657 Ręce precz od Polski, Polek i Polaków potomkowie niemieckich, chazarskich, czy innych nazistów, ludobójców Słowian, swoich ziomków i innych ludów! 04


Szalom Ber Stambler, youtube.com


Naziści wszelkiego koloru, kształtu, czy płci, a także i ich niemieccy, chazarscy, czy inni przodkowie, a wcześniej inni wyznawcy tradycji pustynnej są od ponad 2000 lat WINNI nieustającego ludobójstwa Słowian, Słowiańszczyzny i Tradycji Słowiańskiej! Logicznie więc, każdy kto w jakikolwiek sposób działa przeciwko Słowianom i Słowiańszczyźnie i Tradycji Słowiańskiej jest nazistą!

Hitler dowiaduje się o polskich obozach

Tadeusz Żenczykowski
Published on Aug 7, 2015
https://www.facebook.com/tzenczykowski


http://lubimyczytac.pl/ksiazka/19963/zydowscy-zolnierze-hitlera

„Nieznana historia nazistowskich ustaw rasowych i mężczyzn pochodzenia żydowskiego w armii niemieckiej”. Ta książka rzuca nowe spojrzenie na historię Niemiec. Pozwala zrozumieć, że dziejów III Rzeszy nie da się interpretować tylko w kategoriach czarno-białych. Nie każdy, kto nosił mundur ze swastyką, był nazistą w dzisiejszym rozumieniu tego słowa. Nie każdy, kto miał żydowskie pochodzenie, padał ofiarą obozów śmierci. Nie każdy oficer niemiecki był stuprocentowym Aryjczykiem i nie każdy oficer Aryjczyk był zaciekłym antysemitą. W niniejszym opracowaniu wykazano, że w Wehrmachcie mogło służyć co najmniej 150 tysięcy mischlingów. Przedstawiono też dowody, że niejeden z nich był oficerem wysokiej rangi, a niektórzy…

Żydowscy Żołnierze Hitlera
Bryan Mark Rigg
Wydawnictwo: Bellona

127 Tzw. żydzi w armii niemieckiej podczas II wojny światowej. A co z innymi narodami, które walczyły po stronie faszystowskich, hitlerowskich, nazistowskich Niemiec? 01

294 Tzw. amerykańscy żydzi (za Grossem) oskarżają Polaków o współudział w Holocauście. Przed konsulatem w Nowym Jorku skandowano: „Nie zapomnimy!”… i my też… i jeszcze nie jedno wam o was samych przypomnimy!!! 😦

321 UKRAIŃSKA RZEŹ ŻYDÓW NA WOŁYNIU I W MAŁOPOLSCE WSCHODNIEJ i stanowisko tzw. żydów wobec tego faktu

126 Polacy w armii niemieckiej podczas II wojny światowej. A co z innymi narodami, które walczyły po stronie faszystowskich, hitlerowskich, nazistowskich Niemiec? 01

223 Naśladowcy Hitlera? Amerykanie traktowali więźniów obozów koncentracyjnych jak bydło… żeby tylko to!!! 😦

464 KIP. RASIZM ANTYPOLONIZMU = Rewizjonizm, odwracanie ról i restytucje: kazus polsko – żydowski

259 Oszczercy atakują podstępnie, czyli po rzekomych „polskich obozach” idą krok dalej i piszą w kanadyjskiej książce o rzekomym „polskim SS”!!! 01

137 Prof. Marek Jan Chodakiewicz. 9 Maja 1945 – koniec, czy początek wielkiej wojny o tożsamość Polek i Polaków, PoLaszek i PoLahów, „Polek i Polaków”? 02

141 Dr Ewa Kurek. 9 Maja 1945 – koniec, czy początek wielkiej wojny o tożsamość Polek i Polaków, PoLaszek i PoLahów, „Polek i Polaków”? 03

230 Podczas okupacji Żydzi zabili więcej Polaków niż Niemców. Leszek Żebrowski o kampanii kłamstw przeciwko Polsce – Targi Książki Historycznej (29.11.2015)

75 Stany Zjednoczone nie przyjęły żydowskich uchodźców z III Rzeszy

131 101 rocznica urodzin Jana Karskiego. Misja Jana Karskiego w USA. Dlaczego Zachód zignorował zagładę tzw. żydów? 01

74 Misja Jana Karskiego w USA. Dlaczego Zachód zignorował zagładę Żydów?

65 „Karski i władcy ludzkości” – film z dedykacją dla szefa FBI i całej ameryki!

