705 Newsweek – nazistowska gadzinówka znów atakuje, czyli Dr Kurek o „Newsweeku”: „Skandaliczna okładka. To dalszy ciąg wmawiania Polakom, że byli mordercami”


Dr Ewa Kurek / autor: wPolityce.pl/TVP Info/wPolityce.pl wPolityce.pl

basia
Czy Pani Ewa Kurek dostala juz zgode na ekshumacje w Jedwabnem? Jak dlugo Polacy maja czekac na podjecie dzialan, ktore powinny byc podjete natychmiast?

aaaa
Dr Kurek jest wspaniałym historykiem.Tylko prawda nas wyzwoli. Zydzi swoją winą chcą nas obarczyć. Czytajcie wiersz Icchaka Kacenelsona ‚O bólu mój”

Kazimierz
Chyba Pan Lis powinien poświęcić więcej czasu na dokształt na przykład zapoznając się z książkami: Ireneusz Lisiak, Żydowscy Kolaboranci Hitlera Ireneusz Lisiak, Zakłamany Holokaust

nauczycielka@odAdoZ
Stefan ma rację, konieczna jest repolonizacja mediów i odsunięcie polskojęzycznych folksdojczów od pisania dla Polaków. Polacy, którzy kupują te GWniane gazety wspierają wrogów Ojczyzny.

nauczycielka@odAdoZ
Daiana 83.57.32.* Ruch Narodowy bez statusu partii politycznej (odebrała kasta sądownicza). Winnicki z wyrokiem karnym (za nazwanie policjanta bandytą w mundurze w 2014 r. po prowokacji policyjnej) już jest uziemiony (nie może startować w wyborach). Sondażownie nie pokazują Ruchu Narodowego (dla nich nie istnieje). No i jeszcze pomysły o rozwiązaniu ONR-u z powodu domniemanego faszyzmu i antysemityzmu w szeregach. Wygląda na to, że Narodowcy są na cenzurowanym od dawna. Zgadzam się z ABC – dlaczego nie wyjadą skoro tak im źle wśród Polaków?!

szarak
jeżeli ta książka nie jest pracą naukową ani tworem artystycznym tylko kłamstwem szkalującym naród polski to wg. nowej ustawy IPN autorzy dopuścili się aktu antypolonizmu i grozi im 3 lata za kratami

https://wpolityce.pl/media/389505-tylko-u-nas-dr-kurek-o-newsweeku-skandaliczna-okladka-to-dalszy-ciag-wmawiania-polakom-ze-byli-mordercami

TYLKO U NAS. Dr Kurek o „Newsweeku”: „Skandaliczna okładka. To dalszy ciąg wmawiania Polakom, że byli mordercami”

opublikowano: 2 godziny temu · aktualizacja: 2 godziny temu

Krwawiąca gwiazda Dawida i napis „Jak Polacy dobijali Żydów” – tak wygląda dzisiejsza okładka „Newsweeka”. W środku nowego numeru tygodnika Tomasza Lisa można przeczytać jak to rzekomo Polacy w czasie II wojny światowej mordowali Żydów.

CZYTAJ RÓWNIEŻ: Tygodnik Lisa pisze nową wersję historii. „Newsweek” grzmi: „Jak Polacy dobijali Żydów”. Internauci oburzeni

Skandaliczna okładka. To dalszy ciąg wmawiania Polakom, że byli mordercami. Niektóre media chcą wychowywać Polaków w duchu polityki wstydu. Pragną wmawiać nam różne głupstwa, w które mam nadzieję, większość nie  uwierzy

— mówi historyk dr Ewa Kurek w rozmowie z portalem wPolityce.pl.

CZYTAJ RÓWNIEŻ: Dr Ewa Kurek: „Powoli zmierza to wszystko do tego, że jedynymi ofiarami będą Żydzi i Niemcy, a my będziemy zapisani jako oprawcy”

Historyk ocenia, że należy sprawdzić na podstawie jakich źródeł historycznych powstało dwutomowe dzieło pod redakcją Barbary Engelking i Jana Grabowskiego „Dalej jest noc. Losy Żydów w wybranych powiatach okupowanej Polski”. Właśnie na tę książkę powołuje się „Newsweek” w reklamowanym na okładce tekście.

Należy sprawdzić na podstawie jakich źródeł powstała ta praca. Pani Engelking jest osobą, która mówi, że śmierć dla Polaków była zwykłą rzeczą, natomiast dla Żyda śmierć była spotkaniem z Bogiem, doświadczeniem metafizycznym

— oceniła dr Kurek.

Sprawą powinna zająć się prokuratura i sąd. Historyk musi mieć źródła i dowody na potwierdzenie swoich tez. Musi udowodnić na jakiej podstawie pisze

— mówi historyk.

Prof. Jan Grabowski i pani Engelking wymyślili, że Polacy zamordowali 200 tysięcy Żydów. Skąd wzięli tę liczbę? Na  jakiej podstawie tak twierdzą? To tak jak Gross napisał o zamordowaniu 1600 Żydów w Jedwabnem na podstawie jednej relacji człowieka, którego tam nie było na miejscu  zdarzenia

— podsumowuje dr Ewa Kurek w rozmowie z portalem wPolityce.pl.

CZYTAJ RÓWNIEŻ: Teraz już 200 tysięcy! Kto da więcej? Pogoń za jak największym horrorem

CZYTAJ RÓWNIEŻ: Padła kolejna liczba Jana Grabowskiego. Kto wymyślił 40 tysięcy ocalonych z Holokaustu?

CZYTAJ RÓWNIEŻ: NASZ WYWIAD. Prof. Żaryn odpowiada prof. Grabowskiemu: Zdecydował się przenosić na polski grunt pseudoprawdę

CZYTAJ RÓWNIEŻ: NASZ WYWIAD. Dr Kurek: Spory w relacjach Polski z Izraelem, opartych na kłamstwie i uległości, musiały kiedyś wybuchnąć. Właśnie wybuchły

ems

Na pejsatych rada jest prosta.
Ale nie wtedy kiedy парх się weżre w żywe ciało. Nawet Stany nie są w mocy uporać się z tą zarazą. Są teraz w stanie upadku jak wiele państw przed nimi. Trump ostatnią nadzieją białych na świecie

Szlojmele
Wbrew temu, co szczekają podli i zuchwali szubrawcy , to bardzo przyzwoita i solidna osoba,

Na pejsatych rada jest prosta.
Ale nie w kraju rządzonym przez pejsatych właśnie. Rozgrywka toczy się pomiędzy nimi http://daa.pl/JSx a my nie mamy nic do gadania. Coś tam Jaki próbuje, ale IPN i reprywatyzację wybili mu z głowy.

Aramis
Prędzej się dogadamy z uczciwymi Niemcami czy nawet Rosjanami, niż z uczciwymi ESKIMOSAMI, bo takich jest w tej nacji zdecydowanie mniej niż w normalnym, standardowym narodzie, społeczeństwie, nacji.

Pani dr powoli może zaczynać
kolejną narrację, mianowicie jakie są przyczyny, że nie potrafimy „wmawiać” prawdy? I jakie osoby to powodują? „Jakie siły za tym stoją?” Czy nie ma „sił” a to się samo dzieje? Nie trzeba tego mówić?

radca
@nauczycielka.. -RN i MW nie powinny być nigdy zarejestrowane, bo deklarują działania dla obalenia Praw Człowieka (PDPC) i stworzenie państwa totalitarnego, ortodoksyjnego religijnie,

janek
czy na tych pejsatych nie ma rady?… U nas w Polsce? Chyba jest już zatwierdzona ustawa o IPN…. Na co czekają ?

last
@ada>79.175.192, słuszne spostrzeżenie, tez tak sądzę, te typy znaja temat zapewne z rodzinnej tradycji…, byc może także i autorzy tych szkaradnych paszkwili, którym wydaje się ,że są „badaczami”…

G-W
Wyjedzie Timmermans, trzeba będzie przygotować na bicie pokłonów przed delegacją z Izraela.

kubek@wWazelinie
Treść komentarza została usunięta. A może to że napisałem, że sprawą powinna zająć się prokuratura. Cenzor uważa, że newsweek nie powinien ponieść kary?

…..


autor: ‚newsweek’/US Holocaust Memorial Museum/Public Domain/wPolityce.pl

donald@donald
Kiedy tak zwana dobra zmiana zacznie pisac o masowej kolaboracji obywateli pochodzenia z Sowietami w latach 1939-1941 w holocauscie ludnosci rdzennie polskiej na ziemiach wschodnich, kiedy tak zwana dobra zmiana zacznie pisac o kolaboracji elit Zydowskich z niemieckim okupantem do pazdziernika 1941 Roku… kiedy tak zwana dobra zmiana zacznie pisac o powitaniach niemcow w 1939 Roku w Pabianicach, Lodzi etc przez obywateli Polskich pochodzenia Zydowskiego?

Kosma
Wystarczy przeanalizować losy – procesy, wiezienia, katownie, egzekucje – Fieldorfa-Nila i rotmistrza Pileckiego i już wiemy, kto kogo katował i dobijał.

nauczycielka@odAdoZ
Ktoś pytał, dlaczego oni to robią Polsce i Polakom? Dlatego, że chcą i mogą, bezkarnie mogą! Jak nazywa się państwo, w którym mogą takie rzeczy robić? Państwo teoretyczne, „… i kamieni kupa”

iMisio
Najważniejsze. Co to znaczy Polacy? Czy ja i moja rodzina też? Mnie to obraża. I jeśli po aferze z ustawą o IPN teraz Newsweekowi przejdzie to na sucho… kolejnych kilka procent Dudzie i PiS ubędzie.

Leon
Żyd uratowany w czasie wojny w Polsce, został uratowany dzięki Polakom. Koniec.

https://wpolityce.pl/historia/389340-tygodnik-lisa-pisze-nowa-wersje-historii-newsweek-grzmi-jak-polacy-dobijali-zydow-internauci-oburzeni

Tygodnik Lisa pisze nową wersję historii. „Newsweek” grzmi: „Jak Polacy dobijali Żydów”. Internauci oburzeni

opublikowano: wczoraj · aktualizacja: wczoraj

„Newsweek” opublikował swoją jutrzejszą okładkę. Widnieje na niej symbol Izraela, gwiazda Dawida przecinana nożem. Tak tygodnik reklamuje tekstu numeru.

Jak Polacy dobijali Żydów

— brzmi tytuł tekstu z okładki nowego numeru „Newsweeka”.

W tekście znalazły się wypowiedzi redaktorów książki „Dalej jest noc”, Barbary Engelking i Jana Grabowskiego z Centrum Badań nad Zagładą Żydów.

Prof. Jan Grabowski zasłynął stwierdzeniem, że Polacy zamordowali 200 tysięcy Żydów, którzy uratowali się z rąk Niemców.

CZYTAJ RÓWNIEŻ: Padła kolejna liczba Jana Grabowskiego. Kto wymyślił 40 tysięcy ocalonych z Holokaustu?

CZYTAJ RÓWNIEŻ: Teraz już 200 tysięcy! Kto da więcej? Pogoń za jak największym horrorem

CZYTAJ RÓWNIEŻ: NASZ WYWIAD. Prof. Żaryn odpowiada prof. Grabowskiemu: Zdecydował się przenosić na polski grunt pseudoprawdę

Z przeprowadzonych przez nas badań jednoznacznie wynika, że zdecydowana większość próbujących się ratować Żydów – na podstawie przebadanych i zweryfikowanych przypadków – zginęła z rąk polskich bądź też została zabita przy współudziale Polaków

— piszą autorzy cytowani przez „Newsweek”.

Do sprawy odniósł się poseł Kukiz ‘15 Marek Jakubiak.

Jak Polacy mordowali Żydów? znak zapytania z ostrożności procesowej jak sądzę. Nazwa Niemcy nie pada ani razu. 1300-2000 przetrwało eksterminację do końca wojny doczekało 322 żydów tzn, że 62,4 % zginęło (czytaj przy pomocy Polaków) pisała prowokatorka?

— stwierdził parlamentarzysta.

Nie zdołałem dopisać, że tych 322 doczekało, bez niczyjej pomocy oczywiście. I tysiące Polaków ryzykując życie dla ich ratowania, tylko patrzyło jak ich zabić. Nie wiem po co ta gazeta to robi, ale poziom w szkalowaniu już dawno jest na poziomie rynsztoka

— dodał poseł Jakubiak.

Okładka „Newsweeka” spotkała się również z licznymi komentarzami tygodnika.*

Engelking ,dziwnym trafem znajduje się w we władzach różnych fundacji rządzących @polinmuseum i @AuschwitzMuseum . W przypadki nie wierzę !

