955 Tokarczuk zachwycona multikulturalną Szwecją: Jest mi wstyd za ten straszny 2014 rok, kiedy Polska nie przyjęła imigrantów


autor: screenshot/RMF FM

niesmaczne
wstyd mi, po tych pani wypowiedziach,że ma pani coś wspólnego z Polską, którą ewidentnie pani szkaluje. Powinna pani zmienić miejsce zamieszkania, zabierając nobla za sobą

Rimek@Rimek
Było by dobrze by nie przypisywała sobie Polskiej narodowości, bo to wstyd dla Polski, że ma noblistkę, która szkaluje kraj w którym żyje.

mj@_mj
Może niech już Olga tam zostanie? Np. w Malmoe… Niech się asymiluje. Mogę podesłać opakowanie pasty Erdal.

Maja
Mamy tylko dwóch prawdziwych noblistów , Sienkiewicza i Rejmonta, pozostali to polityczne nominacje. ,

Gabriela@Lengyelka32
Tej pani mentalność jest lewacka i kompletnie bezmyślna. Można im mówić i przedkładać wiele dowodów na naszą rację, ale im nie dość tego, bo koniecznie muszą (musi) zaprzeczać wszystkiemu, cokolwiek uczyni nasz rząd. Przesiąknięta ideologią marksistowsko-leninowską, czy licho wie jaką ? Nie mogę ścierpieć tego jacy ludzie się w Polsce ujawnili.

Marta
Bezwstydna ukraińska szeptucha z kołtunem bredzi i na tysiącach stron plecie bzdury, szkaluje Polskę z finezyjną tylko sobie pojętą wschodnich rezunów czułością. Lewactwo i targowica górą!

petit@petit
Mnie jest wstyd, że pani tak mówi o swojej Ojczyźnie.

Won z Polski tokarczuk
Tokarczuk nie masz nic do powiedzenia w sprawie Polski ty ruska dziwo. Nawet za Nobla mie placisz podatkow. Głup sowiecki tokarczuk nie ma nic do powiedzenia. Dzięki Polsce umiesz pisać i czytać

skokobryk@skokobrykwczoraj
Jest mi wstyd za Tokarczuk… mogła wziąść sobie męża z Senegalu adoptować po jednym dziecku z każdego kontynentu we wszystkich odcieniach skóry… i świecić przykladem w tym temacie…!?!

nemo
Szwedzkie organizacje profaszystowskie 1933 Szwedzka Narodowo Socjalistyczna Partia Robotnicza oraz Nordisk Unkdom Tranzyt hitlerowskich zolnierzy 163 Dyw Piechoty oraz materialow wojennych Zachwycaja

dtm
Proponuję przenieść się do tego pięknego, spokojnego kraju jakim jest Szwecja. Nareszcie jest Pani teraz niezależna finansowo i może Pani, dla naszego dobra, opuścić tą wstrętną Polskę.

matorka puli genetycznej
Rozumiem że ta cała Tokarczyk prosto po przyjęciu noblowskim ubrała mini i poszła do dzielnicy imigranckiej chłonąć pulę genetyczną?

dron
Wstydzic sie raczej trzeba, ze te gornolotne hasla, wzniosle manifesty, co tak pieknie brzmia, z taka latwoscia sa wypowiadane i tak bezrefleksyjnie. No coz, nic to nie kosztuje I do niczego nie zobowiazuje

https://wpolityce.pl/polityka/477255-tokarczuk-jest-mi-wstyd-ze-polska-nie-przyjela-imigrantow

Tokarczuk zachwycona multikulturalną Szwecją: Jest mi wstyd za ten straszny 2014 rok, kiedy Polska nie przyjęła imigrantów

opublikowano: przedwczoraj

To jest okropne teraz, ale to minie za chwilkę. Pierwsze tygodnie poświęcę na odpoczynek. Będą święta Bożego Narodzenia, to odpocznę

– powiedziała Olga Tokarczuk na antenie RMF, w odpowiedzi na pytanie dot. ostatnich dni jej życia i towarzyszącego jej zmęczenia.

Tokarczuk, która odebrała wczoraj literacką nagrodę Nobla za rok 2018, mówiła dlaczego na uroczystość wybrała suknię nawiązującą do strojów sufrażystek.