…..

zefir @zefir:
Ten sympatyczny, jeśli nie komiczny ,chytry rabi Bar Stambler przymila się, świadomie przygłupa rżnie, między wierszami oskarża. Zadaje pytania na które sam sobie odpowiada – to taki narracyjny mośkowy zabieg. Zadziwiające tylko, że ten rabi ambasador Żydów, broni Żydów, którzy okradali i sprzedawali Żydów, z Gestapo współpracowali, ze służbami Adolfa kolaborowali, swym braciom w drodze do niemieckich kominów pomagali. To przecież ochotniczych Żydów niemiecka Rzesza wykorzystywała do łapanek, akcji deportacyjnych, do eskortowania, czy rekwizycji. To żydowska policja -Judischer Ordnungsdienst, tzw odmani, kolaborując z niemieckimi nazistami utrzymywali niemiecki „porządek” w obozach koncentacyjnych, obozach pracy i w gettach. O Sonderkommandach w obozach ,gdzie przymus i grożba śmierci ,nie wspomnę. Rabi szmalcowników nie zdzierży i słusznie. Rabiemu nawet do głowy nie przychodzi, że nauczycielami szmalcowników była lichwa i Żydzi. Tak, tak, panie Stambler, to w mafijnych żydowskich Judenratach, w tzw 13-tce i Żagiewii wszystko się zaczęło. Rabi argumentacji przciw ustawie nie ma, przecież wg niego wartość ustawy zależy od tego kto ją „cita” Rabi rozpływa się w miłości do ambasador Anna Azori, tylko dlatego że jako Żydówka będzie polską Ustawę z polskim Senatem procedować – to jest całe sedno sympatycznego/komicznego rabiego.

Accipiter @Accipiter:
Czyli jak Kalemu kuraśc krowe to źle, ale jak Kali ukraść to już dobrze. O pojedyńczych jednostkach, które były zakałami naszego narodu należy mówić. Ale o jugenradach, żydowskiej policji w gettach, żydowscy kapo, Sonderkomando, żydach na Kresach, którzy donosili na Polaków do NKWD, o żydach w strukturach UB, w powojennych sądach, o żydach odpowiedzialnych za mordy i pogromy ludności Polskiej (np. wieś Naliboki, Koniuchy) to należy milczeć bo… No właśnie dlaczego? Bo to robili żydzi, a im wolno, majaprawo mordować swoich lub gojów.
Ten rabin powinien od razu zostać skrytykowany i potępiony za taki obraz świata.

Kojoto @Kojoto:
postawa kłamliwego rabina nie dziwi, ale za to dziwi i cieszy, że w TVP redaktor wreszcie zadaje inteligentne i celne pytania takiemu krętaczowi… to naprawdę ciekawe.

Kojoto @Kojoto:
No i oczy Klarenbacha, kiedy patrzy na krętacza jakby oglądał scenę gwałtu żyrafy na chomiku… niezapomniane…

Gaetano @Gaetano:
Brr, obrzydliwy ten chytry rabinek. Wypadało też wspomnieć o tym, jak to żydostwo na naszych Kresach witało Armię Czerwoną i jak skwapliwie donosiło NKWD o co ważniejszych Polakach. Albo o kadrze UB w latach powojennych, którą od 40 do 45% stanowili żydzi. Mosiek doskonale zdaje sobie sprawę z tych faktów, ale nigdy nie powie, bo, jak to ujął: „bo to wcale nie jest podobne”.
Odnośnie Klarenbacha – nieraz i nie dwa pokazał, że jest w stanie pokazać dobre dziennikarstwo, czemu dał przykład podczas rozmowy z chłopaczyną dworczykiem, a czego nie można absolutnie powiedzieć o tym bęcwale, propagandyście rachoniu.

RAFALXJXJXJ @RAFALXJXJXJ:
Ten rabin nalezy do sekty syjonistycznej Chabab-Lubawicz która posluguje sie Talmudem, jest nieuznawana przez ortodoksyjnych żydów Izraela. Jednak we wszystkich krajach postkomunistycznych mają swoje komórki ideologiczne. Szczególnie zainteeresowani sa terenem Ukrainy gdzie chcą stworzyc Wielką Chazarie, stąd tak żywo sa zinteresowani zydowskim projektem Międzymorza. Za projektem Międzymorza ostro optuje prezydent Duda wspomagany przez p. Chodakiewicza z USA. Z tego powodu rząd Izraela wspomaga tą sektę i jest zapraszana do telewizji na rozmowy.