— napisał Zbigniew Adamczyk.

To nie jest morderstwo na historii Polaków ? Czy jeden zły kierowca ,który nie opanował swojego dostawczaka i zabił kilka osób , świadczy o tym ,że wszyscy kierowcy z Niemiec nie potrafią kierować autem ?

— dodał Zbigniew Adamczyk w innym twicie.

ems/Twitter

antykodziarz@antykodziarz
Szkoda tylko że takie bydło wykształciła POLSKA.

evilroman
Bodaj najsłynniejszy polski browarnik, z wykształcenia lotnik, polemizuje z książką historyczną, która nawet jeszcze nie wyszła. Prawico polska, nie zmieniaj się nigdy 🙂

K7
lisienko -ty ruska dzika świnio!

Great-Lechia@Great-Lechia
Czy nowa ustawa IPN nie umozliwia aresztowanie lisa i zamknięcie Njuśpika?

olo
Ciekawe komu zależy by Naród Polski upokorzyć? Niby to Polacy piszą o Polskich „zbrodniach”bo niby trzeba być uczciwym lecz niech ktoś wskaże w którym kraju podobnie zachowują się obywatele?W żadnym

Rewot
Co z takimi lisami się robi?

kacapia
ktorys z tych szmatławców, newsweek albo the times ,wsio rawno, kiedys wybral Adolfa Hitlera na czlowieka roku. I wsio.

az
Wstrząsająca publikacja. Dziś okazało się, że każdy czas jest dobry do mordowania Żydów.

niemiecki kundel
Znowu obszczywa schody domu ! Brak gospodarza który by przetrącił sabakę .

najbardziej podły naród ?
Listy gestapo do dzisiaj nie zostały ujawnione .To jest bezpośrednia przyczyna szkalowania naszego narodu i Polski. Mogę się założyć ze widnieją na nich wyłącznie żydzi .

IIII
Wydawali za pół kilo cukru http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,23245376,wydawali-za-pol-kilo-cukru-szukali-zlota-w-lonach-badania.html#Z_MT

asad
https://twitter.com/Tytusatomek1/status/983301654622728193

…..


autor: Twitter/Newsweek wPolityce.pl

Marcin
Art. 137. § 1. Kto publicznie znieważa, niszczy, uszkadza lub usuwa godło, sztandar, chorągiew, banderę, flagę lub inny znak państwowy, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności…

uderzyć mocno w Newsweek
Czy profanowanie polskiego godła nie podlega pod KK ? Jutro prokuratura powinna zamknąć siedzibę redakcji Newsweek celem przeprowadzenia śledztwa i zabezpieczenia środków na poczet kary finansowej.

m.
„prowadzonego przez Tomasza Lisa” no nie przesadzajcie! on jest tylko najemnikiem od śmierdzącej roboty. To marzenie niemieckie nie ziści się, prędzej przerobicie swego czarnego ptaka na maczetę.

pytek
Jak daleko człowiek może „sprzedawać” swoją duszę za pieniądze? Boga się nie przekupi!!!

mkk
POśmiertne drgawki totalniaków

https://wpolityce.pl/media/348996-lis-usmierca-polskie-godlo-obrazoburcza-okladka-newsweeka-z-rozbita-glowa-orla-bialego-gdzie-sa-granice-tej-hucpy

Lis uśmierca polskie godło! Obrazoburcza okładka „Newsweeka” z rozbitą głową Orła Białego. Gdzie są granice tej hucpy?

opublikowano: 16 lipca 2017

To kolejny już raz, gdy na okładkach tygodnika prowadzonego przez Tomasza Lisa dochodzi do znieważenia polskiego symbolu narodowego – Orła Białego! Jako zobrazowanie histerii o rzekomym zamachu na demokrację w Polsce, przedstawiono polskiego Orła z rozbitą głową.

Jutrzejszy Newsweek. Ale jeszcze nie umarła. Trzeba walczyć do końca. Zawsze!!!

– napisał na Twitterze Tomasz Lis, prezentując haniebną okładkę prowadzonego przez siebie tygodnika.

Na Twitterze „Newsweek Polska” zaprezentowano również wizualizację okładki, w której epatuje się Orłem Białym z rozbitą głową wśród płomieni. W kadrze pojawia się także potworny obraz trupiej czaszki Orła.

Do wpisu dołączono cytat Marka Safjana: „Obrona niezależności sądów jest dzisiaj zadaniem każdego uczciwego człowieka w Polsce”

Należałoby jednak zadać pytanie: a co z obroną polskich symboli narodowych?!

Portal wirtualnemedia.pl zwrócił uwagę – wyjątkowo delikatnie, że „na okładkach NewsweekPolska Orzeł Biały od 1,5 roku nie ma lekko”.

Jednak takie rzeczy trzeba nazywać wprost – to skandaliczne obrazoburstwo! Najpierw pismo Lisa polskiego Orła rozbiło, potem podpaliło, a teraz zmiażdżyło mu głowę.

Kto przy zdrowych zmysłach i jakiejkolwiek, nawet najmniejszej wrażliwości patriotycznej, może pozwolić na taką zniewagę naszego symbolu narodowego?!

Internauci są oburzeni:

https://twitter.com/Morningstarr/status/886516908534767617

ak/TT

t
A co na to PROKURATOR???????

ano
Niszczenie wizerunku godła w celu osiągnięcia korzyści to brak zasad, kultury, brak szacunku dla symboli narodowych. To drugie okazywane publicznie i rozpowszechniane chyba jest ścigane z urzędu?

Andrew just
Brac sprawy w swoje rece, a gdzie jest nasz polski s e r y j n y!! ha?

??????
Jak Lis narusza godność Orła to zgłasza się takie przestępstwo prokuratorowi a nie pisze bolesne artykuły.Kiedy wreszcie dziennikarze zaczną się zachowywać normalnie..

Polacy nie gęsi swój język…
Gestapo SS w 39 roku też niszczyło nasze polskie wartości, a to pacholę jedynie to PO-dgrzewa myśląc, że ujdzie mu to płazem, ale się doigra, bo nosił wilka razy kilka aż ponieśli ludzie tego wilka.

ZDECYDOWANIE
Lisisko musi stanąć przed sądem za znieważanie symboli i godła Polski ! Nie wolno czekać ,aż zdrajcy sprowadzą z Niemiec siły militarne !

jj
Z jakiegoś powodu takie obrazki im pasują. Ach no tak, to niemiecka gazeta … Polacy też za wroną nie przepadali.

Zbych
Żal mi go. Jeszcze nie zauważył swojego końca. Biedaczek.

KON.
Zamknac dzieda,niech nie ujada

RYSK
śmieć lisienko rowny POwiatowemu zdrajcy, a wlaściwie już go zdublował. Na pohybel z kalmuckim bydlem.

MO=PO
lisienko to bolszewicka szmata kremlowska.

NickTv@NickTv

https://wpolityce.pl/polityka/349397-cnn-para-ksiazeca-odwiedza-polski-oboz-koncentracyjny-muzeum-auschwitz-birkenau-zareagowalo-blyskawicznie

…..


Anna Azari, ambasador Izraela w Polsce / autor: Fratria wPolityce.pl

68jacekmusialik@68jacekmusialik
Najwyższy czas zauważyć że przyjaciół należy szukać gdzie oni są! Po co nam IZRAEL jako przyjaciel? Ile nas taki ”przyjaciel” kosztuje? Policzmy muzea: POLIN, OŚWIĘCIM i kilka innych z naszych podatków!!! I co z tego mamy? KTO DO TEGO DOŁOŻY? Polacy idżmy jak Austria, zaorać te miejsca, robiąc 4 pomniki ze zdjęciami na każdej stronie świata. Przyjaciół szukać w IRANIE, CHINACH, BRAZYLII!!! IZRAEL gra nieczysto w spółce z przemysłem holokaust z USA przeciw POLSCE i słowa ambasadora Izraela znaczą tyle co angielskie gwarancje w 1939r.

KOn
A co ma Izrael do POLSKIEGO ustawodawstwa? Od 1997 roku w Polsce dziala Komisja Regulacyjna ds. Gmin Wyznaniowych Zydowskich ktora łupi POLAKOW na miliardy. Kiedy Komisja zostanie zlikwidowana?

max
co ta żydówka robi w Polsce jeszcze?

Lulek@Lulek
Prezydent Izraela przyjedzie po to, żeby PAD go mógł uroczyście w tył pocałować i za wszystko przerprosić. To będzie Hołd Oświęcimski.

Żyd z Wesela
nie znoszę tej baby. jej polszczyzna to obraza mojej inteligencji.

https://wpolityce.pl/polityka/388708-ustawa-o-ipn-i-reprywatyzacja-ambasador-izraela-w-polsce-przekonuje-te-sprawy-nie-maja-ze-soba-nic-wspolnego

Ustawa o IPN i reprywatyzacja? Ambasador Izraela w Polsce przekonuje: „Te sprawy nie mają ze sobą nic wspólnego”

opublikowano: 4 kwietnia

Kilka kroków już było zrobione. Czytaliśmy tekst Ministerstwa Sprawiedliwości, które przesłało do Trybunału Konstytucyjnego. To krok w bardzo dobrym kierunku, ale czekamy co powie TK

— mówiła w Radiu TOK FM ambasador Izraela w Polsce Anna Azari.

Ambasador Izraela stwierdziła, że Izrael to kraj, gdzie emocje tak szybko nie opadają.

Mieszkańcy Izraela nie są jeszcze spokojni

— powiedziała.

My teraz nie jesteśmy w stadium emocji, ale decyzji. Jeszcze nie wróciliśmy do normalnych stosunków międzykrajowych. To ważne dla Izraela i Polski. Czekamy

— mówiła Azari.

Zapytana o sprawę zmian w nowelizacji ustawy o IPN, które mogłyby usatysfakcjonować Izrael, ambasador tego kraju stwierdziła:

Nie musi to być zmiana w samej ustawie, dobre mogłoby być to, że TK zdecyduje o obowiązkowej interpretacji tej ustawy.

Anna Azari zapewniała na dodatek, że sprawa noweli ustawy o IPN, nie ma nic wspólnego ze sprawę reprywatyzacji.

Nie ma nic wspólnego między tymi sprawami. W ogóle nie zajmowałam się kwestią restytucji [mienia – red.]

— powiedziała.

W Izraelu ta spraw nie jest ważna, ale wśród Ocalonych, już tak

— dodał.

To nie mój temat. Ambasada nie prowadzi żadnych rozmów

— zaznaczyła.

Zapytana, czy podtrzymuje słowa o tym, że „pakuje walizki”, w związku z atmosferą w Polsce, ambasador Izraela odparła:

Teraz nie pakuję walizek. Przychodzi wiosna. Pracujemy nad przyjazdem prezydenta Izraela na Marsz Żywych.

ak

ano
Pani Azari a kiedy wy nam zapłacicie za wymordowanie Polaków i grabież ich majątków?

jurek
Kochani Bracia, Żydzi! My was kochamy ale kasy nie dostaniecie! Jak chcecie kasę to zwróćcie się do naszych i waszych oprawców a więc niemców. Oni rozpętali wojnę , oni dokonywali systemowych mordów!!

stary wyga
Klamie, sam Szewach Weiss powiedzial na lamach waszego tygodnika, ze jakby co to Polska ma dac 20% wartosci nieruchomosci – minimum!!!

AHA AHA UPA AJWAJ
TOWARISZKA znad KAJSPISKOWO MORJA ourodzie z AZERBAJDZANA TOZE GAWARIT po POLSKI

ww
Dlaczego ta litwaczka nie została wydalona z Polski. Polska to nie kolonia żydowska.

KRAKUS
Dawno temu SINGER szef WJC wybrał Polskę jako ofiarę żądań majątkowych pomimo, że Polska jest najbardziej w wojnie poszkodowanym krajem ! Podłe ataki, polski holokaust – zamiast przeprosin !!!

SZTETL
PANI AMBASADOR IZRAELA NIECH PANI SPOJRZY W LUSTRO CZY ZA TE KLAMSTWA NE WYDLUZYL SIE PANI NOS JAK PINOKIOWI

xy
„sprawa noweli ustawy o IPN,nie ma nic wspólnego ze sprawę reprywatyzacji.”Ta SPRAWA ma tyle ze sobą wspólnego ile Izrael z Żydami. Taka jest PRAWDA pani Azari i to min pani o to brutalnie walczy.

in no uncertain terms
I am glad you have confirmed at last that those two issues have everything in common, are closely knit and it’s all an Israeli plot to make Poland succumb to your demands and threats. No Way! FOff!

