genetyczna wada z zachodu. No i oczywiście mieliśmy i mamy robaka co nas toczy od środka. Płakać się chce.

Fiucik Miselfo
+Ursula Keeton dzicz z Polwyspu Arabskiego. Obrzezani wara od Polski

radyo1976
Obrzezani pochodzą z Kaukazu i są Hazarami, a żydostwo prawdziwe to Sefardyjskie, które w Europie wschodniej i środkowej nie występuje. Żydo-komuna to w całości hazaria.

…..


Zdjęcie ilustracyjne / autor: IPN wPolityce.pl


UWAGA! Poniższe komentarze zostały ocenzurowane wpolin.pl! Mam je ponieważ zapisałem je wcześniej.


kazik
Żydowska UB urządziła prowokację i rozgłaszają. A o Nalibokach ani słowa.

Reklama
@kazik żydowska UB jedynie wykonała zadane zlecone i zaplanowane przez sowieckie NKWD, zresztą również żydowskie.

STOP BASTA tej ANTYPOLSKOSCI
ZYDOWSCY NKWDzisci urzadzili POLOWANIE na SWOICH a teraz sie urzadza odpust i ANTYPOLSKA HUCPE za polskie PIENIADZE w POLSCE w KILCACH. W zadnym kraju byloby to nie do pomyslenia nawed w BANTUSTANIE!

jałowy temat, szkoda nań czasu
temat wydarzeń kieleckich jest przez niezależnych (czyli nie PISowskich) badaczy dogłębnie zbadany a więc i jałowy. Sowiecka prowokacja dokonana zresztą żydowskimi rękoma. Wiemy prawie wszystko.

hehe
‚pogromu’ w Kielcach dokonało żydoUBe chcących w świecie rozpowszechnić narracje ze żydo(wska)komuna słusznie bierze za pysk Polaków bo to antysemici som.

@kazik
Kilka celów naraz, pokrycie tego co się stało z Polską (odbiór na zachodzie) i eskport swojaków na zachód (w tym i agentów). Szkoda czasu na temat, poza jego publicznym i oficjalnym wyjaśnieniem.

https://wpolityce.pl/historia/401309-konferencja-relacje-polsko-zydowskie-w-xx-wieku

Konferencja Relacje polsko-żydowskie w XX wieku

opublikowano: 26 czerwca · aktualizacja: 26 czerwca

Cykl wydarzeń „Pamięć pokoleń” w ramach 72. rocznicy pogromu Żydów w Kielcach 4 lipca 1946 r. – Kielce, 3-4 lipca 2018 r.

W ramach obchodów 72. rocznicy tragicznych wydarzeń w Kielcach w 1946 r., Świętokrzyski Urząd Wojewódzki, Urząd Miasta Kielce, Instytut Pamięci Narodowej Delegatura w Kielcach,  Uniwersytet Jana Kochanowskiego, Archiwum Państwowe w Kielcach, Muzeum Historii Kielc a także NSZZ „Solidarność” Region Świętokrzyski zapraszają na cykl wydarzeń pt. „Pamięć Pokoleń”. Czytaj dalej

760 Prof. Żaryn: Nie ma szans na dobre stosunki z Ukrainą, która nie chce uznać skali zbrodni na Polakach. Polska racja stanu polega na tym, by wznowić ekshumacje w Jedwabnem

Prof. Jan Żaryn / autor: Fratria wPolityce.pl

sternik1@sternik1
Jakoś dziwnie (nie)zaskakująco od PEWNEGO CZASU wszyscy co ważniejsi biją w ten sam bęben : „nagła potrzeba” wizyty A.D. na Wołyniu po 3-ch (!!) latach od objęcia urzędu prezydenta, PMM równie ochoczo głosi że relatywizacji zbrodni nie będzie, prof. Żaryn także ostro, na ekranach TV „Wołyń”, dodatkowe urywki z tragedii Kresów tamtego czasu itd, itd. Czy jednak „na trzeźwy umysł” da się ten (niby) zwrot o 180 st. względem „strategicznego sojusznika” wytłumaczyć?? Jak najbardziej- jeśli komuś coś mówią bliskie już terminy 21 lub 28 /10 ew. 4/11 bieżącego roku (samorządowe!) to jesteśmy w domu… Przykre? nie! ale NA PEWNO PRAWDZIWE!