Rabin Ber Stambler: Trzeba mówić o polskich szmalcownikach – o Żydach sprzedających Żydów nie wspominać [+VIDEO]

RABIN BER STAMBLER: TRZEBA MÓWIĆ O POLSKICH SZMALCOWNIKACH – O ŻYDACH SPRZEDAJĄCYCH ŻYDÓW NIE WSPOMINAĆ [+VIDEO]

30 stycznia 2018|6 komentarzy|w polityka, Polska, Wydarzenia |Przez Karol Kaźmierczak

Specyficzną wizję opisywania historii drugiej wojny światowej przedstawił w telewizji TVP Info działający w Polsce chasydzki rabin Szalom Ber Stambler.

Rabin Szalom Ber Stambler wystąpił w poniedziałek w programie publicystycznym „Minęła dwudziesta” w telewizji TVP Info. Rozmowa dotyczyła między innymi rozbieżności w ocenie historii drugiej wojny światowej i niemieckiej okupacji Polski, między Polakami a Żydami.

Rabin Ber Stambler nazwał obecny spór między Polską a Izraelem w kwestii historii „niepotrzebny kryzysem”. Wzywał do „zachowania ostrożności” w dyskusji o ludobójstwie dokonanym w czasie drugiej wojny światowej.  Twierdził, że niektórzy „przez pomyłkę chyba” piszą i mówią o „polskich obozach koncentracyjnych” przyznając, że powinno to zostać wykluczone. „Wiadomo kto sprawił holocaust […] Jest wiadomo, że to były obozy niemieckie, hitlerowskie” – podkreśli rabin.

Rabin przyznał – „obawiam się, że wiele osób tak naprawdę nie czytało tej ustawy”, choć jednocześnie mówił – „ta ustawa została napisana w taki sposób, że zależy kto to czyta”. Uznał, że – „z pozostałych fragmentów [ustawy] wynika, że jeśli ktoś, będąc w Polsce, będąc zagranicą, powie swoje świadectwo, swoje konkluzje oparte na świadectwie i on powie coś o pojedynczych Polakach, którzy robili źle w czasie wojna to już grozi mu grzywna czy więzienie”.

„Rabin doskonale wie, że ta prawda dotyka jednej i drugiej strony. Jeżeli słyszymy z ust ambasadora Izraela słowa o szmalcownikach, to są słowa prawdziwe. Ale dlaczego ta sama ambasador Izraela, nie powie tu, na polskiej ziemi, gdzie rzeczywiście Niemcy, dokonali strasznej rzezi, nie tylko Niemcy, dlaczego nie powie też o Żydach, którzy byli nie uczciwi i jeden drugiego też sprzedawał” – zapytał prowadzący rozmowę dziennikarz Adrian Klarenbach.

Odpowiadając Ber Stambler uznał, że „pani ambasador jednoznacznie robi bardzo piękne działania na dialog izraelsko-polski”. Rabin przyznał, że „bardzo mi się podobało”, że marszałek Senatu uznał w niedzielę za stosowne rozmawiać o nowelizacji ustawy o IPN, która teraz będzie procedowana przez tę właśnie izbę, z ambasador Izraela.

„Czy w wojnę nie było szmalcowników? Było szmalcowników. Czy nie było sprawiedliwych wśród narodów świata, najwyższa liczba? Było” – mówił z naciskiem Ber Stambler. „Czy byli Żydzi sprzedający Żydów” – zapytał prowadzący rozmowę redaktor. „Nie wiem, to nie przechodzi do żadnej rubryki. To naprawdę, mówiłem panu, mądrzejsze jest nie wspomnieć o tym bo to wcale nie jest podobne, wcale nie jest podobne” – odpowiedział rabin.

tvp.info/twitter.com/kresy.pl

https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/378980-klarenbach-do-rabina-ber-stamblera-czy-byli-zydzi-sprzedajacy-zydow

…..

http://wprawo.pl/2018/01/31/szokujacy-film-getta-warszawskiego-zydowscy-policjanci-brutalnie-prowadza-swoich-smierc/

Szokujący film z getta warszawskiego! Żydowscy policjanci brutalnie prowadzą swoich na śmierć

Policja żydowska w gettcie

Policja żydowska z getta warszawskiego

Policja żydowska z getta warszawskiego to obok zezwierzęconych nazistów, jeden z najbrutalniejszych antysemickich organów jaki kiedykolwiek pojawił się na świecie. Zaświadczają o tym zwłaszcza żydowscy historycy, czego zdają się nie dostrzegać media głównego nurtu.