Zdzisław Dyrman, zasadniczo…
A może byście tak, Żydy, chcieli kopa do rzyci?

von peło
jak u klasyka cała prawda całą dobę

HOWORIT
OT GAWARIT PO POLSKI jak na wieczernym univjeritjetie Marxizmu i Leninizmu i jszcjot na POLJAKI woi to hambarorin AJWAJ

https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/389512-50-rocznica-smierci-zofii-kossak-szczuckiej-przedstawiciele-wladz-lokalnych-zlozyli-kwiaty-na-jej-grobie

9 thoughts on “705 Newsweek – nazistowska gadzinówka znów atakuje, czyli Dr Kurek o „Newsweeku”: „Skandaliczna okładka. To dalszy ciąg wmawiania Polakom, że byli mordercami”

  1. https://kresy.pl/wydarzenia/rabin-shmuley-boteach-mam-nadzieje-ze-polska-zniesie-ustawe-o-ipn/


    Shmuley Boteach źr. YouTube

    RABIN SHMULEY BOTEACH: MAM NADZIEJĘ, ŻE POLSKA ZNIESIE USTAWĘ O IPN

    10 kwietnia 2018|0 Komentarze|w polityka, Polska, Wydarzenia |Przez Michal Krupa

    Premier Mateusz Morawiecki spotkał się z popularnym amerykańskim rabinem. Poruszono m.in kwestię ustawy o IPN.

    Boteach poinformował o spotkaniu na Twitterze. „Zjadłem dziś wieczorem (koszerną) kolację z polskim premierem Mateuszem Morawieckim. Z uznaniem wysłuchał moich obiekcji wobec polskiego prawa o Holokauście i przedstawił własne spojrzenie na polskie cierpienia pod nazistami. Jest myślącym człowiekiem, który zna historię i którego dzieci uczęszczały do szkół pod żydowskim patronatem. Premier podzielił się ze mną historią członków jego rodziny zamordowanych przez nazistów i jego silnym pragnieniem solidnych więzi z Izraelem i narodem żydowskim. Moja szczera nadzieja jest taka, że Polska zniesie prawo o Holokauście [ustawa o IPN] i premier pokornie wysłuchał moich mocnych argumentów przeciwko [ustawie o IPN].”

    Premier Mateusz Morawiecki, jak dotychczas, nie poinformował o spotkaniu z amerykańskim rabinem na swoim Twitterze.

    ZOBACZ RÓWNIEŻ: Marco Rubio. Jak lobby izraelskie sfinansowało amerykańskiego senatora i kandydata na prezydenta

    Kresy.pl / Twitter

    Polubienie

  2. Włodzimierz Krzysztoszek
    To dobrze, że chociaż dzięki temu więcej Polaków dowiedziało się o Pani doktor Ewie Kurek i jej ogromnie ważnym dorobku. No cóż głoszenie prawdy jest obrzydliwe dla ludzi którzy mają coś do ukrycia. A podobno ,,prawda was wyzwoli”. Ten kto to powiedział miał wspaniałe poczucie humoru!
    To jest kolejny kawałek g. rzucony w twarz Polski i ogromny skandal. Zapamiętamy to sobie. A to dobre, dochodzenie prawdy, walka o prawdę jest kontrowersyjna! Nie mam słów.

    Zenon Czerski
    dr Kurek jest kontroweryjna ale jak Gross sra na Polskę to jest wolnomyślicielem

    Piotr Salamon · Warszawski Uniwersytet Medyczny
    Pankowski, który ją krytykuje od lat zajmuje sie tylko „polskim faszyzmem” a jego organizacja dała tytuł Antyfaszysty Roku Simonowi Molowi, który świadomie zarażał kobiety HIV. To są idole tego nurtu.

    Waldemar Madej
    Do Zenona Czesrskiego. Gross nie ma odwagi napisać tego co pisze prof Kurek. Gross zmyśla, a p. Kurek opisuje prawdę o żydach.

    https://kultura.onet.pl/wiadomosci/nagroda-karskiego-dla-dr-kurek-konsulat-w-nowym-jorku-odwoluje-uroczystosc/0pnw6pc

    Nagroda Karskiego dla dr Kurek: konsulat w Nowym Jorku odwołuje uroczystość

    PIOTR JAGIELSKI dzisiaj 10:55

    Dr Ewa Kurek – znana z kontrowersyjnych wypowiedzi, m.in. „Żydzi delektowali się autonomiami i izolacją gett” – została laureatką Nagrody Jana Karskiego, przyznawaną za „społeczną odwagę”. Wręczenie nagród w Konsulacie RP w Nowym Jorku nie odbędzie się jednak; sprzeciwiła się temu wykonawczyni testamentu Karskiego.

    https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/gtIktkqTURBXy9iNzM5YzJkNDMxMTA4MTc1MTAzOTlhY2U3ZGQzYWE0My5qcGVnkpUDAhLNDUjNB3iTBc0DFM0BvA
    Kraków – „Ławeczka Jana Karskiego”Foto: Jacek Bednarczyk / PAP

    Historyczka dr Ewa Kurek, znana m.in. z kontrowersyjnych wypowiedzi na temat Żydów w getcie warszawskim, miała zostać uhonorowana Nagrodą Jana Karskiego

    Gala wręczenia nagrody miała odbyć się 18 kwietnia w Konsulacie RP w Nowym Jorku

    Po protestach Kai Ploss, wykonawczyni testamentu Karskiego i właścicielka dóbr intelektualnych po bohaterze Polskiego Państwa Podziemnego, konsulat odwołał uroczystość

    „Ja, Kaja Mirecka Ploss, wyrażam swoje ogromne oburzenie, ale przede wszystkim niezgodę na przyznawanie Humanitarnej Nagrody im. Jana Karskiego dla Pani Ewy Kurek. Jestem – zgodnie z ostatnią wolą Jana Karskiego jedyną wykonawczynią testamentu Jana Karskiego i jedyną właścicielką wszelkich dóbr intelektualnych po Nim” – napisała w oświadczeniu Ploss, pisarka, projektantka, działaczka społeczna.

    Swój sprzeciw wyraziła także Fundacja Edukacyjna Jana Karskiego, która w oświadczeniu, opublikowanym na facebookowym profilu placówki podkreśliła: „naszym zdaniem to niezgodne z poglądami profesora Karskiego, który do końca życia wykładał na temat różnicy losu Żydów i Polaków w czasie okupacji, podkreślając, że tylko Żydzi byli narodem skazanym na całkowite unicestwienie”.

    „Kontrowersyjne publikacje i wypowiedzi dr Kurek wydają się iść w przeciwnym kierunku i budzą zastrzeżenia historyków, badających okres II wojny światowej, w tym prof. Andrzeja Zbikowskiego, autora książki »Karski«, poświęconej historii życia Jana Karskiego w oparciu o kontekst Państwa Podziemnego w latach 1939-1945” – zaznaczono.

    Ewa Kurek dała się poznać m.in. jako autorka takich opinii jak: „W pierwszych latach wojny Polacy w Warszawie żyli w ciągłym strachu przed łapankami i egzekucjami. A Żydzi w getcie się bawili. Mieli co świętować. W końcu żyli w »autonomicznej prowincji«, którą wynegocjowali od Niemców” czy „Żydzi zaś delektowali się autonomiami i izolacją gett. Głodnych wprawdzie i chłodnych, ale z wolną sobotą, żydowskimi tramwajami, własną pocztą, policją, teatrem, restauracjami”.

    Kwestionowała także ustalenia śledztwa Instytutu Pamięci Narodowej w sprawie mordu w Jedwabnem. Jest autorką głośnej książki „Poza granicami solidarności. Stosunki polsko-żydowskie 1939-1945” z 2016 r.

    Przyznanie nagrody właśnie jej krytykował m.in. dr hab. Rafał Pankowski, współzałożyciel Stowarzyszenia Antyfaszystowskiego „Nigdy Więcej”. „Ta pani wyraża ewidentnie skrajne poglądy, a taki gest, i to w konsulacie w Nowym Jorku, jest zaskakujący w kontekście skomplikowanych relacji polsko-żydowskich i polsko-amerykańskich” – podkreślił.

    Nagrody – jak informują organizatorzy – przyznawane są osobom demonstrującym „społeczną odwagę w obliczu nasilającej się presji, inercji biurokratycznej, bezprawia czy zobojętnienia i spieszącym z pomocą tym, którzy padają ofiarą prześladowań, np. przemocy fizycznej bądź dyskryminacji na tle kulturowym”.

    „Nagrodą upamiętniamy polskiego katolika i bohatera ruchu oporu, który poinformował Zachód o Zagładzie. Jan Karski pełnił tajną misję z ramienia polskiego rządu i dostał się do getta warszawskiego, gdzie był świadkiem apokalipsy Żydów z rąk niemieckich nazistów. Po wojnie został obywatelem Stanów Zjednoczonych i profesorem Uniwersytetu Johna Hopkinsa. Jest Sprawiedliwym Wśród Narodów Świata i pośmiertnie został uhonorowany przez amerykańskiego prezydenta Medalem Wolności” – przypomniano w zaproszeniu na niedoszłą uroczystość.

    Nagrodę Jana Karskiego (Jan Karski Humanitarian Award) przyznaje Konsulat Generalny RP w Nowym Jorku i Komitet Dialogu Polsko-Żydowskiego (The Polish-Jewish Dialogue Committee). Wśród tegorocznych laureatów, poza dr Kurek, znaleźli się także Matthew Tyrmand – były doradca szefa MSZ – oraz konsul w Nowym Jorku Maciej Golubiewski. Gala wręczenia nagród zaplanowana została na 18 kwietnia.

    „Informujemy, że z przyczyn będących poza naszą kontrolą, Konsulat Generalny Rzeczpospolitej Polskiej w Nowym Jorku odwołuje »Doroczną Noc Nagrody im. Jana Karskiego«. Nowa data gali i osoby uhonorowane zostaną ogłoszone przez Polsko-Żydowski Komitet Dialogu” – informuje placówka.

    PIOTR JAGIELSKI

    Polubienie

    • Paweł Jóźwik
      Jestem w trakcie czytania książki Ewy Kurek i jestem zachwycony jej wiedzą i umiejetnością wyciągania wniosków z wydarzeń i faktów. Większość ludzi czerpie wiedzę o relacjach polsko – żydowski z mediów i nie mają pojęcia o wielu sprawach w tym temacie. Na szczęście są jeszcze tacy ludzie jak Pani doktor Kurek i jej książki. Podam dwa fakty z jej ksiązki które dla przeciętnego Polak są kompletną nowością – w dniu wybuchy wojny jedynie 15% społeczności żydowksiej znało język polski (w przeważającej większości decyzja by nie uczyć się polskiego była swobodną wolną decyzją żyda mimo, że miał takie możliwości). Sprawa druga – w powszechnym przekonaniu eksterminacja żydów zaczeła się już od 39 – co nie jest prawdą – masowe mordy i ekterminacja to dopiero od roku 42. W okresie 39-41 żydzi byli szykanowani przez okupanta w takim samym stopniu jak Polacy (w obszarze okupacji hitlerowskiej, gdyż w strefie okupacji sowieckiej wielu młodych żydów włączyło się w eksterminację Polaków)

      Joanna Chorzępa
      Panie Jóźwik, jak jest pan takim zapalonym czytelnikiem, to w następnej kolejności proszę przeczytać ,,Dalej jest noc” – Barbary Engelking i Jana Grabskiego, nauczyciel z racji swojego zawodu, powinien być obiektywny i znać dwie strony tego samego medalu, a zrozumie pan dlaczego spadkobierczyni ideii Jana Karskiego sprzeciwiła się nagrodzie dla pani Kurek.

      Paweł Jóźwik
      Joanna Chorzępa Myślę że najlepiej zastosować metodę która wprowadziła doktor Kurek podczas pisanie swoich książek – opiera się jedynie na źródła żydowskich – tym samym nie można jest oskarżyć o kłamstwo czy antysemityzm – to najlepsze i chyba jedyna metoda walki o pamięć i prawdę w relacjach z mistrzami manipulacji,

      Willie Sunday
      Paweł Jóźwik – Oto faszysta dał głos. Faszysta nauczycielem. Polska faktycznie w ruinie.