wstańcie z kolan wreszcie
No właśnie p. Żaryn, trzeba skończyć z rolą lokaja banderowców., który biega na każde ich skinienie.

pisor-57@pisor-57
panie Żaryn, w polityce zawsze postawy KATEGORYCZNE i albo-albo źle się kończą. Niczego Pana nie nauczyła historia z niedawnym koszmarnym atakiem Żydów na Polskę a następnie zmoderowanie tej sytuacji do stanu, który da się tolerować ??? Przecież skrajny antypolonizm Żydów nie zniknął, tylko został usunięty Z AGENDY POLITYCZNEJ… Z Ukrainą trzeba postępować podobnie. Układać sobie stosunki pomimo tego, że historycznie opowiadamy różne opowieści . Naiwnością jest sądzić, że Ukraina odżegna się od swojego JEDYNEGO MITU ZAŁOŻYCIELSKIEGO… Ukraina jako kraj potwornie jałowy cywilizacyjnie po prostu nie ma innego mitu do wzięcia, bo nie ma poza Banderą żadnych wielkich cech tożsamościowych, nie ma historii „ukraińskości”. Jedyny epizod z dawniejszych czasów czyli Chmielnicki oddał się w Perejasławiu w okupację rosyjską. A Ruś Kijowska była za dawno

iMisio@iMisio
Nie ma szans. Nawałnica bolszewicka była nacechowana gwałtami, mordami, grabieżami… ale Ruscy takich rzezi nie urządzali. Pytanie, czy nawet w skali XXw. rzeź wołyńska wytrzymuje jakieś porównania. Wg mnie jedynie z czystkami etnicznymi w Afryce. To nie jest „państwo” na takim etapie rozwoju cywilizacyjnego by z nimi utrzymywać normalne stosunki. I jeszcze jedno. Ruscy ostatecznie przyznali się do Katynia i mogliśmy naprawdę godnie odbywać tam pielgrzymki. Ukraińcy udają że padał deszcz i oblał nas po równo… To zakłamanie też jest straszne. Ten kult bestialskiego banderyzmu jest straszne do kwadratu. Oni tak mają. Już od dawna. Tak zabito naszych jeńców podczas szlacheckiego katynia: http://niezwykle.com/bitwa-pod-batohem-sarmacki-katyn-przekreslila-szanse-porozumienia-z-kozakami/

coś kręcą
PiS nie lubi migrantów, ale ich po cichu sprowadza. PiS nie lubi UPA, ale pomaga rozwijać gospodarkę Ukraińską gnębiąc naszą. O co chodzi? Gadaja to, a robia coś przeciwnego.

https://wpolityce.pl/polityka/403132-nasz-wywiad-prof-zaryn-o-wolyniu

NASZ WYWIAD. Prof. Żaryn: Nie ma szans na dobre stosunki z Ukrainą, która nie chce uznać skali zbrodni na Polakach

opublikowano: wczoraj · aktualizacja: wczoraj

Nie ma szans na dobre stosunki z sąsiadem, który z jednej strony nie zamierza uznać skali i rodzaju zbrodni oddziałów OUN-UPA, a z drugiej strony sabotuje upamiętnienie ofiar. Co więcej, choć rozumiemy, ze ukraińska tożsamość budowana jest na pamięci o walce z bolszewizmem, to jednak możemy jedynie proponować by lokowano na Ukrainie swe pozytywne uczucia i emocje w innym kierunku niż w kierunku odbudowy banderyzmu

— mówi historyk, senator PiS, prof. Jan Żaryn w rozmowie z portalem wPolityce.pl.

wPolityce.pl: Prezydent Duda podkreślił na Ukrainie, że na Wołyniu i w Małopolsce Wschodniej doszło do czystek etnicznych ludobójstwa na Polakach. Ale jednocześnie wyciągnął rękę do zgody. Czy Ukraińcy odpowiedzą pozytywnie na deklarację naszego prezydenta?