Mężczyźni mają przechlapane, bo są we frakach. (…) Pomyślałam sobie, że skoro jestem piętnastą kobietą z noblem z literatury i minęło 110 lat od pierwszego nobla dla kobiety uznała, że będzie miło jak podkreślę nawet w zabawny sposób nawiązanie do tamtych czasów

– stwierdziła.

Po ceremonii Tokarczuk odwiedziła szwedzką bibliotekę publiczną przeznaczona celom integracji imigranckich dzieci.

Było cudownie, bardzo się wzruszyłam. Patrząc na te dzieci – kolorowe, w różnych ubraniach, witające mnie w różnych swoich językach, pomyślałam jakie to bogactwo Szwecja sobie przygarnęła wraz z imigrantami. Potencjał sposobów myślenia, wrażliwości, puli genetycznej

– powiedziała.

Przy okazji nawiązała do 2014 roku i początku masowej migracji z Afryki i Bliskiego Wschodu do Europy.

Zawsze w takich momentach jest mi wstyd za ten straszny 2014 rok, kiedy Polska nie przyjęła imigrantów. Nigdy nie potrafię tego zrozumieć

mly/rmf24.pl

…..


Olga Tokarczuk / autor: PAP/Wojciech OlkuśnikwPolityce.pl

joanna
Wstyd mi, że taka mieni się Polką. Z żadnego podatku bym jej nie zwalniała, pluje we własne gniazdo gdzie się da. Wredna baba, kasę ma, więc niech przyjmie do własnego domu choć kilku imigrantów

EgonVonPedington@Bogdanowicz4791wczoraj
Malmo, Rimini, Kolonia…. Mówi to coś Pani Noblistce??? Wątpię. Takie osobistości wznoszą się ponad ten ziemski padół… A w jakim języku odbyło się to spotkanie z laureatką nagrody judenratu? Niemieckim???…

Polak
Przyjedźcie do Polski pasożytować tak jak ona. Nie możemy się doczekać kiedy zaczną się rzuty wieprzowiną prosto w te kolorowe dzioby, którym się zdaje że ktoś będzie w Polsce na nich pracował.

a tfu !!!!!!!
bezczelna chamka – nobel jej nie wystarczy chce jeszcze dalej promować się na cudzy koszt?

Polak
Dlaczego ta kobieta zabiera głos w imieniu Polaków? Przecież ona tylko mówi po polsku.

rumburak
jak dlugo ta zydo ukrainka nedzie szkalowac Polske? odebrac obywatelsto!!!

Ursa Furiosa
p. Tokarczuk przecież może przenieść się do Szwecji i spełnić swoje kolorowe marzenie. Śmiało! Do odważnych świat należy.

gar
Proponowałbym pani Tokarczuk odpocząć od polskiego zaścianka i pomieszkać z rok w wielokulturowym Malmö. Mogłaby nawet książkę napisać pod wpływem nowych doświadczeń, o dobrodziejstwach multi-kulti.

https://wpolityce.pl/swiat/477188-tokarczuk-reklamuje-polske-w-szwecji-jestem-zawstydzona

Tokarczuk „reklamuje” Polskę w imigranckiej dzielnicy w Sztokholmie: „Jestem zawstydzona, że rząd nie przyjął imigrantów”. WIDEO

opublikowano: przedwczoraj

Dominika Wielowieyska zamieściła na Twitterze krótki materiał wideo ze spotkania Olgi Tokarczuk z młodzieżą w szkole w imigranckiej dzielnicy Tensta w Sztokholmie. Słuchając nagrania można usłyszeć, jak noblistka kiepskim angielskim przyznaje, że jest „zawstydzona tym, że polski rząd odmówił przyjęcia imigrantów.

Tensa to imigrancka dzielnica zdominowana przez muzułmanów, o której mogliśmy usłyszeć, gdy przed kilkoma laty szwedzcy dziennikarze udali się tam z kamerą. Zbyt długo tam nie byli, bo zostali obrzuceni kamieniami i musieli uciekać. Tokarczuk na spotkaniu z młodzieżą, która uczęszcza do szkoły położonej w tej dzielnicy, ubolewała, że jej „mały kraj” nie jest „taki kolorowy”, jakby chciała.