Żydowska policja działała bez skrupułów, na co z obrzydzeniem patrzyli nawet niemieccy żołnierze. Końcem 1940 roku nadkomisarzem Żydowskiej Służby Porządkowej getta warszawskiego był Józef Andrzej Szeryński (wcześniej Szenkman lub Szeinkman). Należy go uważać za uosobienie skrajnego antysemityzmu, dlatego otrzymał przydomek Self-hating Jew (ang. „nienawidzącego siebie Żyda”). W ciągu zaledwie trzech lat, żydowscy funkcjonariusze, ponad 300 tysięcy żydów zagnali na Umschlagplatz, skąd ci zostali przetransportowani do obozów zagłady, a ostatecznie na śmierć. Policja żydowska była wyjątkowo okrutna w czasie łapanek. Kobiety po ziemi ciągnięto za włosy, a dzieci i starców kopano po całym ciele. Samuel Rothenberg wspomina nawet, że młodzi Żydzi prowadzili na śmierć własne matki. Zaświadczył o tym poeta Mark Edelmann: Nikt jeszcze nigdy tak nieustępliwie nie wypuszcza z rąk złapanego, jak jeden Żyd drugiego Żyda. Ponadto, żydowscy funkcjonariusze próbowali się dorobić na niedoli innych. Wykorzystywali wszelkie możliwe okazje, by mieszkańców getta okradać z pieniędzy, kosztowności, a nawet jedzenia. Nie ma wątpliwości, że w przeciwieństwie do policji polskiej, która nie brała udziału w łapankach do obozu pracy, policja żydowska parała się tą brudną robotą (Emmanuel Ringelblum) i dała wyraz skrajnego antysemityzmu wykonując haniebną robotę Niemców (Icchak Cukierman).

Obok relacji świadków i publikacji historyków zachował się również materiał wideo, który przedstawia jak policja żydowska prowadziła swoich do wagonów zmierzających do niemieckich obozów śmierci.

(UWAGA! Odnośnik do filmu)

http://wprawo.pl/wp-content/uploads/2018/01/footageframepoolcommov625-117-315mp4.mp4?_=1

W opublikowanym filmie wyraźnie widać, że katami byli przedstawiciele żydowskiej policji. Świadczą o tym charakterystyczne opaski, które funkcjonariusze policji z getta zakładali na prawe ramię.

Czy kiedykolwiek powiedzą o tym przedstawiciele środowisk żydowskich? A może nadal będą bełkotać jak rabin Szalom Ben Stambler w rozmowie z Adrianem Klarenbachem, dziennikarzem TVP Info? Przypomnę, Żyd zapytany przez redaktora o to, czy podczas wojny byli Żydzi sprzedający Żydów rabin Stambler odpowiedział tak: „Nie wiem, to w ogóle nie przechodzi do żadna rubryka”. Dziennikarz powiedział, że przecież byli, na co rabin odparł: „Mądrzejsze jest nie wspomnieć o tym, bo to wcale nie jest podobne”.

Opaski policji żydowskiej z getta warszawskiego

Jacek Międlar

http://wprawo.pl/2018/01/29/ustawa-o-ipn-burzy-przemysl-holocaustu-czyli-o-zydach-ktorzy-pracowali-dla-adolfa-hitlera/

http://wprawo.pl/2017/08/24/polska-nie-ma-dla-nich-zadnej-wartosci-zydowskie-organizacje-w-polsce-chca-eurokolchozu-powtorka-z-xx-lecia-miedzywojennego/

http://wprawo.pl/2018/01/30/moze-polska-reka-bic-zydowskiej-glowy-nam-pisany-los-palestynczykow/

http://wprawo.pl/2018/01/28/nowa-sciezka-legislacyjna-polsce-sejm-ambasador-izraela-senat-prezydent/

http://wprawo.pl/2018/01/24/posle-winnicki-prosze-wyslac-dziennikarzom-tvn-pudelko-czekoladek-je-zjedza-ze-swoimi-kolegami-swirami-naziolskiego-monty-pythona/

6 thoughts on “657 Ręce precz od Polski, Polek i Polaków potomkowie niemieckich, chazarskich, czy innych nazistów, ludobójców Słowian, swoich ziomków i innych ludów! 04

  1. Komentarz Tygodnia: Brońmy godności Polski!

    GadowskiTV
    Published on Jan 31, 2018

    O wystąpieniu Anny Azari, reakcji polskiego rządu na jej słowa i relacjach polsko – izraelskich, a także o wyprawie Tomasz Mackiewicza i o próbach zakłamywania historii.