Prof. Jan Żaryn: Jesteśmy zainteresowani by strona ukraińska podporządkowała się normom etycznym obowiązującym w naszym kręgu cywilizacyjnym. Do nich należy powszechna zgoda by osoby brutalnie pomordowane jak np. Żołnierze Wyklęci przez sowiecki aparat represji w powojennej Polsce, mieli dziś godne pochowki. Bliscy maja prawo dziś to zobowiązanie wobec pomordowanych i poległych wypełnić, bo żyjemy w państwach prawa i szacunku do wartości, a nie w państwach totalitarnych i antyludzkich. Ale wybór należy do polityków i narodu ukraińskiego.

Może jeżeli Ukraińcy się nie zgodzą należy im w czymś ustąpić?

Tu nie ma czego negocjować. Nie ma też w czym ustępować.

Czy bez ukraińskiej zgody na ekshumacji pomordowanych przez OUN-UPA Polaków jest szansa na normalne dobrosąsiedzkie relacje między naszymi państwami?

Nie ma szans na dobre stosunki z sąsiadem, który z jednej strony nie zamierza uznać skali i rodzaju zbrodni oddziałów OUN-UPA, a z drugiej strony sabotuje upamiętnienie ofiar. Co więcej, choć rozumiemy, ze ukraińska tożsamość budowana jest na pamięci o walce z bolszewizmem, to jednak możemy jedynie proponować by lokowano na Ukrainie swe pozytywne uczucia i emocje w innym kierunku niż w kierunku odbudowy banderyzmu.

Ideologia tego środowiska oparta była na rasistowskich doktrynach wprost przejętych od NSDAP.

Dlatego czystki etniczne dokonane na Polakach miały uzasadnienie ideologiczne. Strach pomyśleć co by się działo, gdyby dzisiejsze elity ukraińskie chciały do nich rzeczywiście nawiązywać. To są obiektywne przeszkody nie pozwalające na  porozumienie, ale są i subiektywne co do których rzeczywiście można dyskutować. Do nich należy historia Kozacczyzny w XVI-XVIII wieku, czy tez np. kwestia ciągłości historii Rusi Kijowskiej, I  Rzeczypospolitej Obojga Narodów, Polski odrodzonej w 1918 r., a historia współczesnego narodu ukraińskiego.

Wydaje się, że Polska robi wszystko co może na rzecz dobrych kontaktów z Ukrainą. Ale może jeszcze zbyt mało robimy?

Polska czyni wiele dla Ukrainy i to bez należnej wzajemności. Przede wszystkim na terenie Unii Europejskiej jesteśmy rzecznikiem Ukrainy. Wspieramy także Ukrainę wobec agresji rosyjskiej na to państwo. Można podejrzewać, że obecne władze na Ukrainie sądzą, ze będąc w konflikcie z sąsiadem, powinni być traktowani wyjątkowo. A jednak tak nie jest. Wiedzą o tym np. Węgrzy, którzy walczą o swoich ziomków mieszkających na Ukrainie. Uczmy się od nich, tam gdzie warto.

Not. TP

CZYTAJ RÓWNIEŻ: NASZ WYWIAD. Prof. Ryba: Zagrożenie rosyjskie nie może być wykorzystywane przez Ukrainę do zakłamywania historii ludobójstwa na Wołyniu

CZYTAJ RÓWNIEŻ: NASZ WYWIAD. Autorka książki „Duchy Kresów Wschodnich”: Nie chciałam, żeby legendy dawnych polskich ziem poszły w zapomnienie

autor: Zespół wPolityce.pl Czytaj dalej

759 Dziwnie jakoś ciche obchody 77 rocznicy zbrodni niemieckiej w Jedwabnem…

Agresja i atak paniki. Ekshumacja w Jedwabnem to dla Żydów temat tabu

Media Narodowe
Published on Jul 11, 2018

Delikatnie Szwedzik
Zyd nawet na grobach swoich probuja uzyskac jakies korzysci tragedja gdzie ci zydzi maja honor