Przyjedzcie do Polski, to normalny kraj, ale nie jest tak kolorowy, jak Szwecja. Brakuje mi tego w moim małym kraju. (…) Jestem zawstydzona tym, że polski rząd odmówił przyjęcia imigrantów. (…) Polski rząd nie jest otwarty, mam nadzieję, że możemy to zmienić

—słyszymy na nagraniu.

Po oskarżeniu Polaków o „mordowanie Żydów” i kolonializm, dochodzą teraz przeprosiny za polski rząd, który nie chciał przyjąć imigrantów. Może Tokarczuk zapoznałaby się z sytuacją w Szwecji, której mają już dosyć sami Szwedzi? A to wszystko z powodu imigrantów…

CZYTAJ WIĘCEJ:

– Skandaliczne słowa podczas noblowskiej ceremonii! Polska „historia kolonializmu i antysemityzmu” w laudacji na cześć Tokarczuk

– Olga Tokarczuk odebrała dyplom i medal noblowski z rąk króla Szwecji. „Polska literatura błyszczy w Europie”. WIDEO

– Manifest feministyczny? Tokarczuk: Składam ukłon innym kobietom, które wykroczyły poza narzucone im przez społeczeństwo role

– Marzena Nykiel: Dlaczego pierwszy Nobel tak cieszył? Bo duma Sienkiewicza z Polski grzmiała na cały świat: „Głoszono ją umarłą, a ona żyje!”

kk/Twitter/Dominika Wielowieyska

zly
Omg nie sobie wezmie paru do wlasnego domu na utrzymanie !

poli
pozbawić obywatelstwa polskiego i deportować………………

gość
No. Obalić rządu nie zdołała ulica i zagranica, to świeża, wyzwolona od rozumu noblystka poprowadzi imigrantów ze Szwecji na pi-popraw-treść-komentarza-siorów

piszę co myślę
Drogich pontencjalnych imigrantów proszę również o zapamiętanie, że z tej pani jest taka Polka jak z koziej d. trąba i że to co opowiada popiera może z 10% najbardziej ogłupionych Polaków.

piszę co myślę
Zapamiętajcie sobie drodzy potencjalni imigranci: Polska to nie wasza ziemia obiecana, która będzie was żywić za darmo. I to nie my nagniemy się do waszego stylu bycia i życia tylko wy do naszego.

piszę co myślę
Mam też drugą opcję dla tej pani: niech zaprosi do swojego domu przynajmniej kilku imigrantów, odda im swoje pokoje i łoży na ich utrzymanie. Wszak swoje marzenia warto zrealizować i dać nam przykład!

piszę co myślę
Dać jej mieszkanie w Rimini albo najlepiej w Malmo – na słynnym osiedlu imigrantów. Po tygodniu będzie zgwałcona, pobita, okradziona i wróci z podkulonym ogonem. Szczerze tego jej życzę za ten bełkot.

…..


autor: EPA/PAP

https://wpolityce.pl/polityka/477310-rzecznik-rzadu-odpowiedzial-tokarczuk

Rzecznik rządu o wypowiedzi Tokarczuk: Stanowisko rządu w kontekście polityki migracyjnej jest sceptyczne i takie pozostanie

opublikowano: wczoraj

Stanowisko rządu w kontekście polityki migracyjnej jest sceptyczne i takie pozostanie – podkreślił w czwartek rzecznik rządu Piotr Müller, odnosząc się do wypowiedzi Olgi Tokarczuk na ten temat. Jak zaznaczył, cieszy go Nobel dla Polki, jednak nie trzeba się zgadzać z każdą nagrodzoną nim osobą.

CZYTAJ WIĘCEJ:

– Tokarczuk „reklamuje” Polskę w imigranckiej dzielnicy w Sztokholmie: „Jestem zawstydzona, że rząd nie przyjął imigrantów”. WIDEO

– Poncyliusz odpowiada Tokarczuk ws. imigrantów: Nie jest mi wstyd, że ich nie przyjęliśmy. Polska nie była na to przygotowana

Müller odniósł się w czwartek w radiowej Jedynce do słów polskiej pisarki, literackiej noblistki Olgi Tokarczuk, która w wywiadzie dla RMF FM opowiedziała o spotkaniu z dziećmi w bibliotece w imigranckiej dzielnicy Sztokholmu.