    Karina P
    Przegraliśmy dzieki naszemu rządowi. PIS nas sprzedał Żydom taka jest prawda. Na dodatek wprowadza powoli zamordyzm bo interes państwa Izrael jest zagrożony. POLACY nie powinni tego rządzącym zapomnieć!

    Maria Holda
    Panie Witoldzie dlaczego Daniels spotyka sie z Rydzykiem.Mam prawicowe poglady ale troche zadziwiajace sa te spotkania.Co ci dwaj ludzie maja wspolnego ze soba?Lewaki twierdza ze Rydzyk to Zyd.Nie wysylam Rydzykowi pieniedzy bo mam swoj poglad na temat kleru w Polsce mimo ze pochodze z bardzo katolickiej rodziny.Dziekuje.

    220V
    Należy przypominać, że to zyd Zydowi zgotował ten los! To bogaci zydzi-syjoniści z ameryki byli inicjatorami i sponsorami Hitlera + wojny! To także tłumaczy obecne zachowania syjonistów, Benjamina Netanyahu i spółki innych zydomasonów NWO. To jest mała część ogólnego planu agendy nwo. I pamiętajcie, że 6 firm żydo-syjonistów USraela kontroluje 96% światowych mediów i hollyjude. Są w stanie zmanipulować i zakłamać prawie każdy odcinek historii! Uważajcie na to, co oglądacie w tv, kinie, judetube, jewsweeku, pejsbuku.. itd.

    Polubienie

  2. Izrael -Polska konflikt wokół „polskie obozy zagłady” – Janusz Zagórski

    niezaleznatelewizja
    Streamed live 9 hours ago

    MrSigneto
    W Polsce rządzą Chazaro-Żydzi i specjalnie wsadzają kij w mrowisko po to by nas Polskę i Polaków świat kopnął w dupę. Potem droga wolna do państwa Polin lub jak kto woli Judeopolonia gdzie my goje będziemy w mniejszości w państwie jako tania służba dla ” narodu wybranego” PolachyMy Lachy i Laszki Słowianie budżecie się

    Polubienie

  3. https://wiadomosci.robertbrzoza.pl/chazarski-izrael/zydowscy-policjanci-brutalnie-prowadza-zydow-na-smierc/

    Żydowscy policjanci brutalnie prowadzą żydów na śmierć

    Posted on Luty 1st, 2018 by Rober

    Policja żydowska z getta warszawskiego to obok zezwierzęconych nazistów, jeden z najbrutalniejszych antysemickich organów jaki kiedykolwiek pojawił się na świecie.

    Zaświadczają o tym zwłaszcza żydowscy historycy, czego zdają się nie dostrzegać media głównego nurtu.

    Żydowska policja działała bez skrupułów, na co z obrzydzeniem patrzyli nawet niemieccy żołnierze.

    Końcem 1940 roku, nadkomisarzem Żydowskiej Służby Porządkowej getta warszawskiego, był Józef Andrzej Szeryński (wcześniej Szenkman lub Szeinkman).

    Należy go uważać za uosobienie skrajnego antysemityzmu, dlatego otrzymał przydomek Self-hating Jew (ang. „nienawidzącego siebie Żyda”).

    W ciągu zaledwie trzech lat, żydowscy funkcjonariusze, ponad 300 tysięcy żydów zagnali na Umschlagplatz, skąd ci zostali przetransportowani do obozów zagłady, a ostatecznie na śmierć.

    Policja żydowska była wyjątkowo okrutna w czasie łapanek.

    Kobiety po ziemi ciągnięto za włosy, a dzieci i starców kopano po całym ciele.

    Samuel Rothenberg wspomina nawet, że młodzi Żydzi prowadzili na śmierć własne matki.

    Zaświadczył o tym poeta Mark Edelmann: Nikt jeszcze nigdy tak nieustępliwie nie wypuszcza z rąk złapanego, jak jeden Żyd drugiego Żyda.

    Ponadto, żydowscy funkcjonariusze próbowali się dorobić na niedoli innych. Wykorzystywali wszelkie możliwe okazje, by mieszkańców getta okradać z pieniędzy, kosztowności, a nawet jedzenia.