      Janusz Siuda
      Joanna Chorzępa – Pani Joanno, to prosze przeczytać sobie „Adama Czerniakowa dziennik getta warszawskiego” i trochę o królu żydów z getta łódzkiego, do tego może jeszcze rosze liznąć trochę historii sejmów polskich z 1919 o tym jak żydzi zażyczyli sobie autonomii w polskich miastach. Co do Jana Karskiego… też są różne teorie na temat tego jakie obozy widził w wojennej Polsce. Coś tam w Jego pamiętnikach się czasy przejazdów bardzo nie zgadzają

      Sylwia Mazur
      też lewe konto. Zero danych. W latach 1939- 1942 .Żydzi byli tak samo traktowani jak Polacy. Niemcy spodziewali się dużej kasy od Żydów amerykańskich, co zresztą miało miejsce na Węgrzech.Wykupiono część Żydów za pieniądze i ciężąrówki. Niestety nie doczekali się i w 1942 roku zaczęły się prawdziwe represje i holocaust. Reraz hejterzy do roboty.

      Bolesław Kaja
      Joanna Chorzępa , jaki sens ma czytanie powieści grossopodobnych? Nawet tytuł nie ma charateru naukowego, tylko beletrystyczny.

      Bolesław Kaja
      Sylwia Mazur , poza tym, Niemcy zaczęli przegrywać wojnę.

      Bolesław Kaja
      Willie Sunday , czy znasz definicję faszyzmu? Sam jesteś nienawistnym fanatykiem, skoro na takich podstawach tak ludzi nazywasz.

      Anna Burda
      Paweł Jóźwik ….tym samym nie można jest oskarżyć o kłamstwo czy antysemityzm..
      Nic bardziej mylnego. Antysemityzm wywodzi się z wynurzeń i wynaturzeń interpretacyjnych właśnie ze źródeł żydowskich. I długo, kto korzysta z tych źródeł nie znaczy ze nie jest antysemitą. Dopiero wykorzystanie tychże materiałów, ich niecna interpretacja, zupełnie sprzeczna z naukowym dowodem tegoż źródła, czyni prace pani Kurek salonowym antysemityzmem. To ze w polskim społeczeństwie antysemityzm jest zakorzeniony, nikogo nie dziwi, co może jednak zaskakiwać to antysemityzm, który próbuje w sposób najbardziej prosty, poprzez wątpliwych, pseudo naukowców jak pani Kurek, czy angielski „historyk” Irving, tłumaczyć ofiarom, ze tak naprawdę są sprawcami własnej niedoli……To jest najbardziej perfidny antysemityzm, bo wywodzi się kręgu osób, które raczej powinny zostać przy faktach, a nie w sposób świadomy zakłamywać i co gorsza wybielać antysemityzm….. W myśl zasady „sami sobie winni i gdyby nie Żydzi to nie byłoby…….

      Donald Dlanod
      czyżby wypowiedź nauczyciela prac ręcznych? bo przecież nie historyka….

      Janusz Siuda
      Joanna Chorzępa – i jeszcze ten wiersz…..Icchak Kacnelson, „O bólu mój”

      Jam jest ten, który to widział, który przyglądał się z bliska,
      Jak dzieci, żony i mężów, i starców mych siwogłowych
      Niby kamienie i szczapy na wozy oprawca ciskał
      I bił bez cienia litości, lżył nieludzkimi słowy.

      Patrzyłem na to zza okna, widziałem morderców bandy –
      O, Boże, widziałem bijących i bitych, co na śmierć idą…
      I ręce załamywałem ze wstydu… wstydu i hańby –
      Rękoma Żydów zadano śmierć Żydom – bezbronnym Żydom!

      Zdrajcy, co w lśniących cholewach biegli po pustej ulicy
      Jak ze swastyką na czapkach – z tarczą Dawida, szli wściekli
      Z gębą, co słowa im obce kaleczy, butni i dzicy,
      Co nas zrzucali ze schodów, którzy nas z domów wywlekli.

      Co wyrywali drzwi z futryn, gwałtem wdzierali się, łotrzy,
      Z pałką wzniesioną do ciosu – do domów przejętych trwogą.
      Bili nas, gnali starców, pędzili naszych najmłodszych
      Gdzieś na struchlałe ulice. I prosto w twarz pluli Bogu.

      Odnajdywali nas w szafach i wyciągali spod łóżek,
      I klęli: „Ruszać, do diabła, na umschlag, tam miejsce wasze!”
      Wszystkich nas z mieszkań wywlekli, potem szperali w nich dłużej,
      By wziąć ostatnie ubranie, kawałek chleba i kaszę.

      A na ulicy – oszaleć! Popatrz i ścierpnij, bo oto
      Martwa ulica, a jednym krzykiem się stała i grozą –
      Od krańca po kraniec pusta, a pełna, jak nigdy dotąd –
      Wozy! I od rozpaczy, od krzyku ciężko jest wozom…

      W nich Żydzi! Włosy rwą z głowy i załamują ręce.
      Niektórzy milczą – ich cisza jeszcze głośniejszym jest krzykiem.
      Patrzą… Ich wzrok… Czy to jawa? Może zły sen i nic więcej?
      Przy nich żydowska policja – zbiry okrutne i dzikie!

      A z boku – Niemiec z uśmiechem lekkim spogląda na nich,
      Niemiec przystanął z daleka i patrzy – on się nie wtrąca,
      On moim Żydom zadaje śmierć żydowskimi rękami!

      Icchak. Kacenelson, Pieśń o zamordowanym żydowskim narodzie,

      Bolesław Kaja
      Anna Burda , ale to pod warunkiem, że się te źródła kłamliwie przekręca. A Ewie Kurek jakoś nikt tego nie udowodnił. Natomiast jeśli same źródła żydowskie są antysemickie, to cóż – jest to wyłącznie problem Żydów…

      Bolesław Kaja
      Donald Dlanod , naiwny człowieku, czasy, kiedy polski inteligent wierzył ślepo w każde słowo Michnika, się już dawno skończyły!

      Jan Karol Maciej Wścieklica
      Bolesław Kaja Definicja faszyzmu??? Wystarczy przeczytać Statut Pi$u, będziesz mial obraz czystego faszyzmu i bolszewizmu w jednym!!!

      Paweł Jóźwik
      Anna Burda Piekny semantyczny bełkot – jakby rodem z GW – masz jednak problem bo… doktor Kurek niczego nie interpretuje ona żywcem siega i cytuje źródła żydowskie. Jezeli żydzi sami siebie oskarżają o bierność i nielojalnośc wobec Polski w okresie rozbiorów (słynny list żydów krakowskich do wielkopolskich) to gdzie tu miejsce na antysemicką interpretację?? Jeżeli sami zydzi w wielu pamiętnikach czy wspomnieniach rozpoczetą w 1939 roku wojnę nazywają „nieżydowską” i dopiero wydarzenia 1942 roku zmieniają ich optykę i stąd uzyskanie od okupanata niemieckiego statusu – eksterytorianych autonomicznych dzielnic zwanych dziś gettami uważają, aż do 1942 za sukces – to cytowanie ich wypowiedzi w tej kwesti to już antysemityzm???

      Paweł Jóźwik
      Willie Sunday Musiała zaboleć ta wzmianka o młodych zydach kolaborujących z sowietami – no niestety BUND ma swoje ciemne karty czy ci się podoba czy nie

      Waldemar Madej
      Do Pawła Jóźwik. Polecam książki znanego polskiego reportażysty Henryka Pająka. Książki oparte na faktach z podaniem źródeł. Cenne źródło wiedzy o społeczności żydowskiej. Polecam.

      Waldemar Madej
      Willie Sunday Willie, niewiele masz do zaoferowania w dyskusji. Nazwij jeszcze Pawła Jóźwik antysemitą i doznasz spokoju.

      Adam Marianowski
      Willie Sunday, i to napisał żydowski rasista? Twoi rodzice byli obozowymi kapo czy UB-kami?

      Wiesław Przybysz
      To co Pan pisze to prawda.Dodam jeszcze,że bardzo mało Polaków wie,że w Katyniu Polaków zamordowaliżydzi z NKWD.To byli najgorsi mordercy w NKWD,gorsi od banderowców.

      Jarek Witkowski
      Joanna Chorzępa „Dalej jest noc” jest odpowiedzią na współczesne wydarzenia społeczne i polityczne w Polsce, w tym „falę antysemickiego hejtu, wywołaną ustawą o IPN”, taka jest krytyka tej książki. Jeszcze nie czytałem, ale prawdopodobnie jest jakieś zestawienie zbrodni w których brali udział jacyś Polacy a nie jest to książka naukowa. Jakim tezom Kurek ta ksiązka zaprzecza? Nie dajmy się zwariować, wojna budzi najgorsze instynkty wśród ludzi niezależnie od pochodzenia tych ludzi. Trzeba pokazywać mechanizmy jak ludzie stawali się zwierzętami obojętnie czy to byli Polacy czy Żydzi.

      Jarek Witkowski
      Willie Sunday używasz epietów jakby sam epitem miał wartość, to że nazwiesz kogoś faszystą nie oznacza, że już jest faszystą. Kim jesteś, że z taką lekkością rzucasz na innych oskarżenia?

      Jarek Witkowski
      Willie Sunday Jesteś nikt. Nie znam Jóźwika ale on nie wstydzi się, tego, że jest nauczycielem. A ty willie jesteś nikt, ani Niemiec ani Yankes ani Polak ani Żyd. Po tym jak obraziłeś Jóźwika jedno można powiedzieć, jesteś hejter, który ze strachu kryje się przed światem, taka odmiana mendy

      Ryszard Bronowicz
      Joanna Chorzępa Jestem przekonany, że Pani respondent nie przeczyta obu tomow, ba jednego. Z jego wypowiedzi przebija również powatpiewanie w mord w Jedwabnem

      Anna Burda
      Bolesław Kaja ….Natomiast jeśli same źródła żydowskie są antysemickie,.. Tego nigdzie nie pisałam, lecz to interpretacja indywidualna pani Kurek wypacza te źródła i stawia ją tym samym w równym szeregu z antysemitami. Dodać należy, że źródła żydowskie, na które powołuje się pani Kurek nie jest źródłem badan jej samej, lecz wgląd do nich mają również inni historycy i naukowcy i jakoś innym nie przychodzi do głowy wypowiadać brednie, jak antysemitce Kurek. Wrecz przeciwnie…

      Anna Burda
      Wiesław Przybysz …..gorsi od banderowców…Na, na, banderowcy tez byli Żydami, jak i ci mordercy w Jedwabnem, Kielcach, Grodnie, Lwowie, na Podlasiu i w Przytyku.
      so what

      Bogumiła Kulikowska-Poszwald ·
      Bolesław Kaja Po co się wypowiadasz, kiedy nie masz pojęcia? Grosspodobne? Jesteś Pan kompletnym „politycznie poprawnym” ignorantem.

      Mea Teys
      Janusz Siuda O, miłośnik poezji? To może zaproponuję inny wiersz,można powiedziec, proroczy. Mordechaj Gebirtig.: To boli
      „To boli
      to tak strasznie boli…
      Nie szał nienawiści, którą płonie wróg,
      nie bezmiar niedoli
      i nie razów stuk.
      Nie gwiazda Syjonu
      na Żyda ramieniu
      na znak, że to Żyd,
      bo to będzie dla nich –
      dla nich – aż do zgonu –
      poprzez pokolenia –
      tylko dla nich
      wstyd.

      To boli
      to tak strasznie boli,
      gdy nie obcy, wróg,
      lecz ten, co w niewoli
      tak samo, jak my
      młody polski chłopiec i polska dziewczyna
      z męki naszej drwi…
      …że wśród bród żydowskich
      podeptanych w pyle
      piękny orzeł polski, dumny orzeł biały
      leży tu w bezsile.

      Gdy się z tego śmieją,
      kiedy hańbi Żydów
      pospólny wróg nasz –
      to tak, jakby sami
      dla wiecznego wstydu
      pluli sobie w twarz
      …choć – jak my – w niewoli.

      I to właśnie boli,
      to tak strasznie boli…”
      [1942]

      Andrzej Barański
      Czego ty chłopie uczysz?

      Alojzy Cedzidło
      Janusz Siuda- Wszystkie te ,,Komentarze ” , za i przeciw , torby sieczki nie wartają przy wymowie tego wiersza . .. Radził bym tym wszystkim specom od antysemityzmu . holokaustu , zabrać się za poznanie prawdziwej historii . Polski .I to nie od 1939 roku . Wtedy Grossa do Polski by nie zapraszano ,.i Ustawa IPN nie była by problemem Nr1 w stosunkach z Izraelem .

      Basil Fawlty
      Joanna Chorzępa.Rzuca Pani tytułami. To nic złego , co prawda. Proszę sobie w takim razie przeczytać książkę Johna Sacka „Oko za oko” może to zmusi Panią do głębszej refleksji.