Tokarczuk mówiła m.in. o bogactwie, jakie jej zdaniem Szwecja przygarnęła wraz z imigrantami. W tym kontekście przyznała:

Zawsze w takich momentach jest mi wstyd za ten straszny 2014 rok, kiedy Polska nie przyjęła imigrantów. Nigdy nie potrafię tego zrozumieć.

Bardzo się cieszę, że Polka otrzymała nagrodę Nobla, ale oczywiście nie jest tak, że musimy się zgadzać z każda osobą, która nagrodą Nobla dysponuje

—powiedział Müller.

Jak podkreślił, w tym wypadku stanowisko polskiego rządu jest jasne.

Politykę migracyjną będziemy prowadzić samodzielnie i na warunkach, które określa polski rząd. Nasze stanowisko w tym kontekście jest sceptyczne i takie pozostanie

—dodał.

Zaznaczył, że nowa polityka migracyjna, której zapowiedzi da się słyszeć u nowej szefowej Komisji Europejski Ursuli von der Leyen, nie musi zakładać „przymusowej relokacji nikogo na terenie UE”.

Zgody na to Polski nie będzie, podobnie jak kilku innych krajów UE. Na szczęście w tym zakresie mamy sojusz z kilkoma krajami, które myślą podobnie

—powiedział Müller.

kk/PAP

Sew
W roku 2017 Polska przyjęła 700000 imigrantów. Najwięcej w całej Unii Europejskiej. Tokarczuk kłamie.

Boguslaw_@Boguslaw
Tokarczuk to lewactwo, może sobie być, może być noblistką, mnie to nie przeszkadza, ale przeszkadza mi to,że szczuje na Polskę. Mam wątpliwości czy ona jest Polką. Podziękuj franco Szwedom za Potop szwedzki.

BHO
Staniwisko rzadu jest aż tak sceptyczne ze w 2018 roku sciagneli tylko 600 000 wg oficjalnych danych. Zreszta spacerujac ulicami miast na własne oczy mozna ujrzeć efekty.

Kłamstwo
Wcale nie jest sceptyczny rząd .PiS będzie zapamiętany również że podczas swych rządów nasprowadzał najwięcej imigrantów w Unii z lawinowym wzrostem w Polsce ,wystarczy wyjść na ulicę ,znów bajki

Polak
Nie zgadzam sie aby celebryci i pisarze wypowiadali sie w imieniu calego narodu. Nie chce aby mieszali sie do polityki i wprowadzali chaos!! Tokarczuk napisz cos sensownego jak W. Rejmont i B. Prus!!

Wstyd mieć takich noblistów
A ja się wstydzę, że ktoś taki reprezentuje Polskę.

ZwyczajnyPolak
Od osoby zajmującej się pisaniem powieści oczekiwałbym większej dojrzałości.

śwo
Jak na sceptyczne stanowisko PISraelskiego rządu w kontekście polityki migracyjnej jest wyjątkowo multi-kulturalnie w dużych miastach Polski 😉

https://wpolityce.pl/polityka/477308-poncyliusz-odpowiada-tokarczuk-ws-imigrantow

…..


autor: PAP/EPA

Antek
Media ktore zostaly zalozone przez dwoch pracownikow KGB i sluzb specjalnych. Poczytajcie jakie byly finansowania tych mediow. To wykladnia wolnych mediow. Kit i tylko kit.

Li
Niby TVN to wolne media …..widzę, że pani noblistka powinna pisać również teksty do kabaretu.

olo
Ta pani niestety każdą kolejną wypowiedzią dowodzi , że jest żenująco głupia niestety.

jan
Noblistka z kopcem kreta na łbie. Wolne media będą wtedy kiedy zniknie TVN razem z Kasią.

Polak
Czy poziom IQ tej lewaczki odbiega od poziomu jej fanów i nie jest zbliżony do poziomu 20? Za ona dostała tą nagrodę? Za dorobek literacki czy raczej za lewackie poglądy i sposób ich artykułowania?

https://wpolityce.pl/polityka/477264-tokarczuk-do-dziennikarki-tvn-mozesz-na-mnie-liczyc

Kabaret! Dziennikarka TVN pyta Tokarczuk o „wolne media”. Noblistka: „Jeżeli przyjdzie co do czego, to możesz na mnie liczyć, Kasiu”

opublikowano: wczoraj · aktualizacja: wczoraj

Wolne media są podstawą normalnego i demokratycznego kraju

– oznajmiła Olga Tokarczuk w programie „Fakty po Faktach” w TVN24.