    Nie ma wątpliwości, że w przeciwieństwie do policji polskiej, która nie brała udziału w łapankach do obozu pracy, policja żydowska parała się tą brudną robotą (Emmanuel Ringelblum) i dała wyraz skrajnego antysemityzmu wykonując haniebną robotę Niemców (Icchak Cukierman).

    Obok relacji świadków i publikacji historyków zachował się również materiał wideo, który przedstawia jak policja żydowska prowadziła swoich do wagonów zmierzających do niemieckich obozów śmierci.

    https://ebd.cda.pl/620×368/192495267/vfilm

    W opublikowanym filmie wyraźnie widać, że katami byli przedstawiciele żydowskiej policji. Świadczą o tym charakterystyczne opaski, które funkcjonariusze policji z getta zakładali na prawe ramię.

    Czy kiedykolwiek powiedzą o tym przedstawiciele środowisk żydowskich?

    A może nadal będą bełkotać jak rabin Szalom Ben Stambler w rozmowie z Adrianem Klarenbachem, dziennikarzem TVP Info?

    Przypomnę, Żyd zapytany przez redaktora o to, czy podczas wojny byli Żydzi sprzedający Żydów rabin Stambler odpowiedział tak: „Nie wiem, to w ogóle nie przechodzi do żadna rubryka”.

    Dziennikarz powiedział, że przecież byli, na co rabin odparł: „Mądrzejsze jest nie wspomnieć o tym, bo to wcale nie jest podobne”.

    źródło: wprawo.pl

    Polubienie

  4. https://wpolityce.pl/polityka/379624-prezes-tk-nt-ustawy-o-ipn-niezrozumienie-naszej-wrazliwosci-doprowadzilo-do-oskarzen-niemajacych-nic-wspolnego-z-prawda

    obywatel_VRP@obywatel_VRPgodzinę temu
    To nie jest mój komentarz, ale pozwolę go sobie zacytować, bo trafia w sedno sprawy: „Dlaczego właściwie Polska nie jest spadkobierczynią polskich Żydów? Przecież to byli także Polacy. Mieli polskie obywatelstwo, mieszkali w Polsce od pokoleń, mieli pełnię praw obywatelskich, posługiwali się polskim językiem. Byli oni dokładnie takimi samymi Polakami, jak Michnik, Geremek czy Bartoszewski. Ustalmy więc jedną logiczną wersję- albo miliony polskich Żydów, którzy zginęli w holokauście byli Polakami, albo Geremek nie był Polakiem. Jedno z dwóch. Obecnie jest tak, że w zależności od bieżących korzyści- polski Żyd jest raz Polakiem, a raz nie-Polakiem, jak kameleon. Co lepsze- wersja „to nie byli Polacy” uzasadniana jest według klucza nacjonalistyczno-religijnego, a narodowość i religia to przecież według nowoczesnych standardów- zaścianek, wstecznictwo i światopoglądowa piwnica. Według mnie powinniśmy pójść tą drogą i zakwalifikować wszystkich Żydów, którzy zginęli w holokauście jako Polaków. Kto to niby był, skoro nie Polacy? Czy mniejszości religijne np. mormoni w USA kwalifikowane są jako osobne nacje, wyjęte spod ogólnej populacji kraju? Nie dość, że ucinamy tym sposobem roszczenia żydowskie, to jeszcze możemy domagać się od Niemców odszkodowań za zabicie łącznie 6 milionów obywateli naszego kraju. Tego się boi Israel Singer, a skoro się boi, to znaczy, że metoda jest dla roszczeń żydowskich bardzo groźna.”

    https://wpolityce.pl/historia/379635-nowe-dokumenty-jedynie-polacy-probowali-ocalic-prababcie-yaira-lapida-od-smierci-w-obozie-auschwitz

    https://wpolityce.pl/polityka/379636-zaskakujace-oswiadczenie-ambasada-izraela-zarzuca-polskim-mediom-antysemityzm-nie-mozemy-dluzej-milczec

    https://wpolityce.pl/polityka/379597-skandaliczne-slowa-dyrektora-centrum-wiesenthala-zuroff-wielu-polakow-bylo-bardzo-zadowolonych-ze-zydzi-gina

    https://wpolityce.pl/polityka/379602-pawel-kukiz-dla-wpolscepl-gdyby-polacy-pod-wplywem-izraela-odrzucili-nowelizacje-ustawy-o-ipn-to-bylby-to-dowod-na-szmalcownictwo-wideo

    https://wpolityce.pl/polityka/379611-wazne-slowa-ministra-ziobry-fakty-sa-bezsporne-polska-od-dlugiego-czasu-jest-przedmiotem-licznych-nieprawdziwych-kampanii