      Bogumiła Kulikowska-Poszwald
      Popieram. Tu wypowiadają się ludzie, którzy nie przeczytali żadnej litery wyważonej, mającej za przyjaciół wielu Żydów, Pani dr Ewy Kurek.Takie tam dwużydziany Polaka bez wiedzy

      Włodzimierz Krzysztoszek
      Bogumiła Kulikowska-Poszwald Co ma pernik do wiatraka? Ja też ma oddanych przyjaciół wśród żydów. Przecież to są ludzie tacy jak my ani lepsi ani gorsi. To niby mamy milczeć jak dzieje się krzywda?

      Bartosz Badera
      Na pytanie w TV o Żydów wydających Żydów na śmierć rabin polski odpowiedizał „nie miało to miesca, nie miało to miejsca”. Pani ambasador Izraela w PL obarczyła nas odpowiedzialnością za holocaust na równi z Niemcami. Jest to dla nas potwarz i ogromne upokorzenie. My w zamian budujemy im kolejne muzeum tym razem getta W-wskiego. Czy Żydzi zastanowili się, dlaczego przed 2WS byli tak znienawidzoną nacją w Europie?

      Marek Dąbrowski
      Czytałem, pani dr. Kurek pisze prawdę niewygodną niektórym środowiska ale jednak prawdę, żydzi od stuleci zamieszkiwali w gettach przez siebie tworzonych, bardzo słabo albo wcale nie asymilowali się z żyjącymi obok nich narodami co skrupulanie wykorzystali Niemcy. Na początek dali im autonomię w geccie, o którą oni zabiegali po odzyskaniu niepodległości Polski po I Wojnie Światowej, ni mniej ni wiecej takiego Izraela na ziemiach polskich, na żadanie zrobili listy żydów zamieszkujących w geccie i poza nim co pozwoliło niemcom na identyfikacę osób i ich wykształcenie. Złośliwość losu lub przypadek Niemiec przechytrzył żyda, sami podali siebie na tacy Niemcom. A potem to wiadomo starszyzna żydowska robiła i akceptował listy do pociągów śmierci, żydowska polcja zaganiała swoich braci dzieci, starców, kobiety, do pociągów, na miejscu w obozie czekało żydowskie komando co zaganiało do komór gazowych. W tej okropnej zbrodni zaplanowanej i wykonanej przez niemców brali udział niestety i żydzi. Straszy był i jest ten świat jak rządzą zbrodniaże na naszych oczach dokonuje się holocast Palestyńczyków.

      Willie Sunday
      Kłamiesz jak każdy faszysta. Nigdy i nigdzie Żydzi sami z własnej woli nie zamykali się w gettach. ZAWSZE tacy jak ty katoliccy rasiści i faszyści tworzyli getta dla Żydów.

      Bartosz Ognski
      Willie Sunday jest Pan pewien?

      „W dniach 21–22 października 1918 roku obradowała w Warszawie Konferencja Syjonistyczna, która w uchwale W sprawie polityki krajowej wystąpiła z postulatem przyznania Żydom w odbudowanym państwie polskim konstytucyjnie zagwarantowanej autonomii narodowej. W 1920 roku Izaak Grünbaum złożył Komisji Konstytucyjnej w imieniu Związku Posłów Narodowości Żydowskiej propozycję autonomii żydowskiej, zawartą w pakiecie projektów artykułów mniejszościowych. Proponowany artykuł 113 brzmiał: ziemie Rzeczypospolitej, zamieszkałe w przeważającej większości przez narodowości niepolskie, stanowić będą autonomiczne prowincje, które otrzymają osobne przedstawicielstwo ustawodawcze, wybierane na podstawie wyborów powszechnych, bezpośrednich, równych, tajnych i stosunkowych. Osobne ustawy określa kompetencje tych ciał ustawodawczych oraz stosunek prowincji autonomicznych do Państwa[87].”

      Za Wikipedią.
      https://pl.wikipedia.org/wiki/Historia_%C5%BByd%C3%B3w_w_Polsce#Walka_o_autonomi%C4%99_w_odbudowanym_pa%C5%84stwie_polskim_1918%E2%80%931920

      Leon Krępy
      Willie Sunday Czy jesteś człowieku głupi czy chory z nienawiści??Prawdy historycznej nie zakraczesz i nie zaplujesz swoją nienawiścią!!!!

      Piotr Pawłowski
      Dr Kurek jest jedną z najlepszych Polskich specjalistek od historii stosunków polsko-żydowskich. Jej książki i prace naukowe są oparte na materialach źródłowych a nie bajkach takich jakie tworzy Gross itp. Żydzi i czerwoni się wsciekaja bo dr Kurek pisze prawdę. Prawda zawsze się obroni i ataki na dr Kurek nic nie zmienią.

      Jarek Witkowski
      Gdyby nie afera nikt by nie zauważył (albo mało kto) , że Kurek dostała nagrodę , a tak dzięki swoim przeciwnikom otrzymała darmową propagandę. Z Kurek się nie dyskutuje, nie przedstawia kontrargumentów, Kurek stawia sie pod mur i strzela epitetami lub frazesami. Strzelającym wydaje się, że opluwając cel osiągnęli, nic bardziej mylnego. Brak argumentów przeciwko Kurek tylko narrację Kurek wzmacnia i coraz więcej ludzi przyjmuje jej punkt widzenia.

      Leon Krępy
      Pani Kurek ma argumenty, to ty człowieczku nie masz żadnego argumentu tylko plujesz nienawiścią w kierunku mądrych ludzi!!

      Jarek Witkowski
      Leon Krępy Zostałem źle zrozumiany. Powtórzę inaczej to samo. Przeciwnicy Kurek używają epitetów kiedy ona przedstawia argumenty. Argumentów Kurek nikt nie zbija tylko serią przymiotników w Kurek, że taka owaka antysemitka (to jest głowny epitet). Ten brak argumentów u jej przeciwników jest wysoce zastanawiający.

      Dorota Zając
      Wspaniała kobieta !!!! Z ogromną wiedzą !!!! Kulturą Osobistą wręcz wspaniałą jej sie należą wszystkie nagrody w przeciwienstwie co do niektórych niedouczonych ….

      Bolesław Kaja
      No cóż, prawda boli… Dodać należy, że głód w getcie warszawskim NIE BYŁ DZIEŁEM HITLEROWCÓW! Był dziełem samych władz żydowskich, które opodatkowały chleb. Niemcy ostatecznie wymordowali ludność żydowską, ale zanim to się stało, Żydów mordowali przeważnie inni Żydzi.

      Bogumiła Kulikowska-Poszwald
      Tak było ! Gratuluję wiedzy.

      Krzysztof Pająk
      Zacznijmy rozmawiać o żydowskich zbrodniach na Polakach i zydach. Chcemy ogólnonarodowej debaty na temat żydowskich zbrodni na Polakach i Polsce. Wszystkie imiona i nazwiska oraz narodowości opublikować w internecie, zacząć dyskusję. Ciesze się naprawdę cieszę się że zostaliśmy zaatakowani przez żydów przez izrael. Wreszcie będziemy mogli rozpocząć publiczną i merytoryczną debatę w telewizji na temat zbrodni żydowskich na kresach wschodnich Rzeczpospolitej ? Kiedy żydzi odpowiedzą za zbrodnie na Polakach za donosicielstwo ??? co ?? Wpiszcie sobie „ Jüdischer Ordnungsdienst „ to była żydowska p…Zobacz więcej

      Iza Nielsen
      Kontrowersyjna?! Chyba dla redaktora , dla którego kontrowersją jest prawda. Rzetelny naukowiec, swoje badania opierający na sprawdzonych źródłach. Niesamowicie odważna kobieta. Dla mnie, historyka, autorytet i wzór do naśladowania.

      Marcin Szwejda
      Oj zagląda strach w oczy przedsiębiorstwa holokaustu. Polacy zaczynają głośno wołać o prawdę. Szacunek dla Dr Ewy Kurek. Polakożercy plujący na Polaków niejaki Gross czy Grabowski lub Elgenking to jest to, to są historycy, naukowcy, wolnomyśliciele, a tak naprawdę ludzie opierający swoje wywody na bzdurach niepopartych żadnymi argumentami i historycznymi faktami, natomiast Dr Kurek historyk, badacz opierający swoje prace na badaniach źródeł historycznych, na źródłach pochodzących od samych Żydów, publikująca wyniki swoich badań bez zbędnych emocji jest widać strasznie nie wygodna. Czas najwyższy na powrót do ekshumacji w Jedwabnem. Nigdy nie zapomnę słów mojej śp Babci ,, Nasze będą kamienice, wasze będą ulice ,, tak to Żydzi traktowali Polaków, jakież to prawdziwe nawet dziś np. w kontekście ustawy reprywatyzacyjnej. Zapewne tym wpisem dołączę do tzw. antysemitów .

      Bogumiła Kulikowska-Poszwald
      Dołączam do Pana. Moja babcia ukrywała w piwnicy Żydówkę. Opowiadała mi o malarce, która się ukrywała, nie o Żydówce. Byłam już dorosła, kiedy dowiedziałam się, jakiej nacji była ta pani. Widać, nie chodziło mojej babci o jakieś szczególne bohaterstwo, po prostu ratowała człowieka. Ilu takich, do dziś nierozpoznanych Polaków było , hę ?

      Zofia Stepkowska
      Dr Ratajczak za cytowanie wypowiedzi historyków został zaszczuty i być może zabity. Dr Kurek nie może być atakowana za publikacje bo publika mogła by po nie sięgnąć i się za dużo dowiedzieć więc atakowana jest za wypowiedzi. Jest postęp, jeszcze trochę i będziemy mogli bez obaw mówić o żydowskiej rzeczywistości holokaustu.

      Willie Sunday
      Antysemityzm w Polsce ma się doskonale, choć Żydów jak na lekarstwo. Wpisy ponizej potwierdzają tę orawdę. No, ale skoro ma się za przodków „zwykłych obywateli” (Jedwabnego czy Węgrowa na przykład), którzy zabijali swoich sąsiadów Żydów, by wyrywać im potem złote koronki, zerwać z nóg buty albo grzebać martwym kobietom w kroczu w poszukiwaniu złotych monet, czy na koniec zajmować ich domy i rabować dobytek, to trudno mieć dzisiaj inne poglądy.
      Zatem prawdę mówi ten, co twierdzi, że Polacy (dziś – suwereny) mają antysemityzm wyssany z mlekiem matki.

      Piotr Salamon
      Jak na lekarstwo? To może ocenimy symetrię? Ilo gmin żydowskich jest w Polsce a ile gmin polskich w Izraelu? Ile tam macie ośrodków kultury polskiej? Czy w waszym knesecie obchodzicie polskie święta, jak u nas jakieś hanuki? Macie tam polskie teatry?

      Sylwia Mazur
      Wonnnnnnnnnn smieciu !!!! Jęsli nawet Polacy zamordowali 200 tys. Żydów na 36 mln ludzi 0,6 %, a ile wymordowali Polaków Ukraińcy i Ruscy ??? no , ale przeciez to tylko goje, a nie naród wybrany!!!! Moja babka mówiła mi, ze się izolowali, bo chceli zachowac swoja tażsamość, a potem chcieli widziec seryjnych gojowskich bohaterów i błogosławionych!!!

      Leon Krępy
      Jedwabne to jest kłamstwo wyssane z palca przez pseudohistoryka, tak samo jak ty łajdaku zapluty nienawiścią do Polaków łżesz jak bura suka. Zobacz co żydzi faszyśći robią z Palestyńczykami!!Tam jest prawda, która pokazuje prawdziwych faszystów. Takich morderców mieliśmy w Polsce, ale Pan H oczyścił Europę….niestety nie do końca.

      Waldemar Madej
      Dzisiaj towarzystwo podpiera się Karskim. Gdzie byli gdy Karski powiadomił USA o zagładzie Żydów w Polsce. Nie wierzyli, czy tak miało być z biedotą żydowską we wschodniej Europie ?

      Wiesław Kozik
      Żenujący są ci niby naukowcy wypowiadajacy się o Żydach w Polsce. Zarówno ci piętnujący Zydów jak i ich przeciwnicy broniący Żydow zazwyczaj widzą tylko to co chcą widzieć, a przecież Żydów w Polsce było tak dużo, że wśród nich byli zarówno gzresznicy jak i święci. Dobrzy ludzie i skończeni degeneraci. Po wojnie „burżuje” wśród ktorych było wielu Żydów byli tępieni przez służby stalinowkie wśród ktorych też bylo wielu Żydów. Ale do tej pory jedni widzą tylko Żydow oprawcow stalinowskich, a inni tylko Żydow kapitalistów wyzyskujacych Polakow. A żadni z nich nie widzą zdecydowanej większości Żydów, czyli tych którzy nie byli żadnymi z powyższych i po prostu chcieli normalnie życ.