Polska noblistka opowiadała o uroczystej kolacji, w której brała udział po otrzymaniu nagrody.

Nie miałam żadnego przesłania do króla. Niepokoiłam się czy będzie się nam dobrze rozmawiać. Jest świetnym rozmówcą

– powiedziała.

Kiedy się bardziej ośmieliła, zaczęłam dopytywać o polowania. (…) przedstawiłem perspektywę, z której ja podchodzę do tej okropnej tradycji. Różniliśmy się stanowiskami. Mam wrażenie, że usłyszeliśmy się wzajemnie

– dodała.

Mówiła o roli kobiet.

Byłam wychowana na kulcie Marii Curie-Skłodowskiej. Dla mnie kobieta to ktoś, kto idzie do celu i robi coś ważnego

– stwierdziła.

Gdy przypomniano jej, że nagrała swoje „przesłanie” dotyczące „wolnych sądów”, powiedziała:

Jestem obywatelką przede wszystkim. Zależy mi na dobru państwa i instytucji tego państwa.

Dopytywana przez Katarzynę Kolendę-Zaleską o znaczenie wolnych mediów, Tokarczuk stwierdziła:

Wolne media są podstawą normalnego i demokratycznego kraju. Jeżeli przyjdzie co do czego, to możesz na mnie liczyć Kasiu.

mly/tvn24

…..


autor: PAP/EPA/Anders Wiklund SWEDEN OUT; Twitter

https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/476672-tokarczuk-rozdaje-bany-pierwszy-raz-jestem-na-jej-profilu

Cenzura prewencyjna? Tokarczuk rozdaje bany na Twitterze. „Pierwszy raz jestem na jej profilu a tu niespodzianka”

opublikowano: za 16 minut

Polska noblistka Olga Tokarczuk najwyraźniej nie zamierza wchodzić w jakiekolwiek dyskusje i polemiki. Pisarka (a najpewniej osoba prowadząca jej „konto”) masowo na Twitterze blokuje osoby związane z prawicą. Nawet te, które nie zdążyły nawet nic do niej napisać. Czy to cenzura prewencyjna? (…)

wierzbicki
żadna strata wredna ukrainka …..

joanna.rozman
Miarą wartości i wysokiej pozycji człowieka będzie teraz fakt, zbanowania przez pyszną i pełną pogardy do ludzi o innych poglądach Tokarczuk.

TaBabaToDnoDna
Gdyby Alfred wiedział, jakim miernotom będą rozdawane jego pieniądze, to by je spalił….Szymborska, to coś tam sobą prezentowała. A z tej taka literatka jak z HiP Hopu muzyka…

1
Tolerancja i dialog w najlepszym noblowskim wydaniu. Pewnie juz ma listę kto trafi na stos.

masakra
antypolska „bogini”, jak ja juz okrzyknieto-zamknela sie w bance…

5 thoughts on “955 Tokarczuk zachwycona multikulturalną Szwecją: Jest mi wstyd za ten straszny 2014 rok, kiedy Polska nie przyjęła imigrantów

  1. https://wpolityce.pl/polityka/477390-sasin-nie-czytal-ksiazek-tokarczuk-wole-literature-faktu

    Wicepremier Jacek Sasin wyznał: Nie czytałem żadnej książki pani Olgi Tokarczuk. Wolę literaturę faktu

    opublikowano: wczoraj


    autor: PAP/Wojciech Olkuśnik

    „Nie czytałem żadnej książki pani Olgi Tokarczuk. Mam w ogóle w tej chwili, nad czym bardzo ubolewam, bardzo mało czasu na czytanie” – przyznał w programie RZECZoPOLITYCE wicepremier Jacek Sasin (PiS), minister aktywów państwowych.

    CZYTAJ RÓWNIEŻ: Ktoś tu popłynął! Dziennikarka zachwycona odczytem Tokarczuk: „Ona była boginią”. Internauci: „Pani tak na poważnie?”
    https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/476691-ktos-tu-naprawde-poplynal-tokarczuk-byla-boginia

    Wicepremier został zapytany w programie RZECZoPOLITYCE, jaka jest jego ulubiona książka polskiej noblistki.