    Polubienie

  5. Prozac @Prozac:
    Ukraińcy lepiej niech trzymają się za kasę. Robienie podchodów pod kolejnego winnego zagłady Żydów już się tam zaczyna. A tym razem byłoby zdecydowanie łatwiej, bo banderyzm był zagrożeniem dla wszystkich – Polaków, Żydów, Ukraińców nie zgadzających się z rodzimymi bandytami, a na sam koniec samych Niemców, którzy tych banderowców uzbroili.

    Kas @Kas:
    Świetny pomysł. Trasa marszu, udekorowana czerwono – czarnymi flagami, będzie przebiegała ulicami Bandery i Szuchewycza, po drodze mijając pomniki sławiące „bohaterów” z SS Galizien i UPA.

    franciszekk @franciszekk:
    Też uważam, że to świetny POmysł naczelnego rabina Kijowa! Aaaa… trasa edukacyjna młodych Izraelczyków po wymienionych ulicach to cymes nad cymesy!

    https://kresy.pl/wydarzenia/naczelny-rabin-kijowa-chce-przeniesienia-marszu-zywych-ukraine/


    Mosze-Reuwen Azman. Fot. sharij.net

    NACZELNY RABIN KIJOWA CHCE PRZENIESIENIA MARSZU ŻYWYCH NA UKRAINĘ

    2 lutego 2018|11 komentarzy|w Bliski Wschód, polityka, Polska, społeczeństwo, Ukraina, Wydarzenia |Przez Marek Trojan

    Naczelny Rabin Kijowa, Mosze-Reuwen Azman proponuje władzom Izraela odwołanie „Marszu Żywych” w Polsce i przeniesienie go na Ukrainę, w związku z nowelą ustawy o IPN, która jego zdaniem „zakazuje mówienia prawdy o Holokauście”.

    W związku z przyjęciem przez polski parlament nowelizacji ustawy o IPN, która m.in. wprowadza kary za publiczne przypisywanie Polakom lub Polsce współodpowiedzialności za zbrodnie III Rzeszy, Naczelny Rabin Kijowa, Mosze-Reuwen Azman wystosował specjalny list do izraelskiego ministra edukacji i diaspory, Naftaliego Benneta.

    – W świetle przyjęcia przez polski parlament nowego prawa, które zabrania mówienia prawdy o Holokauście, proponuję odwołać przeprowadzenie w tym roku „Marszu Żywych”, izraelskich uczniów po obozach koncentracyjnych Polski – pisze rabin.

    Azman twierdzi, że w ostatnich dniach w polskich mediach ma miejsce „antyizraelska i antysemicka histeria”. Podkreśla, że izraelska ambasada w Warszawie została zablokowana przez policję, dla ochrony przed „radykalnymi nacjonalistami”. Jego zdaniem, izraelskim uczniom grozi agresja ze strony „polskich ekstremistów”.

    – Przeprowadzenie „Marszu Żywych” to każdego roku wydatki rzędu dziesiątków milionów dolarów z [budżetu] Izraela. Stąd, uważam za słuszne zareagować finansowo na antysemickie prawo, które próbuje zamknąć usta historykom i świadkom Holokaustu. Jako Naczelny Rabin Kijowa, proponuję przeprowadzić taki „Marsz Żywych” w 2018 roku na Ukrainie – proponuje Azman. Zaznacza, że na Ukrainie jest wiele miejsc związanych z Holokaustem. Wymienia tu m.in. Babi Jar w Kijowie i Drobycki Jar w Charkowie, a także obóz janowski we Lwowie.

    PRZECZYTAJ: Kompleks Izraela – kiedy sojusznik okazuje się wrogiem

    Rabin podkreśla też, że inaczej niż w Polsce, zorganizowanie takich marszy na Ukrainie pozwoliłoby izraelskim uczniom zaoszczędzić połowę wydatków. Zaznaczył, że w tym kraju działa „szereg organizacji i centrów naukowych ds. Holokaustu”, które mogą wziąć udział w zorganizowaniu „Marszu Żywych”.