adam vel kopania
Obłuda i hipokryzja tych którym zekomo jest bliski los pomordowanych w Jedwabnem poraża. Nie chcą znać prawdy bo prawda obali kolejny mit stworzony przez nich dla potrzeb przedsiębiorstwa holokaust. Powoływanie się tu na kleksa prawnego Lecha K i robienie z tego wyroczni bez zakończenia prac ekhsumacyjnych- zakończenia prac historycznych to kuriozum i aberracja prawdy. Oj boją się prawdy,boją a ekshumacja i tak będzie wznowiona nie za tego to innego Rządu. Ten juz kredyt zaufania wyczerpał.

Mroczny Korsarz
Zakłamany Żyd zarzuca kłamstwo, i kto tu jest faszysta,??? Ekschumacja musi byc dokończona, nie ma innej opcji by dokładnie to wyjaśnić. Po znalezieniu pierwszych łusek karabinowych przerwano rozpoczęte prace by nie odkryto zakłamania rzeczywistości. Gross by musiał odszczekać swoje kłamstwa a zarobił juz na nich niemała sumkę.

Selin Pu
Plemię żmijowe, czego się boicie ekshumacji ?Tylko wasza,,prawda”jest prawdą ?Jak długo jeszcze będziecie szkalować Polaków , blokując ekshumację ?

kamil B
Jestem w szoku, poziom intelektualny żydów jest żenująco niski, włącznie z rabinem. Widzę ze dużo żydów podają się za Polaków

Krystian Ritter
parszywe klamstwa…oni kłamią patrząc w oczy. Oni nie znają honoru i szlachetności

Karina P
Pan Żyd kulturny odzywa się z rękami w kieszeni i poucza innych w sprawie kultury.

Inka WSmith
Zygac sie chce.Im wolno gadac co chca i racja ma byc po ich stronie. W ogole nie przyjmuja do wiadomosci ze polskie to polskie i nasze prawo stoi ponad ich prawem .

El Patron
Jak to się mówi: „Na złodzieju czapka gore”. Żydki boją się prawdy, zakłamany, niewdzięczny „naród”.

Frankorus YT
Standardowa taktyka takich ludzi: wyzwać innych od faszystów. Nie potrafią zdefiniować tego słowa lub podać przyczyny jego użycia, ale w czasach obecnego bełkotu i politycznej poprawności to hasło ma stygmatyzować swojego oponenta i wyrzucić go poza margines dyskursu bez potrzeby podawania jakichkolwiek argumentów. Żałosne. Niestety z takimi ludźmi ciężko prowadzić jakąkolwiek dyskusję, bo od razu szufladkują i wyzywają.

Katarzyna Niemen
Brawo Media Narodowe!

https://skribh.wordpress.com/?s=jedwabne&submit=Szukaj

…..

Uroczystości w 77. rocznicę mordu Żydów w Jedwabnem

http://www.radio.bialystok.pl
Opublikowany 10 lip 2018

W 77. rocznicę mordu Żydów w Jedwabnem uczczono ofiary pogromu. W miejscu, gdzie stoi pomnik upamiętniający wydarzenia z lipca 1941 roku, odmówiono modlitwy za zmarłych i złożono wieńce.

Do Jedwabnego na uroczystości przybyli przedstawiciele KOD-u i ONR. Organizacje nie zakłóciły uroczystości

http://www.radio.bialystok.pl/wiadomosci/index/id/157565

…..

Jan Gross – Neighbors: The Destruction of the Jewish Community in Jedwabne, Poland

Weiss: w Jedwabnem mówiłem o dwóch stodołach.