    Szczerze mówiąc, nie czytałem żadnej książki pani Olgi Tokarczuk. Mam w ogóle w tej chwili, nad czym bardzo ubolewam, bardzo mało czasu na czytanie

    — odpowiedział.

    Zapytany, czy ma zamiar sięgnąć po którąś z pozycji książkowych Tokarczuk, przyznał:

    Raczej chyba nie, bo to nie jest taka literatura, z tego co wiem, która mnie jakoś szczególnie pociąga.

    Wolę literaturę faktu, szczerze mówiąc. Dużo czytam książek z zakresu historii, szczególnie historii najnowszej, to mnie pasjonuje

    — dodał.

    Niestety, dosyć mało czytam literatury, rzeczywiście

    — wyznał. Jednocześnie zadeklarował, że uwielbia czytać książki.

    Ubolewam, że nie mam na to dzisiaj tyle czasu, ile bym chciał – stwierdził gość RZECZYoPOLITYCE.

    Wicepremier został również zapytany, kto zrobił więcej dla dobrego imienia Polski w świecie – Olga Tokarczuk czy Polska Fundacja Narodowa .

    Każdy ma tutaj swoje zasługi

    — ocenił.

    Minister aktywów państwowych podkreślał, że kilka dni temu rozmawiał z nadzorującym PFN wicepremierem Piotrem Glińskim i dowiedział się, że fundacja bierze udział w „dużym projekcie”, produkcji filmu o rotmistrzu Pileckim.

    Tych działań jest rzeczywiście, z tego co wiem, sporo

    — stwierdził, dodając, iż oddaje tutaj również to, co należne pani Oldze Tokarczuk.

    Gratuluję jej tej nagrody, myślę, że wszyscy się z tego cieszymy

    — powiedział Jacek Sasin.

    aw/rp.pl

    Maria_Jablonska@Maria_Jablonska
    Pan Sasin się rozpędził….Naprawdę „wszyscy{!!!!!} się cieszymy”????Następny w kolejce do Nobla jest Tomasz Gross….Pan Sasin i „wszyscy” też będą się cieszyli?????

    J78
    Czytając zauważyłam żywcem zapisane fragmenty innych poczytnych autorów. Czy to nie jest częściowy plagiat. Nie pociąga taka literatura.

    wstyd nam za plagiaty p.Olgi..
    Myślę, żeTokarczuk stara się naśladować inną żydowsko-ukraińską pisarkę-sławną Clarice Lispector (ur. na Podolu jako Chaja Lispektor) – piszącą z kolei po portugalsku. Ale Nobel nie zastąpi talentu, świeżości itd

    adx
    Mimo, ze czytam kilkadziesiąt książek rocznie, nie przeczytałem, i teraz po jej kilku wypowiedziach, już na pewno nie przeczytam żadnej książki Pani Tokarczuk.

    ja sie nie ciesze
    guzik mnie to obchodzi co ta osoba tam bazgrze i nie mam zamiaru jej za cokolwiek dziekowac bo nie ma za co.

    U.
    Ależ nie ma nad czym ubolewać, bo „Księgi Jakubowe ” to przeciętna książka, która nic nie wnosi do literatury światowej. Jestem oczytana i nikt mi nie wmówi,że za coś takiego należy się literacka N.N.

    Wuka
    Ja akurat parę rzeczy przeczytałem, to jest taka literatura, że po dobrnięciu do końca, nie pamięta się początku. Księgi Jakubowe są np. dość chaotyczne. Nobel z literatury to czysta polityka.

    obiektywnie
    Tokarczuk Pan czy Pani bo nie wiem co jej we łbie się kotłuje, nie jest dumą Hazarów a Polaków już na pewno nie

    internauci
    Sasin, a ty przeczytałeś w życiu chociaż jedną książkę?

    Nina
    Dobrze, że Pan tych szmir nie czyta, bo trudno si ę zmusić do czytania takich kamstw, które szkalują Polskę i Polaków i wybujałej gupiej wyobraźni tej żydowsko-ukraińskiej baby.