      Grzegorz Kucharski
      Ta pani mówi prawdę o Żydach, o tym zakłamaniu, tych największych zbrodniarzach na świecie.

      O tym, że holokaust to żydowska sprawa co jest powszechnie znane wśród elit a ukrywane przed motłochem , aby nie być posądzony o pomówienia wystarczy się wesprzeć na książce, może być mało dostępna z przyczyn wiadomych „Zanim przyszedł Hitler” (1964), której autorem jest niemiecko-żydowski wykładowca akademicki Dietrich Bronder.

      Pisze on co następuje: „żydowskiego pochodzenia lub spokrewnieni z żydowskimi rodzinami byli: fuhrer i kanclerz Rzeszy Adolf Hitler; jego zastępcy: minister Rzeszy Rudolf Hess i marszałek Rzeszy Hermann Goering; Gregor Strasser, dr Josef Goebbels, Alfred Rosenberg, Hans Frank i Heinrich Himmler; ministrowie Rzeszy von Ribbentrop (który niegdyś wypił bruderszaft ze słynnym syjonistą, zmarłym w 1952 roku pierwszym prezydentem Izraela Chaimem Weizmannem) i von Keudell; gauleiterzy Globocznik (tępiciel Żydów), Jordan i Wilhelm Kube; wysocy funkcjonariusze SS Reinhard Heydrich, Erich von dem Bach-Zelewski i von Kaudell II; bankierzy i sponsorzy Hitlera przed 1933 rokiem Ritter von Stauss (wiceprzewodniczący Reichstagu) i von Stein; feldmarszałek i sekretarz stanu Milch, podsekretarz stanu Gauss; starzy towarzysze partyjni Hanffstaengel (szef biura prasowego NSDAP dla prasy zagranicznej (późniejszy doradca Roosevelta) i prof. Haushofer”.

      Przywódcami zbrodniczej, nazistowskiej III Rzeszy niemieckiej byli żydzi. Główny (obok Hitlera) ideolog narodowego socjalizmu, Alfred Rosenberg – twórca teorii „Rasy Wyższej” – był Żydem.
      Najwyżsi rangą przywódcy nazistowscy byli Żydami lub pól żydami: Eichman – ten od ostatecznego rozwiązania – był 100% żydem. Goebbels ––Minister propagandy III Rzeszy, Syn rabina. Reinhard Heydrich, -żyd -szef policji i służby bezpieczeństwa. Hans Frank – SS-Obergruppenführer (najwyzsza ranga po Fuhrerz) ten od Generalnej Guberni, a wiec Polski pod butem niemieckich nazistów – był żydem.

      Należy pamiętać, że na terenie okupowanej Polski Niemcy pod kierunkiem Żydów niemieckich urządzili obozy koncentracyjne głownie dla Polaków, a dopiero od 1942 r. również dla Żydów co związane było z zaangażowaniem się USA czyli „państwa żydomasońskiego” po stronie aliantów.
      Syjonizm stworzył dwa totalitaryzmy – nazizm i komunizm– i sam Syjonizm jest systemem totalitarnym. To system przywilejów i strachu. Efektem działań Syjonizmu było powstanie państwa ” Izrael. Ciekawe ? Dlatego, dość tego zakłamania!!!!!!

      Zbigniew Kowalski
      „Kwestionowała także ustalenia śledztwa Instytutu Pamięci Narodowej w sprawie mordu w Jedwabnem.” – słusznie. że kwestionowała ponieważ sledztwo (ekschumacja została przerwana). Na podstawie paszkwilu Grossa polski prezydent przepraszał w Jedwabnem Zydów w imieniu Polaków – wstyd…

      Piotr Haśnik
      Dobrze że możemy sami ocenić te różne komitety przyznające takie nie inne wyróżnienia widać wyrażnie stanowisko konsulatu generalnego RP a tym samym stanowisko RP w kwesti żydowskiej-pojednanie,dialog -bajki dla ułomnych

      Artur Baniewicz
      Ale to nie jest prawda, że Żydzi byli skazani na całkowite wyniszczenie. Nie było tak w roku 1939, 1940 i 1941. Hitler Żydów chciał usunąć z niemieckiej Europy, ale dość długo widział to raczej przez ich deportowanie. Pierwsza połówka wojny to masowe egzekucje na Polakach, nie ludności zamkniętej w gettach. Co prawda nie za badzo wierzę w to, by się Żydzi masowo „delektowali” swoistą autonomią gett (w stosunku do reszty Polski, nie Niemców przecież) ale to nie znaczy, że znając efekt końcowy, mamy przenosić realia lat 1942-45 na pierwszą połowę okupacji.
      Inna sprawa, że istotnie jakoś ta akurat pani historyk nie pasuje do nagrody Karskiego, kojarzonego raczej z filosemityzmem. Panią Kurek niejeden o antysemityzm oskarży, więc się jedno z drugim gryzie po prostu.

      Dariusz Szyndler
      Ogladnijcie Pianiste R.Polanskiego wy znawcy od 7 bolesci. Brawo dla Pani doktor

      Sylwia Mazur
      Właśnie szczególnie scenę w kawiarni , kiedy Żydzi rzucaja złote 20-dolarówki ,żeby przekonać się która jest fałszywa, aktora prawdziwa !!!

      Basil Fawlty
      Żydzi, w Polsce międzywojennej , sami organizowali swoje sztetle w getta. Nie dopuszczali do nich Polaków. Troche racji pani Kurek wiec ma

      Gabriel Papis
      wreszcie ktoś publicznie odważył się przeciwstawić żydowskiej hegemonii na świecie…hwała za to

      Michał Pluta
      Pan Jagielski pisze bzdury i jeszcze bezpodstawnie podpiera się autorytetem Jana Karskiego, który akurat w omawianej kwestii się mylił. Wystarczy zapoznać się z tzw protokołem Hossbacha – naradą wyższych dowódców przed atakiem na Polskę w 1939 r gdzie Adolf Hitler jasno wyraża „naszym celem jest zniszczenie siły żywej” a dalej „bądźcie bezlitosni, zwycięzców się nie sadzi” (to zdanie o polskich cywilacj, kobietach i dzieciach). Podobnie bylo z obozem Auschwitz 1. Został on zbudowany dla aktywistów polskiego ruchu podziemnego juz w Vi1940 r. dopiero drugi obów – Auschwitz 2 (albo A- Birkenau) przeznaczono jako obóz koncentracyjny i zagłady dle Żydów i innych narodowości np Romów. Radzę się także zapoznac z tzw „Generalplan Ost” gdzie mówi się o planach wymordowania 50 mln Słowian dla oczyszczenia przestrzeni życiowej dla Niemców. Każdy kto twiedzi ,że narodu polskiego nie skazano na zagłade, po prostu mija się z prawdą..

      Michał Niewiński
      Oglądałem wiele wykładów pani Kurek która opierała się na książkach napisanych przez znienawidzonych autorów żydowskich przez Żydów. To co pisali można opisać tak Wolałem uciekać do Polaków i poprosić o pomoc jak w ogóle pomyśleć o poproszenie o pomoc swoich

      Marcin Ugrewicz
      brawo dla pani Kurek – jest niebywale profesjonalna, dlatego tak groźna dlabiznesu holokaust…

      Krzysztof Ulanowski
      No i super. Bo na tej samej zasadzie można by jakiemuś księdzu-pedofilowi przyznać order uśmiechu.

      Zbigniew Laskowski
      No nie zupełnie. P. Kurek jest historykiem badaczem i z tego powodu, że publikuje swoje badania ma mocno pod górkę, bo ich wyniki nie są poprawne politycznie. Ta pani nie kieruje się emocjami tylko bada fakty historyczne, poparte dowodami. Jej oponenci używają emocji i kłamst by ją zdyskredytować, bo jej badania szkodzą interesom „przedsiębiorstwa holokaust” (temin wymyślony przez Żydów jeśli nie wiesz). Spotyka się z dużym oporem na wielu polach, więc nagroda Karskiego należy sie jej jak najbardziej.

      Ryszard Mieczkowski
      Podkulanie ogona przed antypolonizmem zydowskim kiedys sie bardzo na Polsce i Polakach zemsci.

      Kazimierz Sowa
      Mam dwa pytania do @Joanny Chorzępy; 1). czy ustaliłaś już wybitna ekspertko od siedmiu boleści, ilu obrzezanych a ilu nieobrzezanych pederastów pomieści się na główce szpilki krawieckiej, bo to jest bardzo WAŻNE!, by zrozumieć źródła polskiego ANTYSEMITYZMU!. 2). czy już ustaliłaś jaki procent z całości zajmowali w MBP na „kluczowych” stanowiskach funkcjonariusze obcy RASOWO i NARODOWOŚCIOWO POLAKOM?.

      Jarek Witkowski
      równie dobrze ten troll mógłby się nazywać Stefek Burczymucha, w sumie to pozytywna wiadomość, że te trolle nie mają normalnej tożsamości i nie piszą z kont normalnych ludzi

      Adam Marianowski
      Dzięki takim naukowcom jak Pani doktor Kurek dowiadujemy się jak Żydzi od dziesięcioleci fałszują historię na temat Holokaustu.

      Robert Gren
      kiedy umierają już ostatni bezpośredni świadkowie tych wydarzeń, wyłażą spod kamieni wszelakiej maści ewy kurek czy bandyci przeklęci. Wcześniej nie było odwagi ?

      Jarek Witkowski
      Gren to troll vel hejter, ktoś nikt z nikąd czyli smieć jątrzący

      Robert Gren
      Jarek Witkowski to bozia kazała ci wydalić te wyplówki schorowanego cerebrum ? żeby pocałować mnie amebo* w dupę musisz bardziej się postarać i raczej nie jest to poziom osiągalny intelektualnie dla ciebie śmieciu pisowski. * Niniejszym przepraszam wszystkie ameby za nazwanie ich imieniem tego stolca przyschniętego

      Włodzimierz Bogucki
      Bardzo nam sie podobają odważne tezy dr Kurek, poparte zresztą dowodami. Oby tak samo podobała się odwaga tych którzy dowodzą , że bez znaczącego naszego udziału nie udało by się Niemcom , w ciągu trzech lat (od 1942 roku jak wynika z tekstu Kurek) wymordować nieomal wszystkich Żydów.

      Bogumiła Kulikowska-Poszwald
      Trollu, takich, jak ty, już nikt nie bierze na poważne. Pieprzysz, oj, pieprzysz !

      Krzysztof Pająk
      Powinniśmy bezwzględnie opublikowac pamiętniki żydowskie, nie polskie ale właśnie żydowskie z takich gett jak np. Getto Łódzkie i Warszawskie i tyle w temacie. Ale opublikować po angielsku.

      Wiesław Przybysz
      Nie Pani Kajo Mirecka Ploss to za pieniądze Żydów Polacy mieli zostać unicestwieni.Niech pani sprawdzi ile pieniędzy podarowali amerykańscy żydzi Hitlerowi.

      Jan Kalinowski
      Znakomita postawa Fundacji Karskiego i wykonawczyni testamentu. Dość nie należnych apanaży, degrengolady przepychanej za pomocą przyznawania sobie na siłę zasług, nagród, orderów czyupamiętniania miernot pomnikami, by gawiedzi nadal mieszać w pustych głowach

      Aleksander Kosmos
      No ku*wa, jeżeli pani Ploss i konsulat są przeciwni wręczeniu nagrody p. Ewie, to do jasnej ciasnej kto jej tą nagrodę przyznał ?

      Chriss Ssirch
      Za co mamy kochac Żydów? Co takiego dokonali dla naszego kraju , że mamy im się kłaniać i przepraszać za wszystko? Plują nam w twarz , a my mamy udawać, że pada deszcz i przepraszać za to, że się bronimy. Różnica między nami jest zasadnicza. oni kłamią, a my mówimy prawdę. Tak jak Ewa Kurek, którą szanuję i podziwiam. A gardzę kłamcami.

      Józef Sikora
      Rozumiem, że ta pani miała dostać nagrodę za pełen odwagi antysemityzm. Konsulat Generalny w NY wpisuje się w tę obecną narrację związaną z nowelizacją ustawy o IPN. Tylko dlaczego mi wstyd, że Konsulat Generalny RP w NY ma w nazwie te dwie literki RP?!
      Bo gdyby nazwa brzmiała Konsulat Generalny PiS w NY, to nie miałbym nic przeciwko każdej ich głupocie.