Według Muzeum Historii Żydów to Polacy zabijali w Jedwabnem | wolnosc24.pl / nczas.com

Czaputowicz w „rzeczpospolitej”: w jedwabnem polacy zabili żydów. nie zmieniamy historii

Duda i Komorowski o Holokauscie i Jedwabnem – hipokryzja

Rabin Schudrich o ekshumacji w Jedwabnem: Nie ma znaczenia, ile tam osób zginęło

Czytaj dalej

753 Ten jad wasz zje was, czyli minister edukacji Izraela: „Deklaracja z polskim rządem to hańba, która jest pełna kłamstw”

Jonny Daniels / autor: Fratria wPolityce.pl

Ticino
Jeśli chcesz mieć wrogów na świecie to pomagaj ratować żydów, broń ich przed nimi samymi, oni od zawsze są skłóceni, w Polsce znaleźli pomoc, i z tego powodu dziś Polska jest przez nich szkalowana

hmm
Mysle, ze Daniels to taki Wachowski albo ksiadz Cybula?

Schudrich
Chwała Wielkiemu Izraelowi!!! Polin pełza przed nami!

młodzieżowiec_PIS
dziękuję Bogu że mamy w naszym kraju takiego męża opatrznościowego jak Jonny, ludzie ja sobie nie wyobrażam co byśmy bez niego zrobili, niech cię Bóg błogosławi, Jonny !!

belzebub
czemu mosad nie wraca do izraela i nie walczy tam z antypolonizmem

Zimny
Kim jest Jonny Daniels? Przyjmowany jest przez wszystkich niczym król. Dlatego, że jest Żydem czy dlatego, że jest kimś o kim nie mówi się kim jest naprawdę? Boję otworzyć się lodówkę…Jonny?

rowienski7@rowienski7
Regularnie co parę dni pojawia się u Was sierżant Daniels, który obraża Polaków i pogardza nimi. Sprzeciwia się badaniom naukowym w Jedwabnem. Kim on jest, i dlaczego ciagle zaśmiecacie portal jego wynurzeniami?

Oto jego słowa, pełne pogardy do Polaków: ” Nawet jeśli pod tą inicjatywą podpisze się 40 milionów osób, ekshumacja w Jedwabnem nie odbędzie się. To jest sprzeczne z prawem żydowskim, żydowskie dusze wystarczająco już cierpiały i nie ma potrzeby, żeby cierpiały ponownie. Ponowna ekshumacja w Jedwabnem zniszczyłaby wszelkie relacje pomiędzy Polską a międzynarodową społecznością Żydów. Ta poszukująca medialnej kariery pani doktor rujnuje międzynarodowy wizerunek Polski i godzi w dobre imię jego świątobliwości Jana Pawła II, którego imię nosi uniwersytet, który ukończyła – powiedział Daniels w 2016 r. na wieść o rozpoczęciu zbiórki podpisów pod wnioskiem o wznowienie ekshumacji.” Zródlo https://nczas.com/2018/04/20/jonny-daniels-osmieszyl-przeciwnikow-ekshumacji-w-jedwabnem-oraz-sam-siebie-czy-zlamal-prawo/

Możecie ocenzurować, ale to są rzeczowe argumenty.

sake
Czyli jak widac Polacy maja siedziec cicho, nic nie mówić, potakiwac, bic sie w piersi i przepraszać. No i oczywiście płacić, płacić, w nieskonczoność płacic.

Pisowska propaganda bierze
w łeb. Nowelizacja miała być wielkim sukcesem a jest kolejną klęską. Żydzi nadal nas atakują, teraz mają kolejny pretekst – nowelizację. Na nic zdało sie podulenie ogona. Co rusz to wtopa.

https://wpolityce.pl/polityka/402733-daniels-o-atakach-yad-vashem-i-bennetta

Daniels o atakach Yad Vashem i Bennetta na deklarację polsko-izraelską: „Antypolonizm w Izraelu jest wciąż silnie zakorzeniony”

opublikowano: 20 minut temu · aktualizacja: 11 minut temu

Od kilku dni w izraelskich mediach trwa wielka kampania reklamowa sponsorowana przez polski bank. Dotarła to do wszystkich. Ostrzegałem, że Polska powinna strategicznie milczeć i nie rozkoszować się sukcesem. Niestety, retoryka mówiąca o większych korzyściach Polski niż Izraela po znowelizowaniu ustawy okazała się być nieprawdą. Są takie momenty w dyplomacji, gdy należy być cicho. To był taki moment

— mówi w rozmowie z portalem Onet.pl prezes fundacji From the Depths Jonny Daniels. Słowa dotyczyły fali krytyki ze strony środowisk żydowskich na temat wspólnej deklaracji polsko-izraelskiej.