    Polubienie

  2. Szokujące słowa Olgi Tokarczuk! WSTYDZI SIĘ za Polaków | WIADOMOŚCI

    Dec 12, 2019
    Bądź Na Bieżąco

    Pioter nie wiem
    Tokarczuk twierdzi że wstydzi się za to że Polska nie przyjęła imigrantów. Szczerze, wolę być zacofany kulturowo niż bać się wyjść z domu

    alina fr
    nie życzę sobie żeby ta pani w moim imieniu sie wypowiadała na salonach zagranicznych, za te kłamstwa to my Polacy wstydzimy sie za panią

    LightY
    To niech wypitala do Szwecji teraz na pewno będzie zgarniała ładną kasę, więc i na dużej działce będzie mogła przyjmować wielu uchodźców.

    estee9999
    Tokarczuk to żałosna koniunkturalistka. To ciekawe, że ci, którzy powinni wstydzić się za siebie, wstydzą się za innych. Taki nowoczesny wycirus medialny. Za kasę od eskimosów i nobelki nie ona jedna się szmaci.

    Drogą Oldschool
    To niech odda paszport, dowód i się zrzeknie obywatelstwa. Szczerze to powinno w tym momencie państwo to zrobić

    TheCorstenn
    Buhaha. Widać jakie mają znaczenie tytuł człowieka roku czy też Nobel.

    igor Karol
    Niech Tokarczuk zapyta zwykłych Szwedów czy są zadowoleni z imigrantów. Może sama adoptowała by kilku.

    Sławomir L
    ostatnio to modne plucie na Polske a Tokarczuk przebija Grossa w opluwaniu

    Jarosław Sokołowski
    Nie słowa a czyny pani Tokarczuk ,zamienia się w czyny !!! Przeznaczając nagrodę Nobla na zasiłki dla uchodźców !!!!?.

    Polubienie

  3. https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/477950-tokarczuk-przekazala-replike-medalu-noblowskiego-na-wosp

    Tokarczuk przekazała replikę medalu noblowskiego na WOŚP. Owsiak: Odebrała go przy aplauzie całego narodu polskiego

    opublikowano: wczoraj


    autor: screen TT/Olga Tokarczuk

    Laureatka literackiego Nobla za rok 2018 Olga Tokarczuk przekazała replikę medalu noblowskiego na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy – poinformowano w poniedziałek na oficjalnym profilu pisarki na Twitterze. Jestem szczęśliwa, że mogę to zrobić – podkreśliła Tokarczuk. (…)

    precz
    …”Odebrała go przy aplauzie całego narodu polskiego”….chazarsko-ukrainskiego

    dobroczynna
    niech przekaże nagrodę pieniężną którą dostała, a nie jakąś replikę i teraz szukają głupców którzy dadzą za to pieniądze!

    niko
    Wolę dać pieniądze żebrakowi na ulicy, jak zlodziejowi szamanowi w rożwych porach ,od złotego melona dla naiwniakow.

    adn
    Aplauzu prawie całego narodu. Podejrzewam, że oprócz mnie znajdzie się jeszcze parę osób, które nie pieją peanów na cześć Nobla dla polit-poprawnej grafomanki.

    Polka
    Jakiego całego Narodu Polskiego? Co ten niedoszły zwolennik eutanazji gada. Dla mnie ta baba jest wrogiem za głoszenie kłamstw że Polacy mordowali Żydów

    Baba Banga
    Moze byl to jakis narod, ale na pewno nie byl to narod polski.

    Płatny troll
    Są tacy co nie tylko że nie czytają książek p. Tokarczuk (mają do tego prawo) ale obrażają ją w wulgarny sposób, tylko dlatego, że ma ona inny niż oni pogląd na świat. Gardzę wami za to…

    Debilny @ Płatny troll
    poinformował nas , że nami gardzi i teraz to musimy popełnić masowe samobójstwo z powodu tej żydoukraińskiej kuɾwy i jej trolla. A mógł nam tego nie mówić. Jest bez litości.

    smieszek
    ja ci dam całego narodu ! czy mnie ktoś pytał ? Ani grosze już Owsiak nie dostaniesz ode mnie i mojej rodziny. Spadaj na drzewo.

    monika
    Antypolska hipokrytka. Nie trzeba nam takich laurów, za plucie na Polskę. Jak dla mnie, to może jej nie być, niech wraca do siebie

    anka
    świr sbecki & lewacka pseudo psycholożka / grafomanka !