      Piotr Kaczmarek
      Kaja Mirecka Ploss , skoro ma chazarskie korzenie , to nie jest obiektywna w stosunku do dr Ewy Kurek. Polskie Państwo znowu daję sobą manipulowac przez nowojorskich chazarów sponsorujących Hitlera.

      Polubienie

    • Bolesław Kaja
      No, czyli widać, po czyjej stronie stoi młody Morawiecki, mimo tych wszystkich pokazówek. Aureole powoli spadają…

      Maja Rymska
      Ewa Kurek jest niezalżnym badaczem i w nosie ma żydowskie nagrody, a doradca prezydenta gadający z Wyborczą to dowód, że słusznie prezydenta nazywamy przydentem JUDĄ

      Piotr Szczepański
      Przeciez nikt nie zanegowal niczego, powtarzam niczego, o czym pisze dr Kurek to jakim prawem odbiera jej sie nagrodę? Jak zwykle ten pseudopatriotyczny rząd na żydowskiej smyczy obsrał sie w majtki i nie potrafi obronić polskiego obywatela i postawić się swojemu panowi.

      Mirosław Jaworski
      Za odwagę to ten medal na pewno jej się należy. To jest bohaterska odwaga. Nawet pani Anders się wystraszyła reakcji Żydów

      Paweł Jóźwik
      Mirosław Jaworski Niestety obawiam się że jak wielu przed nią zostanie doceniona po latach gdy juz dawno zejdzie z tego świata

      Józef Mrozowski
      normalka. Ea Kurek rodowita żydówka i obiektywny historyk ale lobby żydowskie nie lubi prawdy i zrobi wszystko aby zafałszowac historię

      Ничипорок Еьевденко
      należy wykonać ekshumację w Jedwabnem i dokładnie sprawdzić co i jak…. podpisujcie petycję!!!!!!!

      Zbigniew Wodzisławski
      Partnerskie stosunki? Wyobraźmy sobie sytuację na odwrót np. Izraelskie władze przyznają nagrodę kontrowersyjnemu badaczowi stosunków polsko-żydowskich np. Tomaszowi Grossowi .Oburzone polskie organizacje żądają odebrania nagrody. Jak myślicie co robia władze żydowskie?

      Grześ Kimczyk
      Zydostwo kuje w oczy prawda! Brawo dla Pani

      https://wiadomosci.onet.pl/kraj/dr-ewa-kurek-nie-otrzyma-nagrody-im-karskiego-interweniowala-kancelaria-premiera/0g7mbdd

      Dr Ewa Kurek nie otrzyma Nagrody im. Karskiego, interweniowała kancelaria premiera

      dzisiaj 13:02

      – Nagroda Karskiego powinna łączyć, a nie dzielić. Dlatego z radością przyjmuję decyzję organizatorów o ponownej analizie listy tegorocznych laureatów – powiedział w rozmowie z „Wyborczą” doradca premiera Andrzej Pawluszek. Zapewnił także, że wyróżnienie dla Kurek było inicjatywą organizacji polonijnej, a nie konsulatu.

      https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/GmtktkqTURBXy9mMjUwZjMyZGI1N2U1NjZlMmJkMWFkMGI5ZjliZWI0Yi5qcGVnkpUDzQE8Rs0F580DUpMFzQMUzQG8
      Dr Ewa Kurek

      Chodzi o nagrodę o nazwie Jan Karski Humanitarian Award. Przyznaje ją Polsko-Żydowski Komitet Dialogu, a coroczną uroczystość współorganizuje Konsulat Generalny w Nowym Jorku.

      Dr Ewa Kurek jest znana m.in z takich wypowiedzi: „W pierwszych latach wojny Polacy w Warszawie żyli w ciągłym strachu przed łapankami i egzekucjami. A Żydzi w getcie się bawili. Mieli co świętować. W końcu żyli w »autonomicznej prowincji«, którą wynegocjowali od Niemców”.

      Wcześniej decyzji o przyznaniu dr Kurek nagrody sprzeciwiła się wykonawczyni testamentu Karskiego.

      „Ja, Kaja Mirecka Ploss, wyrażam swoje ogromne oburzenie, ale przede wszystkim niezgodę na przyznawanie Humanitarnej Nagrody im. Jana Karskiego dla Pani Ewy Kurek. Jestem – zgodnie z ostatnią wolą Jana Karskiego jedyną wykonawczynią testamentu Jana Karskiego i jedyną właścicielką wszelkich dóbr intelektualnych po Nim” – napisała w oświadczeniu Ploss, pisarka, projektantka, działaczka społeczna.

      We wtorek w nocy konsulat wycofał się z organizacji imprezy. Według informacji zdobytych przez „Wyborczą” wpływ na to mieli ludzie premiera Mateusza Morawieckiego. – Jeden z naszych urzędników od razu zadzwonił do konsula w Nowym Jorku i poprosił o wyjaśnienia. Dostał odpowiedź, że placówka nie ma z tym nic wspólnego i że organizatorzy już się z tego wycofują – opowiada rozmówca gazety z kancelarii premiera.

      W mailu do „Wyborczej” konsulat tłumaczył, że „ze względu na czynniki, które pozostają poza naszą kontrolą, a miałyby wpływ na jakość wydarzenia, (…) wydał zawiadomienie o odwołaniu zaplanowanej na 18 kwietnia uroczystości”.

      Jak informowali organizatorzy: „Jan Karski Humanitarian Awards przyznawane są osobom demonstrującym społeczną odwagę w obliczu nasilającej się presji, inercji biurokratycznej, bezprawia czy zobojętnienia i spieszącym z pomocą tym, którzy padają ofiarą prześladowań, np. przemocy fizycznej bądź dyskryminacji na tle kulturowym”. Wcześniej nagrodę otrzymała m.in. Irena Sendler.

      (sap; sp)

      Na podstawie: Gazeta Wyborcza

      Paweł Jóźwik
      Jako wyborca aktualnie rządzącej opcji i jednocześnie wielki orendownik 30 letniej pracy naukowej Pani doktor Kurek i jej książek o stosunkach polsko – żydowskich mogę tylko spuścić zasłonę milczenia nad tchórzostwem moich wybrańców. Jedyny plus, że ostracyzm i wielka niesprawiedliwość jaka spotyka tą kobietę przyniesie jej tylko większy rozgłos i poczytność jej prac. Wstyd i hańba – dobra zmiano

      Ryszard Puchała
      Pan jest nauczycielem ? Może historii ? Zgroza.

      Tomasz Trędowicz
      Antypolskie i tepe kanalie rzadza Polską od 89 roku.PIS PO i reszta to zło.

      Maja Rymska
      Ryszard Puchała – a co ty możesz wiedzieć o zgrozie bądź jej przeciwieństwie. Zgroza to 70 lat żydowskich rządów w Polsce. Manipulacja na poziomie narodowym z praniem polskich mózgów w żydowskiej maszynie narracyjnej włącznie. Zgrozą jest dopuszczenie żydów do wpływu na kształt naszego prawa i wszelkich innych aspektów życia tylko z tego powodu, że amerykańscy żydkowie wymyślili sobie zostać POLSKĄ SZLACHTĄ. TO jest zgroza, człowieku, który boisz się prawdziwej historii……

      Paweł Jóźwik
      Ryszard Puchała Proponuję zapoznać się z jakąkolwiek książką doktor Kurek a potem oceniać.

      Marek Maria Chełchowski
      Wybaczcie Państwo, ale ja już mam temat żydowski, holocaustowy, gettowy… GDZIEŚ. Interesuje mnie co się dzieje na świecie a nie wieczne rozdrapywanie ran naszych i żydów. Tak na marginesie: rozmawiać z nimi o pogromach palestyńczyków (skąd innąd średniowieczna kultura – ale też LUDZIE), o litwactwie, o zdradach po 17.9.1939 i wprowadzaniu komunizmu

      Albert Szymański
      proszę śmiało napisać o wprowadzaniu komunizmu, chętnie poczytam o tym. Chcę wreszcie dowiedzieć się, jak ten komunizm przyjął w świetle własnych, idący już w dekady, doświadczeniach i osobistych obserwacjach

      Marek Maria Chełchowski
      Albert Szymański wygoogluj sobie sowiecki trollu

      Mariusz Lizak
      1918-2018 setna rocznica odzyskania niepodległości RP…. Mamy maj… I póki co cichosza?

      Samuraj Jack
      kiedy się żydzi rozliczyli? Są opracowania naukowe? Uczą tego na lekcjach historii? Żydzi czuli się bezpiecznie w gettach, bo szwaby obiecały im, że getta będą eksterytorialne i wolne od Polaków, jako przyczółek Judeopoloni!!

      Jan Korycki
      Chłopie, ty się najpierw z nimi rozlicz a potem szczekaj!

      Polubienie

  3. Dr Ewa Kurek nie otrzyma Nagrody im. Karskiego

    KomentarzeTV
    Published on Apr 14, 2018

    Me Now
    Dzięki temu, że nie otrzymała, można zrobić wokół tego większy rozgłos niż jakby dostała. Szukam pozytywów …

    Sąsiad Michał
    Dobrze myślisz. Przy okazji ludzie dowiedzą się też o problemach z wynajęciem sal na wykłady pani Ewy np. we Wrocławiu…

    Katarzyna Niemen
    Pani Ewa jest wspaniała 😊

    Bro warek
    Wartości i religia pieniądza

    Jan Kowalski
    To świadczy o Pani dr Kurek tylko dobrze. A pan Morawiecki pokazuje swoje prawdziwe oblicze. Zakładając oczywiście że to prawda z tą szykaną. Wynika z tego że polskiego premiera nie interesują rzetelne kilkudziesięcioletnie badania historyczne poparte środowiskami żydowskimi wdzięcznymi nam Polakom za ratowanie ich tak wielu podczas niemieckiej okupacji i nie tylko niemieckiej. Wcale mnie to nie dziwi bo jesteśmy świadkami fałszowania historii na niewiarygodną skalę a Pani Kurek stoi po stronie prawdy bezstronnie, tak jak przystało na prawdziwego naukowca. Wstyd że rząd w Warszawie nie reprezentuje prawdy i posuwa się do niegodnych machloj.

    Marek Darkowski
    Pani Kurek jest Wielkim Historykiem.

    Polubienie

    • http://tysol.pl/a18052-Prezes-kalifornijskiego-Kongresu-Polonii-Amerykanskiej-o-zatrzymaniu-Nagrody-Karskiego-dla-dr-Ewy-Kurek

      Prezes kalifornijskiego Kongresu Polonii Amerykańskiej o zatrzymaniu Nagrody Karskiego dla dr Ewy Kurek

      Opublikowano dnia 14.04.2018 21:52

      – Nieslychane wieści! Premier odwołuje spotkanie w nowojorskim Konsulacie RP w czasie którego Ewa Kurek miała otrzymać nagrodę im. Jana Karskiego! Panie Prezesie Kaczyński! Panie Premierze Morawiecki! Czy Panowie ogarniają bezmiar i dno żenady na którym spoczywa nasza polska państwowość? – pisze Edward Wojciech Jeśman szef kalifornijskiego Kongresu Polonii Amerykańskiej po odwołaniu uroczystości wręczenia Nagrody im. Jana Karskiego dr Ewie Kurek wzywającej do wznowienia ekshumacji w Jedwabnem

      http://tysol.pl/zdj/zdjecie/18052
      screen YouTube

      Proszę Państwa, polski rząd i PIS strzelają nam kolejnego samobója! Akt rozwagi, czy też akt pospolitej, politycznej głupoty? Nagle czuję rosnący niepokój! Czy my aby na pewno gramy w tym samym zespole? – pisze Jeśmian

      Marek Kaczmarek
      Kto nie podpisał apelu o wznowienie ekshumacji w Jedwabnem do dzieła!!! Podpisujcie, trzeba uleczyć Rzeczpospolitą z choroby zwanej Judeofilis.

      Polubienie

  4. Żebrowski, Lisiak i Karoń – antypolonizm wczoraj i dziś

    Wyklęci TV
    Published on Apr 14, 2018
    Początki antypolonizmu, współczesny antypolonizm – przyczyny zjawiska. Komu i jak służą permanentne ataki na polską historię? Jaki ma być ich „efekt”? Na te i na wiele innych pytań starali się odpowiedzieć Leszek Żebrowski, Ireneusz T. Lisiak i Krzysztof Karoń. Debata zorganizowana przez Wydawnictwo CapitalBook i ONR pod tytułem „Źródła antypolonizmu”, odbyła się 12 kwietnia 2018, w Domu Dziennikarza. Udział wzięli: Leszek Żebrowski, Ireneusz T. Lisiak, Krzysztof Karoń. Prowadzenie – Marcin Rola.

    jutrzenka miła
    Co ja słyszę: rząd odebrał P. Ewie Kurek nagrodę, czy obecny? Skandal!!!