CZYTAJ RÓWNIEŻ: Bulwersujące słowa ministra edukacji Izraela: „Deklaracja z polskim rządem to hańba, która jest pełna kłamstw”

Daniels uważa, że jeśli presja społeczna w Izraelu będzie naprawdę duża, premier Netanjahu może wycofać się z deklaracji.

Ponad pół roku temu Netanjahu ogłosił, że deportuje wszystkich nielegalnych migrantów, w przeciwnym razie zostaną oni aresztowani. Spotkało się to z negatywną reakcją opinii publicznej. Premier się wycofał, bo  Netanjahu działa tak,  jak pozwalają mu sondaże, których wyniki przegląda codziennie rano. W przypadku oświadczenia może być podobnie. Już się wobec niego  zdystansował

— podkreśla. Odnosi się również do bulwersującej opinii izraelskiego ministra edukacji narodowej Naftalego Bennetta, który, w opinii Danielsa, może zaszkodzić politycznej karierze Netanjahu.

CZYTAJ RÓWNIEŻ: Ważna informacja! Kancelaria Premiera Izraela: W pracach nad wspólną deklaracją uczestniczyła główna analityk Yad Vashem

Bennett jest jednym z najważniejszych polityków w Izraelu. Od niego w dużej mierze zależy przyszłość obecnej koalicji. Ma bardzo silne poparcie. Nie sądzę, by to tego dopuścił, ale może zażądać zerwania polsko-izraelskiej deklaracji, a jeśli tak się nie stanie, zerwie koalicję. To mógłby być początek końca Netanjahu

— ocenia. Jak dodaje, treść porozumienia była konsultowana z Yad Vashem, wbrew temu, co obecnie twierdzi Instytut.

Jesteśmy podobnymi narodami. Polacy i Izraelczycy są dumnymi narodami. Oczywiście, że deklaracja była z nimi konsultowana. To jedna z najważniejszych w Izraelu organizacji zajmujących się Holokaustem. Oświadczenie było sprawiedliwe i uczciwe. To, co teraz widzimy, to antypolonizm. Wierzę, że Netanjahu jest wystarczająco silny, by się temu przeciwstawić

— zaznacza Daniels. Jego zdaniem, w obecnej sytuacji obie strony powinny milczeć.

Jej ogólny odbiór był taki, że Polacy teraz pławią się w sukcesie, bo wyszło na ich. A to trzeba było  przemilczeć!

— sądzi prezes fundacji From the Depths. Jak podkreśla, antypolskie nastroje są w Izraelu żywe.

CZYTAJ RÓWNIEŻ: Wiceprezes IPN zaskoczony oświadczeniem Yad Vashem: Deklaracja nie zawiera jakichkolwiek kontrowersji

Antypolonizm w Izraelu jest wciąż silnie zakorzeniony. Sam otrzymałem pogróżki

— komentuje, oceniając, że „Odpowiedź Yad Vashem po ośmiu dniach to nic innego jak polityka”.

Instytut to organizacja sponsorowana nie przez rząd Izraela, lecz przez prywatnych darczyńców. Izraelska opozycja chce ugrać swoje, odnosząc się do Holokaustu. To tani chwyt. Jeśli chcesz coś ugrać w Izraelu, to grasz antypolską kartą. To działa

— zauważa Daniels.

W Izraelu będą się cieszyć, jeśli polski rząd w  odwecie znów powie coś o zabarwieniu antysemickim. Znów Izraelczycy będą mogli powiedzieć, że mają rację, jak zobaczą zalew antysemickich wpisów w polskim internecie

— podkreśla prezes fundacji From the Depths w wywiadzie dla portalu Onet.pl.

PZ/Onet.pl

g
jesteście wielkimi oszustami ! mamy milczeć , nic nie mówić , przecież to skandal , pieprzyć umowy z takimi oszustami

Czytaj dalej