    5/5
    Te owsik…..nie wyPOwiadaj się w moim imieniu!buuuuucu…..

    Juras@Juras
    Synalek milicjanta przypomiał sobie o Narodzie pałowanym przez kumpli tatusia…

    mati
    Nie życzę sobie szastania moją narodowością. Nie dziękuję nikomu, więc nie chcę przekazywania czegokolwiek w moim imieniu.

    s
    Ja jestem tez Naród Polski a leję na to ukraińskie dziwadło

    …..

    https://wpolityce.pl/polityka/477966-dramat-owsiaka-powiedzial-czego-sie-boi

    Unkas
    Owsiaku, tylko i wyłącznie twoja wina, że mafiosa zaszlachtowli na scenie. Wyj dalej czerwony dziadu.

    marylka1234@marylka1234
    Z faceta, który z trudem skończył podstawówkę i na tym zakończył edukację, robią wyrocznię. Zabawne.

    Olinka@Olinka
    Ten przekrętas w czerwonych gaciach, przekręcił operatora play i molestują mnie smsami, żeby wspierać żebraninę. Wysyłajcie se te smsy do oficerów prowadzących.

    jerzy47@jerzy
    Owsik,to przez takie gnidy jak ty Polska może stracić niepodległość.

    -LuDwiK-
    biedne te dzieci komuchów przerażone wizją wolności

    Olinka@Olinka
    Ten przekrętas w czerwonych gaciach, przekręcił operatora play i molestują mnie smsami, żeby wspierać żebraninę. Wysyłajcie se te smsy do oficerów prowadzących.

    Jassm@Jassm
    1) Akurat Prezydent Duda spotyka się ze zwykłymi ludźmi i to nie tylko warszawiakami ale tymi z prowincji. 2) Pan Owsiak nic sobie nie ma do zarzucenia w sprawie zamordowania Adamowicza? Chyba jednak impreza była źle zabezpieczona. 3) Ciekawe, czy Owsiak wigilię spędza przy jajeczku, jak u Barei generał milicji, wszak jest potomkiem milicjanta, chociaż chyba tylko pułkownika.

    xsx
    nie ma jak to stan wojenny komuchu owsiak , było miło i spokojnie

    Polubienie

  4. Imigranci Zwiększają „Pulę Genetyczną” – Olga Tokarczuk Traktuje Ludzi jak Bydło? Analiza Komentator

    Dec 18, 2019
    wideoprezentacje

    Liberty Poland
    Pomyslec ze polskojezyczny rzad PIS takiej darowal podatek…

    Robert Parker
    chora psychicznie baba a jej twórczość to mam w głębokim poważaniu

    Polubienie

  5. Piękna historia Polski! Łajdackie kłamstwo Tokarczuk? Prof. Andrzej Nowak wRealu24!

    Streamed live on Dec 17, 2019
    wRealu24

    Boruta
    1 day ago
    Sprzedała się za 3,5 bańki, ale po ukraincu tylko tego można się spodziewać.

    Alicja Karczewska
    Dlaczego się sprzedała? Była wychowywana w duchu banderyzmu, nienawiści do Polski. To patriotka ukraińska. A że pluje na naszą Ojczyznę, to już wina władz, że wydawano książki antypolskie.

    Jacek Galant
    Ogarnałem ostatnie w ciągu 40 lat nominacje „polskie” nadane przez skandynawskie „wyrocznie” i wyszło mi,że gdyby utrzymany został tyn trynd,to w dziale literatura na nominacje liczyc może niechybnie „Polak” Adam Michnik za tzw. całokształt a z pokojowych na bank Polacy: D.Tfusk i Roczniok / bo Kutz i Wajda juz nie żyją a posmiertnie dotychczas nie nadano nikomu / Z medycyny dwaj panowie lekarze :Karczewski i Radziwiłł za uchwalenie przymusu szczepień a z chemii wszyscy Ci producenci drobiu wędlin, pieczywa i innego badziewia, ochoczo wdrażający normy unijne. I moze na tym zakończe bo nie poczułem sie dobrze z tą świadomością więc musze przerwać, ale pozostawiam innym pole do popisu w kontynuowaniu listy „polskich” Nobli dla łajdaków, kanalii i pospolitych zbrodniarzy….

    Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.