    Polubienie

  5. ANDREW
    A ci amerykańscy żydzi nie czują się odpowiedzialni że nie przyjęli 1000 swoich współbraci ?

    Mateusz@MateuszJa
    Ale jaki skandal ? Przecież było wiadomo, że po wycofaniu się ustawy o IPN, będą w nas walić jak w bęben. A rząd ..cicho sza, uszy po sobie. A ustawa 447 ? eee, to nic takiego, takie tam…

    kris
    Amerykańscy żydzi zaczynają działać, to podwaliny pod przyjętą ustawę 447! Teraz już będzie tylko gorzej, Polacy za chwilę okażą się gorsi od SS-manów!

    taa
    Grabowski Gebert Gross ,wszyscy nazwiska na G jak Gestapo no i propaganda na miare Goebelsa,to tacy wspolczesni hitlerowcy

    kalop
    Wspaniały ten antysemityzm!!! Im więcej go, tym lepiej! A Żydom w tym antysemityzmie całkiem dobrze!!!

    https://wpolityce.pl/swiat/392275-skandal-amerykanski-newsweek-przedstawia-polakow-jako-wspolsprawcow-holokaustu-w-roli-autorytetow-gross-grabowski-gebert

    Skandal! Amerykański „Newsweek” przedstawia Polaków jako współsprawców Holokaustu! W roli autorytetów: Gross, Grabowski, Gebert

    opublikowano: 4 godziny temu


    autor: Fratria/screen newsweek.com wPolityce.pl

    Amerykańskie wydanie „Newsweeka” na okładce najnowszego numeru pyta, kto odpowiada ze śmierć milionów Żydów podczas Holokaustu. A już w samym artykule na ten temat następuje odpowiedź – Polacy. Co więcej, przemoc miała nie zakończyć się w 1945 roku.

    Miliony polskich Żydów zginęło podczas Holokaustu. Kto za to odpowiada?

    — takie pytanie znalazło się na okładce amerykańskiego „Newsweeka”. W tekście ani razu nie użyto słowo „Niemcy”. Pojawiają się zatem dobrze znane określenia „naziści”, „hitlerowcy”, „Trzecia Rzesza”.

    W tytule artykułu stwierdzono, że nowe fakty przeczą ujętemu w ustawie o IPN sformułowaniu, że Polska nie jest współodpowiedzialna za Holokaust. A jakie to są fakty? Książki Jana Tomasza Grossa z 2001 i 2006 roku oraz książka Jana Grabowskiego z 2013 roku. Trzeba przyznać, że to dość ciekawe podejście do stwierdzenia „nowe fakty”.

    Autor artykułu, Orlando Crowcroft zaznaczył, że Polacy nie przestali prześladować Żydów w 1945 roku, ale działo się to i później, a jako przykład podał pogrom kielecki.

    Ta erupcja antyżydowskiej przemocy nie była odizolowanym wybuchem nienawiści, ale raczej zanikającą kontynuacją wojennej praktyki, znanej dla ludzi z całego okupowanego kraju

    — cytuje Grabowskiego Crowcroft.

    Kolejną postacią, która ma uwiarygadniać kłamliwe tezy tego artykułu jest Konstanty Gebert, dziennikarz „Gazety Wyborczej”. Wyjaśnia on, że polski rząd nie może się wycofać z nowelizacji o IPN, ponieważ straciłby głosy faszystów…

    Jeśli rząd się ugnie, może stracić głosy faszystów – to jest nawet 10 procent elektoratu. Kaczyński musi trzymać swoich faszystów blisko piersi

    — stwierdził Gebert.

    Trzeba przyznać, że to niesamowite, iż w artykule dotyczącym odpowiedzialności za Holokaust można ofiary II wojny światowej przedstawić jako sprawców, a ani słowem nie wspomnieć, że owymi mitycznymi nazistami są Niemcy…

    as/newsweek.com

    A Barany Polskie ani be ani me
    Ockną się na haku z poderżniętym gardłem gotowe do odarcia ze skóry.. i zacznie się bek.. a nawet beck.. i jak w ’39 sojusznicy gorsi od hitlera i stalina razem wziętych.

    WK
    W tekście użyto słowo „Niemcy” kilkakrotnie. Oprócz kłamstw z Grossa lub Geberta są i fakty o liczbie np. polskich ofiar wojny z rąk III Rzeszy i ZSRR. Historycy! Gdzie uczciwa książka o Jedwabnem?

    Dość kłamstw
    Publikować tłumaczyć z Idisz włącznie pracę Polskich chistoryków jak Ewa Kurek prof Wolniewicz itd. Zamiast 100 mil ma Żydowskie zaniedbania cmentarzy.

    Grizzly
    Jeśli Gebert nazywa mnie faszystą to Gebert jest k…ą żydowską!!

    stary Polak
    polski rząd w Londynie aby sfinansować ratowanie żydów przez „Żegotę” brał kredyty w bankach. szkoda że polscy dziennikarze nie pójdą tym śladem. chciałbym wiedzieć kto i ile zarobił na kredytach?

    Bertold Czubek
    A gdzie są polskie autorytety, gdzie polscy historycy? Ano nie ma. Nie powinniśmy się oburzać na lobby żydowskie, że jest skuteczne. Powinniśmy się uczyć, wyciągać wnioski

    okupuja Nasza Polske
    Biedny polski podatnik ubezwlasnowolniony- placi i placze a zydostwo plawi sie w luksusach- muzea, ministerstwa, uczelnie, sadownictwo polityka- wszedzie zydzi- skad ich tyle?

    hm
    Nie mamy polskiego rzadu i tyle, nie rzadza nami Polacy!!!!!!!!!!!!! Ten brak reakcji,czy dlatego,ze wszystko Morawiecki dogadal ?

    arslonga
    o prawdę historyczną muszą intensywnie walczyć polskie instytucje naukowe oświatowe oraz polskie media. Kłamstwa Grosa Grabowskiego Geperta itp są dowodem, że ustawa IPN jest niezbędna

    Ina
    Zabawne konfabulacje. Proponujemy Just 447 zastosowac wobec Indian ktorzy powinni otrzymac cala ziemie amer i ew ja odsprzedawac jak rowniez niemcow by oddali wszystko co wywiezli fabryki widelce itp

    Polubienie

  6. POLA
    Gross powinien być zmuszony do obecnosci przy EKSCHUMACJI W JEDWABNEM, czas najwyzszy aby to ochydne kłamstwo wreszcie zdemaskować!

    I.Ch.@I.Ch.
    Nie ma to nic wspólnego z tym, czy innym rządem. Dorabianie nam gęby trwa od lat, podobno zaczęło się wraz z emigracją żydowskich komunistów po 1968r, a my możemy to w końcu zobaczyć, w całej pełni.

    *@Alfa_Omega
    Żydzi uczynili z holokaustu przedsiębiorstwo dochodowe. Sami kreują antysemityzm. Jeśli go nie ma, to go stworzą dla realizacji swoich brudnych interesów. To Żydzi są rasistami i szowinistami. Brrr.

    marian..
    Aten z lewej nie jest to magister Jerzy Stępień były prezes Trybunału Konstytucyjnego ?? no no dobrana para …

    https://wpolityce.pl/polityka/392283-ciag-przyczynowo-skutkowy-czyli-cos-czego-nie-dostrzegaja-wytrawni-tropiciele-antysemityzmu-w-polsce

    Ciąg przyczynowo-skutkowy, czyli coś, czego nie dostrzegają wytrawni tropiciele antysemityzmu w Polsce

    opublikowano: godzinę temu · aktualizacja: godzinę temu


    autor: Andrzej Wiktor/Fratria wPolityce.pl

    W opublikowanym na łamach dziennika „Haaretz” artykule autorstwa Judy Maltz czytamy, że emocje związane z nowelizacją ustawy o IPN zaczęły opadać. I że być może oznacza to, że wkrótce ustawa zostanie ponownie znowelizowana. Do tego miejsca można się z autorką artykułu zgodzić. Pozostała część jej wywodów świadczy jednak o tym, że niewiele zrozumiała z tego, co się w Polsce dzieje.

    CZYTAJ: Izraelski dziennik „Haarec”: „Wydaje się, że w Polsce emocje wywołane kontrowersyjną nowelizacją ustawy o IPN opadły”

    Nic w tym dziwnego, jeśli się rzuci okiem na listę jej głównych rozmówców w Polsce: Michał Bilewicz, który ostatnio zasłynął jako propagator pojęcia „antysemityzmu wtórnego”, naczelny rabin Polski Michael Schudrich, działacze Centrum Społeczności Żydowskiej itd. Poza dwoma niezbyt znaczącymi głosami „z katolickiej strony” nikogo, kto mógłby zderzyć się z przedstawionymi racjami, żadnej próby wyjścia poza wąskie, niezbyt reprezentatywne, grono osób. Można to zapewne tłumaczyć tym, że poglądy większości Polaków pani Moltz z góry odrzuca jako antysemickie, zatem nie widzi powodu, aby udzielać im miejsca w swoim artykule. Trudno się jednak potem dziwić, że pojawiają się w Polsce nastroje niechętne lub wręcz wrogie wobec reprezentowanego przez nią i jej rozmówców punktu widzenia. Nikt nie lubi być lekceważonym i nieustannie oskarżanym.

    Bo właśnie w tym jest cały problem. Niewiele wspólnego z prawdą ma twierdzenie, że w Polsce mamy nienotowany od 1989 roku wybuch antysemityzmu. I że nasilił się on szczególnie po zwycięstwie PiS w 2015. To ma sugerować, rzecz jasna, że prawica w Polsce jest antysemicka i w związku z tym cały cywilizowany świat powinien się od niej odwrócić. Wałkują tę tezę od dawna osobiści wrogowie Jarosława Kaczyńskiego i rozprzestrzeniają ją po całym świecie, aby zaszkodzić znienawidzonemu „reżimowi”. Prawdziwe jest natomiast twierdzenie, że od chwili znowelizowania ustawy o IPN głosy te, dotąd odosobnione, zyskały za granicą znacznie większy posłuch. I że stały się elementem szerokiej kampanii przeciwko polskiemu rządowi, w której to kampanii hasło antysemityzmu stało się wygodnym pretekstem do wyrównywania z Polską rozmaitych porachunków i szansą na ubicie całkiem przyziemnych interesów. W tym sensie – o czym pisałem wczoraj – ustawa w obecnym kształcie nie zdała egzaminu.

    Należy jednak pamiętać – na co w artykule zabrakło miejsca – że zarówno nowelizacja ustawy o IPN, jak i późniejsza erupcja emocji były reakcją na coraz bardziej agresywne próby umieszczenia Polski i Polaków na liście zbrodniarzy wojennych.Emocje te nie wynikały – jak twierdzą główni rozmówcy pani Moltz – z żadnego antysemityzmu, ani wyssanego z mlekiem matki, ani wtórnego, lecz były całkiem naturalną – choć niekiedy zbyt ostrą w treści – reakcją obronną. Reakcją na liczne prowokacje, oszczerstwa i generalizujące zarzuty. Jeśli więc w Polsce mieliśmy lub mamy do czynienia w sferze publicznej z zaostrzeniem ocen, to może warto sobie odpowiedzieć na pytanie, skąd to się naprawdę wzięło. Bo tłumacząc to zjawisko wyłącznie rządami PiS, do prawdy się nie dotrze. Wręcz przeciwnie.

    autor: Konrad Kołodziejski

    irka@irka
    Dziwny jest ten polski antysemityzm, strasznie mało skuteczny. Nikt nie ochrania synagog, muzeów, pomników no i sami Żydzi przyjeżdżają, swobodnie chodzą po ulicach. Straszny jest – nie widać go a jednak jest.

    abc
    Mamy sporo takich polskich obywateli pochodzenia chazarskiego, gołodupców, którzy uwłaszczyli się w Polsce, na czym się dało i plują na Polskę. Potomkowie najgorszych łotrów – „Elita czosnkowa”.

    Bertold Czubek
    Problem jest oczywisty – po pierwsze przemysł holokaust żywi się wmawianiem i oskarżaniem o antysemityzm, po drugie – pałka antysemityzmu jest bardzo wygodna do bicia przeciwników politycznych

    Skorpion48@Skorpion48
    Wygląda na to, ze Polacy powinni zachować się jak Francuzi… wyłapali swoich Żydów i wysłali do obozów. Teraz są przez Żydów szanowani. Podobnie jak Niemcy, sprawcy mordów. Żydzi robią dużo aby z nich zdjąć winę. Czy to normalne?

    Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.