    PRZECZYTAJ: Prezydent Izraela w ukraińskim parlamencie: Ukraińcy, bojownicy OUN brali udział w Holokauście

    Czytaj także: Gaz łzawiący, świński łeb ze swastyką – ukraińscy nacjonaliści zbezcześcili synagogę w Humaniu [+VIDEO / +FOTO]

    Nowelizacja ustawy o IPN wprowadza m.in. przepisy, zgodnie z którymi, każdy kto publicznie i wbrew faktom przypisuje polskiemu narodowi lub państwu polskiemu odpowiedzialność lub współodpowiedzialność za zbrodnie popełnione przez III Rzeszę Niemiecką lub inne zbrodnie przeciwko ludzkości, pokojowi i zbrodnie wojenne będzie podlegał karze grzywny lub pozbawienia wolności do lat trzech. Dodatkowo, ustawa wprowadza kary za negowanie zbrodni popełnionych przez ukraińskich nacjonalistów i ukraińskie formacje kolaborujące z III Rzeszą. Umożliwia też penalizację banderyzmu w Polsce, co wywołało ostre protesty władz w Kijowie.

    Przeczytaj: Prezydent Ukrainy przyłącza się do krytyki nowelizacji ustawy o IPN

    Czytaj również: Szef MSZ w Kijowie: nie będziemy przyjmować zakazów i ograniczeń stawianych przez Polskę

    lb.ua / Kresy.pl

    zefir @zefir:
    Mosze-Reuwen Azman, strzeż się banderowskiej siekiery!

    murzynio @murzynio:
    Dla Polski to bardzo dobry pomysł. Gorszy dla Ukrainy, bo przypomną sobie o licznych majątkach pozostawionych na Ukrainie. Możemy przenieść na Ukrainę muzeum ukraińskiego obozu koncentracyjnego w Auschwitz. Za darmo.

    donald @donald:
    @murzynio murzynio-masz dobre checi ale jestes delikatnie duzym ignoratem. Auschwitz zostalo zalozone w 1940 roku. Pierwsze grupy to niewielkie grupy niemieckich wiezniow politycznych i kryminalistow i masowo tylko Polacy i tak do 1942 roku.
    Od 1942 roku Obywatele Polscy Zydowskiego pochodzenia, Zydzi Austriaccy, Wegierscy etc byli lokowani w Birkenau. Jest wielkim klamstwem ze w Auschwitz gineli Zydzi. W latach 1940-1941w Auschwitz byli glownie Polacy. W latach 1942-1945 takze w Auschwitz byli glownie Polacy, lecz w rejon Auschwitz Birkenau zaczely przyjezdzac masowo transporty ludnosci pochodzenia Zydowskiego jednakze ludnosc pochodzenia Zydowskiego byla lokowana w Birkenau.
    W tym roku w Marszu zywych w Auschwitz byli etnicznie Polscy wiezniowie Auschwitz dostali trzy ( 3) przepustki. Jest to skandal . Marsz zywych wAuschwitz powinien byc polskim marszem Zywych zas obywatele Izraela i byli wiezniowie obozu zaglady w Birkenau powinni robic sobie marsze tam.
    Gdyby Polska byla Polska to do Muzeum w Auschwitz wyslalaby CBA mogloby odkryc rozne cuda.

    donald @donald:
    Pomiedzy 1939 a 1942 rokiem na dziesieciu zamordowanych obywateli Polskich dziewieciu to etniczni Polacy a tylko jeden to obywatel Polski Zydowskiego Pochodzenia. Zmienia sie to w dopiero w 1942. W latach 1942-1945 na pieciu zamordowanych obywateli Polskich trzech jest obywatelammi polskimi zydowskiego pochodzenia a dwoch jest Obywatelami etnicznie Polskimi.
    USA uchwalajac ustawe 447 pokazaly ze nie sa sojusznkiem Polski a nas traktuja jako mieso armatnie. W przypadku Izraela zachowanie jest ichniejszych wladz jest tak podle ze myslenie o Izralua jako sojuszniku powinno skierowac takiego delikwetna do wariatkowa.

    MacGregor @MacGregor:
    Popieram, popieram! Azow będzie pilnował porządku w mundurach Waffen SS

    lp @lp:
    @MacGregor … z portretami Demianiuka na bilbordach.

    jwu @jwu:
    Powodzenia życzę !!! Przemarsz ulicami Kijowa ,a później jednodniowa wycieczka do Babiego Jaru.No chyba ,że zaczął się proces wymazywania tego miejsca z historii ? W imię poprawnych stosunków z banderowcami?

    tagore @tagore:
    Ciekawy pomysł ,powodzenia .

    Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.